Mousj Skrevet 16. juni 2017 #181 Skrevet 16. juni 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal gifte oss og ha ca 60 gjester neste år i juni, har spart ca 80 000 til nå, vi kommer til å spare ca 100 000 + til. Gifter meg bare en gang og gidder ikke å snu på hver krone på alt som skal kjøpes og ordnes. Ingen hjelper oss med det økomomiske og man skal selvfølgelig betale for egen fest selv. Å tro at Nav dekker slikt er bare komplett latterlig og sier mye om modenhetsnivået til TS. Anonymkode: ced0c...25f Hvorfor i all verden skal dere ødsle vekk så mye? Det er jo bare latterlig. Finn bedre tilbydere. Bryllup i den prisklassen du nevner har bare de som ikke trenger å spare, eller wannabees med kredittkort og da er det jo pinlig. Gjestene vet jo hva man tjener til vanlig. Lag festen så fin som dere har lyst til, men bruk de siste 100 000 (!)? om dere fremdeles er enige om at dette er god knall, på fast eiendom for fremtiden - og en fin bryllupsreise. Og så skal jeg ikke si noe om vurderinger av andres modenshetsnivå. Lykke til med bryllup!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #182 Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at det bare blir en gang. Det er mange som har møtt seg selv i døren når de har ytret det der Anonymkode: 2c11a...c1b Jeg er snart halveis i 40 åra og har aldri vært verken forlovet eller gift før. Er ikke typen. Skjærer det seg kommer jeg aldri til å gifte meg igjen. Anonymkode: ced0c...25f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #183 Skrevet 17. juni 2017 22 timer siden, Mousj skrev: Hvorfor i all verden skal dere ødsle vekk så mye? Det er jo bare latterlig. Finn bedre tilbydere. Bryllup i den prisklassen du nevner har bare de som ikke trenger å spare, eller wannabees med kredittkort og da er det jo pinlig. Gjestene vet jo hva man tjener til vanlig. Lag festen så fin som dere har lyst til, men bruk de siste 100 000 (!)? om dere fremdeles er enige om at dette er god knall, på fast eiendom for fremtiden - og en fin bryllupsreise. Og så skal jeg ikke si noe om vurderinger av andres modenshetsnivå. Lykke til med bryllup! Latterlig? Det er vel opp til hver enkelte hvor mye man vil bruke på et bryllup? Vårt kostet over 200.000 uten kredittkort/lån, men med god gammeldags sparing. Og vi angrer ikke et sekund! Det har vel ingenting å si hvor mye man tjener til vanlig, så lenge man sparer. Anonymkode: 2510a...a44 1
Gjest wildfig Skrevet 18. juni 2017 #184 Skrevet 18. juni 2017 Og selv om det statistisk sett ender med skillsmisse, så har de uansett en heidundrende feiring å se tilbake på 😉 La nå folk få blåse av så mye penger de vil ☺
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2017 #185 Skrevet 18. juni 2017 1 time siden, wildfig skrev: Og selv om det statistisk sett ender med skillsmisse, så har de uansett en heidundrende feiring å se tilbake på 😉 La nå folk få blåse av så mye penger de vil ☺ Problemet her er bare at de ikke har noen penger å blåse av. 1
Gjest wildfig Skrevet 19. juni 2017 #186 Skrevet 19. juni 2017 Svarte egentlig på de over kommentaren min der Mystix Når det gjaldt ts så orket jeg ikke svare engang. Det hele virket som et tulle dilemma ☺
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #187 Skrevet 19. juni 2017 På 17.6.2017 den 19.56, AnonymBruker skrev: Latterlig? Det er vel opp til hver enkelte hvor mye man vil bruke på et bryllup? Vårt kostet over 200.000 uten kredittkort/lån, men med god gammeldags sparing. Og vi angrer ikke et sekund! Det har vel ingenting å si hvor mye man tjener til vanlig, så lenge man sparer. Anonymkode: 2510a...a44 Hvis man ikke har inntekt, så MÅ man spare til livets opphold. Man kan ikke spare til et bryllup, for samtidig be om penger til mat og bolig hos NAV. Anonymkode: 0cdf9...727 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå