Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Aurora** skrev:

«Vi ble altså ikke spurt om å være med i ny sesong, og jeg måtte selv ta initiativ for å finne ut om det i det hele tatt ville bli en ny sesong eller ikke. «Dere hører fra oss», var liksom det siste som ble utvekslet mellom oss, og da vi da skjønte at innspillingen var i full gang, følte vi oss litt oversett.» KILDE

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Rasmussen fikk aldri beskjed fra TV 2 om at hun var droppet fra serien, forteller hun. Det fant hun ut på egen hånd da hun oppdaget at en av de andre bloggerne ble filmet under årets «Vixen Blog Awards».

– Jeg spurte bloggeren rett ut, og fikk bekreftet at de var i gang med en ny sesong. Det syns jeg var skuffende. Det er ikke greit å finne det ut på den måten."

https://www.vg.no/rampelys/i/0ElRJo/anna-rasmussen-ferdig-i-bloggerne

Skrevet

Men Anna. Du kan då seriøst ikkje være sjokkert over att tv2 velger å vrake deg. Når du går ut offentlig å meiner at tv2 klipper til at du har sex på tv mens du sitter der å gråter 🤔 forstår tv2 dropper deg i serien og eg synst det var rart du var med i denne sesongen som pågår no 🙄

• Liker 22
Skrevet (endret)
5 timer siden, Diamant skrev:

"Rasmussen fikk aldri beskjed fra TV 2 om at hun var droppet fra serien, forteller hun. Det fant hun ut på egen hånd da hun oppdaget at en av de andre bloggerne ble filmet under årets «Vixen Blog Awards».

– Jeg spurte bloggeren rett ut, og fikk bekreftet at de var i gang med en ny sesong. Det syns jeg var skuffende. Det er ikke greit å finne det ut på den måten."

Det er i beste fall naivt å tro at man er med i et program. Man er med i en serie som avsluttes hver sesong, slik som mange andre konsept. 

Anna har holdt seg borte fra blant annet premierefest pga personlige årsaker, uttaler hun. Vel, vel frøken. ALLE vet at du har droppet det du selv har funnet for godt. Hele tiden. Du er svært vanskelig å ha et samarbeid med, fordi alt skal skje på primadonnaens premisser. 

Når Anna nå uttaler at bryllupet skal vises på TV på en eller annen måte, er det skremmende. Hun trenger sannsynligvis finansiering. FOR et liv å leve, og for en pris andre betaler. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 40
Skrevet
5 timer siden, -Willow skrev:

Tydeligvis en trend at tv2 ikke informerer om at deltagere ikke får være med i ny sesong. Som nevnt ble også Kristin Gjelsvik droppet på samme måte, men også Funkygine: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/wE0JG5/funkygine-i-blogg-ferdig-i-bloggerne

Jeg er helt for at de dropper Anna, men hva skjer med måten det gjøres på? Uproft av tv2. 

De har en kontrakt som gjelder for en sesong av gangee og blir ikke den fornyet, vel da er de ikke med lenger. Innlysende. 

• Liker 19
Gjest fruktfest
Skrevet
13 minutter siden, Veslefrikk skrev:

De har en kontrakt som gjelder for en sesong av gangee og blir ikke den fornyet, vel da er de ikke med lenger. Innlysende. 

Helt sikker på det da? Tenker at hvis det hadde vært så innlysende, at ikke hele tre bloggere hadde reagert på måten de bare plutselig ble droppet fra serien uten å få beskjed.

Skrevet

Jeg leser sjelden bloggen og følger lite med på dette dramaet, men selv jeg har fått med meg at hun trakk seg fra Skal vi danse når alt var på plass og innspilling var begynt, at hun trakk seg fra intervju på God morgen Norge, at hun satt på rommet og gråt på premierefesten fordi det kom andre folk der, at hun skjelte ut tv2 for å sende klipp hun selv hadde filmet på Bloggerene... Sett i sammenheng med alt dramaet og alt det smakløse hun deler på bloggen var det ikke rart st tv2 ikke gadd mer. Spesielt om de får erstattet henne med CBE som nok er mer profesjonell å jobbe med.  

• Liker 28
Skrevet (endret)
22 minutter siden, fruktfest skrev:

Helt sikker på det da? Tenker at hvis det hadde vært så innlysende, at ikke hele tre bloggere hadde reagert på måten de bare plutselig ble droppet fra serien uten å få beskjed.

Det kan vel være fordi begge parter tar det som en selvfølge sett fra sitt eget synspunkt og ståsted. Bloggerne tar det som en selvfølge at de skal få være med videre, fordi de ikke har fått beskjed om noe annet. TV2 tar det som en selvfølge at de ikke skal være med videre, fordi de ikke har gitt et tilbud om å fornye kontrakten.  Velkommen til en hektisk og kynisk medieverden. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 15
Skrevet

Jeg finner det ikke noe trist at hun er vraket fra bloggerne. På tide. 

• Liker 13
Gjest Sjokka
Skrevet

Fantastisk. Kunne ikke få bedre nyhet en fredag morgen ☺👍 

Og da mister Anna enda flere lesere som klikker seg inn etter bloggerne episoder. Tv2 er ferdig med å støtte denne bloggeren, og har sett seg lei på oppførselen hennes de også, som oss andre. Men det værste oppi det hele er at Anna fortsetter i sitt gamle galne syke spør, med lureri og clickbait, svindel og innlegg alldeles uten innhold. Bye bye Anna. Forstår godt ingen vil samarbeide med deg.

Skrevet
2 timer siden, fruktfest skrev:

Hvor har Funkygine skrevet det? Sitat fra https://www.funkygine.com/2018/03/06/og-dess-storre-magen-blir-jo-mer-vett-renner-ut/ : 

"Som ”Bloggerne” for eksempel… Jeg som ikke engang visste om jeg vil være med på programmet i utgangspunktet, ble helt satt ut da jeg skjønte at innspillingene for sesong 9 allerede var i gang. Uten meg.

Vanlige, ikke gravide Jørgine, vil nok ikke tenkt så mye over det. Men gravide Jørgine lurer på HVA FAEN ER DET SOM ER GÆRNT MED MEG?"

Dvs. hun viser til at hun ikke hadde reagert på dette vanligvis, men at hun er mer nærtagende nå når hun er gravid, og derfor overreagerte og tok det personlig. 

Gjest Sjokka
Skrevet
11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Trenger trenger ikke å klikke dere innpå bloggen. Her er videoen:

Og hun spiller offer rollen igjen. Kommer hun aldri til å forstå hvorfor andre bloggere ikke vil ha noe med henne å gjøre, ( som hun selv sa hun følte i videoen) hvorfor hun er boikottet av tv2 og lesertallet på bloggen blir lavere og lavere? Og i tillegg forteller hun om det har vært en situasjon med diverse fedre? Alt dette skjer, men allikevel ser hun ikke det er selvforskyldt, og gir seg ikke, for bryllupet skal på TV uansett. Fælt og flire og le av utsagnene hennes, men dette blir jo faktisk litt komisk.

Skrevet
9 timer siden, Aurora** skrev:

Hvorfor ble hun droppet?

Siste filmingen av dem var vel i oktober -17, så da bør det ikke være så vanskelig for Anna og Jan å forstå hvorfor. Det er bare å spole tilbake til oktober.... Fra https://www.tv2.no/a/9422219/ :  "Anna Rasmussen reagerer på TV 2s klipping av «sexvideo» – nå endres Bloggerne-episoden". 

Så hva vil de med den videoen de la ut i går? De er vel ikke så dumme at de ikke forstår at handlinger (henge ut TV2) får konsekvenser?

Skrevet

Tv2 er Annas arbeidsplass og hun får lønn av de. Måten hun har gått ut mot sin arbeidsplass og kollegaer er virkelig umodent. Da var det til pass hun fikk sparken. Synes tv2 har vært tålmodig med henne jeg. Ble litt paff at var med i denne sesongen, men hun trakk seg fra SVD mens de filmet og de kunne ikke vrake henne når hun allerede hadde skrivet under kontrakten, tror jeg. Tipper de hadde planlagt å vrake henne før denne sesongen var ferdig innspilt. De fikk nok

Hvordan skal de få filmet bryllupet og at de skal bli vist på TV? :klo:

• Liker 11
Skrevet

Nei ikke vis noe bryllup. Ha det for deg selv. Vi er ikke interessert. Skole og utdanning ville hjulpet på. 

• Liker 21
Skrevet

syntes ikke det var så uproft jeg. 

Altså. Har du en jobb på kontrakt, så er du jo ikke garantert noe videre, og du vet jo at kontrakten går ut når den gjør? Skjønner ikke hvorfor hun er så sjokkert. Spesielt ikke etter oppførselen hennes.

Men veldig glad hun er ute, deilig!

• Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, Xstrella skrev:

Nei ikke vis noe bryllup. Ha det for deg selv. Vi er ikke interessert. Skole og utdanning ville hjulpet på. 

Enig haha. Ser virkelig ikke hvem som vil bry seg om bryllupet deres, sikkert kun de nærmeste + familie. Og attpåtil på tv? vet du hva :P

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, Diamant skrev:

Hvordan har hun tenkt til å få til det?

Edit: Fant denne: " – Vi skal jo dokumentere bryllupet på en eller annen måte. Det kommer til å bli vist på TV. Hvor kan jeg ikke si noe om enda. Det er foreløpig hemmelig."

Dette reagerte jeg også på. Djizez. Er det ikke på tide å slutte med å selge privatlivet til høystbydende? Merkevaren mammatilmichelle og Anna Rasmussen dør ut, og hun strekker seg nok langt for å holde det i live. 

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, Bambi1995 skrev:

syntes ikke det var så uproft jeg. 

Altså. Har du en jobb på kontrakt, så er du jo ikke garantert noe videre, og du vet jo at kontrakten går ut når den gjør? Skjønner ikke hvorfor hun er så sjokkert. Spesielt ikke etter oppførselen hennes.

Men veldig glad hun er ute, deilig!

Dette tenkte jeg også.

De har nok en kontrakt som gjelder ut sesongen, og TV2 er selvfølgelig ikke obligert til å ta kontakt for å fortelle henne at de ikke ønsker å fornye kontrakten. Den hadde en tidsramme, og da tar man det ikke som en selvfølge at den blir forlenger. Det gjør i alle fall ikke jeg med mine kontrakter, jeg må faktisk gjøre en god nok jobb og selge meg inn for å få videre oppdrag/jobb hos kunder. TV2 kunne selvfølgelig gitt henne tilbakemelding for å være åkei, men de skylder henne ikke noe etter hvordan hun har oppført seg. Synes ikke det var verken uproft eller useriøst. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...