Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare skrev han noe stygt til deg helt ut i det blå? Hva skrev han? Han høres ut som han nyter å trykke deg ned. Du fortjener bedre, han har ødelagt deg. Men ikke la det være noe vedvarende.

💞

Anonymkode: 43c29...adb

ja for ts er jo så jævlig mye bedre enn ham? Like ille begge to

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, har det. Vet at jeg har hatt mange tanker og mye ambivalens, men han er ikke så enkel akkurat han heller...

 

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Men hvis du for et øyeblikk ikke tenker på ham, men bare tenker på deg og dine reaksjoner. Utfra de siste innleggene i tråden som går på dette - ser du mønsteret i dine egne tanker og din egen oppførsel? Ser du at uavhengig av hva han gjør eller ikke gjør, så finner du alltid en grunn til å fortsette å gruble? Ser du at du er låst i dette tankemønsteret og denne runddansen til du selv blir bevisst den og klarer å bryte den?

Anonymkode: 354e7...0a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det egentlig? Får fn følelse av at du er litt nedfor,❤

Anonymkode: 3e924...824

Takk for omtanken. 

Lurer på hva han egentlig ville med å sende det han skrev til meg...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for omtanken. 

Lurer på hva han egentlig ville med å sende det han skrev til meg...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Hva skrev han da?

Anonymkode: 3e924...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev han da?

Anonymkode: 3e924...824

Jeg har ikke så lyst til å utdype det her...Men han skrev først noe a lá at han hadde gått for meg hundre prosent hadde det ikke vært for ( også noe kjipt )...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så lyst til å utdype det her...Men han skrev først noe a lá at han hadde gått for meg hundre prosent hadde det ikke vært for ( også noe kjipt )...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

:troest: ikke bry deg om det han sier! Han er ikke god!

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:troest: ikke bry deg om det han sier! Han er ikke god!

Anonymkode: 3e924...824

Takk. Mener han har skrevet noe lignende tidligere, men at han da unnskyldte seg for deg for at han var kjip, så vet ikke helt hva han tenker med å skrive det...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Mener han har skrevet noe lignende tidligere, men at han da unnskyldte seg for deg for at han var kjip, så vet ikke helt hva han tenker med å skrive det...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Ikke normal oppførsel. Traumebånd du og, siden det er såpass vanskelig?

Anonymkode: 7fda1...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke normal oppførsel. Traumebånd du og, siden det er såpass vanskelig?

Anonymkode: 7fda1...d93

Hva mener du med traumebånd?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. mai 2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Men hvis du for et øyeblikk ikke tenker på ham, men bare tenker på deg og dine reaksjoner. Utfra de siste innleggene i tråden som går på dette - ser du mønsteret i dine egne tanker og din egen oppførsel? Ser du at uavhengig av hva han gjør eller ikke gjør, så finner du alltid en grunn til å fortsette å gruble? Ser du at du er låst i dette tankemønsteret og denne runddansen til du selv blir bevisst den og klarer å bryte den?

Anonymkode: 354e7...0a1

Takk. Jo, jeg ser det på en måte, men samtidig er det vanskelig pga alle mine spørsmål, og hans væremåte.

Hva mente han f.eks med å skrive det siste han gjorde til meg? 

Var det bare for å være kjip, eller for å søke kontakt? 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med traumebånd?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Noen tanker om det vi har skrevet om mønsteret du har gått i?

Anonymkode: 354e7...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk. Jo, jeg ser det på en måte, men samtidig er det vanskelig pga alle mine spørsmål, og hans væremåte.

Hva mente han f.eks med å skrive det siste han gjorde til meg? 

Var det bare for å være kjip, eller for å søke kontakt? 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Beklager forrige svar, jeg skrev det samtidig som ditt svar her.

Men ser du ikke at du alltid fortsetter med nye spørsmål? Du blir aldri ferdig. Og det har ingenting å gjøre med ham. For selv når han ikke har gjort noe, så vil du fortsatt spørre: Hvorfor tar han ikke kontakt? Er han fortsatt sammen med henne? Har han blokkert meg? Skal jeg ringe og sjekke? osvosv

Anonymkode: 354e7...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Mener han har skrevet noe lignende tidligere, men at han da unnskyldte seg for deg for at han var kjip, så vet ikke helt hva han tenker med å skrive det...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Han tenker at han vil gifte seg med deg og at dere kommer til å leve lykkelig med hverandre til deres dagers ende.

Anonymkode: dc1bc...55c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jo, jeg ser det på en måte, men samtidig er det vanskelig pga alle mine spørsmål, og hans væremåte.

Hva mente han f.eks med å skrive det siste han gjorde til meg? 

Var det bare for å være kjip, eller for å søke kontakt? 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Umulig å tolke, da du ikke har skrevet hva han sa...

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. 

Du kan ALDRI styre andres tanker og handlinger, du kan kun styre deg selv. Og det mener jeg du må gjøre nå! 

Han oppfører seg som en dritt mot deg, det er ALT du trenger å vite. Ingen vet hvorfor og det spiller egentlig heller ingen rolle. Det handler om han. 

Han gjør deg ikke bra. Bryt bånd og gå videre, det er den eneste løsningen slik jeg ser det. Får du ikke det til alene må du søke hjelp. Dette gjør deg syk.

Endret av LiljaMarie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31. mai 2017 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Umulig å tolke, da du ikke har skrevet hva han sa...

Anonymkode: 3e924...824

Han skrev at han ville satset på meg hundre prosent hvis det ikke hadde vært for at jeg inte var helt klok ( for å si det på en annen måte enn han skrev og på svensk, som ikke betyr ikke klok , men noe annet )...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev at han ville satset på meg hundre prosent hvis det ikke hadde vært for at jeg inte var helt klok ( for å si det på en annen måte enn han skrev og på svensk, som ikke betyr ikke klok , men noe annet )...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Han har jo rett da.. :rolleyes: selv om han heller ikke er den smarteste kniven.

Anonymkode: 87056...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo rett da.. :rolleyes: selv om han heller ikke er den smarteste kniven.

Anonymkode: 87056...467

Ja, men du må huske at "inte riktig klok" på svensk sånn som jeg skrev det ( istedenfor å skrive akkurat hva han skrev ), betyr noe annet enn og ikke være klok på norsk. ( For jeg er intelligent , og det har han også tidligere sagt at jeg er ). Når jeg googlet det svenske uttrykket, kommer ord/uttrykk som : avsindig, besatt, fra vettet, fra forstanden, paranoid, manisk, pling i bollen, koko, vanvittig, vill osv...

Ergo: han lar mine reaksjoner på hans oppførsel bli problemet, ikke hans oppførsel...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men du må huske at "inte riktig klok" på svensk sånn som jeg skrev det ( istedenfor å skrive akkurat hva han skrev ), betyr noe annet enn og ikke være klok på norsk. ( For jeg er intelligent , og det har han også tidligere sagt at jeg er ). Når jeg googlet det svenske uttrykket, kommer ord/uttrykk som : avsindig, besatt, fra vettet, fra forstanden, paranoid, manisk, pling i bollen, koko, vanvittig, vill osv...

Ergo: han lar mine reaksjoner på hans oppførsel bli problemet, ikke hans oppførsel...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Sorry å si det, men det virker som at han har rett i den oppfatningen - legg hans oppførsel til side og tenk på hvordan du har betedd deg! 

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå si han traff spikern på hue, du må være det det mennesket med minst selvinnsikt jeg noen gang har vært borti!! Og må si jeg blir provosert av alle som støtter ts her når hun ikke er et døyt bedre enn denne typen ! Uansett, å påføre ts ytterligere offermentalitet vil jo bare gjøre henne verre.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...