Gå til innhold

Fortell KG om dine "nice guy" - opplevelser.

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, fullførsetningen skrev:

Hvor mange slike "Nice guys" finnes det egentlig? Jeg tror veldig mange klandrer seg selv mye mer enn dere tror. De hater seg selv mye mer enn de "hater" kvinner.

At de ikke forstår kvinner, er nok mere riktig. Samt at de ikke er modige nok til å vise seksuell interesse. Og det er fullt forståelig, for mannlig seksualitet kan oppleves som noe uglesett.

Det er et virrvarr av ting. Man er redd for å bli avvist, man vil ikke at damen skal tro at man hovedsakelig er interessert i sex, men heller ikke framstå som uinteressert i det intime, og det kan oppleves som en hårfin balanse. Når man er redd for å trå feil, velger man ofte det man tror er tryggest.

Svarer også på den originale tråden. Dette innlegget kommer best til sakens kjerne. Nice guys er redde. Redde for avvisning, redde for å vise intensjon, redde for damer og dårlige reaksjoner. Det er trist, men sant, at mange menn føler skam over egne seksuelle behov. Dette fordi samfunnet generelt har fremstilt mannlig seksualitet som noe ekkelt og grisete, mens kvinnelig seksualitet er vakkert og spesielt. 

Jeg husker når jeg var yngre og traff jenter jeg likte. Husker jeg kunne sitte i timesvis med dem og snakke, og noen fant jeg masse felles med. MEN jeg ville ikke være en sånn ekkel type som prøvde meg på noe. Jeg trodde vel egentlig at på et eller annet tidspunkt skulle det komme et øyeblikk med stillhet, hvor vi begge så hverandre dypt i øynene og deretter hadde et romantisk kyss som ble initiert av begge to samtidig. Det skjedde aldri. Jeg håpet vel alltid på et eller annet tegn på at det var greit å eskalere, eller at de likte meg, men det kom aldri, eller jeg så det ikke. Det var veldig veldig vanskelig og frustrerende.
Til syvende og sist var jeg redd...redd for å bli avvist, eller få dårlige reaksjoner, og det gjorde at jeg aldri gjorde noen ting. Men ble aldri bitter på damene, har aldri "krevd" noe av dem eller skyldt på dem, jeg visste feilen var hos meg. 
Denne artikkelen om drittsekker VS Nice-guys er veldig informativ; http://www.0330.no/2016/05/jenter-liker-ikke-drittsekker-de-liker.html#.WQBytYVOLyQ

Som mann må man lede fra første øyeblikk, og muligheten for avisning er tilstede gjennom hele prosessen. Først må man ta initativ til kontakt med damen, deretter navigere seg gjennom sms/telefon-helvete-et område fullt av feller, deretter få henne til å møte opp til et første treff, og på første treffet må man skape "kjemi"/seksuell tiltrekning, deretter er man ansvarlig for å eskalere ting fysisk/få til det først kysset og videre. Deretter må mannen sørge for at ting går videre mot sex/forhold.
Det er sånn det er, og det er ikke noe å klage over, som mann må man bare ta den rollen på et tidlig tidspunkt og ikke gå å håpe på at jenta skal gjøre jobben for seg. Det er her nice-guy`en snubler...han vil at jenta skal utlevere seg mer slik at han slipper å bli avvist.
Jeg føler at oss menn er priviligerte fordi vi kan jobbe med disse tingene, med oss selv, og bli mer og mer den type mann damer ser etter, mens damer har mye mer begrensninger i den forstand siden menn er mye mer fokusert på utseendet, såkalt female reproductive value og hypergamy. 

Så bildet av nice-guy som er fremstilt her er ikke alltid riktig, du har Mr. Bitter Nice-guy som utfører tjenester for jenter og deretter krever fysisk affeksjon som sin pris, og blir sur og skjeller ut jenter om han ikke får det, men de fleste nice guys bare går og håper dypt inni seg at noe skal skje, at hun plutselig skal like ham, men han løper ikke rundt å slutshamer henne når det ikke skjer.

var en diskusjon om dette gjennom noen artikler i Aftenposten for en stund siden. Var en 16-åring som mente at han var gentleman,men ingen damer ville ha ham, også var det en dame som svarte til dette med en ny artikkel som gikk på det at han ikke hadde rett på damer bare fordi han var hyggelig.
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Gentlemen-taper-for-douchebagene-8636b.html
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Jenter-er-ikke-bare-automater-du-kan-putte-snillhet-pa-til-sex-faller-ut--Olve-Wold-8698b.html
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Kjare-Gentleman-16_-jeg-forstar-deg-sa-inderlig-godt-11043b.html

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det blir verre, faktisk! Selv vi menn plages av såkalte "Nice guys" med baktanker. 

Jeg har opplevd flere slike menn selv, men da som kjæreste til jenter som har slike slanger lurkende i sivet etter seg. En gang var det en fyr på 1.60, minst ti år for gammel, som hang seg på. Han skulle betale for alt, skulle lytte til min daværende kjærestes problemer i forholdet. En skikkelig 'kjernekar', altså. Vel, du kjenner lusa på gangen. Enhver mann med et minimum av evne til å lese andre mennesker ville reagert. Frykten i øynene deres over å bli potensielt avslørt er påtakelig. Slappe, svette håndtrykk. Unnvikende blikk. Oversnill, absurd imøtekommende, sleip som en fuckings ål. Det endte med at han forsøkte å drikke seg ihjel på en fest hjemme hos meg. Gråt som et barn til hele ansiktet ble rødt og hovent. Alt han reagerte på var at han faktisk måtte tilbringe tid i samme rom med noen som skjønte hva han holdt på med. Jeg behøvde ikke engang si noe. 

Nei, nice guys kan du få billig av meg. Makan til pakk på fire sale vil du aldri finne billigere. Jeg skjønner godt hvor slitsomt det er for jenter å måtte holde styr på hvem som er genuine og hvem som bare er sleipe rasshøl.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 04/25/2017 den 10.56, fullførsetningen skrev:

Hvor mange slike "Nice guys" finnes det egentlig? Jeg tror veldig mange klandrer seg selv mye mer enn dere tror. De hater seg selv mye mer enn de "hater" kvinner.

At de ikke forstår kvinner, er nok mere riktig. Samt at de ikke er modige nok til å vise seksuell interesse. Og det er fullt forståelig, for mannlig seksualitet kan oppleves som noe uglesett.

Det er et virrvarr av ting. Man er redd for å bli avvist, man vil ikke at damen skal tro at man hovedsakelig er interessert i sex, men heller ikke framstå som uinteressert i det intime, og det kan oppleves som en hårfin balanse. Når man er redd for å trå feil, velger man ofte det man tror er tryggest.

JA! Dette er meg!

Flaks jeg er pen ellers hadde jeg gitt opp allerede som femårig...

#one day this dog will bark too

Anonymkode: e3249...232

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, OffTheBlock skrev:

Jeg møtte en barndomskompis som jeg ikke hadde hatt nær kontakt med på noen år, etter jeg flyttet hjem etter studier. Vi dro ut sammen med flere venner og han lurte på hvordan det sto til på privaten. Jeg fortalte at jeg hadde møtt en mann som jeg følte det var noe helt spesielt med, men jeg fikk ikke helt tak på hva han følte for meg, og jeg følte at jeg var litt i et vakuum med at jeg følte så sterkt for han uten å helt vite hvor vi skulle. (Vi er forresten gift i dag jeg og denne mannen, og usikkerheten gikk først og fremst på at ingen av oss visste om vi skulle bo på samme sted som den andre, og derfor holdt litt avstand).

Da jeg fortalte dette til kompisen min kom det et helt vanvittig skred av hat mot "drittsekker som han" som bare "leker med følelsene til jenter som deg", og sakte gikk samtalen over i en slags skrytetale om han selv om hvor snill og omtenksom han var og hvordan han alltid ble utnyttet for det.

Jeg prøvde å avvise at denne andre mannen var en dritt, og argumentere for at det var lov å tenke seg litt om før man gikk inn i et forhold, men det ble blankt avvist. Senere på kvelden begynner han å nærmer seg temaet med "du skulle hatt en som MEG men det vil du vel ikke siden du bare liker badguys!" (jeg hadde da hatt en kjæreste før, i flere år, som faktisk var en kjernekar etter alle definisjoner), og på slutten av kvelden "jeg vil bare ELSKE deg - er det så ille??!"... :sjokkbla:

Da jeg forklarte at jeg ikke følte at vi på noe vis var på elske-stadiet i relasjonen vår ble han kjempesint og skuffa og mente at han takket være meg skulle slutte å være snill og faktisk begynne å utnytte og manipulere damer - for det var jo det som "lønte seg". Dette trakk han tydeligvis ut av at jeg, som var forelsket i en annen, og ikke hadde møtt kompisen på lange tider, ikke ville la han ELSKE meg.. :vetikke:

Jeg syntes hele situasjonen var temmelig klaustrofobisk, og følte at jeg var trengt opp i et hjørne av følelser og manipulasjon. Og jeg følte, selv om jeg kanskje tar feil, at det var motivert av et ønske om sex.

En klassisk "nice guy".

37 minutter siden, Arcturus skrev:

Og det blir verre, faktisk! Selv vi menn plages av såkalte "Nice guys" med baktanker. 

(klippet)

Nei, nice guys kan du få billig av meg. Makan til pakk på fire sale vil du aldri finne billigere. Jeg skjønner godt hvor slitsomt det er for jenter å måtte holde styr på hvem som er genuine og hvem som bare er sleipe rasshøl.

Et veldig godt poeng! 
Jeg vil tro at mange menn har opplevd at "Mr Nice-guy" har prøvd å skape en konflikt mellom kjærester ved å fremstille dem som "bad guys", for så å trå til som den reddende engel som "vil bære dem på hendene, behandle dem som prinsesser, og bare være snill".
Og hvis/når det ikke fungerer klage sin nød at "nå skal jeg slutte være snill, for alle kvinner vil bare ha bad guys".

Anonymkode: da6bb...c2f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å ville ligge med henne? Jeg kunne fint ha ligget med flere av mine mannlige bekjente, de er jo oppegående og flotte menn! Samme kan jeg si om venninnene mine..De er flotte - hvis jeg var mann hadde jeg kunnet ligget med dem også :P 

Greia er bare: Hva så?

Anonymkode: 1e926...96d

Det er ikke noe galt med det, og det er helt vanlig. Det var liksom det som var mitt poeng. Galt blir det først når man tror det er noe man har gjort seg fortjent til (nice guys).

Anonymkode: 14d9b...af8

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klassisk "nice guy".

Et veldig godt poeng! 
Jeg vil tro at mange menn har opplevd at "Mr Nice-guy" har prøvd å skape en konflikt mellom kjærester ved å fremstille dem som "bad guys", for så å trå til som den reddende engel som "vil bære dem på hendene, behandle dem som prinsesser, og bare være snill".
Og hvis/når det ikke fungerer klage sin nød at "nå skal jeg slutte være snill, for alle kvinner vil bare ha bad guys".

Anonymkode: da6bb...c2f

Definitivt. Sånne menn er de svakeste, ekleste, minst imponerende slimålene som finnes!

'Jeg er så god venn, la meg høre på alle dine bekymringer. Ja, typen din er verdens verste! Jeg ville båret deg på gullstol, hypotetisk selvfølgelig! La meg gi deg massasje. Er det godt? Jeg kan gjøre det lenge for deg! Alt for deg! Min gode... Venn... '

Skyt.meg.

I gamle dager ble sånne gutter banka opp. Det var før det ble det taktisk minst lure en kunne gjøre for å beholde dama. Banker du opp en som forsøker å stjele kjæresten din idag er det bare den sikreste veien til å la nettopp slimålen vinne. Det er det beste han kan håpe på, fordi da kan han pine ut ethvert gram av medlidenhet og dårlig samvittighet hos jenta. På den andre siden, når en dame er så potte tett at hun ikke skjønner når hun blir brukt og played over sin egen samvittighet er hun for dum til å leve med. Been there, done that. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Jeg har opplevd flere slike menn selv, men da som kjæreste til jenter som har slike slanger lurkende i sivet etter seg. En gang var det en fyr på 1.60, minst ti år for gammel, som hang seg på. Han skulle betale for alt, skulle lytte til min daværende kjærestes problemer i forholdet. En skikkelig 'kjernekar', altså. Vel, du kjenner lusa på gangen. Enhver mann med et minimum av evne til å lese andre mennesker ville reagert. Frykten i øynene deres over å bli potensielt avslørt er påtakelig. Slappe, svette håndtrykk. Unnvikende blikk. Oversnill, absurd imøtekommende, sleip som en fuckings ål. Det endte med at han forsøkte å drikke seg ihjel på en fest hjemme hos meg. Gråt som et barn til hele ansiktet ble rødt og hovent. Alt han reagerte på var at han faktisk måtte tilbringe tid i samme rom med noen som skjønte hva han holdt på med. Jeg behøvde ikke engang si noe. 

Det der var ikke nødvendigvis en "nice guy" men en person som tydeligvis hadde noen personlige/psykiske problemer. 

Anonymkode: e8870...de3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Arcturus skrev:

Definitivt. Sånne menn er de svakeste, ekleste, minst imponerende slimålene som finnes!

'Jeg er så god venn, la meg høre på alle dine bekymringer. Ja, typen din er verdens verste! Jeg ville båret deg på gullstol, hypotetisk selvfølgelig! La meg gi deg massasje. Er det godt? Jeg kan gjøre det lenge for deg! Alt for deg! Min gode... Venn... '

Skyt.meg.

I gamle dager ble sånne gutter banka opp. Det var før det ble det taktisk minst lure en kunne gjøre for å beholde dama. Banker du opp en som forsøker å stjele kjæresten din idag er det bare den sikreste veien til å la nettopp slimålen vinne. Det er det beste han kan håpe på, fordi da kan han pine ut ethvert gram av medlidenhet og dårlig samvittighet hos jenta. På den andre siden, når en dame er så potte tett at hun ikke skjønner når hun blir brukt og played over sin egen samvittighet er hun for dum til å leve med. Been there, done that. 

Tja. Henger jo som regel sammen med intelligens. "Nice guys", gjerne blant de uutdannede og mindre intelligente er det vel sikkert mange av, men de er lette å oppdage og utgjør ingen trussel. Men så har du de som er mer intelligente, og som i prinsippet kan ha utmerkede kognitive evner slik at vedkommende forstår når han bør si noe og hvilke ord han bør bruke. Dette er personer som kan ha psykopatiske trekk eller sågar være fullblods psykopater.  

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der var ikke nødvendigvis en "nice guy" men en person som tydeligvis hadde noen personlige/psykiske problemer. 

Har ikke alle "Nice guys" personlige problemer? 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Stiigen skrev:

Svarer også på den originale tråden. Dette innlegget kommer best til sakens kjerne. Nice guys er redde. Redde for avvisning, redde for å vise intensjon, redde for damer og dårlige reaksjoner. Det er trist, men sant, at mange menn føler skam over egne seksuelle behov. Dette fordi samfunnet generelt har fremstilt mannlig seksualitet som noe ekkelt og grisete, mens kvinnelig seksualitet er vakkert og spesielt. 

Jeg husker når jeg var yngre og traff jenter jeg likte. Husker jeg kunne sitte i timesvis med dem og snakke, og noen fant jeg masse felles med. MEN jeg ville ikke være en sånn ekkel type som prøvde meg på noe. Jeg trodde vel egentlig at på et eller annet tidspunkt skulle det komme et øyeblikk med stillhet, hvor vi begge så hverandre dypt i øynene og deretter hadde et romantisk kyss som ble initiert av begge to samtidig. Det skjedde aldri. Jeg håpet vel alltid på et eller annet tegn på at det var greit å eskalere, eller at de likte meg, men det kom aldri, eller jeg så det ikke. Det var veldig veldig vanskelig og frustrerende.
Til syvende og sist var jeg redd...redd for å bli avvist, eller få dårlige reaksjoner, og det gjorde at jeg aldri gjorde noen ting. Men ble aldri bitter på damene, har aldri "krevd" noe av dem eller skyldt på dem, jeg visste feilen var hos meg. 
Denne artikkelen om drittsekker VS Nice-guys er veldig informativ; http://www.0330.no/2016/05/jenter-liker-ikke-drittsekker-de-liker.html#.WQBytYVOLyQ

Som mann må man lede fra første øyeblikk, og muligheten for avisning er tilstede gjennom hele prosessen. Først må man ta initativ til kontakt med damen, deretter navigere seg gjennom sms/telefon-helvete-et område fullt av feller, deretter få henne til å møte opp til et første treff, og på første treffet må man skape "kjemi"/seksuell tiltrekning, deretter er man ansvarlig for å eskalere ting fysisk/få til det først kysset og videre. Deretter må mannen sørge for at ting går videre mot sex/forhold.
Det er sånn det er, og det er ikke noe å klage over, som mann må man bare ta den rollen på et tidlig tidspunkt og ikke gå å håpe på at jenta skal gjøre jobben for seg. Det er her nice-guy`en snubler...han vil at jenta skal utlevere seg mer slik at han slipper å bli avvist.
Jeg føler at oss menn er priviligerte fordi vi kan jobbe med disse tingene, med oss selv, og bli mer og mer den type mann damer ser etter, mens damer har mye mer begrensninger i den forstand siden menn er mye mer fokusert på utseendet, såkalt female reproductive value og hypergamy. 

Ja, på en måte har jeg "hele tiden" vært klar over at det fungerer litt sånn. Så jeg skjønner at det er noe som går an å gjøre noe med, og det er noe oppløftende. Det som er deprimerende og demotiverende er at den veien virker veldig lang. Jeg opplever litt at jeg står foran en labyrint av en urskog uten kart og med et halvdårlig kompass.

Men jeg får prøve å holde kaldt og huske på dette neste gang jeg blir forelsket. Selv om det er vanskelig, for man blir litt en annen i det øyeblikket man blir forelsket. Blir ikke så ofte forelsket heller, men det må jeg akseptere. Det er en faktor som jeg ikke kan kontrollere.

Får heller bli flinkere til å prate og fleipe med de damene som jeg møter i det daglige i mellomtiden, der har jeg mye å gå på... 

AnonymBruker
Skrevet

Til pokker med likestillingen når det er ubehag det handler om...

Hvorfor og jeg spør hvorfor skal dere jenter bare ha og ha, men aldri det ubehagelige?

Dere skal inn i alle styret enda dere er underkvalifiserte som fy, dere tvinger lett barna deres til å leke med dokker, dere GJØR menn rosa, feminine og usikre på seg selv men ta litt initiativ på sjekkern det vil dere ikke?!

Pøh, nei for en kultur dere og denne kvinnekampen deres har skapt !

Masse menn rundt omkring står igjen som taperne på grunn av at kvinner helt fra fødselen av har knulla hue dems...

Ganske ondskapsfullt og tragisk hele spillet etter min mening.

Anonymkode: fb81d...49b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Stiigen skrev:

Håper ikke det er seriøst...ingen som kan være så kørka vel?  Det er jo i så fall mer en narsissist enn en nice-guy.

Sånne nice guy beta males er veldig ofte narsissister. 

En annen ting som er veldig påfallende med nice guys er hvor flinke de er til å "se ditt indre." De er nemlig ikke "sånn som andre menn", som bare vil ha deg for kroppen din. Åh nei da du, nice guys liker deg på grunn av din personlighet og karisma. At de kun legger sin elsk på deilige damer er så klart bare en eneste stor tilfeldighet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det mange av dere beskriver her er jo ikke en nive guy i det heletatt, det er jo somregel bare noen som spiller snill for å få sex, og det er langt fra hva en nice guy er.

Anonymkode: 5e04f...3ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Stiigen skrev:

[...]

var en diskusjon om dette gjennom noen artikler i Aftenposten for en stund siden. Var en 16-åring som mente at han var gentleman,men ingen damer ville ha ham, også var det en dame som svarte til dette med en ny artikkel som gikk på det at han ikke hadde rett på damer bare fordi han var hyggelig.
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Gentlemen-taper-for-douchebagene-8636b.html
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Jenter-er-ikke-bare-automater-du-kan-putte-snillhet-pa-til-sex-faller-ut--Olve-Wold-8698b.html
http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Kjare-Gentleman-16_-jeg-forstar-deg-sa-inderlig-godt-11043b.html

Her har vi det som er en nice guy, ikke alle de andre raringene dere drar frem som kun spiller snill for å havne i buksa på dere  :P 

Det er veldig mye sant i det du sier Stiigen, så sant at det like greit kunne ha vært meg. Jeg må vel bare innse at jeg alltid må være pådriver og aldri kan beregne meg på å få noen hint om hun er interessert i meg eller ikke før jeg tar initiativ.

3 timer siden, Arcturus skrev:

Har ikke alle "Nice guys" personlige problemer? 

Nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Arcturus skrev:

Skyt.meg.

Nettopp.

Jeg husker jeg hadde invitert til bursdagsfest, og var litt lei meg for at samboeren min ikke klarte komme hjem. Flyet hans var værfast, og det var ingenting han kunne gjøre.

Jeg håpet han ville komme hjem i løpet av kvelden, men dette var før Internett og mobil, så det var bare å vente og se.

Tilstede på var en kamerat av ham, som også hadde blitt en venn av meg. Han så at jdg var lei meg, og ville trøste. Hyggelig det, men han ville trøste meg med at samboeren min var en drittsekk som behandlet meg som en selvfølge, mens han samtidig fremhevet egen fortreffelighet. HAN ville aldri behandlet meg slik, for HAN elsket meg. Og hadde samboeren min elsket meg ville han gjort hva han kunne for å  komme hjem,. At han ikke gjorde det var bare  et bevis på at han ikke ville hjem, han var sikkert utro... han sa  alt mulig  han kunne si for å skape usikkerhet og konflikt.

Samboeren min kom hjem akkurat da jeg kastet ut kameraten, og da jeg kastet meg rundt halsen hans, kom det fra kameraten "hvis du vil ha en som behandler deg dårlig, og som ikke prioriterer deg så..." Det vennskapet tok slutt der og da.

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det mange av dere beskriver her er jo ikke en nive guy i det heletatt, det er jo somregel bare noen som spiller snill for å få sex, og det er langt fra hva en nice guy er.

En Nice guy er en som er snill for å oppnå noe.  Det må ikke forveksles med å være en snill, grei eller hyggelig kar. 

Anonymkode: 05e49...c1f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.

Jeg husker jeg hadde invitert til bursdagsfest, og var litt lei meg for at samboeren min ikke klarte komme hjem. Flyet hans var værfast, og det var ingenting han kunne gjøre.

Jeg håpet han ville komme hjem i løpet av kvelden, men dette var før Internett og mobil, så det var bare å vente og se.

Tilstede på var en kamerat av ham, som også hadde blitt en venn av meg. Han så at jdg var lei meg, og ville trøste. Hyggelig det, men han ville trøste meg med at samboeren min var en drittsekk som behandlet meg som en selvfølge, mens han samtidig fremhevet egen fortreffelighet. HAN ville aldri behandlet meg slik, for HAN elsket meg. Og hadde samboeren min elsket meg ville han gjort hva han kunne for å  komme hjem,. At han ikke gjorde det var bare  et bevis på at han ikke ville hjem, han var sikkert utro... han sa  alt mulig  han kunne si for å skape usikkerhet og konflikt.

Samboeren min kom hjem akkurat da jeg kastet ut kameraten, og da jeg kastet meg rundt halsen hans, kom det fra kameraten "hvis du vil ha en som behandler deg dårlig, og som ikke prioriterer deg så..." Det vennskapet tok slutt der og da.

En Nice guy er en som er snill for å oppnå noe.  Det må ikke forveksles med å være en snill, grei eller hyggelig kar. 

Anonymkode: 05e49...c1f

Det er dette her som  er helt feil, en nice guy er ikke snill for å oppnå noe. Da er han i så fall en "nice guy" og ikke en nice guy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette her som  er helt feil, en nice guy er ikke snill for å oppnå noe. Da er han i så fall en "nice guy" og ikke en nice guy.

Nei. Da er han en helt normal person.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Da er han en helt normal person.

Ok, det ble feil. Hvis han er snill, men ikke for å oppnå noe, da er han en helt normal person, ikke en nice guy (enten du vil putte det i anførselstegn eller ei).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker hvordan en hyggelig gutt som er klønete med jenter er blitt til noe dritt, fin kultur på gang her til lands...

Anonymkode: e3249...232

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...