Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja det er kjempe dumt at jeg ikke får vært med. Om det blir vellykket så regner jeg med at det blir en gang nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei alle i hop! :)

Jeg skal forsøke å komme inn den helgen folket skal møtes (møtes igjen)!!! Hadde holdt en knapp på den første uken i februar, fordi jeg da skal feire bursdagen min...men må se det an, kommer helt an på tid jeg får fri fra jobb oa. Men jeg håper virkelig at jeg kan - det hadde vært så koselig! :wink:

Synd du ikke kan den helgen Hannemor, men det blir sikkert flere ganger vi finner sammen!

Du skrev et sted her inne at nå virket det som om alle jentene i Oslo har truffet hverandre, men da kan jeg si deg at: Nei, det er ikke tilfelle . Jeg har ikke truffet noen. Jeg har bare sett dem på avstand, men enda ikke hatt gleden av å hilse på dem.

Så ikke føl deg alene, for da må jeg også gjøre det.

Si fra neste gang du er i Oslo, så får vi forhåpentligvis rettet på dette. Var det så at du kom 18-19 feb?

Føler meg ikke helt alene altså, men det hadde jo vært koselig å møte dere, siden vi har en nokså stor fellesnevner foran oss!!!

I´ll let you know next time I´m around! :-)

Det var ikke akkurat det jeg tenkte på da

Nå har du jo akkurat kjøpt. Der skal du vel bli boende en liten stund. Du kan jo ikke tenke på å selge det videre før du har flyttet inn!

Men... du skal jo flytte inn til helgen allerede. Dere skal ikke gjøre noe i huset før dere flytter inn? Forsto det slik at det var en del dere hadde tenkt å gjøre i huset. Dere tar det etter dere har kommet i orden? (Jeg er litt nysgerrig jeg vet du).

Skjønte jo at det ikke var det du mente direkte da - måtte bare være litt med på leken jeg også!

Men bare for å ha det sagt, det huset vi kjøpte nå er jo såpass allsidig at vi kunne bodd der til vi gikk ut av historien...men med en tømrer ved min side, så skal vi definitivt bygge eget en gang i fremtiden! :wink: Uansett, om vi bor der i 5 eller 10 år, det gjenstår det jo å se...men vi kommer jo til å selge en eller annen gang da.

Vi må så absolutt pusse opp badet, og det skal skje før vi gifter oss, men vi må ta det litt etter litt. Og så skal det jo bli lagt parkett i stue, på kjøkken og begge soverom, samt at jeg akter å male kjøkkenveggen helt hvit - synes det står best til innredningen - og vi kommer sikkert til å male veggene på soverommene etterhvert. Det er i og for seg en fin og nøytral farge de har pusset opp med, men det blir litt mye med samme fargen i alle rom!!! :roll: Ensformig spør du meg...eller oss da! :ler:

Blir fort meg, meg, MEG her ikke!!!

Utover dette skal det sikkert bygges litt ut og litt inn, og i det hele tatt...men akkurat det overlater jeg til "sjefen over alle sjefer"! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se resultatene når dere er ferdig med maling etc. For vi får vel se?

Å ja da - jeg må vel forsøke å ta noen bilder når det hele er ferdig innredet! Hvis jeg bare kunne finne den kabelen til å overføre bildene med!!! :evil: *hmpf*

Men du får komme en tur på besøk da vettu! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg låne papir-kutteren din da?

:ler:

Hmmm, må jo se om ikke det kan la seg ordne!!! :ler: '

Du begynner vel ikke på "Prosjekt invitasjoner" før jeg er ferdig med mine, så da kan du uansett få låne vettu! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner vel ikke på "Prosjekt invitasjoner" før jeg er ferdig med mine...

Du skal aldri si aldri! :-)

... så da kan du uansett få låne vettu! :wink:

Supert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri si aldri! :-)

Du da du! :wink:

Måkke stresse sånn!!! :ler::ler::ler:

Neeeeeeida, men jeg blir vel ferdig med innbydelsene i godt tid før 17. mai - så kan du få "arve" den etterpå!!!

Men kommer du på besøk til meg i sør da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det hadde vært kjempekoselig![/quote']

Her kommer innleggene som perler på en snor...

Så koselig da - vi får snakke næremere om det da vettu! Enten i februar, eller en annen gang vi møtes! :wink:

Det MÅ vi få til snart uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos papir -- fikk beskjed av Lythande i dag at hun forventet seg et flott, hjemmelaget kort fra oss når de skulle gifte seg. :ler:

Har shoppet litt scrappeting i dag, jeg. :) Gøy, gøy, gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos papir -- fikk beskjed av Lythande i dag at hun forventet seg et flott, hjemmelaget kort fra oss når de skulle gifte seg. :ler:

Har shoppet litt scrappeting i dag, jeg. :) Gøy, gøy, gøy!

:hoppe:

Kjempegøy!!!

Får se om man ikke kan få til det da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle nysgjerrige sjeler, så fikk jeg altså tilbakemelding angående prisforespøsel på brudebuketten "min"!

De skal ha 1 700,- for buketten, og evt. 100,- stykket for knappehullsblomster...vet ikke om det er en grei pris jeg, men jeg fikk ikke hakeslepp! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
For alle nysgjerrige sjeler, så fikk jeg altså tilbakemelding angående prisforespøsel på brudebuketten "min"!

De skal ha 1 700,- for buketten, og evt. 100,- stykket for knappehullsblomster...vet ikke om det er en grei pris jeg, men jeg fikk ikke hakeslepp! :wink:

Hei. Hvor skal du kjøpe bukett? Et sted du anbefaler? Hjelp Hjelp... Trenger tips.

Du som er lommekjent her på Uranienborg / Frogner: kan du anbefale meg en god frisør som kan hjelpe meg med lokkene mine 25. juni? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

:vinke: TeddyToria !!!

Flytting er utfordrende, men gud så godt det føles når en har fått alt på plass, og mye drit er borte. Sant nok skulle en flyttet ofte - noe vi har hatt en sterk tendens til...Tro meg ! Vi har flyttet 11 ganger på 8 år. Fretex har nok blitt veldig glad hver gang, ja... :hoho:

Synes ikke prisen på buketten & knappehullsblomstene hørtes så forskrekkende ut. Jeg får ikke pris før i påska... Håper det ikke blir særlig dyrere da... :wink:

Nyyyyyyyyydelig bukett !! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvor skal du kjøpe bukett? Et sted du anbefaler? Hjelp Hjelp... Trenger tips.

Du som er lommekjent her på Uranienborg / Frogner: kan du anbefale meg en god frisør som kan hjelpe meg med lokkene mine 25. juni? :roll:

Prisoverslaget har jeg fått fra Sjøberg Blomster...helt tilfeldig egentlig, men her er kontaktinformasjon:

Gorm Haugen v/ Sjøberg Blomster AS

Tvetenveien 150

P.B. 86

0671 OSLO / [email protected]

De var veldig hyggelige og imøtekommende - virker som om de har god service! :wink:

Men jeg tenkte jeg skulle høre litt rundt da, før jeg bestemte meg...selv om de så langt er de eneste som i det hele tatt har gitt tilbakemelding!!! Akkurat det synes jeg er dårlig fra de andre forretningenes side... :roll:

Ellers kan jeg alltid anbefale Tåsen Blomster - vi kjenner hun som eier butikken, og der får du blomster av beste kvalitet. Så jeg venter spent på pris derfra også! :wink:

Frisør?!?!! Hmmm, er på jakt etter det selv jeg! Hadde jo egentlig tenkt til å hyre inn frisøren min her nede fra, men hun er i svangerskapspermisjon nå - fikk unge for en uke siden, så det er jo slett ikke sikkert hun kan! :-? Æsj!!! Men er ikke helt sikker jeg... Kan anbefale mammas frisør da, som ligger rett ved kirken faktisk, Studio M&M v/ Mario...i Niels Juels gate. Han er kjempeflink selv, og er veldig kresen på hvem han ansetter. Du kan jo forhøre deg, tlf. 23083080. Jeg tror jeg skal bruke han selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: TeddyToria !!!

Flytting er utfordrende, men gud så godt det føles når en har fått alt på plass, og mye drit er borte. Sant nok skulle en flyttet ofte - noe vi har hatt en sterk tendens til...Tro meg ! Vi har flyttet 11 ganger på 8 år. Fretex har nok blitt veldig glad hver gang, ja... :hoho:

Synes ikke prisen på buketten & knappehullsblomstene hørtes så forskrekkende ut. Jeg får ikke pris før i påska... Håper det ikke blir særlig dyrere da... :wink:

Nyyyyyyyyydelig bukett !! :sjarmor:

Enig med du! Det er sååååååå deilig å blir kvitt alt skrotet, selv om man blir litt overmannet til tider - akkurat som om skrotet ingen ende tar! :ler:

11 ganger på 8 år!!! Ja, det var rastløse sjeler det :wink: Men alltid gøy med noe nytt!

:sjarmor: Å ja, jeg er forelsket i buketten "min" jeg!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...