Gå til innhold

Jeg vil bare ha de jeg ikke får!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Fint skrevet om forhold ! ☺️

Enig, Veldig fint skrevet om forhold, men helt skivebom i forhold til Ts sin problemstilling. 

Før du kommer så langt at sure føtter osv i det hele tatt kan være et issue, så har du møtt noen du har falt pladask for. Og ikke kom her og si at du ble forelsket i noens sure føtter eller "stygge" klær... Dette er ting som kan dukke opp etterkvart og som man helt fint kan leve med når man er oppriktig glad i noen.

Ts kommer bare ikke DIT. 

Jeg tror at du bare er litt lei akkurat nå, men at det vil klaffe plutselig. Det er jo et puslespill, og alt kan skje hver eneste dag... Høres ut som du gjør mye riktig og at de du liker er på samme nivå som deg.

Forresten, ikke hør på råd om å date ørten på en gang for siden å bruke en eller annen algoritme for å plukke ut "den rette" 🙄🙄🙄

Anonymkode: 3a145...ab0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, Veldig fint skrevet om forhold, men helt skivebom i forhold til Ts sin problemstilling. 

Før du kommer så langt at sure føtter osv i det hele tatt kan være et issue, så har du møtt noen du har falt pladask for. Og ikke kom her og si at du ble forelsket i noens sure føtter eller "stygge" klær... Dette er ting som kan dukke opp etterkvart og som man helt fint kan leve med når man er oppriktig glad i noen.

Ts kommer bare ikke DIT. 

Anonymkode: 3a145...ab0

Enig. Virker som om enkelte ikke leser innleggende de svarer på. 

Anonymkode: eb6bc...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Virker som om enkelte ikke leser innleggende de svarer på. 

Anonymkode: eb6bc...202

Tøys og tull. 

Jeg mener Ts har et grunnleggende problem ved måten hun relaterer seg til de potensielle partnerene hun møter. Hun har feil fokus, som jeg tror handler om at hun er barnslig og ikke vet hva hun egentlig bør se etter. 

Demme typen drittkommentarer til en helt kurrant mening er det som ødelegger Kg. Skjerp dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arcturus skrev:

Tøys og tull. 

Jeg mener Ts har et grunnleggende problem ved måten hun relaterer seg til de potensielle partnerene hun møter. Hun har feil fokus, som jeg tror handler om at hun er barnslig og ikke vet hva hun egentlig bør se etter. 

Demme typen drittkommentarer til en helt kurrant mening er det som ødelegger Kg. Skjerp dere. 

Alle ser at du ikke leste åpningsinnlegget godt nok og det er jo en ærlig feil å gjøre. Ingen grunn til å gå helt i forsvarsmodus. Ingen som slenger dritt til deg. 

Anonymkode: eb6bc...202

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arcturus skrev:

Tøys og tull. 

Jeg mener Ts har et grunnleggende problem ved måten hun relaterer seg til de potensielle partnerene hun møter. Hun har feil fokus, som jeg tror handler om at hun er barnslig og ikke vet hva hun egentlig bør se etter. 

Demme typen drittkommentarer til en helt kurrant mening er det som ødelegger Kg. Skjerp dere. 

"Relaterer seg til de potensielle partnerne?" 

Alle har sine preferanser, og utifra det andre hun skriver virker hun hverken overfladisk eller barnslig. Selv om du har funnet noen som passer dine preferanser  (som ikke er mer "høyverdige" enn andres) og som også liker deg tilbake, så trenger du ikke anklage andre for å stille urimelige eller barnslige krav. Eller mener du alvorlig talt at det et mulig å senke standarden for hvem man forelsker seg i??? Hvordan gjør man i tilfelle det? Og har du gjort det? Følelser er som kjent ikke noe vi styrer... Det har bare ikke klaffet enda for ts... det vil si at hun ikke har møtt noen som liker henne som hun liker tilsvarende godt. Tilfeldigheter.

Min kommentar var heller ikke en drittkommentar selv om den var kritisk til din. 

Anonymkode: 3a145...ab0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart det der, leser ofte dette her inne på KG, men det skjer aldri i virkeligheten? Har vært sammen og datet flere menn som blir nedrent av damer. Aldri hatt problemer med å få de inn i forhold eller å date de.... Burde jeg begynne å date flere samtidig? Blir jeg lurt? Blir så usikker når jeg leser her inne.

Anonymkode: 402e7...fe1

Men så er ikke du ts. Folk har forskjellig utgangspunkt og må handle deretter. At du ikke har problemer med å få populære menn betyr ikke at det er slik for alle andre. Det er postet 1000x tråder som dette de siste årene :P Hvis det hadde vært så lett som du skal ha det så hadde ikke ts hatt noen problemer og denne tråden hadde ikke eksistert.  Så ja, dette skjer i virkeligheten hele tiden. Det er bare at du ikke må forholde deg til problemstillingen i ditt liv av en eller annen grunn som ikke kommer fram i innlegget ditt, og derfor virker det hele fjernt for deg. Selv hadde jeg ikke "stresset" med å være sosial for å møte flere dersom det ikke hadde vært slik at jeg mer eller mindre må gjøre det. Jeg er en introvert fyr og jeg synes det er mye kjekkere når damer jeg liker tar initiativ til meg. Det gjør de ikke før de har fått et inntrykk av at jeg er en bra mann. 

Jeg synes ikke du trenger å date flere samtidig om det du gjør funker for deg. Det er heller ikke slik at problemet til ts nødvendigvis ligger i at hun ikke ser flere samtidig. Det kan være noe annet som gjør at mennene ikke ønsker forhold. Dersom problemet er at mennene ikke er emosjonelt tilgjengelige, ikke ønsker å slå seg ned eller lignende så vil det å ha flere muligheter hjelpe nettopp fordi hun da kan luke ut de som ikke er interessert og heller satse på de som vil det samme som hun selv vil. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^Uansett om hun har flere muligheter og dermed flere menn som er interesserte, betyr ikke det at hun føler det riktig med noen av dem. Saken er at hun ikke får dem hun vil ha. Spørsmålet er da om det er noen konkrete ting hun kan gjøre for å øke sjansen sin hos dem.

Anonymkode: 423d4...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst TS, så er du ikke alene om din problemstilling. Jeg sliter med noe av det samme. Jeg har møtt flere menn som både er kjekke og interessert i meg, men har til nå ikke noen kjemi med de eller så har jeg etter en liten stund innsett at vi rett og slett er for forskjellige. De få mennene jeg har møtt som jeg har følt "full klaff" med derimot har som oftest vært av typen som er redd for å binde seg eller typer som syns de ikke har tid til kjæreste. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan falle skikkelig for noen av de som er oppriktig interessert. Men jeg vil ikke bli sammen med noen bare fordi de er kjekk og hyggelig når jeg ikke føler noen kjemi med vedkommende. Forhåpentlig vis dukker det opp en mann som du faller for, hvor han viser gjensidig interesse. Det er hva jeg går og håper på selv i alle fall, haha. 

Anonymkode: 77939...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

^Uansett om hun har flere muligheter og dermed flere menn som er interesserte, betyr ikke det at hun føler det riktig med noen av dem. Saken er at hun ikke får dem hun vil ha. Spørsmålet er da om det er noen konkrete ting hun kan gjøre for å øke sjansen sin hos dem.

Anonymkode: 423d4...598

Tanken med å ha flere muligheter er at hun før eller senere vil møte på en hun liker som også liker henne.

Er greien at hun må ha en som ikke er interessert i henne utgangspunktet eller? Er det det som skaper den store tiltrekkelsen? Siden det er et så stort fokus på at man absolutt skal ha de som ikke er interessert? Det er særdeles vanskelig å få noen som ikke er interessert til å bli interessert. Ja, det er ting ts kan gjøre for å øke sjansene sine, men for å gi tips om det må man nesten se hvordan hun snakker og oppfører seg rundt disse mennene. Jeg synes uansett det er lettere å løse problemet med å bare droppe de som ikke viser nok interesse og heller gå ut med dem man finner attraktive som viser interesse. Det er ikke gitt at hun vil føle at er riktig med dem, men før eller senere vil det klaffe med en forhåpentligvis. Jeg tror man har større sjanse for å lykkes på den måten istedenfor å løpe etter menn som ikke er interessert. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter akkurat med det samme T.S.

Fant i helga ut at han jeg nylig har blitt forelsket i og holdt litt på med i en stund nå nå "ikke er innteressert i et forhold".

Dette er story of my life.. Nå har jeg bikket 31 år og tenker som deg, at jeg må gjøre noe med dette, for dersom ikke kommer jeg ikke til å finne noen noensinne (litt fæl tankegang kanskje, men skal man endre seg må man gjøre det før man bli for gammel og "satt" tenker jeg)

Jeg har tenkt over hva annet som kjennetegne disse mannfolka annet enn at de ikke er innteressert i meg eller ikke ønsker forhold. Og det er for min del en ting: Ingen av de er i kontakt med følelsene sine. De har alle issues på en eller annen måte, redd for nærhet, sterk selvbeskyttelse mot å bli såret, vonde hendelser med tidligere kjærester som sitter i, dårlig selvtilitt.... ect ect.. Han jeg nå har holdt på med har blitt såra sterkt før og har i etterkant løst det ved å beskytte seg selv mot å få følelser igjen. På den måten slipper han å bli såra, men vil jo på den andre siden ikke oppleve kjærlighet igjen heller. Det finnes så mange varianter her, men uansett så er det noe i meg som gjør at jeg forelsker meg i de som ikke er i kontakt med eller unngår følelsene sine. Og dette har nok med meg å gjøre. Så da må jeg finne ut av hva det er i meg som gjør at jeg kun greier å forelske meg i menn som ikke gir meg noe, som ikke viser meg følelser og som ikke egentlig når inn til meg. Kanskje handler dette nettopp om min selvbeskyttelse å gjøre. Kanskje er det enklere å forelske seg i noen som du har litt på "avstand". Kanskje jeg selv har blitt redd for alle de som har gitt utrykk for at de liker meg fordi jeg ikke takler å kjenne på følelsene selv?

 

Uansett T:S, dette er noe du må finne ut av selv. Men tenk litt på det, tenk over hva som skjer i deg dersom noen gir utrykk for at de liker deg. Tenk litt over hva som skjer når du begynner å like noen. Hvorfor liker du de/hva er det du liker? Tenk gjerne litt over din egen følelsesbevissthet. Hva finnes i deg og hvordan takler du dette i møte med andre mennesker?

 

Ønsker deg uansett all lykke til videre! :) Jeg håper sånn at du finner ut av det!

Hilsen fra en som vet hvordan du har det og selv kjenner på frustrasjonen (og selv ønsker å gjøre noe med det)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 17.33, Minesveiper skrev:

Men så er ikke du ts. Folk har forskjellig utgangspunkt og må handle deretter. At du ikke har problemer med å få populære menn betyr ikke at det er slik for alle andre. Det er postet 1000x tråder som dette de siste årene :P Hvis det hadde vært så lett som du skal ha det så hadde ikke ts hatt noen problemer og denne tråden hadde ikke eksistert.  Så ja, dette skjer i virkeligheten hele tiden. Det er bare at du ikke må forholde deg til problemstillingen i ditt liv av en eller annen grunn som ikke kommer fram i innlegget ditt, og derfor virker det hele fjernt for deg.

Er ikke meg du svarer her, men jeg leste innlegget og kjente meg igjen, for jeg tenker ofte det samme som henne. Jeg forstår at man opplever ting forskjellig og derfor opplever man ikke ting likt. Men, slike tråder kan gjerne gi et inntrykk av at "dette foregår hele tiden - for oss alle" også går man ut i det virkelige liv og forventer at det er sånn det kommer til å bli..Også er det noe HELT annet man erfarer. 

La oss ta drittsekk-trådene hvor noen sier at det er drittsekker OVERALT rundt oss og PASS PÅ. -Jeg var forberedt, jeg..etter å ha lest om det. Men nei, i virkeligheten er jo menn helt annerledes. Ja, noen er drittsekker, men stort sett er det fåtall i forhold til gentlemen. 

Så jeg personlig reagerer ikke på forskjellige erfaringer, jeg har bare blitt mer kritisk til at det blir fremstilt at dette er normalen. Hadde jeg sett mer av folk som skrev at det ikke alltid er sånn, så hadde jeg kanskje vært mindre skeptisk og hadde ikke vært så mistroisk i det virkelige liv når jeg først begynte å date. 

Anonymkode: 3fa0f...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke meg du svarer her, men jeg leste innlegget og kjente meg igjen, for jeg tenker ofte det samme som henne. Jeg forstår at man opplever ting forskjellig og derfor opplever man ikke ting likt. Men, slike tråder kan gjerne gi et inntrykk av at "dette foregår hele tiden - for oss alle" også går man ut i det virkelige liv og forventer at det er sånn det kommer til å bli..Også er det noe HELT annet man erfarer. 

La oss ta drittsekk-trådene hvor noen sier at det er drittsekker OVERALT rundt oss og PASS PÅ. -Jeg var forberedt, jeg..etter å ha lest om det. Men nei, i virkeligheten er jo menn helt annerledes. Ja, noen er drittsekker, men stort sett er det fåtall i forhold til gentlemen. 

Så jeg personlig reagerer ikke på forskjellige erfaringer, jeg har bare blitt mer kritisk til at det blir fremstilt at dette er normalen. Hadde jeg sett mer av folk som skrev at det ikke alltid er sånn, så hadde jeg kanskje vært mindre skeptisk og hadde ikke vært så mistroisk i det virkelige liv når jeg først begynte å date. 

Anonymkode: 3fa0f...21f

Jeg sjønnar. Det er nok ikke det at folk opplever en og samme hendelse forskjellig, men heller det at man har to helt forskjellige opplevelser. For å ta utgangspunkt i ts så er de hun er interessert i ikke interessert i henne. Andre vil oppleve at de man er interessert i faktisk er interessert uten å måtte stresse noe mer med det. Folk blir ikke behandlet likt i virkeligheten og derfor kan man ikke gi samme råd til alle. Det er det jeg mener med at folk har ulike utgangspunkt, og at man burde handle deretter.

Jeg ser jo at det kan være noe skadelig for de som ikke har samme problem som ts å lese dette da man blir skeptisk som du sier, men så er rådene heller ikke ment for de som ikke har dette problemet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg sjønnar. Det er nok ikke det at folk opplever en og samme hendelse forskjellig, men heller det at man har to helt forskjellige opplevelser. For å ta utgangspunkt i ts så er de hun er interessert i ikke interessert i henne. Andre vil oppleve at de man er interessert i faktisk er interessert uten å måtte stresse noe mer med det. Folk blir ikke behandlet likt i virkeligheten og derfor kan man ikke gi samme råd til alle. Det er det jeg mener med at folk har ulike utgangspunkt, og at man burde handle deretter.

Jeg ser jo at det kan være noe skadelig for de som ikke har samme problem som ts å lese dette da man blir skeptisk som du sier, men så er rådene heller ikke ment for de som ikke har dette problemet.

Men det blir fremstilt som at det er sånn det er der ute. 

Scenario: Ts vil ha de hun ikke får

Råd: Menn som er attraktive blabla.

Konklusjonen blir da: I got the message.

...Men så sitter man her da, som helt normal sånn sett, og opplever noe helt annet. Hva kommer det av? Kan det hende at menn da ikke er sånn egentlig, men at det er noe annet med de mennene ts liker, og at det er noe med ts spesifikt - ikke kvinner og menn generelt?

Anonymkode: 3fa0f...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Jordnær skrev:

Jeg sliter akkurat med det samme T.S.

Fant i helga ut at han jeg nylig har blitt forelsket i og holdt litt på med i en stund nå nå "ikke er innteressert i et forhold".

Dette er story of my life.. Nå har jeg bikket 31 år og tenker som deg, at jeg må gjøre noe med dette, for dersom ikke kommer jeg ikke til å finne noen noensinne (litt fæl tankegang kanskje, men skal man endre seg må man gjøre det før man bli for gammel og "satt" tenker jeg)

Jeg har tenkt over hva annet som kjennetegne disse mannfolka annet enn at de ikke er innteressert i meg eller ikke ønsker forhold. Og det er for min del en ting: Ingen av de er i kontakt med følelsene sine. De har alle issues på en eller annen måte, redd for nærhet, sterk selvbeskyttelse mot å bli såret, vonde hendelser med tidligere kjærester som sitter i, dårlig selvtilitt.... ect ect.. Han jeg nå har holdt på med har blitt såra sterkt før og har i etterkant løst det ved å beskytte seg selv mot å få følelser igjen. På den måten slipper han å bli såra, men vil jo på den andre siden ikke oppleve kjærlighet igjen heller. Det finnes så mange varianter her, men uansett så er det noe i meg som gjør at jeg forelsker meg i de som ikke er i kontakt med eller unngår følelsene sine. Og dette har nok med meg å gjøre. Så da må jeg finne ut av hva det er i meg som gjør at jeg kun greier å forelske meg i menn som ikke gir meg noe, som ikke viser meg følelser og som ikke egentlig når inn til meg. Kanskje handler dette nettopp om min selvbeskyttelse å gjøre. Kanskje er det enklere å forelske seg i noen som du har litt på "avstand". Kanskje jeg selv har blitt redd for alle de som har gitt utrykk for at de liker meg fordi jeg ikke takler å kjenne på følelsene selv?

 

Uansett T:S, dette er noe du må finne ut av selv. Men tenk litt på det, tenk over hva som skjer i deg dersom noen gir utrykk for at de liker deg. Tenk litt over hva som skjer når du begynner å like noen. Hvorfor liker du de/hva er det du liker? Tenk gjerne litt over din egen følelsesbevissthet. Hva finnes i deg og hvordan takler du dette i møte med andre mennesker?

 

Ønsker deg uansett all lykke til videre! :) Jeg håper sånn at du finner ut av det!

Hilsen fra en som vet hvordan du har det og selv kjenner på frustrasjonen (og selv ønsker å gjøre noe med det)

Akkurat det med emosjonell tilgjengelighet er fullt forståelig. For jeg har selv prøvd komme i kontakt med følelsene mine, og håpte på å knytte bånd. Fant ut at det enkleste som mann er å være følelsesløs. Utleverte meg selv, var sårbar, ble skutt ned igjen. Nå var ikke intensjonen så veldig alvorlig i forhold til denne jenta. Jeg følte meg trygg på henne. Men, jeg innser den enkleste måten å forholde seg til kvinner er faktisk å ha avstand. Dessuten har jeg ikke samvittighet til å såre de. Fucked up logic, I know. 

Videre er det også slik at svake og sårbare menn fungerer som kryptonitt på kvinnfolk. Så vil man faktisk få dekket sine behov er det best med avstand. Forstå det den som kan. 

Anonymkode: c2f55...c08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det med emosjonell tilgjengelighet er fullt forståelig. For jeg har selv prøvd komme i kontakt med følelsene mine, og håpte på å knytte bånd. Fant ut at det enkleste som mann er å være følelsesløs. Utleverte meg selv, var sårbar, ble skutt ned igjen. Nå var ikke intensjonen så veldig alvorlig i forhold til denne jenta. Jeg følte meg trygg på henne. Men, jeg innser den enkleste måten å forholde seg til kvinner er faktisk å ha avstand. Dessuten har jeg ikke samvittighet til å såre de. Fucked up logic, I know. 

Videre er det også slik at svake og sårbare menn fungerer som kryptonitt på kvinnfolk. Så vil man faktisk få dekket sine behov er det best med avstand. Forstå det den som kan. 

Anonymkode: c2f55...c08

;) ...Men så dukker nye problemer opp i forhold til dette. Det kommer som bestilt! 

Hva er det de sier. Vær forsiktig med hva du ber om - you might get it. Og det tror jeg du gjør nå, du ber om nye problemstillinger. Det er litt som å betale gammel gjeld med et nytt kredittkort. Du prøver å løse et problem med problemer. 

Men du er ikke den første som har tenkt at man skal skru av følelser, og jeg tror du fort lærer at det er veldig ensomt og problematisk etter en stund. 

Å ta vare på seg selv er viktig, ikke være naiv og blind. Stå opp for seg selv! Men sårbar er vi alle nødt til å være. Også når vi kjører bil.

Anonymkode: 3fa0f...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2017 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i "det lille ektra"? Hva er fellestrekket ved mennene du vil ha - annet enn at de ikke vil ha deg?

Anonymkode: 2cd05...423

Hun setter pris på at menn er kostbare tilbake og ikke nødvendigvis der hvor de ikke er interessert i henne.

Eksempel: 

Hun skriver en melding bestående av 100 ord. Hun får enstavelsesord tilbake.

Hun sender melding og får svar 3 dager etterpå

Hun blir kvalm av #needyness

At menn viser ovenfor henne at de har mange valgmuligheter (osv osv) 

Blir hun sammen med noen som har utvist alle disse tegnene så vil det gjøre at hun føler seg spesiell og "utvalgt". 

Mange er som TS ergo må vi være bevisst og spille slik selv om vi ikke har lyst ..slitsomt men sånn er det med veldig mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordner seg til slutt. 

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Ordner seg til slutt. 

Ja man slipper å jobbe for det eller noe som med alt annet ...skjønner ikke hva folk stresser for jeg i det hele tatt ? det ordner seg jo bare sånn automatisk uansett. 

Med den totalforståelsen for hvordan verden fungerer så burde man revurdere kravene til innvilging av stemmerett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det med emosjonell tilgjengelighet er fullt forståelig. For jeg har selv prøvd komme i kontakt med følelsene mine, og håpte på å knytte bånd. Fant ut at det enkleste som mann er å være følelsesløs. Utleverte meg selv, var sårbar, ble skutt ned igjen. Nå var ikke intensjonen så veldig alvorlig i forhold til denne jenta. Jeg følte meg trygg på henne. Men, jeg innser den enkleste måten å forholde seg til kvinner er faktisk å ha avstand. Dessuten har jeg ikke samvittighet til å såre de. Fucked up logic, I know. 

Videre er det også slik at svake og sårbare menn fungerer som kryptonitt på kvinnfolk. Så vil man faktisk få dekket sine behov er det best med avstand. Forstå det den som kan. 

Anonymkode: c2f55...c08

Vel joda, jeg datet en fantastisk mann, kan faktisk si han var drømmemannen min. Men han var såret kraftig av sin eks og bruker lang tid på å åpne seg selv og vise følelser. Hver gang han følte at han fikk mer følelser for meg trakk han seg unna (uten å si noe så klart). Til slutt gikk jeg veldig lei, etter å bli såret gang på gang. Da fortalte han alt, at han ikke turte å få følelser for noen fordi han var redd for å bli såret igjen, men han ville ikke miste meg heller (han hadde jo til og med følelser for emg uten å innrømme det for seg selv..). Jeg ville gi han tid og skjønte hans side, men vi kom jo oss aldri videre, så det endte med at jeg til slutt måtte droppe han. Så satt han igjen såret igjen og veldig lei seg for at jeg ikke orket mer... Ironisk nok kunne jeg flyttet til nordpolen for denne mannen, men han ville aldri slippe meg ordentlig inn for å beskytte seg selv... Men følelser kan man ikke kontrollere, han sa han ikke turte å la seg selv få følelser, prøvde å være distansert, men det er ikke slik vi fungerer. 

 

Anonymkode: c2d9c...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklart godt på denne filmen.

Endret av Jordnær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...