Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ba han holde seg for h....... unna meg! Jeg føler jeg fikk beviset mitt, når han satt opptatt i tlf inatt...Han prøvde idag å komme med at jeg driver tlf terror, bare for å avlede meg, for det han gjorde...

Jeg er så skuffa over han...:(

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det ikke vært ugler i mosen, hadde han gjort mye mer for å bevise at jeg tok feil? Ringt meg f.eks. Men han er bare helt fraværende...Jeg skrev jo nå at han må slutte å kontakte meg, men jeg mener at hadde han ikke hatt noe å skjule, hadde han opptrådt på en helt annen måte. Jeg oppdaget at han var opptatt på tlf inatt, og han reagerer med å si at han må blokkere meg!

Hallo..? Hvor avslørende er ikke det liksom...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å bry deg mer om han. Kutt all kontakt.

Anonymkode: 4fd6d...5c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord: BLOKKER!

 

Blokker han overalt.

Hvorfor gidder du dette? Han vil aldri endre seg, ikke du heller for den saks skyld.

 

Anonymkode: 822ae...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker har jeg vært borti før, og den eneste løsningen er at du ignorerer vedkommende og blokkerer på alle medier. Du vil ikke ha sånt i livet ditt. Ikke verdt å samle på folk som gjør deg usikker og skaper drama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han flere kjipe sms, om at han garantert hadde ugler i mosen inatt, og han bare ignorerer, for så når jeg eksalerte med å skjelle han ut, kom med ei skikkelig vond mld, som jeg ikke har kommentert tilbake. 

Hadde han ikke oppført seg annerledes om han ikke hadde hatt ugler i mosen? 

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilknytningsstilen din kan se ut som du er en pågående nervøs type ;)

Du har vel fått "markedsført" deg nok for han nå så han vet hva du har å by på.
Da må det bli opp til han å velge hvor veien går videre og det har han gjort ved å kalle deg idiot. På tide å legge dramaet dødt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar av du siste her. Vet ikke om det er min tilknytningsstil eller om det er hans værmåte som får meg til å bli sånn...Føler "forholdet" skal gå på hans premisser, av/på når det passer han. Og da reagerer jeg! Jeg aksepterer ikke at han skal bestemme om pg når vi skal ha kontakt pluss hans evige løgner...Han har tidligere sviktet meg, og gjør ingenting for å gjenopprette tilliten, tvert imot. Da kjenner jeg det koker i meg, når jeg føler at han lyver...Han kalte meg forøvrig ikke idiot, hvor har du det ifra? Han skrev meg ei stygg mld, men vil ikke gå i detaljer på hva det var. Jeg skrev sårende mld til han før han skrev den, men det hadde jeg på en måte rett til å skrive føler jeg, når han fortsetter i samme spor. Handlet om at han gikk bak ryggen min igjen...Jeg skrev ingenting tilbake etter hans siste sms. Han såra meg. Når han var opptatt i tlf på natta, sier det seg selv at han lyver til meg, når han sier at de ikke har kontakt...Istedenfor å pørve å berolige meg at alt er ok, at han ikke har ugler i mosen, nærer han opp om at jeg skal få masse mistillit, og nærmest "eksplodere"...Han har jo definitivt ikke rent mel i posen når han reagerer sånn?

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et veldig fint møte for ikke så lenge siden, der jeg så han var ekte glad i meg, måten han så på meg på.

Og plutselig kan han svitsje sånn? Hadde han ugler i mosen eller var det mine sterke reaksjoner som fikk han til å være på denne måten? 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at vedkommende trolig så personen ennå lenger bak ryggen min. Jeg har ikke kontakt med han, men ønsker å gjøre hevn. Tar gjerne imot forslag.

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke venn med han på sosiale medier, men kan han allikevel motta ei mld?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke venn med han på sosiale medier, men kan han allikevel motta ei mld?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Ja. Høres ut som han player deg og du er helt besatt av han! Les bloggen til Sissel Gran. Der kan du få råd til å komme ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke venn med han på sosiale medier, men kan han allikevel motta ei mld?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Hva tenker du å skrive til han?

Anonymkode: 3e924...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han player meg ikke da vi har hatt noe gående i lang tid ( år ), har ikke hatt kontakt de siste dagene pga en krangel og fordi jeg ikke stoler på han ( med GOD grunn da han gjør det helt motsatte enn å bygge tillit ). Fant nettopp ut at han har skrevet kommentarer, liket etc til den personen, mye lenger, dvs han må ha holdt på bak ryggen min ennå lenger siden han har gjort det? Vi er ikke venner på sosiale medier, skrev fra en annen profil mld om hva jeg nettopp har funnet ut, og at han ikke må kontakte meg igjen. Vil han få den mld, eller må man være venner?

Jeg er så utrolig skuffa over han:(  Han gikk altså myyyelenger bak ryggen min! Han er vel med hun dama nå, og jeg har lyst til å hevne meg...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til du som skrev at jeg er besatt, jeg er ikke besatt, jeg vil bare vite sannheten!

Og beklager, men jeg er så lei av å høre om den boka...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger å vite om han får den mld, eller om man må være venner først?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke sende mail el sms?

Anonymkode: 3e924...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke sende mail el sms?

Anonymkode: 3e924...824

Jeg gjorde det. Men den var ikke så detaljert. Med den andre mld, vil han se hva jeg har sett bedre på en måte. 

Og han svarer sikkert ikke på den sms'n, sendte den ca kl halv tolv, en halv time før midnatt altså...hvis han er med hun dama nå, vil han jo selvsagt ikke svare, og kanskje aldri svare siden jeg bare skrev at jeg har fått vite at han gikk ennå lenger bak ryggen min, og at han ikke skal kontakte meg igjen. Men kjenner jeg er så sint på han, har bare lyst å dra dit å klappe til han..!

Skal jo ikke gjøre det, men føler for å dra dit en dag, kanskje imorgen , å konfrontere han med alle løgnene...Men er det bedre hevn å holde helt avtstand? Vet ikke hva som er rett eller galt i skrivende øyeblik, pga sviket hans...

 

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter stor pris på om noen kan svare meg på om han vil få den mld jeg sendte på fb, selv om vi ikke er venner der?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET INGEN SOM VET OM HAN FÅR MLD NÅR MAN IKKE ER VENNER PÅ FB?

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...