Gå til innhold

Taco i konfirmasjon


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Er ikke bunadstvang. Du blir sikkert ikke invitert i så alt for mange tacokonfimasjoner så du overlever nok å bruke noe annet en gang innimellom. 

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Brukeren jeg siterte skrev selv at hun mente at taco ikke var fint nok. 

Så kom argumentet med søl. Man virker spesiell om man går fra en konfirmasjon fordi man ikke tror man kan spise uten å søle på seg selv. Og man virker spesiell om man går fra en konfirmasjon fordi man er redd for at barn skal ta på en med deres grisete fingre. Da passer man seg heller for de skitne fingrene og sier ifra om foreldrene ikke ser hva som kan skje. 

Dere må gjerne mene at taco ikke egner seg i konfirmasjon, men det er ikke tacoen folk kommer til å reagere på. Det er gjesten som føler seg for fin til å være i konfirmasjon når det serveres taco. 

Jeg gidder ikke mer. Jeg er ferdig.

Er som snakke til en vegg.

Og jeg håper du møter barn som sitter stille og ikke løper rundt å leker gjemsel. Slik at du kan si ifra til dem FØR dem fyker forbi og skaden er skjedd.

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke mer. Jeg er ferdig.

Er som snakke til en vegg.

Anonymkode: e5ee6...d13

Det sa du for 3 timer siden også:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp, og det har tydeligvis TS gjort.

Anonymkode: e5ee6...d13

:)

Endret av Hermine Grang
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Chibi skrev:

Det er nå faktisk konfirmanten sitt ønske, hva han/hun vil ha.
Har sett alt fra Hamburger til Hummer.. Så Taco er ikke så ille :) 

TS; Ideen lenger opp var ganske bra:)
Meksikansk buffet, så kan taco være en av valgene, da er det litt å velge mellom for gjestene :) 
 

Og så? Selv om det er konfirmantens dag så må man jo sette grenser for en 14-15 åring! Broren min ville ha kebab i sin konfirmasjon, men da satt foreldrene våre foten ned og sa at når vi har invitert gjester til en konfirmasjon så er det ikke så hyggelig for de andre gjestene å bli servert sånn mat. 

Han fikk kebab senere på dagen da :) 

Anonymkode: e2ce3...8d6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg sier ikke at du er bortskjemt. Jeg sier du må lære deg å bruke bestikk så du ikke søler på dette plagget. Som jeg aldri hadde brukt ute balnt folk uansett. Du har aldri noen garantier. Og hadde jeg i ørten innlegg følt det nødvendig å understreke hvor jævla dyr bunaden din er og hvilket slit det har vært å skaffe den, hadde jeg brukt noe annet.

Fuck deg, er 2 innlegg (nå 4) ørten innlegg??? 

Fått nok, Adios!!

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hermine Grang skrev:

Det sa du for 3 timer siden også:

:)

WOHO, en bruker kopierte noe han skrev en times siden. og sa jeg ga opp 3 timer siden, det er viktig å poengtere det!

Gratulerer du vant diskujonen siden du poengterte det! WOHO

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ser for meg angsten som er plantet hos mange her nå. Mareritt om nettene om bunader innsmurt i taco, hundreogørti skåler med forskjellig tilbehør. Mareritt om stakkars vertinnen som steker kjøttdeig nonstop 3 dager før konfirmasjon og oppkutting av umenneskelig mengder løken.  Mareritt om hvordan de skal løse logistikken rundt oppvarming av maten og ikke minst serveringen!

Haha! Slapp aaaav. Det går nok bra :klem:

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke vet forskjell, på hverdag og fest...de bør ikke ta på seg jobben med å arrangere konfirmasjon.

 

Barn skal høres, men det er foreldrenes jobb å rettlede. Når du er konfirmant, så har du lært forskjell på hverdag og fest.

Anonymkode: f46fa...817

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ser for meg angsten som er plantet hos mange her nå. Mareritt om nettene om bunader innsmurt i taco, hundreogørti skåler med forskjellig tilbehør. Mareritt om stakkars vertinnen som steker kjøttdeig nonstop 3 dager før konfirmasjon og oppkutting av umenneskelig mengder løken.  Mareritt om hvordan de skal løse logistikken rundt oppvarming av maten og ikke minst serveringen!

Haha! Slapp aaaav. Det går nok bra :klem:

Anonymkode: df380...bdc

Glem ikke røring av rømme og riving av ost. Og hva vil tante Gerda si som ikke får kabaret - som tross alt er festmat!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke vet forskjell, på hverdag og fest...de bør ikke ta på seg jobben med å arrangere konfirmasjon.

 

Barn skal høres, men det er foreldrenes jobb å rettlede. Når du er konfirmant, så har du lært forskjell på hverdag og fest.

Anonymkode: f46fa...817

OMG - så det er ikke opp til hver familie å bestemme hva som er fest for dem selv? Og fordi halve Norge spiser taci hver fredag, så er ikke disse foreldrene verdige til å arrangere sitt eget barns konfirmasjon?
Vel - men kanskje barnet har lært toleranse og å ikke være nedlatende overfor andres valg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bestille taco fra catering da? 

Anonymkode: 7b292...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Glem ikke røring av rømme og riving av ost. Og hva vil tante Gerda si som ikke får kabaret - som tross alt er festmat!

Ja vi må ikke glemme riving av ost! Haugevis av ost! Og hvor skal hun gjøre av all den revet osten?? Oooh myyyyyy!

Tante Gerda vil bli ødelagt for livet. Ikke noe håp.

 

Artigste tråden på lenge :nori:

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne type underholdning finner man kun her.

Takk til KG og alle unike brukere her! Bøyer meg i støvet :lillesky2:

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke vet forskjell, på hverdag og fest...de bør ikke ta på seg jobben med å arrangere konfirmasjon.

 

Barn skal høres, men det er foreldrenes jobb å rettlede. Når du er konfirmant, så har du lært forskjell på hverdag og fest.

Anonymkode: f46fa...817

Nettopp! En 14-15 åring får ikke diktere hele festen. Taco kan til nød serveres ved siden av, men alle bør få slippe å spise det. 

Anonymkode: e2ce3...8d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og denne type underholdning finner man kun her.

Takk til KG og alle unike brukere her! Bøyer meg i støvet :lillesky2:

Anonymkode: df380...bdc

:)

 

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og alt TS ville vite var hvor mye kjøtt hun måtte beregne...🙄🙊🙉

Anonymkode: bd4b2...7fc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

....og alt TS ville vite var hvor mye kjøtt hun måtte beregne...🙄🙊🙉

Anonymkode: bd4b2...7fc

Tviler... hvis hun faktisk lurte på det ville hun ha googlet. Eller laget en tråd der hun spør om kjøttmengde uten å nevnte konfirmasjon.  I steden lager hun en 'provoserende' overskrift hun vet vil få reaksjoner. Hun visste nok veldig godt hva hun gikk til...

Anonymkode: e2ce3...8d6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

....og alt TS ville vite var hvor mye kjøtt hun måtte beregne...🙄🙊🙉

Anonymkode: bd4b2...7fc

Isteden utløste hun en angstbølge blandt fremtidige bunadsgjester som nekter å spise taco med bestikk 🙊

Anonymkode: df380...bdc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dere ikke da?? Taco er taco. Da SKAL man ete slik at fyllet spruter, ha saus i fjeset og på tøyet og på hender slik at man tørker seg på bukse og møbler. 

Anonymkode: 10e6c...2d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler... hvis hun faktisk lurte på det ville hun ha googlet. Eller laget en tråd der hun spør om kjøttmengde uten å nevnte konfirmasjon.  I steden lager hun en 'provoserende' overskrift hun vet vil få reaksjoner. Hun visste nok veldig godt hva hun gikk til...

Anonymkode: e2ce3...8d6

Enig! Jeg tenkte det samme,men du skrev det før meg, men nå skal jeg og typen ha taco :P 

Anonymkode: e5ee6...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...