Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

På 31.5.2017 den 11.40, Martheegne skrev:

Hun kom tilbake tidsnok til at hun klarte å nå 1. Plassen innen 1. Juni, ergo får hun den største lønningen mulig fra blogg.no. Smart Anna, smart.

Jeg er litt nybegynner på det området der..hvorfor får hun størst lønn? Kan du pliis forklare meg? 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, plastfolien skrev:

Jeg er litt nybegynner på det området der..hvorfor får hun størst lønn? Kan du pliis forklare meg? 😁

Fordi hun ligger på 1. plass på blogglisten. Den som ligger på 1.plass tjener mer enn de som ligger lengre ned. 

Mener blogg.no hadde en oversikt over hva de tjener på de forskjellige plassene på topplista.. i tillegg har de jo samarbeid med forskjellige sponsorer innenfor trening, klær, makeup etc som de tjener rått på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Diamant skrev:

Jeg tipper at hun faktisk begynner å bli usikker på hele forholdet. Selv har jeg vært usikker på det forholdet i lang tid. Spesielt siden hun har mistet kontakten med "alle" sine etter at Jan kom inn i bildet. Man kan spørre seg hvorfor, jeg tror jeg vet svaret, men det ville garantert blitt moderert bort om jeg hadde skrevet det her.

Da kan du sende meg pm for jeg ble nysgjerrig nå

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alara

Ahhh jenter...dere burde ha skjønnt at Anna's fortvilelse angående giftemål med hennes elskede Jan, er på grunn av penger. Hun tjener jo enormt (ufortjent) iforhold til ham, og hun vill rett og slett ikke dele det med tanke på at forholdet ser ikke ut til å være stabil som det fremstår. Hva har hun ikke delt for pengenes skyld? Der har dere hele grunnen 😊

Endret av Alara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
10 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Grunnen til at Anna er usikker er fordi hennes store kjærlighet er Nederlenderen. Den tiden Anna og han var sammen strålte hun. Det var da Anna var på sitt beste på bloggen i følge meg. Den forelskelsen som jeg kunne se hos henne med nederlenderen var aldri tilstede med Jan. De hoppet inn i forhold rett etter bruddet med M, og jeg har alltid hatt en følelse at det skulle være et stikk til M. "Se på meg, jeg kan finne meg en ny fort, trenger ikke deg"-opplegg. Nå har hun kanskje skjønt følelsene egentlig ikke er der, men er fanget i Søgne uten noen andre. Det er egentlig bare utrolig trist hvis hun "må" gjennomføre et giftemål hvis han ikke er den rette for henne. 

Jeg håper ikke hun føler hun MÅ... tror ikke det .. hun har jo gjort veldig drastiske ting på bloggen før mtp kjærlighetsliv. Jeg regner med at hun selv kjenner nettopp dette som du skriver - at hun er "trygg" men ikke lykkelig. "Glad i" men ikke forelsket. "akseptert" men ikke elsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan var vel egentlig andre valget til Anna. Var vel i sesong 5 av Bloggerne hun valgte han fra Nederland ovenfor Jan, men så var ikke han så interessert likevel, og da ble hun sammen med Jan istedenfor. Tror det var slik det var. Må være kjipt å være andre valget  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
54 minutter siden, smalls skrev:

Jan var vel egentlig andre valget til Anna. Var vel i sesong 5 av Bloggerne hun valgte han fra Nederland ovenfor Jan, men så var ikke han så interessert likevel, og da ble hun sammen med Jan istedenfor. Tror det var slik det var. Må være kjipt å være andre valget  

Jeg lurer på hva Jan så i Anna jeg da. Hun er jo ei søt jente og har både god råd og en viss kjendisstatus. Men hun hadde jo en veldig stor bagasje til å være tjue år, med to små barn med to forskjellige menn. Jan er jo en normalt kjekk ung fyr uten bagasje selv (bortsett fra en pokergjeld som han vel har kvittet seg med?) så hvorfor påtok han seg papparollen for to barn med våkenetter, husvask og klesvask uten å blunke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Clementina skrev:

Jeg lurer på hva Jan så i Anna jeg da. Hun er jo ei søt jente og har både god råd og en viss kjendisstatus. Men hun hadde jo en veldig stor bagasje til å være tjue år, med to små barn med to forskjellige menn. Jan er jo en normalt kjekk ung fyr uten bagasje selv (bortsett fra en pokergjeld som han vel har kvittet seg med?) så hvorfor påtok han seg papparollen for to barn med våkenetter, husvask og klesvask uten å blunke?

Veldig godt spørsmål. De fleste i den alderen hadde jo rygget unna, men han ville hoppe i det. Hvorfor er det kun han som vet. Men de hadde vel vært venner i noen år før de ble sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Clementina skrev:

Jeg lurer på hva Jan så i Anna jeg da. Hun er jo ei søt jente og har både god råd og en viss kjendisstatus. Men hun hadde jo en veldig stor bagasje til å være tjue år, med to små barn med to forskjellige menn. Jan er jo en normalt kjekk ung fyr uten bagasje selv (bortsett fra en pokergjeld som han vel har kvittet seg med?) så hvorfor påtok han seg papparollen for to barn med våkenetter, husvask og klesvask uten å blunke?

Kjærleik gjer blind...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Anna har stengt kommentarfeltet på Instagram? Eller går det an å fjerne kommentarfeltet for enkelte personer/følgere? 

Ser hun har fjernet et par innlegg der ifra også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GulSitron skrev:

Ser Anna har stengt kommentarfeltet på Instagram? Eller går det an å fjerne kommentarfeltet for enkelte personer/følgere? 

Ser hun har fjernet et par innlegg der ifra også.. 

Man kan stenge kommentarfeltet pr bilde,om ønskelig.

Hun sletter jo fra IG hele tiden.

Er en grunn til at det er så lite bilder der.

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.5.2017 den 18.40, orfeus skrev:

Uff, så umodent av henne, å skrive om så private ting :-(

Har lille frøken Rasmussen noen ganger vært MODEN, siden du syns det er så umodent av henne å skrive om private ting.. For lille frøken Rasmussen har vel ALDRI noen sinne skrevet om private ting på bloggen sin.. Ting som gjerne ikke burde sett offenlighetens lys.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg var et tragisk forsøk på å reklamere for betakaroten..hun har visst fått et brev i posten som virker som handlet om utseende hennes (hun la selvfølgelig ikke ut brevet men skal gjøre det "senere") som ødela hele sommeren hennes. For at andre ikke skal føle seg så grusom som henne så deler hun nå ut prøvepakke på betakaroten...

Sleipt...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kindagirl skrev:

Siste innlegg var et tragisk forsøk på å reklamere for betakaroten..hun har visst fått et brev i posten som virker som handlet om utseende hennes (hun la selvfølgelig ikke ut brevet men skal gjøre det "senere") som ødela hele sommeren hennes. For at andre ikke skal føle seg så grusom som henne så deler hun nå ut prøvepakke på betakaroten...

Sleipt...

Utrolig sleipt. Overskriften "En ødelagt sommer" og et bilde av henne og Jan (?) i et basseng. Jeg klikket meg ikke inn på bloggen, men så det på Blogg.no Hun er kanskje desperat nå som hun ligger på 5.plass der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det innlegget Jan skrev da han "hacket bloggen" var da mye bedre enn de innleggene Anna skriver til vanlig 😂 Skjønner ikke hva hun ler av. Rotete og at hun ikke hadde skrevet noe så håpløst i fylla engang? Tror Anna må lære seg å lese gjennom sine egne innlegg og se hvor håpløst de er skrevet. I tillegg til masse skrivefeil! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ga han tydelig beskjed om hvordan jeg ønsket innlegget mitt skulle være"

Kjenner jeg blir sliten bare på tanken av å bo med denne kontrollfriken..

Hvis Jan skulle "hacke" bloggen hennes,burde han vel få frie tøyler til å nettopp ordlegge seg selv,å ikke dikteres..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget der hun ble "hacet" ... enten er det en dårlig vits eller så har hun seriøse problemer! 

Egentlig skjønte jeg ingen ting av det, men den nedlatende tonen ovenfor Jan og måten hun prøver å glorifisere seg selv er til å spy av! Hun viser ikke mye respekt for sin "kjære". Dette var rett og slett tragisk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, dansestjerna skrev:

Innlegget der hun ble "hacet" ... enten er det en dårlig vits eller så har hun seriøse problemer! 

Egentlig skjønte jeg ingen ting av det, men den nedlatende tonen ovenfor Jan og måten hun prøver å glorifisere seg selv er til å spy av! Hun viser ikke mye respekt for sin "kjære". Dette var rett og slett tragisk.

Er dette et nytt innlegg som har kommet i dag ?

Edit: Ser nå at hun har kommet med et nytt innlegg :)

Endret av Diamant
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...