Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:bryllup:GRATULERER KJÆRE TEDDYTORIA!!! :bryllup:

Det var utrolig fint å få overvære vielsen deres i går! Vi var vel alle litt rare i magen i det vi gikk opp mot den flotte kirken deres - både pre-brudene og oss post-bruder. Men vi var alle veldig fornøyde med været dere fikk! Perfekt temperatur og foto-lys! :ler:

Mannen din var virkelig en stram brudgom! Og presten var utrolig koselig og morsom. (Og moren din hadde lik kjole som svigerinnen min i vårt bryllup!)

Det var kjempestilig med lysene opp midtgangen - skulle ønske vi hadde tenkt på det, det passet godt i Uranienborg kirke i hvert fall!

Da du kom inn... Alle disse kjolebyttene har virkelig vært verdt det - du så ut som en prinsesse - kjolen passet deg perfekt! Og håret og sminken - kjempeflott!!! Du så så rørt ut da du gikk opp midtgangen, med Golli-klippen din som mål der du gikk oppover med de kjempesøte brudepikene!

Det var en veldig verdig og fin seremoni, og trompetisten var kjempeflink!

Takk for at vi fikk komme i kirken - det var en opplevelse jeg ikke ville vært foruten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pssst! Kan du sende meg en PM med mailadressen din, så kan jeg sende deg et par bilder? teddytoria-mailen streiker....

PM sendt!

Jeg tar selvsagt hjertelig imot noen bilder pr. mail - gjerne noen av J også dersom du har, er så spent på hvordan hun ble til slutt...buketten var jo flott, prinsessa vår! ;)

Og ellers må jeg jo bare takke for at du kom, og for alt det fine du skriver her...samt den lille gaven - du/dere er bare herlige!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte hele helgen, så jeg får henge meg på litt på etterskudd:

GRATULERER!!!

Håper du har hatt en fantastisk dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med overstått bryllup, Fru TT!! :klem:

Det høres ut som du har hatt en fantastisk dag. Og så fine bilder av dere!!! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tommeline & Bett1! ;)

Nå reiser vi sørover, men tenkte bare jeg kunne opplyse om at sjåføren har lagt ut noen bilder på hjemmesiden sin: Hummer H1

Bla litt ned på hovedsiden og trykk på brudebuketten (min) til venstre, så kommer dere inn på siden for bryllupskjøring der det aller først sees bilde av buketten og lenger ned, midt på mellom et annet brudepar ser sere oss! :)

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelupp!

Stikker du sørover nå? :cry: :sur:

Er det lenge til du kommer tilbake hit???? Må jo ikke dra fra oss!!! :grine:

Høres ut som om dagen deres var perfekt, gleder meg sååååå til referat altså!!!

Utrolig stilig den bilen deres. Viste den til H, og han ville også ha sånn... :) Men blir litt mye penger for 300 meter gitt.... :(

Sa jeg forresten at brudebuketten din var FANTASTISK FLOTT!!!? Det var den iallfall, og det gjorde meg enda mer glad for at jeg valgte Janick! :-D

God tur sørover, FRU Toria!

:klem::kyss::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at han har brukt buketten din på siden sin da!

Flott bilde av dere to også :) og inne i magen din er en liten baby :)

Koste lille noen seg med bryllup da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sa mye som gift! Dere sa kjempe fine ut og jeg gleder meg til a se fler bilder av dere.

Gratulerer ogsa sa masse med liten venn i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope... :riste:

Det ble INGEN avsløringer på lørdag!

Pappa hadde vel knukket sammen hadde vi sagt noe, det var sterkt nok for han fra før og han gråt nok. Dessuten ville vi la bryllup være bryllup, og ikke blande inn baby! ;)

Ville i tillegg til dette vente til jeg hadde vært hos lege, hvilket jeg var i dag - så får vi se når vi sier noe!

I dag lader jeg ut, helt! Antiklimaks kalles det vel, så full rapport kommer, jeg orker bare ikke nå! :rodme::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at dere lot bryllup være bryllup :Nikke:

Ja, det er virkelig helt merkelig når alt er over. Tenk så mye planlegging og omtanke for bare 1 dag....og vips så er den over.

Litt greit å ha disse jentene her inne da ja!

Håper det gikk greit hos legen i dag da og vi gleder oss til referat.

God bedring vennen min :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Her har jeg ikke vært før! Bare vært i den andre boken din jeg..

Måtte bare innom for å gratulere deg som kone.

Og du var helt fantastisk fin på de bildene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kul bil, og det er moro å se på bilder. Gleder meg til det er min tur....

Skjønner veldig godt at man blir litt utladet etter en sånn dag. Det høres jo fantastisk, men også veldig slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som fru! Tenk at nå er det kapittelet begynt: ekteskapet. Er det ikke fantastisk vel?

Tror nok dere hadde en flott dag, sånn som du har planlagt. Selv takker jeg alle jentene her for hjelp med planleggingen. Det ser ut som om folk setter pris på en nøye planlagt bryllupsfest. :)

Dere var så flotte på bildene! Gleder meg til å se mer.

Og btw...gratulerer med bonusen! Dere er heldige...vi har ikke fått det til vi...men det kommer nok skal du se!

Nyt de første dagene som ektepar! De kommer nok aldri igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei tøsa mi! Eller fruen min - for å være ordentlig!

GRATULERER som nygift! Var så utrolig koselig å se deg hos Nina på dagen vår. Du bare strålte du Vic - jeg så du var stresset, men du STRÅLTE! Og var så vakker! Jeg har sett noen bilder av dere utenfor kirken (Peony og Lille MY), og dere ser så glade ut. Gleder meg til skikkelig referat og til å se alle bildene. Når er du tilbake igjen til Oslo??

STOR klem til deg Vic! :klem:

NÅ ER VI GIFTE KVINNER! ER DET IKKE FANTASTISK??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...