Gå til innhold

De "ukule" kommer ikke på reuinion...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Kanskje de ikke vil møte alle igjen? De vil gå videre i livet å glemme vonde minner og drittunger som mobbet de? Finnes jo de som aldri vokser opp og forblir jævlige. Noen vil man bare ikke møte på igjen. Det kan jeg godt forstå. Jeg var i fjor, og det var et par som ikke var, men ingen var ukule på ungdomsskolen synes jeg. En av klassens mest populære jente (som jeg var gal etter og var kjæreste med i 3 måneder, da var jeg ikke så gal etter henne likevel) var heller ikke. Det er faktisk folk som ikke kan kommer for det er noe annet i veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke dere arrangør-jentene bare holde en mindre reunion for dere selv? Jeg var ikke så "ukul", men gidder ikke reise eller bruke en kveld med folk jeg ikke har noe med å gjøre lengre. Har da bedre ting å bruke tiden min på. Har allerede mennesker i livet mitt som jeg tidvis neglisjerer fordi jeg ikke har tid, så da vil jeg heller tilbringe tid med dem som jeg faktisk bryr meg om og liker. Forresten så høres ikke du og jentene dine ut som særlig sympatiske personer, så hadde i alle fall ikke giddet å bruke tiden min sammen med dere. 

Anonymkode: 58c95...48e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame

Var en av de ukule jeg også

Var aldri bitter på  fysisk vold som kalles mobbing i dag i 9 år

Jeg har idag et mye bedre liv. En de skilte og fattige som idag kaller seg de kule. Noen så en gang. Le ikke før høyt når du bevisst skadet noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Bitre? Kanskje de bare ikke gidder å komme. Hadde de negative opplevelser fra skolen så kan de vel heller twnke seg kjekkere ting enn å dra på skolereunion med folk de har lagt bak seg og ikke har behov for å dele falske høflighetsfraser med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Legger til at jeg skjønner de ikke vil se deg igjen da du sikkert var en av bitchene de overhode ikke har lyst å se trynet på igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å lese TS sitt innlegg, så er det lett å skjønne at de ikke gidder å komme 😉

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

 

ts

Anonymkode: 94e74...dff

Haha nå viser jo du bare hvor tragisk DU er

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Det er 100% sikkert at du aldri har blitt mobbet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de ukule som ikke gidder å møte på reunion i mitt kull, som tilfeldigvis også har reunion til høsten. 

Jeg ble ikke mobbet grovt, og jeg tenker ikke noe på det idag for de saks skyld heller. Grunnen til at jeg ikke møter på reunion? Vel, jeg hadde ingenting til felles med klassen da,og betviler at jeg har så mye felles i dag. Dette er folk jeg generelt ikke bryr meg særlig om. Hvorfor skal jeg da reise 60 mil for å treffe noen jeg uansett ikke har kontakt med i dag? Er dette folk jeg hadde vært interessert i å være med, så ville jeg nok tatt kontakt utenom reunion.

Anonymkode: f951e...fbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Herregud, du er jo helt fjortis enda. Og hvor feil du tar.. Tror du virkelig at de "ukule" ikke kommer fordi de i all sin usle tragiskhet heller vil krype ned i et mørkt hull fremfor å vise dere "kule" at de fremdeles er usle vesener knapt verd å trå på samme jord som dere? 

Mest sannsynlig så blir de hjemme fordi " enkelte", slik som ts er så hovne og motbydelige at de ikke ønsker å se dem igjen.

Sett deg ned å tenk på hvor mange som ikke kommer fordi nettopp DU har en frastøtende personlighet.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Jeg gidder ikke å dra på gjenforening i høst. Ikke fordi jeg er bitter eller noe, eller fordi jeg var spesielt ukul, men fordi jeg ikke gidder å dra på party med folk jeg ikke har noen kontakt med utenom SoMe, og knapt nok det. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Endret av Rosalie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sol-nede skrev:

Jeg nekter å tro at du finnes, ts.

Tror slike finnes dessverre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aktivdame
2 minutter siden, Sol-nede skrev:

Jeg nekter å tro at du finnes, ts.

Slike finnes dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Vet du, jeg tror nok  det er de "ukule" som lo godt og ristet på hodet da de så deres event på facebook og invitasjonen. Mye som vi gjorde da vi fikk en invitasjon for et par år siden av datidens "babe" på trinnet. Hun levde fremdeles i sin boble fra den gang, hvor hun var populær og alle ville være henne. Ti år senere var det ingen som ville være henne eller misunte hennes liv. Så de som ler hele veien til banken er de ukule som tenker at dere er blitt de ukule :fnise: 

Anonymkode: d20da...296

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de hadde det SÅ fælt, så skulle vi tro de iallefall ville kommet for å bevise at de ikke bryr seg lengre? Synes de virker ganske patetiske nå...

Høres sikkert harsh ut, men altså, GET OVER ITAnonymkode: 94e74...dff

De har gjort det. De kommer ikke. ;) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Du ser vel at de har gått videre med et lykkelig liv. Med mann , barn ,nedbetalt hus og bil.

De har det helt perfekt.

Endret av Aktivdame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som annonym pga skam..

Var en av de "kule" slang med leppa og frekk og kunne oppfattes som en mobber. Og jeg kommer aldri til å møte opp på en reunion, å møtte blikkene til de som ikke hadde det like bra de årene hadde knust meg. Tenker nesten vær dag på og ringe opp alle og be om unnskyldning samtidig som jeg ikke kan sette fingeren på åssen jeg mobbet noen untatt en liten frekk kommentar en sjelden gang. Har forandret meg å snakker ALDRI no vondt om noen den dag idag. Men lever forsatt med skam langt inn i hjertet så da vil jeg heller gjøre de en tjeneste å ikke møte opp så de skipper å se trynet mitt som de forbinder med negativitet og heller håpe de kan kose seg på en reunion, noe du også burde ts

Anonymkode: 6cbfe...eda

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

 

Du har ikke tenkt tanken at de kanskje har viktigere ting å bruke tid på, og egentlig driter en lang marsj i både deg og reunionen? Jeg hadde i hvert fall ikke giddet å dra på en sammenkomst med en gjeng mennesker jeg egentlig ikke hadde noe godt forhold til. Og jeg hadde antakeligvis ikke brydd meg en dritt om å bevise noe som helst ovenfor dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...