Gå til innhold

De "ukule" kommer ikke på reuinion...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, Antoinette skrev:

og serr :fart2:

denne tråden er nok laget for å provosere. 

Heeeeey! Jeg bruker serr hele tiden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

I min situasjon så er de fleste av de populære jentene tapere i dag. De bor fortsatt i bøgda og har lavt lønnede jobber. 

Anonymkode: 6ebf1...c59

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent..er dette reunion for årene på barneskolen..? Dere går nå på ungdomsskolen? Dere høres mistenkelig lik fjortissen i huset her..Jeg trodde begrepet kul og ukul var noe man litt flau la fra seg ved en viss alder..rundt 16-ish. Meeeen, noen må jo være foreldre til alle de som mobber på skolene også. 

Lykke til med..alt :ninuskapus:

Endret av Vera
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert noe bedre å bruke tiden sin på enn å dra på en fest med folk de ikke liker eller vil ha noe med å gjøre. F.eks. å vanne planter, klippe tånegler eller rett og slette henge med kule folk som har vokst fra tenåringsstadiet. Hvorfor skal de kaste bort tid på å bevise noe som helst for noen de ikke bryr seg om?

 

Men dette var så stereotypisk jentemobbere at jeg ikke tror dette er en seriøs tråd.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I min situasjon så er de fleste av de populære jentene tapere i dag. De bor fortsatt i bøgda og har lavt lønnede jobber. 

Anonymkode: 6ebf1...c59

Enig, de har ikke klart å skaffe seg utdanning, og ble enslige mødre i ung alder. Skjønner ikke hva som er så kult med det. 

Anonymkode: 546f2...f71

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro du var en av mobberne, utifra hvordan du skriver. 
Vil også tippe du er av typen som ønsker å gni din lykke i trynet på folk. Du ønsker at de skal komme, slik at du kan rive dem ned i søla der de hører hjemme. En gang en mobber, alltid en mobber. Stemmer tydeligvis for deg. 
Voks opp. 

Jeg dro ikke på reunion av den enkle grunn at jeg ikke bryr meg. Selv om at jeg var en av de "kule" så dro jeg ikke. For jeg har lagt den tiden bak meg. Min status på ungdomskolen sluttet å bety noe siste skoledag i 10. . 

Anonymkode: 6af26...513

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad jeg aldri dro på noen reunion. Hvorfor bruke tid med mennesker som du ikke har kontakt med?

Anonymkode: 0256c...ecd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke lyst til å se igjen de som ikke lot meg være med da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Jeg har kommet meg videre og har ikke behov for å vise dem hvor suksessfull jeg er nå.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min situasjon så er de fleste av de populære jentene tapere i dag. De bor fortsatt i bøgda og har lavt lønnede jobber. 

Anonymkode: 6ebf1...c59

Har samme erfaring når jeg tenker meg om. Hvis jeg samler alle de "populære og kule" fra hele min skolekarriere (barneskolen, ungdomsskolen og videregående) så kan jeg telle på 1 hånd hvem som faktisk klarte å løsrive seg fra hjemstedet og gjøre noe med livet sitt. Glad jeg byttet venner:laugh:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

hadde ikke hatt behov for å vise dem hvordan livet mitt er i dag.

Jeg hadde heller ikke møtt til en slik reunion visst jeg hadde blitt behandlet dårlig av dere.

Slike ting kan prege et menneske resten av livet,tror ikke du aner konsekvensen av det dere har gjort,det funker ikke slik at det blir pytt pytt siden det er så lenge siden,jeg kjenner jeg bli skikkelig kvalm og uvel når jeg hører om andre som ikke er medmennesker og er stygge med andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reunion fra hva da, 7. klasse? Har vanskelig for å se for meg at dere arrangører kan være noe eldre enn 20, og du høres enda yngre ut på måten du skriver på. Dette høres helt tragisk ut. Er så tydelig at du TS var en av mobberne, skjønner godt at "de ukule" ikke gidder å komme på reunion. Det hadde ikke jeg giddet heller. Dere virker rett og slett som en ufyselig gjeng. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker tragisk. Og det aller mest tragiske er at det alltid er de som tør å være seg selv som blir sett på som spesielle og "ukule", mens  du blir nødt til å være falsk og være akkurat som de andre for å bli sett på som "kul".

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri giddet å dra på en reunion med folk som behandlet meg som luft gjennom alle 3 årene jeg gikk der. Forbanna megafitter. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på. 

Anonymkode: 2baa8...f36

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement.

Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet...

Anonymkode: 94e74...dff

Det er jo det som er tragisk, å komme bare for å "bevise" noe. Hvis man har et godt liv trenger man ikke bevise det for noen. 

Og hvorfor gir det mening for deg at man skal møte de som mobbet og gjorde livet ens surt i mange år? Jeg skjønner ikke hva godt det skulle komme ut av dette.

Hilsen en som ble mobbet men som har et bra liv i dag og droppet reunion. Fordi reunion for meg er et tåpelig konsept som bare handler om å vise seg frem. HI er et godt bevis på dette.

Jeg har uansett de samme folka på Facebook, det får holde. :) Så får vi heller vise i bilder hvor suksessrike vi er og hvor pene og slanke vi har blitt via bilder. Det går fortere og man slipper small talk. :laugh:

Dessuten har jeg fått bekreftelsen alle er ute etter på reunion når jeg møter folk nå i voksen alder. Den stygge andungen har blitt svane gitt. Sikkert derfor jeg ikke føler det store behovet også. 

Kos dere med å le av de ukule. De tenker sikkert som meg, at det ikke er noe poeng å gå. Dumt dere føler et sterkere behov enn dem for å møtes igjen. Når du blir enda litt eldre vil du nok forstå hvorfor, og at det ikke handler om status, men hvem man gidder å bruke tid og energi på.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Du er en mobber TS, ikke vanskelig å skjønne det.

Jeg har forresten ingen interesse for å treffe folk som behandlet meg som luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke bevise noe som helst. Jeg har et godt liv og har ingen som helst behov for å bruke tid med dårlige mennesker. Sånne som deg må gjerne le av oss på reunionen sin, det understreker bare at "vi ukule" har gått videre med livet, mens dere fremdeles lever i tenåringsbitchland. 

Anonymkode: 5d962...a97

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var en av de ukule og dro på reunion. Hadde en kjempefin fest må jeg si. Men ble litt skuffet over livene til de kule. De levde et skikkelig A4-liv, som jeg hadde lite til felles med.

Anonymkode: 68928...7d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de hadde det SÅ fælt, så skulle vi tro de iallefall ville kommet for å bevise at de ikke bryr seg lengre? Synes de virker ganske patetiske nå...Høres sikkert harsh ut, men altså, get over it.

Anonymkode: 94e74...dff

:fnise: hvis man føler behov for å gå på reunion ti år senere for å bevise noe om livet sitt til mennesker man ikke har kontakt med, DA er man tragisk. 

Uansett, kanskje de har andre planer? Alltid noen som jobber, er vekk reist, bor for langt unna... Klassen min skal ha reunion i sommer og jeg kommer jo til å gå om jeg har mulighet den dagen, koselig det, men ikke noe jeg begynner å stresse og bytte vakter eller flytte andre planer for heller. 

Anonymkode: 11147...090

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke nødvendigvis bitre. Det er nok bitre folk som ville møtt opp for å bevise at de "kule" tok feil en gang for ti år siden. De kommer nok ikke fordi de rett og slett ikke bryr seg om hva dere "kule" måtte mene om dem etter ti år, så da prioriterer de sine venner og sitt liv i stedet for.

Anonymkode: 34bbf...100

Enig! Det er slett ikke sikkert at de er bitre. Kanskje passer det ikke, kanskje er de bare ferdig med skolen og gidder ikke bruke tid på det. Jammen ikke rart man ikke gidder dra å hilse på folk som mener man er "tragisk" og "ukul"! 

Jeg var en av de som ikke kom. Bor på andre siden av landet nå, og gadd ikke ordne fri og betale reise for en fest med folk jeg ikke har snakket med på ti år. Jeg prioriterer heller venner og familie jeg har i livene mine nå. Dessuten var vår reunion veldig uproft laget - dato ble endret flere ganger og det var flere som var glemt å bli invitert. Ønsket ikke støtte opp rundt et så dårlig opplegg.

Jeg var blant de ukule, og selv om jeg heldigvis aldri ble mobbet, var jeg aldri en del av gjengen. Nå er livet mitt utrolig bra. Men jeg kom fram til at den eneste grunnen til at jeg vurderte å dra var at jeg ville bevise at jeg hadde "fått det til" i livet.  Og det var faktisk ikke en god grunn. For jeg innså at jeg ikke trenger deres bekreftelse! Jeg bryr meg ikke om hva de måtte mene om meg lenger. Veldig befriende.

 

Anonymkode: a4561...dbb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...