Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. januar 2005 #221 Del Skrevet 20. januar 2005 Gleder meg til å høre om den var like fin på som du hadde forestilt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 20. januar 2005 #222 Del Skrevet 20. januar 2005 Å ja, er kjempespent på å høre om kjolen jeg også!!! Håper ikke det er mange dager til den kommer da! Fytti, så spennende :o Håper den er akkurat sånn du håper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 20. januar 2005 #223 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei gjen du Leste i dagboka mi :o Du er så flink til å skrive laaaange innlegg Det er superkoselig Du skriver og skriver, og engasjerer deg virkelig i andres dagbøker! Ville bare si det,- håper skrivegleden din fortsetter Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #224 Del Skrevet 20. januar 2005 Å dere er vel herlig gollige alle sammen! Koselig at dere tar dere tid til å også titte innom dagboken min!!! Gleder meg superfælt til kjolen kommer! Håper virkelig den står til forventningene altså... Er litt skummelt, for jeg er så redd for at jeg skal ha altfor "high hopes", hvis dere skjønner!?!? Uansett, det skal bli så godt å få den i hende... Og blir det feil, ok - men da vil jeg i det minste ikke angre på at jeg aldri tok sjansen!!! I dag har jeg kuttet til kartong for 25 invitasjoner, og bretter i vei her... Når blir det snart resultater altså! Skal legge inn bilder etterhvert også Nå er vi virkelige huseiere dere - kontrakten er i boks, og banken har vært snill med oss så til de grader...gleder meg såååå masse til å flytte!!! Klemmer til dere alle i hop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 #225 Del Skrevet 20. januar 2005 Gleder meg veldig til å se invitasjoner! Har forresten bestemt oss for at vi ikke reiser bort den helga du skal feire bursdagen din, så kanskje vi kan treffes i løpet av den helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. januar 2005 #226 Del Skrevet 20. januar 2005 Grattis med vel gjennomført kontraktsmøte! Nå er det bare å sette igang med å pakke ned alle tingene. En uke er jammen ikke lenge til! Det er jo så MORO å flytte inn i noe nytt! Vi flyttet i fjor - da var jeg helt på tuppa ... og bare så du vet det... når jeg byr på hus selv, så tar jeg HELT av selv om jeg vet hvordan man bør gjøre det. Det er vanskelig å holde bena på bakken! Dere var kjempeflinke der!!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #227 Del Skrevet 20. januar 2005 Gleder meg veldig til å se invitasjoner! Har forresten bestemt oss for at vi ikke reiser bort den helga du skal feire bursdagen din, så kanskje vi kan treffes i løpet av den helga. Så bra da!! Hadde jo vært koselig, så kunne vi hatt en tur på ND og avslutte med en koselig lunsj/middag for å feire oss begge!?!?! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 #228 Del Skrevet 20. januar 2005 Bra plan! :-) Du får si fra når det passer for deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 21. januar 2005 #229 Del Skrevet 21. januar 2005 Grattis som huseiere atter an gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #230 Del Skrevet 21. januar 2005 Grattis med vel gjennomført kontraktsmøte! Nå er det bare å sette igang med å pakke ned alle tingene. En uke er jammen ikke lenge til! Det er jo så MORO å flytte inn i noe nytt! Vi flyttet i fjor - da var jeg helt på tuppa ... og bare så du vet det... når jeg byr på hus selv, så tar jeg HELT av selv om jeg vet hvordan man bør gjøre det. Det er vanskelig å holde bena på bakken! Dere var kjempeflinke der!!! :enig_animasjon: Tuppa, tuppa, tuppa... Nå er til og med sambo litt på tuppa her!!! Første gangen siden vi la inn bud, eller vi i det hele tatt begynte å lete, at jeg har sett han så engasjert som nå etter kontraktsmøtet! Han er i 100 han også, og det er så gøy å se! Du kan si det enkelt - jeg er den av oss som oser med entusiasme og lar hjertet styre mye...han er litt mer jordnær og fornuftig! Så vi utfyller hverandre! Jeg smitter gleden over på han, mens han passer på at jeg ikke flyr avsted i tide og utide!!! Men i går fløy vi vel avgårde begge to, i alle fall nesten... Har fått pakket ut av et rom allerede. Så nå skal alt som er ferdig nedpakket settes inn på dette rommet til fredag igjen, så vi får litt oversikt. Tenkte vi skulle flytte alt av glass og sårbare ting med bilen på fredag, samt får satt inn alt av hvitevarer mm. Så kommer svogerens svoger med flyttebil på lørdag og hjelper oss med alle store , tunge ting...bl.a sengen, så slipper vi å skru den fra hverandre! Vi flytter altså ikke endelig før lørdag da, etter planen. Takk for ros! :oops: I dag venter jeg spent på om stempel og stempelpute fra Panduro dukker opp i postkassen, så jeg virkelig kan ta fatt på arbeide med invitasjonene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 #231 Del Skrevet 21. januar 2005 Så gøy med litt delt entusiasme da! :-) Må si ting går unna for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #232 Del Skrevet 21. januar 2005 Så gøy med litt delt entusiasme da! :-) Må si ting går unna for dere. Delt entusiasme kommer alltids godt med! Er bare så godt å se han virkelig gira for noe, for det er lenge siden... Det siste halve året, med meg i Afrika og han på reisejobb etter det, har gjort at ting har vært litt på halv stang! Han har vært sliten og lei, og ikke har vi hatt anledning til å pleie forholdet vårt ordentlig! Så det er godt vi er på vei mot toppen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. januar 2005 #233 Del Skrevet 21. januar 2005 Så moro at dere har noe å se frem til som er så kort frem i tid! :-) Tenker det blir gøy med de stempelene du har bestilt. Jeg kjøpte mine på en hobbyforretning rett i nærheten, og er så fornøyd med dem. Satt til kl. 12 i natt og stempla forsidene på invitasjonene. DET ER SÅ GØY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. januar 2005 #234 Del Skrevet 21. januar 2005 Så bra! :-) Man har jo alltid noen down-perioder. Jeg personlig setter desto mer pris på topene etter å ha vært en liten tur nede i dalen. (åffer ække du på MSN a?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 21. januar 2005 Så moro at dere har noe å se frem til som er så kort frem i tid! :-) Tenker det blir gøy med de stempelene du har bestilt. Jeg kjøpte mine på en hobbyforretning rett i nærheten, og er så fornøyd med dem. Satt til kl. 12 i natt og stempla forsidene på invitasjonene. DET ER SÅ GØY!!! Det er kjempegøy!!! Helt topp og se at man kan lage så mye fint selv!!! Jeg er akkurat som deg, når noe først fanger oppmerksomheten min, så kan jeg holde på i timesvis - uanhengig om det er natt eller dag... Skrevet: Fre Jan 21, 2005 11:59 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Så bra! Man har jo alltid noen down-perioder. Jeg personlig setter desto mer pris på topene etter å ha vært en liten tur nede i dalen. (åffer ække du på MSN a?) Det er akkurat det - man setter desto større pris på hverandre når man får bedre tid sammen, og man vet hva man kan miste... Så pr. dags dato har vi det helt topp! Vi har jo hatt det bra hele veien, men forhold går alltid opp og ned. Nå går derimot alt bare oppover for oss! :-) Sambo her klikker hver gang MSN dukker opp på skjermen hvis han er på nettet, så jeg har den ikke på automatisk tilkobling...og noen ganger så bare glemmer jeg å logge på! :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #236 Del Skrevet 21. januar 2005 Må bare legge inn linken til denne siden som jeg fant i aprilbrud sin dagbok...kan være grei å huske på: Frisyrer og mye annet: www.ultimatewedding.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. januar 2005 #237 Del Skrevet 21. januar 2005 Må bare legge inn linken til denne siden som jeg fant i aprilbrud sin dagbok...kan være grei å huske på: Har lagt den til i favoritter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #238 Del Skrevet 21. januar 2005 Og så...tid for nedtelling igjen! It is 7 days, 0 hours, 33 minutes and 54 seconds until January 28, 2005 og... It is 211 days, 1 hour, 3 minutes and 8 seconds until August 20, 2005 JA, jeg er en raring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 21. januar 2005 #239 Del Skrevet 21. januar 2005 Hihi. Jeg liker nedtellingen din. Hvor lenge er til den 25. juni da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 21. januar 2005 Hihi. Jeg liker nedtellingen din. Hvor lenge er til den 25. juni da?? *s* Hihi...liker den jeg også, sakte men sikkert går dagene unna og snart står vi der på kirketrappen! 25. juni...skal vi se...*tenke tenke*...det er 154 dager, 10 timer, 7 minutter and 51 sekunder til 25. juni 2005!!! Tenk det!!! Snart er vi gift! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå