Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trodde jeg var ferdig med høgskolen, men gid det var så vel! Så nå har jeg i siste liten og ren desperasjon søkt meg til årsstudium i Kristendom, religion og livssyn. Var ikke så mye mer å velge i akkurat, dessverre - men religion er jo nokså interessant da...selv om jeg ikke er særlig utøvende religiøs av meg!

Det kunne ha vært jeg som skrev det der! Har gjort akkurat det samme, og tenkt akkurat det samme! Første undervisningsdag i KRL i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ut av det med jobb eller skole!

(Er ikke så lett å komme med råd, men når vi nå sitter her to stykker med skyhøye studielån, vil jeg egentlig ikke anbefale å ta mer studielån enn nødvendig. Spesielt hvis faget du tar ikke er noe du egentlig har bruk for...).

Skjønner godt at du trenger tid til å ta deg inn etter bryllupet! Følte jeg var helt kake hele uken etter... veldig glad vi hadde en ferieuke på hytten da!

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne ha vært jeg som skrev det der! Har gjort akkurat det samme, og tenkt akkurat det samme! Første undervisningsdag i KRL i morgen... :)

Jøss! Så vittig! ;)

Vi får kanskje støtte hverandre litt der vi da!?? Når de butter! Ser liksom for meg at jeg kan bli litt lei til tider...også midtveiseksamen da, i oktober!!! :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ellers så søte jenter! :kyss:

Og bustingen deres hjelper sikkert...

Nå har jeg allerede fått et intervju i neste uke, og den gamle sjefen min har ringt etter meg! ;) Vet at det er snakk om evt. ekstra vakter eller en fast stilling! Så kryss i vei videre!!! :tommel:

Har søkt på enda et par jobber også, plutselig er det nokså mye å søke på her i byen! ;)

Og blir det ikke store stillingene, tar jeg KRL´en uansett, så er jeg sikret engangsstønad i tillegg, samt at jeg bare jobber litt ekstra på siden og heller kan putte disse pengene på "nytt-bad-konto" og "baby-konto", og late som om de ikke eksisterer inntil videre!

Fikk en CD med bilder av en av venninnene som var i bryllupet, i går...så nå er det fullt mulig jeg legger ut et par til!

Åh, drømmer om den dagen enda jeg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Har ikke fått papiret i posten, da det ble sendt i går... Men nå har jeg offisielt fått navnet til mannen min også! :hjerte:

Var inne på skatteetaten for å sende flyttemelding, og der stod jeg plutselig oppført som en Fru SV og ikke bare Fru S! ;)

Jeeeeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRL er SUPERT! Og det er bare en fordel om du ikke er religiøs! ;) Tror du får mye mer utbytte av det da - no offence til dere som tar det og ER religiøse! ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRL er SUPERT! Og det er bare en fordel om du ikke er religiøs! ;) Tror du får mye mer utbytte av det da - no offence til dere som tar det og ER religiøse! ;)

Lykke til!

Slenger meg inn her jeg da (for dette likte jeg å høre!!): Har du tatt det? Hvorfor synes du det er supert? (jeg synes ikke det heeeelt foreløpig, men har bare hatt en time eller noe sånt...) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fortell gjerne! Jeg kan ikke delta i undervisningen før om et par uker - må først signere på JA-arket og returnere det til skolen...dessuten så er klassen på studietur til Audnastrand hele neste uke, og det skal jeg ikke være med på! :lol:

Men hører gjerne mer, det motiverer bare!

Forresten, søndagsengel? - er det KR-100, 102 og 103 du skal ha eksamen i, samme emner liksom? Har du en pensumliste, så jeg kan få se hva jeg kan regne med enn så lenge? Stort pensum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fortell gjerne! Jeg kan ikke delta i undervisningen før om et par uker - må først signere på JA-arket og returnere det til skolen...dessuten så er klassen på studietur til Audnastrand hele neste uke, og det skal jeg ikke være med på! :lol:

Men hører gjerne mer, det motiverer bare!

Forresten, søndagsengel? - er det KR-100, 102 og 103 du skal ha eksamen i, samme emner liksom? Har du en pensumliste, så jeg kan få se hva jeg kan regne med enn så lenge? Stort pensum?

Ja, det er det samme jeg skal ta. KRL 101, 102 og 103+KRL 201 og 202 (tror jeg det er. Årsstudium i allefall). Masse å lese!!! :forvirret: Jeg har ikke pensumlista for KRL 1, men KRL 2 ligger her (og dette er bare fram til jul!): http://www.fag.hiof.no/lu/fag/krl/201/litt...liste/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:ler:

så at du var på msn så jeg sendte en hilsen hvor det stod 'er alt bra?', og fikk tilbake et svar fra Gunnar : 'jeg tror det, men vic sitter å ser på en julefilm, så jeg vet ikke'

:ler:

Er ikke bare bare å være gravid, kan skjønne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...