J.. Skrevet 9. juni 2018 #7442 Skrevet 9. juni 2018 9 timer siden, gjest91 skrev: På hvilket grunnlag kan du påstå at det er det som er gjort? Som en annen sier - hun har postet en video hvor hun veldig fornøyd viser frem hva hun har gjort. Mer innviklet var det ikke. 3
J.. Skrevet 9. juni 2018 #7443 Skrevet 9. juni 2018 9 timer siden, Korsihalsen skrev: Hun er ikke akkurat den smaleste bloggeren men kunne sikkert ha bevegd litt på seg for å bli kvitt fettet. Vel.. Når skritt telleren sier du går 800 skritt (på en aktiv dag) så .. 13
MoKath Skrevet 9. juni 2018 #7444 Skrevet 9. juni 2018 Ikke så mye som skal til for å slå det da. Fin motivasjon å ha ny rekord hver dag! 6
elvane Skrevet 9. juni 2018 #7445 Skrevet 9. juni 2018 20 minutter siden, J.. said: Vel.. Når skritt telleren sier du går 800 skritt (på en aktiv dag) så .. Det er vel hva man går i gjennomsnitt som teller. Altså hele uken, hele året i kombinasjon med hvor mye energi man putter i seg. Når man er 22 år skal ikke fettsuging være et alternativ spesielt når man har en datter i tillegg. 2
J.. Skrevet 9. juni 2018 #7446 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, elvane skrev: Det er vel hva man går i gjennomsnitt som teller. Altså hele uken, hele året i kombinasjon med hvor mye energi man putter i seg. Når man er 22 år skal ikke fettsuging være et alternativ spesielt når man har en datter i tillegg. Jeg har aldri sagt at hun burde verken operere eller slanke seg. Men 800 skritt på en BRA dag? Det er jo helt fjernt,spesielt når man har 3 unger å "springe etter" hele dagen. For helsen sin del bør man være i en viss aktivitet pr dag. Og forøvrig burde hun være ett bedre forbilde for alle 3,ikke bare M. Gutter kan også utvikle spiseproblemer,dårlig selvtillit og skjevt syn på kropp og utseende. Gutter idag kjenner på minst like stort kroppspress som jenter. 20
elvane Skrevet 9. juni 2018 #7447 Skrevet 9. juni 2018 10 minutter siden, J.. said: Jeg har aldri sagt at hun burde verken operere eller slanke seg. Men 800 skritt på en BRA dag? Det er jo helt fjernt,spesielt når man har 3 unger å "springe etter" hele dagen. For helsen sin del bør man være i en viss aktivitet pr dag. Og forøvrig burde hun være ett bedre forbilde for alle 3,ikke bare M. Gutter kan også utvikle spiseproblemer,dårlig selvtillit og skjevt syn på kropp og utseende. Gutter idag kjenner på minst like stort kroppspress som jenter. Ungene hennes går i barnehage og skole. Så, hun løper ikke etter dem hele dagen. I tillegg har hun Jan som hjelper. Jeg kan fint gå 800 skritt de dagene jeg jobber, men når jeg er hjemme med ungene blir det en god del mindre. Ja, det er sant at gutter kjenner på kroppspress, men jenter har allikevel langt større sjanse for å utvikle spiseforstyrrelser og destruktiv atferd som et resultat.
J.. Skrevet 9. juni 2018 #7448 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, elvane skrev: Ungene hennes går i barnehage og skole. Så, hun løper ikke etter dem hele dagen. I tillegg har hun Jan som hjelper. Jeg kan fint gå 800 skritt de dagene jeg jobber, men når jeg er hjemme med ungene blir det en god del mindre. Ja, det er sant at gutter kjenner på kroppspress, men jenter har allikevel langt større sjanse for å utvikle spiseforstyrrelser og destruktiv atferd som et resultat. Ungene krever da oppmerksomhet og oppfølging etter bhg/skole ogsåfunker dårlig å sette seg på rævva og dumpe alt over på samboer ihvertfall. Og det siste der er faktisk ikke riktig. Pr dags dato i 2018 er det faktisk like høye krav/forventninger for gutter rundt kropp/utseende som for jenter. Vet om utrolig mange gutter i ungdomskolealder som står opp kl 04 for og reise å trene 2 timer før skole,for så å trene 2 t etter skolen,daglig. Så joda,barn og ungdoms syn og fokus på kropp idag er ikke kjønnsbestemt. 7
elvane Skrevet 9. juni 2018 #7449 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, J.. said: Ungene krever da oppmerksomhet og oppfølging etter bhg/skole ogsåfunker dårlig å sette seg på rævva og dumpe alt over på samboer ihvertfall. Og det siste der er faktisk ikke riktig. Pr dags dato i 2018 er det faktisk like høye krav/forventninger for gutter rundt kropp/utseende som for jenter. Vet om utrolig mange gutter i ungdomskolealder som står opp kl 04 for og reise å trene 2 timer før skole,for så å trene 2 t etter skolen,daglig. Så joda,barn og ungdoms syn og fokus på kropp idag er ikke kjønnsbestemt. Jeg sier ikke at hun ikke har ansvar for ungene, men hun løper ikke etter dem hele dagen slik som du sier. Man må nesten gi barnehage og skole litt kredit for den avlastning det gir store deler av uken. Jeg jobber en god del ned spiseforstyrrelser og har til dags dato nesten bare behandlet jenter/kvinner. 1
J.. Skrevet 9. juni 2018 #7450 Skrevet 9. juni 2018 https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/78bX4/Kjare-jenter_-dere-skaper-et-stort-utseendepress-blant-oss-gutter--Jakob-Semb-Aasmundsen https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/y9vR/Gutter-opplever-ogsa-kroppspress https://www.oblad.no/ung/kroppsidealet-for-guttene-har-blitt-ganske-ekstremt/s/2-2.2610-1.8095774 https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/ja-visst-finnes-det-kroppspress-blant-gutter-1.785260 Feks.. 7
Corinne Skrevet 9. juni 2018 #7451 Skrevet 9. juni 2018 Hvorfor legger hun ut dette?? Har hun ikke fått med seg noen ting?! Herregud.. Skaff deg hjelp i stedet for å påvirke andre til å ta elendige valg som gjør at DE må skaffe seg hjelp!! 16
elvane Skrevet 9. juni 2018 #7452 Skrevet 9. juni 2018 7 minutter siden, J.. said: https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/78bX4/Kjare-jenter_-dere-skaper-et-stort-utseendepress-blant-oss-gutter--Jakob-Semb-Aasmundsen https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/y9vR/Gutter-opplever-ogsa-kroppspress https://www.oblad.no/ung/kroppsidealet-for-guttene-har-blitt-ganske-ekstremt/s/2-2.2610-1.8095774 https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/ja-visst-finnes-det-kroppspress-blant-gutter-1.785260 Feks.. Som sagt i mitt tidligere innlegg er jeg klar over at det også er en del kroppspress blant gutter, men det er likevel mer ekstremt blant jenter. Jeg vet ikke om jeg orker å hente inn skikkelig statistikk på dette,, men det kan fint googles om du gidder. Det kan så klart endre seg, men akkurat nå er det jenter med bmi på rundt 10-12 jeg ser hver dag...og dessverre er det mange som ikke klarer seg. 3
Kongla82 Skrevet 9. juni 2018 #7453 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, elvane skrev: Ungene hennes går i barnehage og skole. Så, hun løper ikke etter dem hele dagen. I tillegg har hun Jan som hjelper. Jeg kan fint gå 800 skritt de dagene jeg jobber, men når jeg er hjemme med ungene blir det en god del mindre. Ja, det er sant at gutter kjenner på kroppspress, men jenter har allikevel langt større sjanse for å utvikle spiseforstyrrelser og destruktiv atferd som et resultat. Mener du egentlig 8000 skritt? Jeg har 800 skritt før jeg kommer meg på jobb om morgenen.... og jeg kjører bil til jobb.. 800 er jo ingenting! 29
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 9. juni 2018 Populært innlegg #7454 Skrevet 9. juni 2018 (endret) Jeg har sett videoen din Anna. En video der du beviser for enhver at du er svært umoden, og svært selvsentrert. Turen til klinikken er ungdommer på tur. Du er blitt skandaledamen Anna. Det er ikke mulig å se deg som et forbilde for unge jenter. Alle dine innlegg den siste uken viser at du har mistet kontakt med virkeligheten. De bidrar til å bygge omdømmet ditt tilbake til der du var som fjortis. Selvfokusert og ustyrlig. Forskjellen er at nå har du mer penger å rutte med. Og du har en familie å ta hensyn til. Det siste kan jeg ikke se at du gjør. Om du nå hadde så store komplekser for overarmer og lår; hvorfor skaffet du deg ikke en PT istedenfor? Og hvorfor publiserer du disse videoene? Et klokt grep, dersom du sliter med å vise deg på lokalsjappen og ikke gidder å trene, ville vært å gjøre denne totalt dustete fettsugingen uten å fortelle om det. Du skjønner; ingen ville lagt merke til det. Den siste uken har du publisert en tullete video fra en regissert fest der du er i sentrum på en lite flatterende måte. Du har passet på å fortelle alle at du hadde bursdag, og du har furtet og hengt ut samboeren din for ikke å organisere frokost på sengen på en vanlig hverdag med skole og barnehage. Du har reist til Stavanger for å ta denne meningsløse fettsugingen, og alle stiller opp. Familien i Stavanger, og samboer som er igjen i Søgne med de mindreårige. Jeg har fulgt deg i mange år. Retningen du har utviklet deg de siste årene, bringer deg ikke fremover men parkerer deg. Du assosieres slik: Hun ustabile som gjør alt for klikk. Endret 9. juni 2018 av Friluftsdame 107
elvane Skrevet 9. juni 2018 #7455 Skrevet 9. juni 2018 46 minutter siden, Kongla82 said: Mener du egentlig 8000 skritt? Jeg har 800 skritt før jeg kommer meg på jobb om morgenen.... og jeg kjører bil til jobb.. 800 er jo ingenting! Ja, selfølelig 8000 ( beklager) og det minimum... kan fort komme opp i det dobbelte i løpet av en dag. Dagene kan variere mye. 4
Variert skydekke Skrevet 9. juni 2018 #7456 Skrevet 9. juni 2018 Jeg håper da virkelig at denne videoen er et slags stunt! Man kan jo faktisk ikke se om det er hennes kroppsdeler. Jeg kjenner også folk som har tatt fettsuging, og de har fått mye problemer med huden i etterkant. 4
FruRosa Skrevet 9. juni 2018 #7457 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, Friluftsdame skrev: Jeg har sett videoen din Anna. En video der du beviser for enhver at du er svært umoden, og svært selvsentrert. Turen til klinikken er ungdommer på tur. Du er blitt skandaledamen Anna. Det er ikke mulig å se deg som et forbilde for unge jenter. Alle dine innlegg den siste uken viser at du har mistet kontakt med virkeligheten. De bidrar til å bygge omdømmet ditt tilbake til der du var som fjortis. Selvfokusert og ustyrlig. Forskjellen er at nå har du mer penger å rutte med. Og du har en familie å ta hensyn til. Det siste kan jeg ikke se at du gjør. Om du nå hadde så store komplekser for overarmer og lår; hvorfor skaffet du deg ikke en PT istedenfor? Og hvorfor publiserer du disse videoene? Et klokt grep, dersom du sliter med å vise deg på lokalsjappen og ikke gidder å trene, ville vært å gjøre denne totalt dustete fettsugingen uten å fortelle om det. Du skjønner; ingen ville lagt merke til det. Den siste uken har du publisert en tullete video fra en regissert fest der du er i sentrum på en lite flatterende måte. Du har passet på å fortelle alle at du hadde bursdag, og du har furtet og hengt ut samboeren din for ikke å organisere frokost på sengen på en vanlig hverdag med skole og barnehage. Du har reist til Stavanger for å ta denne meningsløse fettsugingen, og alle stiller opp. Familien i Stavanger, og samboer som er igjen i Søgne med de mindreårige. Jeg har fulgt deg i mange år. Retningen du har utviklet deg de siste årene, bringer deg ikke fremover men parkerer deg. Du assosieres slik: Hun ustabile som gjør alt for klikk. A to the M to the E to the N 🙌 13
fitnessjenta Skrevet 9. juni 2018 #7458 Skrevet 9. juni 2018 10 timer siden, Kelsi skrev: Ser ut som et PR-stunt. Det samme tenker jeg. 3
Gjest BordetErSnudd Skrevet 9. juni 2018 #7459 Skrevet 9. juni 2018 (endret) 11 timer siden, J.. skrev: Jeg har aldri sagt at hun burde verken operere eller slanke seg. Men 800 skritt på en BRA dag? Det er jo helt fjernt,spesielt når man har 3 unger å "springe etter" hele dagen. For helsen sin del bør man være i en viss aktivitet pr dag. Og forøvrig burde hun være ett bedre forbilde for alle 3,ikke bare M. Gutter kan også utvikle spiseproblemer,dårlig selvtillit og skjevt syn på kropp og utseende. Gutter idag kjenner på minst like stort kroppspress som jenter. Amen! Jeg har selv en nevø på SEKS ÅR som ønsker seg sixpack 😭 800 skritt er ingen verdens ting. Det Anna må gjøre er å bevege seg mer og å sutre mindre. Fettsuging er jo helt tragisk. Endret 9. juni 2018 av BordetErSnudd
My <3 Skrevet 9. juni 2018 #7460 Skrevet 9. juni 2018 Seriøst, det kan ikke være sant. Er vel ingen på hennes størrelse og alder som fettsuger armene og låra???? Noe så totalt meningsløst. Herregud, det er 5-6 mnd med litt intensivt fokus på mat og trening, og vips - du er der. At noen velger å fettsuge magen KAN jeg forstå siden det kan være vanskelig å bli kvitt overfladisk fett etter svangerskap/vektnedgang osv. Det er ikke alt man kan trene vekk. Men armer og lår?? Halloo.. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå