Gå til innhold

Jeg vil bare ha de jeg ikke får!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
På 5/2/2017 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Men det blir fremstilt som at det er sånn det er der ute. 

Scenario: Ts vil ha de hun ikke får

Råd: Menn som er attraktive blabla.

Konklusjonen blir da: I got the message.

...Men så sitter man her da, som helt normal sånn sett, og opplever noe helt annet. Hva kommer det av? Kan det hende at menn da ikke er sånn egentlig, men at det er noe annet med de mennene ts liker, og at det er noe med ts spesifikt - ikke kvinner og menn generelt?

Anonymkode: 3fa0f...21f

Ts sier at hun liker menn som er kjekke, har selvtillit og er vellykkende. Vi er vel enige i at de mennene mest sannsynlig har flere muligheter når det kommer til damer? At de velger den damen som er mest riktig for dem gjør ikke dem til kjipe personer. Som et resultat av at mennene velger den som er mest riktige for dem vil noen av damene oppleve å bli avvist. Jeg tror ikke det er noe gale med mennene, de er bare ikke interessert i ts. 

Dersom vi snakker om menn generelt så har ikke gjennomsnittsmannen like mange muligheter som en kjekk og vellykket mann. Så nei, menn generelt er ikke slik som mennene ts vil ha fordi vanlige menn er ikke i en like god posisjon når det kommer til det motsatte kjønn som mennene ts snakker om er i.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/30/2017 den 23.58, Minesveiper skrev:

Jeg gjorde følge en gang jeg var yngre. Jeg gikk mye ut og var sosial. I løpet av en kort periode traff jeg ca 10 damer som jeg synes var attraktive. Av de 10 hadde 6 av dem kjærester, og av de resterende 4 fikk jeg god kjemi med 2 av dem. Jeg kunne da velge hvem jeg ville av de 2, og jeg endte med å velge hun som viste mest interesse for meg. Det er litt kynisk å holde på slik, men attraktive damer har så mange valgmuligheter og det skal mye til for å bli valgt. 

Det skulle ikke så mye til for deg å bli valgt da. Du fikk 2 av 4 damer, det er jo halvparten. Det blir feil å telle med de som allerede hadde kjæreste. De er ikke vanskelige å få fordi de har mange valgmuligheter, men fordi de allerede har valgt. 

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
På 5/3/2017 den 15.08, AnonymSjiraff skrev:

Det skulle ikke så mye til for deg å bli valgt da. Du fikk 2 av 4 damer, det er jo halvparten. Det blir feil å telle med de som allerede hadde kjæreste. 

Jojo, men du ser fremdeles at av de jeg møtte så var det faktisk bare 20% som var tilgjengelige og som gjengjeldte interessen. Jeg synes det er lite. Å vite at man kanskje må møte på 8 damer man liker før man treffer en som faktisk er tilgjengelig og interessert gir ikke akkurat grunnlag til supergod stemning. Uansett så illustrerer det veldig bra hvorfor man burde være sosial og møte på flere kandidater. Man vil møte på mange som ikke er tilgjengelige av en eller annen grunn, og det er ikke slik at man finner ut av det med en gang heller. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minesveiper skrev:

Jojo, men du ser fremdeles at av de jeg møtte så var det faktisk bare 20% som var tilgjengelige og som gjengjelde interessen. Jeg synes det er lite. Å vite at man kanskje må møte på 8 damer man liker før man treffer en som faktisk er tilgjengelig og interessert gir ikke akkurat grunnlag til supergod stemning. Uansett så illustrerer det veldig bra hvorfor man burde være sosial og møte på flere kandidater. 

Ja, det hjelper å være sosial, men du skrev jo at det var vanskelig å få en attraktiv partner fordi de har så mange valgmuligheter. Men 6 av 8 valgte deg jo bort fordi de hadde kjæreste, ikke fordi de hadde mange valgmuligheter. Og av 4 single så ble du kun valgt bort av 2. Så det viser jo ikke at det er vanskelig å få en attraktiv kjæreste. Det stemmer jo mer med mange av de kvinnene i tråden som forteller at de aldri har slitt med å få en attraktiv mann.  Åpenbart kan ikke alle få de mest attraktive, men du er jo ikke eksempelet på de som sliter på det området. 

Igjen, selvsagt lurt å være sosial. Men TS har jo ikke snakket om at hun ble valgt bort fordi de hun likte hadde kjæreste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Minesveiper skrev:

 Man vil møte på mange som ikke er tilgjengelige av en eller annen grunn, og det er ikke slik at man finner ut av det med en gang nødvendigvis. 

Ja, men TS skrev jo ikke at hun slet med å finne noen fordi de hun likte viste seg å ha kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 time siden, AnonymSjiraff skrev:

Ja, det hjelper å være sosial, men du skrev jo at det var vanskelig å få en attraktiv partner fordi de har så mange valgmuligheter. Men 6 av 8 valgte deg jo bort fordi de hadde kjæreste, ikke fordi de hadde mange valgmuligheter. Og av 4 single så ble du kun valgt bort av 2. Så det viser jo ikke at det er vanskelig å få en attraktiv kjæreste. Det stemmer jo mer med mange av de kvinnene i tråden som forteller at de aldri har slitt med å få en attraktiv mann.  Åpenbart kan ikke alle få de mest attraktive, men du er jo ikke eksempelet på de som sliter på det området. 

Igjen, selvsagt lurt å være sosial. Men TS har jo ikke snakket om at hun ble valgt bort fordi de hun likte hadde kjæreste. 

 

Det er jo vanskelig fordi de ofte ikke er tilgjengelige :P Om de ikke er tilgjengelige fordi de har kjæreste eller fordi de liker en de holder på med har egentlig ingenting å si til syvende og sist.

Det at de har mange valgmuligheter gjør jo at de mye oftere er i forhold og eller har noe på gang med noen. Det sier på en måte litt seg selv og derfor har dette med valgmuligheter noe å si. Det var med på å gjøre at 60% av de jeg møtte ikke var tilgjengelige. Grunnen til at det er relevant for ts er fordi mennene hun møtte på muligens var involvert med noen andre. Noe som ikke er helt utenkelig når de har flere damer etter seg. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men handler dette egentlig om mennene? Ts er du redd for nærhet? En mann som er utilgjengelig er jo mye tryggere å gå etter, enn en som faktisk er klar for et forhold. Dermed blir kanskje de utilgjengelige automatisk mer attraktive enn de som faktisk er intr. 

Anonymkode: 64ccc...0e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...