Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Så, eh.

Ble mini forstørret eller forstyrret? :klo:

Midlertidig forstørret, Uten å engang kjøpe de averterte medikamenter. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
20 timer siden, Sphere skrev:

Fikk tilsendt reklame for penisforstørring fra en tidligere sexpartner, og nå er det umulig å få ned mini. Håpløst. :fnise:

Hun ville deg nok bare vel, lille venn!:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Strixa skrev:

Hun ville deg nok bare vel, lille venn!:nordvesta:

Hun visste nok det ville tenne meg å bli påminnet om hvor liten jeg er... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Strixa skrev:

Flagg? Mer vaskeklut...:fnise:

Ren er han iallefall. Trenger ikke store innsatsen for å dekke alle flater... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
2 minutter siden, Sphere skrev:

Ren er han iallefall. Trenger ikke store innsatsen for å dekke alle flater... :nigo:

Hva heter han? Mini, småtten, ikkeno, mikro, maura, Napoleon, lille?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Strixa skrev:

Hva heter han? Mini, småtten, ikkeno, mikro, maura, Napoleon, lille?🤔

Jeg kaller ham bare Mini. Men andre har hatt andre kallenavn på ham. Personlig liker jeg best "Den lille pikken som kunne" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
10 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg kaller ham bare Mini. Men andre har hatt andre kallenavn på ham. Personlig liker jeg best "Den lille pikken som kunne" :fnise:

Kan han? Bildebevis, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg kaller ham bare Mini. Men andre har hatt andre kallenavn på ham. Personlig liker jeg best "Den lille pikken som kunne" :fnise:

Kan han ikke mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Strixa skrev:

Kan han? Bildebevis, takk!

Det vet du da... Og bildebevis... Igjen? 🙄

3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kan han ikke mer?

Ti poeng. Det ble sagt i ettertid av en gammel sexpartner da hun fikk vite om fetisjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
5 minutter siden, Sphere skrev:

Det vet du da... Og bildebevis... Igjen? 🙄

Ti poeng. Det ble sagt i ettertid av en gammel sexpartner da hun fikk vite om fetisjen. :fnise:

En god ting kan ikke oppleves for ofte...😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Strixa skrev:

Flagg? Mer vaskeklut...:fnise:

:skratte: 

10 timer siden, Strixa skrev:

Hva heter han? Mini, småtten, ikkeno, mikro, maura, Napoleon, lille?🤔

Dolittle?

10 timer siden, Sphere skrev:

Jeg kaller ham bare Mini. Men andre har hatt andre kallenavn på ham. Personlig liker jeg best "Den lille pikken som kunne" :fnise:

Mini Jakobsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Winza skrev:

:skratte: 

Dolittle?

Mini Jakobsen?

Mini Jakobsen var også "den lille pikken som kunne". Helt riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan kommer man seg egentlig etter å bli dumpet pga størrelsen? Det spørsmålet har jeg fått noen ganger. Det er jo nå engang slik at størrelsen er et ømt tema for mange menn. Manndommen. Velutstyrt vs dårlig utstyrt. Mye mann vs lite mann. Flaks vs uflaks. Så ja, det blir på en måte lagt opp til fra alle hold. Vi kan bli dumpet for det meste her i verden. En date dumpet meg fordi jeg hadde feil stjernetegn. Det ble bare ledd bort. Jeg har også blitt dumpet pga størrelsen. Da Så jeg ikke helt samme humoren. Det er vondt å bli dumpet. Ofte vet man ikke helt grunnen. Man får en sånn regle om manglende kjemi, at følelsene ikke er der, eller man blir rett og slett ghostet. I mange tilfeller er dette for å ikke såre. Sorry, du har dårlig ånde, du oppførte deg merkelig, eller... du har for liten penis. Så da sitter man tilbake, uvitende om hva som egentlig var grunnen. Det går liksom ikke an å jobbe med kjemien sin. Men man kan ha en liten anelse. Spesielt jeg som er en typisk analytiker er håpløs der. 

Min første gang, husker jeg lite av. Men jeg husker jeg kom inn i stua etterpå, og ser min blonde, nydelige festflørt vise "liten penis"-tegnet og flire med venninnene. Og det ble med den ene gangen. Den flammen hun viste før vi hadde sex sluknet virkelig. Fra veldig ivrig, til iskald på null og niks. Det satte seg, og jeg avviste flere flørter i det de utviklet seg til å kunne bli noe seksuelt. 

Den klareste avvisningen pga størrelsen, var derimot hun som kastet meg ut etter å ha sett meg naken. Da hadde det vært hett hele kvelden. Vi hadde klina i evigheter, og det var hun som tok initiativ til å dra hjem til henne. Etter hun hadde sett meg naken, iskaldt. Denne gangen var det også vondt, men jeg hadde bare møtt henne tidligere på kvelden. I tillegg slo fetisjen min inn noe helt voldsomt, og sørget for et herlig kaos av følelser. Denne gangen tok det ikke lang tid før jeg forsøkte igjen. 

Jeg må jo også si at innimellom alt dette hadde jeg også mange gode opplevelser, men det er ikke disse vi snakker om nå. Hva er det som fikk meg til å gå videre etter disse "nederlagene"? Fetisjen? Nei, jeg forstod det ikke før for noen få år siden. Jeg tror det handler mye om at jeg er seksuell, nysgjerrig og leken. Det var rett og slett for godt til å legge Mini på hylla. Jeg fikk riktignok en real smell etter et par dårlige opplevelser på rad, men reiste meg opp, og fikk da en veldig god opplevelse. Som fikk meg til å bestemme meg. Jeg kunne ikke la de dårlige opplevelsene tynge meg. De gode var altfor gode til det. I tillegg hjelper det å sette det fra seg litt og se på det fra utsiden. Er det virkelig rasjonelt å gå helt i kjelleren fordi noen dumper deg for størrelsen? Noen blir dumpet av andre overfladiske grunner også, og da blåser vi det ofte fra oss og kommer med en tirade om hvor overfladisk denne personen faktisk er. Hvorfor er det ikke så enkelt når det kommer til størrelsen? Kvinner har jo forskjellige preferanser de også, selvsagt. Også på penis. Noen kvinner kan åpenbart ha veldig god sex med en liten penis, mens andre må ha størrelse for at det skal bli bra. Da bør det også være greit å bare gå videre om noen skulle være misfornøyde. De fleste kvinner bryr seg nemlig ikke om størrelse. Og vi vil jo ikke ha damer som er misfornøyde uansett. Det er slitsomt... 

Så for meg handler det rett og slett om holdning. Jeg velger å ikke gjøre det til et problem for meg. Jeg vet at jeg ikke er for alle, men jeg vil være alt for en. Det holder lenge. Jeg har også lært at liten ikke nødvendigvis betyr dårlig. Så det er ingen krise å bli kalt for liten. De kan synes den er mer enn god nok likevel. Vi skaper et ytterligere problem om vi tolker alt negativt. Samtaler med gamle partnere har lært meg at flere av dem mener det hadde vært mye lettere om man kunne ha snakket åpent om det. Kommunikasjon igjen. Vi må drite i å sette penis på pidestall. Den er kun en liten del av sexlivet vårt, og en enda mindre del totalt sett. Vi må tåle å ikke være for alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...