K_mb Skrevet 6. februar 2024 #13301 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) duskelapp skrev (8 timer siden): En pause fra hverdagen hjelper .. samle litt energi en ellers travel hverdag .. barn er forskjellige og har forskjellig behov Om barnet ikke henger etter på skolen så er det bra, om en først skal ta disse reisene Vel, de pausene innebærer å bli eksponert for tusenvis av fremmede. Hvorfor kan de ikke dra på tur uten at hun må dokumentere og legge det ut? Jo, det er fordi det er dette hun lever av, nettopp å legge ut innhold på sine kommersielle kanaler. Hun bruker sine sårbare barn for å lage innhold, og det er kvalmende. De burde blitt skjermet fra all offentlighet og ikke bli med på jobb for mamma, kamuflert av at de trenger pause. Hun er grenseløs. Endret 6. februar 2024 av K_mb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. februar 2024 #13302 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg tviler sterkt på at disse iscenesatte filmene fra diverse turer bidrar til bedre skolehverdag for ungene, om noe kan de vel heller føre til MER mobbing ... Dette er nok, som flere har skrevet, en måte for Anna å tjene mer penger. Unger skaper dessverre engasjement på SoMe. Hadde disse turene vært kun for å gi ungene en pause hadde de ikke blitt eksponert. Anna har alltid vært en versting, både med hva/hvordan hun poster og sjokkerende clickbaits. Det er ingenting som tyder på at hun har forandret seg. 25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2024 #13303 Del Skrevet 7. februar 2024 hvem er det egentlig som filmer? har de med seg noen? og hvorfor må man dele at man er ute å reiser i det hele tatt? (jo, jrg vet jo hvorfor i grunn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 7. februar 2024 #13304 Del Skrevet 7. februar 2024 Er det bare meg, eller er det litt vulgært å legge ut videoer av seg selv i bikini og med «kom å ta meg-blikk»? Er ikke hun sammen med Jan? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 7. februar 2024 #13305 Del Skrevet 7. februar 2024 Apekatten skrev (3 minutter siden): Er det bare meg, eller er det litt vulgært å legge ut videoer av seg selv i bikini og med «kom å ta meg-blikk»? Er ikke hun sammen med Jan? Jeg tenkte at jeg kanskje var prippen og sær.. men….. syns de poseringene er sykt spesielle. Hva er hensikten hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 7. februar 2024 #13306 Del Skrevet 7. februar 2024 Unodostrez skrev (45 minutter siden): Jeg tenkte at jeg kanskje var prippen og sær.. men….. syns de poseringene er sykt spesielle. Hva er hensikten hennes? Det lurer jeg også på. Hun fremstiller seg som en usikker tenåring som fisker etter oppmerksomhet fra menn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 7. februar 2024 #13307 Del Skrevet 7. februar 2024 Apekatten skrev (33 minutter siden): Det lurer jeg også på. Hun fremstiller seg som en usikker tenåring som fisker etter oppmerksomhet fra menn. Er vel nettopp det hun er. Hun stoppet opp i tenåringstida, usikker, med dårlig selvbilde og stort behov for bekreftelse. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. februar 2024 #13308 Del Skrevet 8. februar 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 8. februar 2024 #13309 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg har ikke hørt om henne siden unge mødre gikk jeg. Synes hun virket som en flink mamma til å være bare 15 år. Har hun tre barn nå? Litt vanskelig å finne ny jobb kanskje hvis hun tjener godt som blogger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 8. februar 2024 #13310 Del Skrevet 8. februar 2024 Luksusbia skrev (1 time siden): Jeg har ikke hørt om henne siden unge mødre gikk jeg. Synes hun virket som en flink mamma til å være bare 15 år. Har hun tre barn nå? Litt vanskelig å finne ny jobb kanskje hvis hun tjener godt som blogger? Hun har fire barn nå, men fremstår veldig umoden. Legger ut mye rare snaps hvor hun poserer med lite klær samtidig som hun på samme kanal legger ut bilder og videoer av barna. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 8. februar 2024 #13311 Del Skrevet 8. februar 2024 Novellemonster skrev (2 minutter siden): Hun har fire barn nå, men fremstår veldig umoden. Legger ut mye rare snaps hvor hun poserer med lite klær samtidig som hun på samme kanal legger ut bilder og videoer av barna. Oi, følger ikke så nøye med tydeligvis😛 Men generelt er jeg negativ til eksponering av barn i some. En ting er folk med få venner som legger ut ett julebilde og bursdagshilsen til barna sine ett par ganger i året. Vet ikke helt hvor gammel hun er nå, men vet det er flere fedre i bildet. Egentlig er det jo trist at vi ubevisst oppfordrer henne til å fortsette umoden oppførsel ved å følge henne på snap. Men til syvende og sist hviler ansvaret for barna på henne å fedrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 8. februar 2024 #13312 Del Skrevet 8. februar 2024 Hva i alle dager er det hun ranter sånn for på snap? Skjønner jo at hun ønsker å maksimere seer-minuttene sine ettersom hun velger å nærmest gå til angrep på alle skolene, lærere, rektorer og foreldre til barn med diagnoser i nærområdet sitt. Men hun som tidligere har klagd på hvor slitsomt det er å være i søkelyset og at hun ønsket å trekke seg tilbake fra lampelyset, at hun fikk angst av å gå på butikken osv, at hun nå frivillig gjør seg til den store snakkisen i den lille bygda hun bor i - det fatter jeg ikke. Dessuten skjønner jeg ikke helt hvor hun vil hen «alle skoler i Norge er så dårlige». Hun har argumenter på nivå med et lite barn. I det ene øyeblikket understreker hun gjentatte ganger at det eneste hun bryr seg om og brenner for er _sine egne barn_ litt etterpå skal hun late som at «det er altfor mange barn som ikke får det de har krav på» - som om hun som utleverer barnas klassekamerater i såpass negativt lys bryr seg om andre barn. Det er så åpenbart at hun har begrenset kognitiv og intellektuell kapasitet, og det er helt i orden, men når hun attpåtil har så høye tanker om egne vurderingsevner så blir det hele veldig usmakelig kjenner jeg. Hvis det er såpass mye vold i skolen som hun påstår, og når til og med lærerne sliter, da er det kanskje ikke skolen som er problemet, men foreldrene? Det er jo tross alt der barna kommer fra 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 8. februar 2024 #13313 Del Skrevet 8. februar 2024 AntiBullshit skrev (23 minutter siden): Hva i alle dager er det hun ranter sånn for på snap? Skjønner jo at hun ønsker å maksimere seer-minuttene sine ettersom hun velger å nærmest gå til angrep på alle skolene, lærere, rektorer og foreldre til barn med diagnoser i nærområdet sitt. Men hun som tidligere har klagd på hvor slitsomt det er å være i søkelyset og at hun ønsket å trekke seg tilbake fra lampelyset, at hun fikk angst av å gå på butikken osv, at hun nå frivillig gjør seg til den store snakkisen i den lille bygda hun bor i - det fatter jeg ikke. Dessuten skjønner jeg ikke helt hvor hun vil hen «alle skoler i Norge er så dårlige». Hun har argumenter på nivå med et lite barn. I det ene øyeblikket understreker hun gjentatte ganger at det eneste hun bryr seg om og brenner for er _sine egne barn_ litt etterpå skal hun late som at «det er altfor mange barn som ikke får det de har krav på» - som om hun som utleverer barnas klassekamerater i såpass negativt lys bryr seg om andre barn. Det er så åpenbart at hun har begrenset kognitiv og intellektuell kapasitet, og det er helt i orden, men når hun attpåtil har så høye tanker om egne vurderingsevner så blir det hele veldig usmakelig kjenner jeg. Hvis det er såpass mye vold i skolen som hun påstår, og når til og med lærerne sliter, da er det kanskje ikke skolen som er problemet, men foreldrene? Det er jo tross alt der barna kommer fra Hvis hun fremdeles bor i Rogaland, kan hun jo flytte til ett annet fylke eller kommune. Problemet med dagens skole er at mange foresatte forventer at skolen skal oppdra barna. Selvfølgelig skal lærere bidra, og prøve å gjøre skolen til ett trygt og godt sted å være/ lære. Men det er nok ikke bare lett å være lærer i dagens Norge. Fire barn krever mye oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 10. februar 2024 #13314 Del Skrevet 10. februar 2024 Luksusbia skrev (På 8.2.2024 den 21.45): Jeg har ikke hørt om henne siden unge mødre gikk jeg. Synes hun virket som en flink mamma til å være bare 15 år. Har hun tre barn nå? Litt vanskelig å finne ny jobb kanskje hvis hun tjener godt som blogger? Synes også at hun gjorde en ok figur i unge mødre. Hun virket faktisk mer moden da, enn det hun fremstår nå - 12 år senere. Veldig synd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gettogirl Skrevet 11. februar 2024 #13315 Del Skrevet 11. februar 2024 Luksusbia skrev (På 9.2.2024 den 0.10): Hvis hun fremdeles bor i Rogaland, kan hun jo flytte til ett annet fylke eller kommune. Problemet med dagens skole er at mange foresatte forventer at skolen skal oppdra barna. Selvfølgelig skal lærere bidra, og prøve å gjøre skolen til ett trygt og godt sted å være/ lære. Men det er nok ikke bare lett å være lærer i dagens Norge. Fire barn krever mye oppfølging Hun bor i Søgne på Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 11. februar 2024 #13316 Del Skrevet 11. februar 2024 Dildoer, analplugger og ferietur med datteren på story.. og hun skjønner ikke at barns hennes mobbes… 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. februar 2024 #13317 Del Skrevet 11. februar 2024 Gettogirl skrev (13 timer siden): Hun bor i Søgne på Sørlandet Flyttet de ikke tilbake til Stavanger da og solgte huset i Søgne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. februar 2024 #13318 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Xstrella skrev (3 timer siden): Flyttet de ikke tilbake til Stavanger da og solgte huset i Søgne? Nei, de solgte og så kjøpte nytt hus i Søgne. Endret 11. februar 2024 av Zenhouse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #13319 Del Skrevet 11. februar 2024 Zenhouse skrev (40 minutter siden): Nei, de solgte og så kjøpte nytt hus i Søgne. Kan noen friske opp minnet mitt på hvorfor de solgte det gamle huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 11. februar 2024 #13320 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Zimba91 skrev (6 timer siden): Dildoer, analplugger og ferietur med datteren på story.. og hun skjønner ikke at barns hennes Såpass. Høres ut som noen burde si fra til skolen. Høres ut som hun fortjener en smekk på lanken. Jævla egoistisk person.... Endret 11. februar 2024 av totti_1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå