Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Xstrella skrev:

Ja syns det. Nå kan det være blogglesere blir lurt. At huset ikke ser slik ut. At de fjerner alt bare for showroom. Blogging er jo løgn og fanteri så vi får bare slutte å bry oss. De driter seg ut uansett. Lever i ei boble som ikke er vanlig å leve i. 

Det tror jeg ikke.

Til å med pikerommet til Anna så slik ut,når hun bodde hjemme.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Carina Maria
Skrevet
3 minutter siden, Xstrella skrev:

Ja syns det. Nå kan det være blogglesere blir lurt. At huset ikke ser slik ut. At de fjerner alt bare for showroom. Blogging er jo løgn og fanteri så vi får bare slutte å bry oss. De driter seg ut uansett. Lever i ei boble som ikke er vanlig å leve i. 

Huff ja. Dem gjør det. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Carina Maria
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er et gedigent overtramp å vise rommene til barna. Den kan ikke bort forklares, for det var stygt gjort synes jeg. 
Jeg mener det er direkte farlig å vise at minsten ligger alene i undertasjen, rett ved siden av en glassdør, en glassdør!! Første jeg tenkte på var den hendelsen i Bergen med 6 åringen som ble voldtatt. At hun viser dette er så overraskende at jeg har ikke ord. Det er idiotisk! 

Synes hun har det fint. Ja det er tomt og upersonlig, men det er ikke stygt. Det eneste hun har gjort av interiør som er stygt, er jo det berømte kontoret eller hva det nå ble til slutt. Det er vell det som er det "hemmelige rommet", eller?. Synes M sitt rom passer alderen, mens W sitt er ikke et rom for en liten gutt i det hele tatt. De fargene og interiørene er så kaldt. L sitt rom er jo ikke et rom, han stakkars har bare en seng. 

Jeg forstår meg ikke helt på romløsningen. Hva skal de med spisestue? De har jo plass til et større bord oppe med plass til 6 (+1 på hver ende). Det jeg tenker hadde vært mer logisk romløsning. Er jo alle tre barna oppe og mor og far nede der hun nå har spisestue. 

Det er overtramp og vise rommene til ungene. Jeg er enig men jeg er uenig med interiøret og møbleringen. 

Endret av Carina Maria
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er et gedigent overtramp å vise rommene til barna. Den kan ikke bort forklares, for det var stygt gjort synes jeg. 
Jeg mener det er direkte farlig å vise at minsten ligger alene i undertasjen, rett ved siden av en glassdør, en glassdør!! Første jeg tenkte på var den hendelsen i Bergen med 6 åringen som ble voldtatt. At hun viser dette er så overraskende at jeg har ikke ord. Det er idiotisk! 

Synes hun har det fint. Ja det er tomt og upersonlig, men det er ikke stygt. Det eneste hun har gjort av interiør som er stygt, er jo det berømte kontoret eller hva det nå ble til slutt. Det er vell det som er det "hemmelige rommet", eller?. Synes M sitt rom passer alderen, mens W sitt er ikke et rom for en liten gutt i det hele tatt. De fargene og interiørene er så kaldt. L sitt rom er jo ikke et rom, han stakkars har bare en seng. 

Jeg forstår meg ikke helt på romløsningen. Hva skal de med spisestue? De har jo plass til et større bord oppe med plass til 6 (+1 på hver ende). Det jeg tenker hadde vært mer logisk romløsning. Er jo alle tre barna oppe og mor og far nede der hun nå har spisestue. 

Er det syns på L? Har selv en sønn på 2,5 år. Han har kun en seng og et klesskap på rommet foreløpig. Men utenfor barnerommene er det en stor gang hvor han og storesøskene har mesteparten av lekene sine. Han på 4 har nettopp begynt å å få ha leker på rommet. 

Grunnen er enkel: det er MYE lettere å legge de om kvelden:) 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
chiki skrev (På 11.1.2019 den 20.12):

Er det syns på L? Har selv en sønn på 2,5 år. Han har kun en seng og et klesskap på rommet foreløpig. Men utenfor barnerommene er det en stor gang hvor han og storesøskene har mesteparten av lekene sine. Han på 4 har nettopp begynt å å få ha leker på rommet. 

Grunnen er enkel: det er MYE lettere å legge de om kvelden:) 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Noe av det jeg synes er mest urovekkende med AR, er hvordan hun har fremstilt sin egen barndom. Hun skrev en gang at hun ikke smilte før hun var ganske så stor, hun var bare ulykkelig og ble dermed svært utprøvende og ikke minst seksuelt aktiv og gravid tidlig. Jeg lurer på om hun noen ganger ser tråden i hva hun utsetter sine egne barn for. Strengt regime hjemme, her skal det være ryddig og rent til enhver tid, litt tvangsmessig handling egentlig. Husker i ett av bloggeprogrammene hvor hun "bestemte" at Jan ikke fikk spise godis, fordi det ikke passet henne. Her er det ikke vanskelig å forstå hvem som er sjefen i hjemmet.  Å vokse opp i et hjem der de ikke får være barn vil fort kunne utarte seg til at vi har en av de små som blogger om noen år som har følgende overskrift i bloggen "Å vokse opp med mor som var manisk". Kunne hun bare senke skulderne litt å bare være til, leve litt mer, se litt bort i fra seg selv og sine såre følelser, ja se at verden faktisk ikke dreier om henne, hvordan hun ser ut, hva hun sier og gjør, ja hun ville være kjendis men ble istede bare tragisk. Hun burde ha et liv, ikke hele tiden lete etter bekreftelse på at hun er "verdens" midtpunkt.

• Liker 26
Skrevet
14 timer siden, Xstrella skrev:

Tror ingenting fjernes jeg; Det er alltid ekko når hun filmer/snapper fra huset... 

• Liker 6
Skrevet

Anna virker veldig kort. Hun viser mye av huset, men tenker jo ikke over det kan være farlig. Hun viser egentlig hvor man kan bryte seg inn 🤦‍♀️ Selv om vi bor i et fredelig land, så skjer det ting her og. Innbrudd, voldtekt osv.

Alle har forskjellig smak og stil, men hele huset ser så tomt og trist ut. Den spisestua ser ut som et møtelokale på jobb. Barnerom uten leker? Håper hun ryddet vekk alt før hun tok bilder.

• Liker 22
Gjest Carina Maria
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Anna virker veldig kort. Hun viser mye av huset, men tenker jo ikke over det kan være farlig. Hun viser egentlig hvor man kan bryte seg inn 🤦‍♀️ Selv om vi bor i et fredelig land, så skjer det ting her og. Innbrudd, voldtekt osv.

Alle har forskjellig smak og stil, men hele huset ser så tomt og trist ut. Den spisestua ser ut som et møtelokale på jobb. Barnerom uten leker? Håper hun ryddet vekk alt før hun tok bilder.

Skumle saker og gjøre det og det kan faktisk vere farlig. Hun gjør mye ubetenksomt. Før tenkte jeg pytt det gjør ikke no og legge ut bilder av husene på blogg men når jeg leste hva som kunne skje fikk jeg hake slipp og da gikk det opp et lys for meg hvor skummelt dette er på nettet for det finnes mange gærne folk der ute. 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)
3 timer siden, smalls skrev:

Utfra det jeg har hørt folk fortelle så er stedet hun bor på ekstremt trygt. Man skal aldri være for trygg, men stedet hun bor på er ikke kjent for å være så veldig kriminelt tenker jeg.

Men som sagt, enig i at det er uforsvarlig. 

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet
27 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Utfra det jeg har hørt folk fortelle så er stedet hun bor på ekstremt trygt. Man skal aldri være for trygg, men stedet hun bor på er ikke kjent for å være så veldig kriminelt tenker jeg.

Lørenskog er heller ikke et sted som er kjent for «å være kriminelt», likevel har en dame blitt kidnappet.

• Liker 36
Skrevet

At Anna er blottet for både nettvett og risikoforståelse er kjent. Det jeg synes er oppsiktsvekkende, er ar hun tror hun selv kan diktere hvordan verden rundt henne burde være.

Når risikoen er der, og du allikevel velger å selge sensitiv informasjon om din familie via blogging er det i beste fall naivt og i verste fall kynisk. Det er kynisk når du gjør det for å tjene penger. Det er naivt når du gjør det for å vise en fasade og «er så stolt». 

Anna fremstår for meg som en kombinasjon av kynisk og naiv. I kombinasjon med manglende evne til å innrette seg, blir det risky business. 

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Nå er det også sånn at folk kan forflytte seg. Det er ikke mer som skal til enn en biltur om noen virkelig hadde ønsket å gjøre noe. 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Spiller ingen rolle om hun bor "på et ekstremt trygt område" når hun er en offentlig person og det ikke er veldig vanskelig å finne ut hvor Anna bor. Det er mange gærninger der ute. Folk får til og med vite det er en bakdør i første 🙈 en glassdør 

• Liker 16
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, Hattifnatten skrev:

Nå er det også sånn at folk kan forflytte seg. Det er ikke mer som skal til enn en biltur om noen virkelig hadde ønsket å gjøre noe. 

1 time siden, smalls skrev:

Spiller ingen rolle om hun bor "på et ekstremt trygt område" når hun er en offentlig person og det ikke er veldig vanskelig å finne ut hvor Anna bor. Det er mange gærninger der ute. Folk får til og med vite det er en bakdør i første 🙈 en glassdør 

Ja, jeg er absolutt enig. Synes det er helt uforsvarlig

Skrevet
4 timer siden, smalls skrev:

For ikke å snakke om at hun deler både når og hvor de reiser, samt hvem som er med på turen og hvor lenge de skal være borte. Ut i fra de opplysningene og videoen er det neimen ikke vanskelig å komme unna med et innbrudd i det huset der!

• Liker 16
Skrevet
6 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det finnes syke mennesker som er villige til å reise også. Adressen hennes er ikke vanskelig å finne

• Liker 5
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
9 timer siden, Missy1 skrev:

Det finnes syke mennesker som er villige til å reise også. Adressen hennes er ikke vanskelig å finne

:(

Skrevet

Så filmen hvor hun viser frem huset sitt. Fint hus, men skal hun flytte snart? Så ut som at huset var klar for visning?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...