Gå til innhold

De "ukule" kommer ikke på reuinion...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

AHA JEG FANT DEN

 

Anonymkode: c7283...f6a

Jeg er faktisk enig. Føler de leker "offer" ved å ikke komme.

Anonymkode: 94e74...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig. Føler de leker "offer" ved å ikke komme.

Anonymkode: 94e74...dff

Det er fordi du skrev begge to ----___----

Anonymkode: c7283...f6a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Og du har ikke tenkt på at de som var "ukule" rett og slett ikke gidder å kaste bort tid på å være sammen med dere? Kanskje sliter de fortsatt med seg selv pga. de var "ukule" og ble mobbet på skolen, av folk som dere.

Jeg har også blitt invitert til 10-års-jubileum til høsten men ikke faen om jeg kommer. Som alltid arrangeres det av de kule. Det var de kule som arrangerte ballet vi hadde på ungdomsskolen, og selvsagt var det de kule som bestemte hvor vi skulle sitte. Det har alltid vært de kule som tok kontroll over alle slags fester og sammenkomster og skulle bestemme over alt. Ting har jaggu ikke forandret seg.

Jeg har så mye annet jeg heller vil gjøre enn å kaste bort tid på å være i samme rom som sjefete jenter og gutter som ikke har hatt noe motgang i livet sitt. For mens dere har startet deres egne firma, giftet dere og fått barn, eier to biler og flyttet til London sitter jeg hjemme med angst og depresjon og prøver så godt jeg kan å komme meg ut av huset 3 ganger i uka. Jeg tenker alltid at folk ikke liker meg. Jeg tenker alltid at jeg er i veien for de som er hyggelige nok til å være snille mot meg. Jeg trekker meg tilbake fra alt jeg er innvolvert i. For jeg er ikke verdt det. Ingen liker meg, tenker jeg. Og det ødelegger livet mitt.

Så dere for ha takk for det, også får dere kose dere sammen den kvelden. Tenk på alt det fine dere har gjort i livet deres.  ;) 

Anonymkode: 1a02f...c9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg leste dette var jeg 80 % sikker på at jeg ikke gidder å dra på reunion til høsten. Nå er jeg 100 % sikker, så tusen takk :) Jeg føler ikke noe behov for å "bevise" noe som helst. Jeg har det bra med meg selv og livet mitt, og har de jeg trenger rundt meg. Trenger ikke folk rundt meg som har samme mentalitet som i 2002. Og jeg er ikke bitter  😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tråden er tull men svarer likevel. Hadde ikke gidda dra på reunion for å bevise noe. Når personene som er der betyr 0 for deg har man heller ikke behov for å bevise noe for dem. Handler ikke om bitterhet bare at det ville vært totalt bortkasta tid så lenge man bryr seg 0 om hva disse andre tenker om en

Anonymkode: 57c67...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du skrev begge to ----___----

Anonymkode: c7283...f6a

Eh, nei? Den tråden er fra 2013. Vi har reunion nå i 2017, gikk ut av ungdomskolen i 2007.

Anonymkode: 94e74...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min foreleser fortalte en gang at han hadde gått på skolen sammen med det som har blitt en ganske kjent forretningsmann. Og som han sa "var du drittsekk som 17-åring, er du drittsekk som 37-åring også". Har egentlig aldri tenkt så mye på det, men ser det i denne tråden. En haug med fjortis-mentalitet som tror de er så viktig at de mener at noen må møte opp for å bevise noe for dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

# Jeg var en del av de "ukule" som du så fint sier det.
# Jeg valgte å takke nei til 10års reunion. 
# Jeg var aldri bitter, og jeg hadde heller ikke behov for å vise at livet mitt ikke er ukult. 
# Livet mitt var aldri ukult, selv om jeg ikke var populær på skolen. 
Jeg valgte å takke nei, fordi jeg ville prioritere andre ting i livet mitt. Viktigere ting enn å møte opp på reunion og treffe mennesker man så vidt har hatt kontakt med siden skolens slutt.

Jeg skjønner de som ble mobbet, at de vegrer seg for å dra på reunion. Har dere som mobbet dem blitt voksne og sagt unnskyld for oppførselen deres? Ikke på sms/mail/tlf, men truffet dem og sagt unnskyld og ment det?  Det jeg synes er latterlig er oppførselen din i ditt innlegg. At dere ler og rister oppgitt på hodet fordi folk som ble mobbet for 10 år siden har det litt vondt, er veldig tragisk! Du aner tydeligvis ikke hvor mye skade mobbing kan gjøre. Ja, det skjedde sikkert for 10+ år siden, men hva så? Å treffe igjen de som mobbet, spesielt de som ikke har unnskyldt oppførselen sin må være utrolig sårende for mobbeofferet. 

Å møte opp på reunion for å bevise at man har et liv et veldig tragisk. Å le og riste oppgitt på hodet pga noen velger å ikke komme er tragisk. Vet du egentlig årsaken til at de som har takket nei, ikke kommer? Hvis ikke, så kan du ikke komme med egne påstander til hvorfor. Like greit de som har takket nei, har takket nei. Jeg hadde og takket nei om dere oppfører dere sånn i virkeligheten, som i innlegget ditt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete skal en møte opp å være sammen med noen som har stemplet deg som ukul og upopulær? Hvorfor gidde bruke tiden sin på det? 

Hvorfor skal en bevise noe som heøst? Sannsynligvis bryr vedkommede seg lite om hva dere synes bare vedkommede slipper sitte å ha det ukomfortabelt sammen med dere. 

Anonymkode: 67cee...dc9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei? Den tråden er fra 2013. Vi har reunion nå i 2017, gikk ut av ungdomskolen i 2007.

Anonymkode: 94e74...dff

Morsomt det med hvordan bagateller ikke spiller så stor rolle når man lyver :essen2:

Anonymkode: c7283...f6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt har gått videre. Jeg har dame, hund, solid jobb, mange gode venner og ting som skjer i livet mitt. Jeg har absolutt ingenting å bevise for de jeg gikk på ungdomsskolen med og jeg gidder virkelig ikke bruke en av mine frikvelder på dem.

Anonymkode: 3e6d4...717

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også ukul :nori: 

Ønsket å reise på reunion, hadde vært hyggelig å se hvordan det går med alle. Men som de fleste andre ukule så kom livet i veien. Er flyttet fra bygda der reunion ble arrangert, har jobb, barn osv. Så jeg kunne desverre ikke denne gangen (prioriterte ikke) 

Det gjør meg egentlig ingenting dersom noen sitter i andre enden å tror jeg er bitter eller antar andre ting. Jeg har det bra og jeg mener slike antagelser nok sier mer om dem enn om meg. 

Anonymkode: 9fa8b...3f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Skadeskutt skrev:

Wow, skulle tro vi var midt i en high-school-film?! 

Ja. Eller Anna Odells film Gjenforeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg gå på en reunion for å møte folk jeg ikke henger med, og som jeg ikke hang med den gang da? :klo: Slike reunions er helt uinteressant for meg.

Anonymkode: 3e6df...882

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden får meg for så vidt til å tenke på filmen Romy and Micheles High School reuinion, hvor de var ganske ukule, og drar på reunion for å bevise at de er kule nå :P 

Anonymkode: 3e6df...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jees, her var det mange butthurt folk. Et tips fra meg; kom dere videre! Tydelig at dere var en del av disse outsiderene. Livet går videre, dere beviser bare hvor tragiske dere var når dere valgte/velger å ikke komme. Kom å vis oss at vi tok feil av dere, da! Nå viser de jo bare at vi hadde rett, herregud

Du virker ikke som en person jeg ville føle at jeg trengte å bevise noe som helst for.

Anonymkode: b404b...f52

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hvor kul eller ukul jeg hadde vært før i tida: Hadde aldri kastet bort en kveld på fjortisdrittkjerringer...😊Sånn SERR! #YOLO

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du omtaler folk som de "ukule" forklarer vel grunnen til at de ikke gidder å komme. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aktivdame
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Blir lei meg .

Når jeg leser dette så er det vel noen som trenger en oppvekker.  Og det er ikke de "ukule".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...