Gå til innhold

Taco i konfirmasjon


Daiquiry

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler... hvis hun faktisk lurte på det ville hun ha googlet. Eller laget en tråd der hun spør om kjøttmengde uten å nevnte konfirmasjon.  I steden lager hun en 'provoserende' overskrift hun vet vil få reaksjoner. Hun visste nok veldig godt hva hun gikk til...

Anonymkode: e2ce3...8d6

Ja hujeda mej. Jeg tror vi bare kan døpe ts som Den Grusomme. Ikke nok med å gi folk panikk men hun lagde en provoserende overskrift også!

Brenn heksa!

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår dere ikke da?? Taco er taco. Da SKAL man ete slik at fyllet spruter, ha saus i fjeset og på tøyet og på hender slik at man tørker seg på bukse og møbler. 

Anonymkode: 10e6c...2d7

På møbler, faktisk... seriøst? Også klager man i dag over at barn skal slippe å ha bordskikk som voksne og det er greit å spise med fingre etc? Kan ikke begynne tidlig nok, spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ser for meg angsten som er plantet hos mange her nå. Mareritt om nettene om bunader innsmurt i taco, hundreogørti skåler med forskjellig tilbehør. Mareritt om stakkars vertinnen som steker kjøttdeig nonstop 3 dager før konfirmasjon og oppkutting av umenneskelig mengder løken.  Mareritt om hvordan de skal løse logistikken rundt oppvarming av maten og ikke minst serveringen!

Haha! Slapp aaaav. Det går nok bra :klem:

Anonymkode: df380...bdc

Men se for deg opprydningen som må til etter å gjøre rent etter 50+ med taco-gjester! Glem bunadene. Se for deg duken og golvet!!!!

Anonymkode: 10e6c...2d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt bunader i tanker ang Taco. 

Håper ts har tatt hintet.

Familien kommer å snakke om det i generasjoner....

Anonymkode: f46fa...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

På møbler, faktisk... seriøst? Også klager man i dag over at barn skal slippe å ha bordskikk som voksne og det er greit å spise med fingre etc? Kan ikke begynne tidlig nok, spør du meg.

Taco er taco!!!

 

 

(Jeg tuller forresten)

Anonymkode: 10e6c...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men se for deg opprydningen som må til etter å gjøre rent etter 50+ med taco-gjester! Glem bunadene. Se for deg duken og golvet!!!!

Anonymkode: 10e6c...2d7

Får brenne ned hele lokalet. Ser ikke noen annen løsning. 

Blir dyrt dette, ts.

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil påstå at en pølse med ketchup er lettere å spise enn taco....

Anonymkode: 02373...4c4

Du får holde deg til brød da, for en lompe er bare marginalt forskjellig fra en lefse og da har du det gående med tomatbaserte sauser på bunaden ;) 

54 minutter siden, Timsy skrev:

er det ble servert taco ville jeg nok vurdert å forlate selskapet.

Enkelte ting gjør man bare ikke.

Men å forlate er selskap fordi man ikke får servert den maten man ønsker seg, det er helt innefor?

Anonymkode: b5e9c...db7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja, riving av ost er nok det som velter denne konfirmasjonen. For Gud forby, ferdig revet ost - <gisp> - i vakumpakke. Da går virkelig gardinen ned over bunadsvesten. Eller var det øst'en?

Hvorfor blir disse trådene om hva andre serverer som festmat så voldsomt i skyttergravene der salsa og guakemole (ordentlig, ikke den med erter) flyr i retning bunadsskjorter og der gafler og brun saus flyr lavt tilbake i retning mellomgulvet?

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare KG i et nøtteskall. Folk er hysteriske!

Samtidig får en tråd hvor en mamma spenner fast ungen sin hele dagen, stå nesten ubesvart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får brenne ned hele lokalet. Ser ikke noen annen løsning. 

Blir dyrt dette, ts.

Anonymkode: df380...bdc

De skal sikkert ha engangsduker ... fnys! :sinna:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får holde deg til brød da, for en lompe er bare marginalt forskjellig fra en lefse og da har du det gående med tomatbaserte sauser på bunaden ;) 

Men å forlate er selskap fordi man ikke får servert den maten man ønsker seg, det er helt innefor?

Anonymkode: b5e9c...db7

Så lenge man forlater lokalet i ren bunad så er det så absolutt innenfor! 

 

😉

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup i Trøndelag en gang. Der fikk jeg servert tynn suppe og flatbrød. Da kan dere tro jeg følte meg overpyntet i bunad, da! Den suppa var tynnere enn en vanlig tirsdagssuppe hos oss. Folk vet ikke forskjell på hverdag og fest, nei...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overskriftene på KG i mai: "Hvordan fjerner man tacosaus fra bunaden?"

Anonymkode: bd4b2...7fc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må bare være partypooper igjen og si at jeg ikke regner en på 70 år som eldre.

🙅🏽 

Anonymkode: cdac6...5a1

Jeg er helt enig, spesielt når det gjelder pappa, han er sprek som en gyngehest. Jeg ser ikke på en 70-åring som gammel, da har jeg ordlagt meg dårlig, men det som kalles eldre mennesker er jo de fra rundt 70 og oppover. Og det er jo mange 70-åringer som er besteforeldre til konfirmanter siden besteforeldre har blitt nevnt. :) 

Dette har forresten blitt en veldig morsom tråd. Ligger an til å bli en kåge-klassiker. :hoho: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man forlater lokalet i ren bunad så er det så absolutt innenfor! 

 

😉

Anonymkode: df380...bdc

Om man aldri forlater hjemmet så slipper bunaden noen gang å bli tilsmusset av bermen :ler: 

Anonymkode: b5e9c...db7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hvorfor blir disse trådene om hva andre serverer som festmat så voldsomt i skyttergravene der salsa og guakemole (ordentlig, ikke den med erter) flyr i retning bunadsskjorter og der gafler og brun saus flyr lavt tilbake i retning mellom gulvet?

Jeg vet ikke, men synes også det er merkelig at det er de som kan  finne på å gå fra konfirmasjonen fordi de ikke synes maten egner seg i en konfirmasjon er de som skal fortelle andre om etikette. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overskriftene på KG i mai: "Hvordan fjerner man tacosaus fra bunaden?"

Anonymkode: bd4b2...7fc

:fnise:

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
6 timer siden, Daiquiry skrev:

Som sagt, så er dette noe konfirmanten ønsker, så da får hun det. Man trenger ikke spise med fingrene, går fint an å spise med kniv og gaffel....Så jeg hadde satt stor pris på svar på hvor mye av kjøttypene jeg bør kjøpe??

Du bør uansett informere gjestene i god tid på forhånd at det blir taco som middag, slik at de dermed kan velge klesplagg etter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...