Gå til innhold

Fortell KG om dine "nice guy" - opplevelser.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Uffda skrev:

Du skulle selvfølgelig styrt unna med engang. Du viste hva han prøvde på innerst inne. Han hadde ikke reagert så jævla kraftig om det ikke var for at du åpenbart lot han bruke mye tid på egle seg innpå deg. Det handler ikke så mye om hva du skulle gjort, som at du faktisk ikke gjorde noe, latterlig som du er.

Kvinner er bæsj, ass ):

Anonymkode: 9ec7a...183

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Nice guy, bad guy, tøffel, alt mulig folk kaller menn.. Er det et syndrom? Lurer på hva jeg er. Langt i fra tøffel :fnise:

Ut i fra dine innlegg så tror jeg du egentlig er en stakkars bitter mann som bor hjemme hos sin mor og ikke tør snakke med jentene.. 

Og jeg er mann ja. Men ikke mannsjåvinist. 

Anonymkode: 18dd5...196

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ut i fra dine innlegg så tror jeg du egentlig er en stakkars bitter mann som bor hjemme hos sin mor og ikke tør snakke med jentene.. 

Og jeg er mann ja. Men ikke mannsjåvinist. 

Anonymkode: 18dd5...196

Bra forsøk, men langt i fra :) Bor med dama. Eller hun har flyttet inn hos meg. Bitterhet har du litt rett i. Jeg var bitter, etter siste eks også. Kan ikke noe for det, men folk får ikke gjøre som de vil med meg, da blir jeg sint og bitter, men jeg var verre når jeg ruset meg. Da var jeg mer forbanna enn glad. Den tid er heldigvis over og en tid jeg helst vil glemme. Tøff oppvekst, selvmordsforsøk, men jeg overlevde. Har hatt mange forhold og elsker å snakke med jenter/kvinnene. Har levd et vilt liv men har roet meg. Mange forhold varte ikke pga måten jeg var på. Har et barn og et bonusbarn. Ellers aktiv og trent fyr. Har godt forhold til mamma og søsteren min, ikke så godt forhold til broren min.  Synes selv jeg er en snill og hyggelig fyr, men har vert en bad guy tidligere. Er sosial og har mange venner. Har fortsatt tunge perioder i livet mitt. Depresjon henger godt i selv om folk kommer "du har ingenting å klage over". Folk skal passe seg med å si det. 

Hva med deg? Lyst å fortelle om ditt liv? I så fall ta det på pm så vi ikke ødelegger tråden mer. Skulle gjerne svart deg på pm, men ikke så enkelt når du skriver som anonym..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror folk her ikke helt skjønner hva en nice guy er, og forvekser det med "nice guys" som egentlig bare er bad guys som prøver å leke snill for å få seg et ligg.

Anonymkode: 5e04f...3ef

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er bæsj, ass ):

Anonymkode: 9ec7a...183

Langt i fra!

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Uffda skrev:

Du skulle selvfølgelig styrt unna med engang. Du viste hva han prøvde på innerst inne. Han hadde ikke reagert så jævla kraftig om det ikke var for at du åpenbart lot han bruke mye tid på egle seg innpå deg. Det handler ikke så mye om hva du skulle gjort, som at du faktisk ikke gjorde noe, latterlig som du er.

Haha! Fantastisk! Så når noen spør om jeg er hjemme og har tid til en kaffekopp skal jeg bare avvise uansett fordi det er motsatt kjønn? Eller hva er regelen her? 

Husk at vi kvinner ofte faktisk trøster hverandre uten å kreve noe tilbake. Det du sier er at menn ikke klarer det. Ergo burde jeg avvist. Men for å snu på det, alle gangene jeg har hjulpet mannlige venner med alt fra barnevakt, hjelp med selvangivelsen, vasket etter en fest eller kjørt de på byen så burde de aldri tatt i mot? Fordi det burde vært opplagt at jeg forventet sex tilbake? Jeg prøver å forstå det her nå, for jeg hadde aldri trodd jeg skulle høre i 30-årene at menn og kvinner ikke kan være venner! Det er jo praktisk talt det du sier. 

Anonymkode: 904b8...9fe

• Liker 18
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Fantastisk! Så når noen spør om jeg er hjemme og har tid til en kaffekopp skal jeg bare avvise uansett fordi det er motsatt kjønn? Eller hva er regelen her? 

Husk at vi kvinner ofte faktisk trøster hverandre uten å kreve noe tilbake. Det du sier er at menn ikke klarer det. Ergo burde jeg avvist. Men for å snu på det, alle gangene jeg har hjulpet mannlige venner med alt fra barnevakt, hjelp med selvangivelsen, vasket etter en fest eller kjørt de på byen så burde de aldri tatt i mot? Fordi det burde vært opplagt at jeg forventet sex tilbake? Jeg prøver å forstå det her nå, for jeg hadde aldri trodd jeg skulle høre i 30-årene at menn og kvinner ikke kan være venner! Det er jo praktisk talt det du sier. 

Nei, det er ikke det jeg sier i hele tatt. Vennligst spar meg for pisspratet. Når en fyr klsty oh tydelig uttrykker at du er utakknemlig fordi han har gjort mye for deg, så har han gjort mye for deg og du har utnyttet det, ganske enkelt Det fakum kommer du ikke unna.  At du hjelper en fyr med selvangivelsen eller sjekker om det er noen muiligheter for deg å få en liten bonus fordi han kanskje har skatt til gode, er ikke det samme som at du tar deg en kopp kaffe på hans initiativ og regning og lar han legge seg etter deg. Du skjønner dette du og. Du sammenligner han fortsatt med en venninne? Hva faen er det du ikke forstår? Han er ikke en venninne, uansett hvor mye du behandler han som det. Når du gir menn venninneroller og du godtar det så er det 100 prosent sikkert at de håper på noe mer, og det vet du innerst inne.

Endret av Uffda
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at enkelte her forsøker å få "nice guy" til å bli kameraten som ikke knuller deg. 

Vel...Er det samme type person som ikke klarer å snakke med mennesker av motsatt kjønn uten å måtte knulle dem? -Velger å tro det. 

Litt lite stimulerende for min smak! Har mange kjekke kamerater selvom vi ikke hopper til køys. Vi har mange interessante samtaler og finner på mye skøy sammen som venner. De fleste av dem har personlighet som er gull verdt selvom vi ikke liker hverandre på den andre måten, derfor er de kompiser. -Og det er ingen vits å si at "han vil sikkert knulle deg hvis han fikk sjansen", sannheten er at jeg synes de er hot på sin måte selv - men vil aldri risikere vennskapet, og et forhold hadde ALDRI funka. Så ingen av oss er interessert nok til å risikere et vennskap for et kyss eller knull. Det får man da andre steder :) 

Anonymkode: 631fe...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Uffda skrev:

Nei, det er ikke det jeg sier i hele tatt. Vennligst spar meg for pisspratet. Når en fyr klsty oh tydelig uttrykker at du er utakknemlig fordi han har gjort mye for deg, så har han gjort mye for deg og du har utnyttet det, ganske enkelt Det fakum kommer du ikke unna.  At du hjelper en fyr med selvangivelsen eller sjekker om det er noen muiligheter for deg å få en liten bonus fordi han kanskje har skatt til gode, er ikke det samme som at du tar deg en kopp kaffe på hans initiativ og regning og lar han legge seg etter deg. Du skjønner dette du og. Du sammenligner han fortsatt med en venninne? Hva faen er det du ikke forstår? Han er ikke en venninne, uansett hvor mye du behandler han som det. Når du gir menn venninneroller og du godtar det så er det 100 prosent sikkert at de håper på noe mer, og det vet du innerst inne.

Pffffft... Jeg skal faktisk vise denne tråden og meldingene dine til kameratene mine :P 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Fantastisk! Så når noen spør om jeg er hjemme og har tid til en kaffekopp skal jeg bare avvise uansett fordi det er motsatt kjønn? 

Hahaha, neste gang kameraten min spør om jeg skal ut/ta en kaffe/i parken/jogge/henge/trenger å snakke, så skal jeg si "Nei, du er jo en mann- jeg kan ikke leke med følelsene dine på denne måten". :fnise:

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men vil aldri risikere vennskapet, og et forhold hadde ALDRI funka. Så ingen av oss er interessert nok til å risikere et vennskap for et kyss eller knull. Det får man da andre steder :) 

Gud, dette her avslører hvor lite innsikt du har. Absolutt ingen menn bryr seg nevneverdig om et vennskap med ei dame mot et knull. Ingenting som sier at man ikke kan være venner med noen man knuller heller i menns verden. Dette er utelukkende en kvinenreie. Ingen menn ville ofra vennskapet for et knull? Bullshit som faen.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Uffda skrev:

Gud, dette her avslører hvor lite innsikt du har. Absolutt ingen menn bryr seg nevneverdig om et vennskap med ei dame mot et knull. Ingenting som sier at man ikke kan være venner med noen man knuller heller i menns verden. Dette er utelukkende en kvinenreie. Ingen menn ville ofra vennskapet for et knull? Bullshit som faen.

Si meg, når ble du talsmann for alle menn?

Helt latterlig å lese de sure innleggene dine, så la være å blande inn andre.

Anonymkode: 25ee3...29f

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Uffda skrev:

Han hadde IKKE gjort mye for meg. Hva er det du ikke forstår?? Han mente han hadde gjort det, jeg mener ikke. Han mente at det tydeligvis var noe som burde gis belønning for. Dvs at han og jeg traff hverandre fem eller seks ganger iløpet av to uker etter bruddet, hvor jeg ikke ville snakke om eksen, men han dro det inn hele tiden. Jeg gikk selvsagt lei av å møte han for sånt bullshit, og da begynte han med styret om at jeg var utakknemlig etc. 

For meg er en kompis og ei venninne det samme. Det er venner begge deler. Jeg forventer at venner stiller opp for hverandre. Jeg forventer at jeg selv stiller opp for mine venner, og når en av mine venner på eget initiativ vil stille opp for meg (uten at jeg har ønsket det eller bedt om det) så tar jeg det for gitt at det er fordi de faktisk vil det. Ikke fordi de skal jobbe seg opp mot en eller annen slags surrealistisk belønning ala sex. 

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si meg, når ble du talsmann for alle menn?

Helt latterlig å lese de sure innleggene dine, så la være å blande inn andre.

Anonymkode: 25ee3...29f

Fordi enkelte ting er universalt for menn. Det der blir like dumt som om jeg skulle spurt deg om det samme om du sa et eller annet som at "du ikke sier rett ut at dama di er feit". "ehhh *surt feministuttrykk* når ble du talsmann for alle kvinnere eh"...

giphy.gif

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, neste gang kameraten min spør om jeg skal ut/ta en kaffe/i parken/jogge/henge/trenger å snakke, så skal jeg si "Nei, du er jo en mann- jeg kan ikke leke med følelsene dine på denne måten". :fnise:

Ja, skal kutte ut alle vennskapene til kompisene mine med begrunnelse om at egentlig vil pule meg og hvis jeg henger med de så leker jeg jo bare med følelsene deres. De klarer ikke å styre seg eller passe på seg selv så derfor må jeg sette ned foten. Barndomsvenner er vi og, så de har jo tydeligvis hatt lyst på meg i mange år nå.

:skratte::skratte::skratte:

Anonymkode: 6cfdf...ac6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Uffda skrev:

Fordi enkelte ting er universalt for menn. Det der blir like dumt som om jeg skulle spurt deg om det samme om du sa et eller annet som at "du ikke sier rett ut at dama di er feit". "ehhh *surt feministuttrykk* når ble du talsmann for alle kvinnere eh"...

giphy.gif

Kult at du faktisk sender et bilde av en mann jeg faktisk kjenner. :fnise::popcorn:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tråden ble jo underholdende nok da, bitre nice guys som viser med all tydelighet nettopp hva vi forklarer om de :) 

Ja, mange gode eksempler her.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Uffda skrev:

MEMEME.jpg

Anonymkode: 9fc18...706

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Uffda skrev:

Selv om det er sånn for deg, trenger det ikke være sånn for alle. Det er jo du som viser lite innsikt her.

Anonymkode: 57e54...593

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal kutte ut alle vennskapene til kompisene mine med begrunnelse om at egentlig vil pule meg og hvis jeg henger med de så leker jeg jo bare med følelsene deres. De klarer ikke å styre seg eller passe på seg selv så derfor må jeg sette ned foten. Barndomsvenner er vi og, så de har jo tydeligvis hatt lyst på meg i mange år nå.

:skratte::skratte::skratte:

Altså, det er slettes ikke usannsynlig at Uffda har rett i at alle kompisene dine kunne tenke seg å pule deg dersom ting lå til rette for det. Jeg kunne i hvert fall lett pult mine venninner dersom jeg var singel, de var single og det ikke var noe stress. Regner med det samme gjelder kompisene til dama mi også. Problemet med nice guys er ikke det at de vil pule deg, men heller det at de mener de har gjort seg fortjent til å pule deg ved å være din venn, at du liksom skylder dem det p.g.a. alle lidelsene de har måttet gjennomgå som en følge av ditt vennskap. Setter meg kanskje lagelig til for hugg her nå (yay, ab-funksjonen), men jeg syns ikke Udda er sååå på bærtur med teoriene sine, i hvert fall ikke om en skreller bort lagene av bitterhet.

Anonymkode: 14d9b...af8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...