Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hadde han ikke gjort mer for å bevise meg at jeg tar feil i mine anklagelse, enn å bare "bli borte" sånn som han gjør? Da tenker jeg jo med en gang at mine mistanker er reelle. Kvelden jeg skrev han ei mld f.eks og han sa han ikke orket forholdet seg til det, var han aktiv på chatten like etterpå. Hallo... Han har etter siste møte foreslått at vi må finne på noe fremover etc, men plutselig blir han sånn. Og vi har ingen kontakt, også kanskje fordi jeg ba han ikke kontakte meg mer, men jeg føler det er mer pga en annen person.

Glad han aldri fikk meg helt...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Harregud. Det er for å vise deg at han inne orker tullet ditt, orker ikke å forholde seg til at du finner på ting.  Hvorfor skulle han? Du begynner med "ugler i mosen" med en gang. Hvorfor skulle han forsvare seg, når han ikke har noe å forsvare? 

Så du for det bedre med deg selv? Nei, du hadde forsatt med slik du holder på uansett. Han orker ikke drama ditt, du er inne verdt det for han. 

Hva har det med saken å gjøre at han var aktiv på chatten? Han ville snakke med noen andre vel. Om det det var en dame eller en kompis har ikke du noe med. Så kunne du og din negativitet bare ha det då godt. 

Du føler du føler, ja selfølgelig ønsker han å finne seg en dame som ikke stiller han til veggen for hver minste ting. Og snakke om "sviket" hans hele tiden. Hallo! Nei du dette tåge har kjørt..

Anonymkode: 87056...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ble vel ikke plutseligkald, ts... han ble sån etter at du klikka, ringte han på natten, bombarderte han med sms og respekterte han ikke når han ba deg slutte og la han bære i fred/ plage noen andre... men vet du, vær glad for at han har snudd ryggen til - tror du ikke det blir lettere å komme seg ut av helten du har på han og videre i livet?!! Glem han og hele situasjonen - det er ingen framtid for dere uanz..

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2017 den 21.19, Aragorn II Elessar skrev:

Den beste hevn er la dem tro at en hevn kommer. Men som aldri kommer, tenk deg at de går nervøse og venter på noe som aldri kommer.

 

Om du vil ha hevn få dem til og tro at du skal hevne deg. Men ikke gjør noe det vil gjøre dem gale.

 

Eller så kan du ignorere han og ikke kaste bort tiden din på han.

Godt skrevet ! Og veldig sant !

Anonymkode: 0adb1...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor GIDDER du å holde på i denne tråden når ingen råd går inn!? Du vil bare vi skal si det du vil høre, alt annet bare overser du og fortsetter i samme sporet. Var jeg han, hadde jeg blokkert deg og slettet deg fra alt. Makan til mas og kontrollering! Skal han ikke få ha et liv bare fordi ikke klarer å legge fra deg fortiden? 

"Hva er problemet ditt? Jeg vil bare ha svar på hvorfor han gjør sånn og sånn" kommer du kanskje til å spør meg. Han ER LEI AV DEG! Gå videre, skaff hjelp! Dette er så ufattelig tragisk, og det er trist at du må ha det sånn. Ta vare på deg selv, for en gangs skyld. Høres ikke ut som han er så mye å ta vare på hvertfall...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vite at mine antagelser stemmer fra annet hold. Magefølelsen min hadde rett. Han har sett den personen nylig og sikkert siden vi kuttet kontakten ( vel, jeg kuttet kontakten, ba han ikke kontakte meg mer fordi jeg følte så strekt at han hadde kontakt med henne ), for ikke så lenge siden. Jeg kjenner på et ufattelig sinne, og lurer på hva som er best å gjøre. Være helt stille, aldri ta mer kontakt eller svare på hendvendelser ifra han. Dra dit å konfrontere han ( mens hun dama sikkert er der ), for så å dra og aldri se meg tilbake?

Folk som kommer med kjipe innspill for å trakkassere meg personlig, kan holde seg unna tråden. Takk.

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Det beste er å kutte all kontakt for all framtid, samt få hjelp til å takle tapet og sorgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, ja skal kutte all kontakt, men lurte på om jeg først skulle dratt dit og konfrontert han mens hun sikkert var der?

Det siste møte vi hadde var veldig fint ( under to uker siden ) , han ba meg væe med han hjem å overnatte, men jeg avstod fordi jeg følte at jeg visste ikke helt om jeg kunne stole på han. Han sa at de ikke hadde noe kontakt da jeg nevnte det. Så skrev han en sms da jeg kom hjem om at vi måtte dra å spise ute en dag, gå på kino etc snart, samt besøke et vennepar av han og overnatte der ( siden det de bot utenbys ). Alt dette sa han nylig på vårt siste møte og mld etterpå, inntil vi kranglet for noen dager siden fordi jeg følte ugler i mosen, som jeg nå har fått bekreftet var rett...Derfor føler jeg litt på å konfrontere han, for så og aldri se meg tilbake igjen, evt aldri ta mer kontakt eller svare han... ( hvis han tar kontakt da...det vet jeg jo ikke ...)Men kjenner på et veldig sterkt sinne, at han fortsatte å lyve til meg...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har råd til hvordan jeg evt kan konfrontere han med verdigheten i behold, sier jeg takk. Han er jo en drittsekk! Gå dit og virkelig si hva han har sagt til meg, mens hun er der, ta screenshoot av mld der han skriver at de ikke har noen kontakt og at hun bare var et blaff, kjedelig etc...Evt at jeg bare sender screenshoot til henne... Jeg er drittlei av at han kommer unna med løgnene sine! Men glad jeg holdte igjen...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen har råd til hvordan jeg evt kan konfrontere han med verdigheten i behold, sier jeg takk. Han er jo en drittsekk! Gå dit og virkelig si hva han har sagt til meg, mens hun er der, ta screenshoot av mld der han skriver at de ikke har noen kontakt og at hun bare var et blaff, kjedelig etc...Evt at jeg bare sender screenshoot til henne... Jeg er drittlei av at han kommer unna med løgnene sine! Men glad jeg holdte igjen...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Det er ikke et snev av verdighet i noe som helst av det der. Tvert i mot. Det eneste som kan redde stumpene av verdighet hos deg, er å SLUTTE med terroren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste her: mer for å bevise han at jeg ser hva han holder på med. Han prøver gang på gang å lyve til meg. Hvos jeg tar han på fersken, er det ikke mer å snakke om pluss at jeg føler for å sende de mld til henne. Kan ikke det være ok så hun ser hvordan han holder på? Tar på meg, vil kysse meg når vi møtes, spør meg om å overnatte ( overnatta der i påska, men holdte en viss avstand selv om han prøvde seg ) etc. Når han har skrevet til meg at det ikke er noe mellom dem og at det aldri har vært seriøst mellom dem? Sende henne screenhot av det?

Han nevnte til og med at han ville gifte seg med meg, første gangen han tok kontakt med meg igjen da vi møttes i januar...Sa nylig at han har savnet meg, at han tenker på meg hele tida etc...

Hvordsn klarer noen å svitsje sånn? :(

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til du siste her: mer for å bevise han at jeg ser hva han holder på med. Han prøver gang på gang å lyve til meg. Hvos jeg tar han på fersken, er det ikke mer å snakke om pluss at jeg føler for å sende de mld til henne. Kan ikke det være ok så hun ser hvordan han holder på? Tar på meg, vil kysse meg når vi møtes, spør meg om å overnatte ( overnatta der i påska, men holdte en viss avstand selv om han prøvde seg ) etc. Når han har skrevet til meg at det ikke er noe mellom dem og at det aldri har vært seriøst mellom dem? Sende henne screenhot av det?

Han nevnte til og med at han ville gifte seg med meg, første gangen han tok kontakt med meg igjen da vi møttes i januar...Sa nylig at han har savnet meg, at han tenker på meg hele tida etc...

Hvordsn klarer noen å svitsje sånn? :(

Anonymkode: cef96...89f

Han løy til deg om alt, det han sa var bare ord - det skjønner du sikkert nå... Ikke ta mer kontakt med han eller henne! Du kommer ikke til å føle deg noe bedre om du sender det til henne, det lover jeg deg!

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han løy til deg om alt, det han sa var bare ord - det skjønner du sikkert nå... Ikke ta mer kontakt med han eller henne! Du kommer ikke til å føle deg noe bedre om du sender det til henne, det lover jeg deg!

Anonymkode: 3e924...824

Hva mener du med at jeg ikke vil føle meg noe bedre? Han gikk jo bak hennes rygg også,  i laaang tid...

Var meg han så først...flere år før han møtte henne

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen har råd til hvordan jeg evt kan konfrontere han med verdigheten i behold, sier jeg takk. Han er jo en drittsekk! Gå dit og virkelig si hva han har sagt til meg, mens hun er der, ta screenshoot av mld der han skriver at de ikke har noen kontakt og at hun bare var et blaff, kjedelig etc...Evt at jeg bare sender screenshoot til henne... Jeg er drittlei av at han kommer unna med løgnene sine! Men glad jeg holdte igjen...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Verdigheten din forsvant for lenge siden i denne tråden desverre😩

Anonymkode: 6e0fb...8a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdigheten din forsvant for lenge siden i denne tråden desverre😩

Anonymkode: 6e0fb...8a7

Det er ikke det jeg spør om...Les hva jeg skriver eller la vær å kommenter!

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verdigheten din forsvant for lenge siden i denne tråden desverre😩

Anonymkode: 6e0fb...8a7

Jeg skriver her for å bearbeide dette, ikke for å høre om verdigheten i tråden...Han tok kontakt igjen etter mange måneder uten kontakt, savnet meg, sa at det aldri har vært seriøst med hun dama etc. Men jeg klarte aldri å stole 100% på han igjen, følte ugler i mosen, derfor holdte jeg heldigvis igjen når han prøvde seg, så lurer av og til på om han ser hun dama bare for sex...

Uansett: jeg er ikke interesset i en drittsekk som går bak ryggen min!

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver her for å bearbeide dette, ikke for å høre om verdigheten i tråden...Han tok kontakt igjen etter mange måneder uten kontakt, savnet meg, sa at det aldri har vært seriøst med hun dama etc. Men jeg klarte aldri å stole 100% på han igjen, følte ugler i mosen, derfor holdte jeg heldigvis igjen når han prøvde seg, så lurer av og til på om han ser hun dama bare for sex...

Uansett: jeg er ikke interesset i en drittsekk som går bak ryggen min!

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Nei, og han virker ikke interessert i deg heller, så da er det vel greit da? Det jeg mente med at du ikke vil føle deg bedre om du hevner deg, er jo at jeg regner med at du ikke vil andre (henne) noe vondt, og for hva du vet har han kanskje fortalt henne alt allerede! Råder deg til å la de begge være i fred altså!

Anonymkode: 3e924...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, og han virker ikke interessert i deg heller, så da er det vel greit da? Det jeg mente med at du ikke vil føle deg bedre om du hevner deg, er jo at jeg regner med at du ikke vil andre (henne) noe vondt, og for hva du vet har han kanskje fortalt henne alt allerede! Råder deg til å la de begge være i fred altså!

Anonymkode: 3e924...824

Hun var veldig kjop mot meg da jeg oppdaget henne. Derfor er jeg ikke spesielt interessert i å beskytte henne. Hun kom inn som en bulldoser uten at jeg ante noenting, med å mld meg, blande seg, og når han fikk vite at hun gjordde det, na han henne ryke å reise og prøvde seg på meg igjen. Men da var sviket et faktum, så jeg ba han dra til helvette...og vi hadde lenge ingen kontakt. For så at han prøver seg igjen, sier det aldri har vært seriøst mellom dem, at hun bare var et forbigående blaff, og aldri seriøst, at det var helt annerledes med meg. Det føler jeg for å sende til henne...Evt at jeg tar med de screenshotsene og konfronererer han? Så kan hun lese de mens jeg drar min vei...Hvorfor skal han komme unna med alt?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var veldig kjop mot meg da jeg oppdaget henne. Derfor er jeg ikke spesielt interessert i å beskytte henne. Hun kom inn som en bulldoser uten at jeg ante noenting, med å mld meg, blande seg, og når han fikk vite at hun gjordde det, na han henne ryke å reise og prøvde seg på meg igjen. Men da var sviket et faktum, så jeg ba han dra til helvette...og vi hadde lenge ingen kontakt. For så at han prøver seg igjen, sier det aldri har vært seriøst mellom dem, at hun bare var et forbigående blaff, og aldri seriøst, at det var helt annerledes med meg. Det føler jeg for å sende til henne...Evt at jeg tar med de screenshotsene og konfronererer han? Så kan hun lese de mens jeg drar min vei...Hvorfor skal han komme unna med alt?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

De var faktisk samboere, så det var nok løgn at hu var et "blaff". Man flytter ikke sammen med hvemsomhelst - det forstår vel du og?

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...