Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Hemmingroad skrev:

Tror ikke du er så liten som du skal ha det til, men du har også sagt at du aldri vil fortelle målene... mellom 10 og 20 er normalt vet du. Tykkelsen er vel mellom 10 og 15, litt usikker her. Er du under disse målene?

Jeg er liten. Det er alt jeg vil si her. Målene er irrelevante. Jeg klarer meg bra som mini.

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Jeg fortsetter å henge her jeg! Men du må bli flinkere til å poste :raven:

Jeg har tross alt ikke noe liv, er ferdig med alle isfolketbøkene og trenger et oppholdssted! 

 

 

Hah! Ja, jeg lover jeg skal bli bedre på å poste. Bare redd folk går lei av mini. :fnise: Men du er hjertelig velkommen. Og har du noen idéer, spørsmål eller whatever, er det bare å kjøre på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mindre kjøtt i bokseren til Sphere enn i en vegetarrestaurant... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, for kjøttet skal jo på pinnen, og ikke oppi bokseren til @Sphere :nigo: 

Hah... good one! :fnise: Og velkommen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en rant om dick pics i en tråd her. Den ranten gjelder selvsagt bare uoppfordrede. Selv jeg sender jo om jeg blir mast litt på, og om det er ei jeg stoler på. Så jeg er ikke totalt imot det. Dick pics har gjort mye godt for meg det. Den spenningen man får når man har sendt avgårde et, og venter på svar. Og for fetisjen min har det gjort underverker. Perfekt og trygg måte å bli ertet på. Det er mye man kan gjøre der. Målene mine i seg selv, forteller jo ikke mottaker særlig, annet enn at de fleste vet hvor snittet ligger. Derfor er det stor spenning i det å visualisere det. Feks ved å be dem tegne opp målene på ark. Legge mini ved siden av andre gjenstander der det er lett å finne målene (eller, det er vel enklere å gjøre motsatt 😂). Sammenligne med andre dick pics. Komme "tapende" ut... :P

Så ja, dick pics kan være moro for meg, men jeg skjønner ikke mekanismen i det å sende uoppfordret. De to gangene jeg har sendt feil, har jeg faktisk dødd litt inni meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få damene mer interessert i mini, tar jeg gjerne på et rødt og hvitt kondom. Så kan de leke "hvor er Willy?" blant kjønnshårene. 

Endret av Sphere
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

70 things NOT to say to a man with a small penis

1. I've smoked fatter joints than that.
2. Ahh, it's cute.
3. I'm sorry.
4. Never mind, why bother. 
5. Who circumcised you?
6. Why don't we just cuddle?
7. You know they have surgery to fix that.
8. It's more fun to look at.
9. Make it dance.
10. You know, there's a tower in Italy like that.
11. Can I paint a smiley face on that?
12. It looks like a nightcrawler.
13. Wow, and your feet are so big.
14. My last boyfriend was 4" bigger.
15. It's OK, we'll work around it.
16. Is this a mild or a spicy Slim Jim?
17. Eww, there's an inch worm on your thigh.
18. Will it squeak if I squeeze it?
19. Oh no, a flash headache.
20. (giggle and point)
21. Can I be honest with you?
22. My 8-year-old brother has one like that.
23. Let me go get my tweezers.
24. How sweet, you brought incense.
25. This explains your car.
26. You must be a growing boy.
27. Maybe if we water it, it'll grow.
28. Thanks, I needed a toothpick.
29. Are you one of those pygmies?
30. Have you ever thought of working in a sideshow?
31. Ever hear of Clearasil?
32. All right, a treasure hunt!
33. I didn't know they came that small.
34. Why is God punishing you?
35. At least this won't take long.
36. Let's just stick with your hand.
37. Do you need a splint to prop that up.
38. How interesting.
39. I never saw one like that before.
40. What do you call this?
41. But it still works right?
42. Damn I hate baby-sitting.
43. It looks so unused.
44. Do you take steroids?
45. I hear excessive masturbation shrinks your dick.
46. Maybe it looks better in natural light.
47. I think there's a dildo around here somewhere.
48. Why don't we skip right to the cigarettes?
49. Let me know when you're done.
50. Oh, I didn't know you were in an accident.
51. Did you date Lorena Bobbitt?
52. Aww, it's hiding.
53. Are you cold?
54. If you get me real drunk first.
55. Is that an optical illusion?
56. What is that?
57. Does this run in your family?
58. I'll go get the ketchup for your French fry.
59. Were you neutered?
60. It's a good thing you have so many other talents.
61. Does it come with an air pump?
62. So this is why you're supposed to judge people on personality.
63. Where are the puppet strings?
64. Look, it all fits in my mouth at once.
65. Deep throat???
66. Your big gun is more like a BB gun.
67. Can you get this pencil out of me now?
68. Do I hang my hat on it?
69. Look, it fits my Barbie clothes!
70. Don't hold back.

 

 

Eller i mitt tilfelle... please do! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 12.5.2017 den 9.58, Sphere skrev:

Ok, noen personlige tanker om dette med hatet som sprer seg på dette forumet. Kvinner vs Menn. Ja, vi har fattet det. Du har hatt noen dårlige opplevelser med det annet kjønn, men hva i alle dager får folk til å spy ut dritt på nettforum av den grunn? Har man ingen andre arenaer til å få ut slik gruff? Hva med venner som kan sette seg ned med dem, klappe dem på skulderen eller gi dem en klem, og være enig i at mannfolk eller kvinnfolk kan være håpløse, men også sørge for å nyansere det? Er det det som mangler? Mange er åpenbare troll, som skriver rett og slett for å provosere. Men la oss se litt bort fra dem. De går det ikke an å hjelpe uansett.

Jeg burde være en av dem. En som radbrekker kvinnfolk på nett. Jeg har opplevd mye jævlig med kvinner. Jeg har til og med fått elendige kort i kortstokken. Så hvorfor klaprer ikke jeg på tastaturet i drittsinne? Jeg burde være en sinna mann i følge mange "sinna mann"-eksperter. Jeg tror ikke det er så enkelt som at man har noen dårlige opplevelser, og så blir man kvinne-/mannehater. Det er et valg. Man velger med andre ord aktivt å legge all skyld for egen misere på ufattelig mange mennesker som aldri har gjort seg noe vondt. Så gi faen. Det er nok av individer å være grinete på om man ikke skal dra med resten i en voldsom generalisering også. Peace out.

Enig med deg angående kvinne vs mann greiene, det har blitt til en stygg krig mellom brukere på kg. Er tragisk /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sphere skrev:

Og dette skulle hjelpe meg hvordan?

IMG_1587.JPG

Stakkars Dille.. Den mannen burde blitt anmeldt for seksuell trakassering!!

I call PETA right away! 

Ellers syns jeg vel litt synd på dama som må ta imot han der også, når jeg tenker meg om. Desverre teor jeg du hadde stryki med, så er nok ikke så smart å prøve seg på den hjemme :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sinsiew skrev:

Stakkars Dille.. Den mannen burde blitt anmeldt for seksuell trakassering!!

I call PETA right away! 

Ellers syns jeg vel litt synd på dama som må ta imot han der også, når jeg tenker meg om. Desverre teor jeg du hadde stryki med, så er nok ikke så smart å prøve seg på den hjemme :)

 

Den teknikken hadde nok dessverre ikke fungert på meg, nei. 🙈 Hadde vel vært av de første som hadde strøket med. :fnise:

Og enig med Dilla. Her trengs sterkt skyts for å verne dyra våre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
28 minutter siden, Sinsiew skrev:

Stakkars Dille.. Den mannen burde blitt anmeldt for seksuell trakassering!!

I call PETA right away! 

Ellers syns jeg vel litt synd på dama som må ta imot han der også, når jeg tenker meg om. Desverre teor jeg du hadde stryki med, så er nok ikke så smart å prøve seg på den hjemme :)

 

Hadde den stripa fortsatt hadde han sikkert spærmet i kjeften til krokodilla så den ble kvalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Winza skrev:

Hadde den stripa fortsatt hadde han sikkert spærmet i kjeften til krokodilla så den ble kvalt :P

Bah. Stygge mentale bilder :sjokkbla:

Men eh, vil det si at tiltalen kan endres til overgrep med døden til følge :klo: 

 

Forresten så lurer jeg veldig på hvem som vinner PETA rettssaken. Apen, eller fotografen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Sinsiew skrev:

Bah. Stygge mentale bilder :sjokkbla:

Men eh, vil det si at tiltalen kan endres til overgrep med døden til følge :klo: 

 

Forresten så lurer jeg veldig på hvem som vinner PETA rettssaken. Apen, eller fotografen.. 

Den er veldig kompleks den rettssaken ettersom jeg har forstått det. Blir spennende å se utfallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For om PETA vinner, bør vi vel være forsiktige med å legge ut dyrebilder og videoer på yt og facebook. 

Har heller ikke helt forståelse for hvordan rettssaken i det hele tatt kan gå. Personvern er vel noe som strekker seg til personer, ikke dyr? 

Jaja, samma kan det være. Godt jeg ikke driver mye på SoMe.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sinsiew skrev:

Ja. For om PETA vinner, bør vi vel være forsiktige med å legge ut dyrebilder og videoer på yt og facebook. 

Har heller ikke helt forståelse for hvordan rettssaken i det hele tatt kan gå. Personvern er vel noe som strekker seg til personer, ikke dyr? 

Jaja, samma kan det være. Godt jeg ikke driver mye på SoMe.. 

Det er den delen jeg synes er mest interessant. Personvern. Hva er en person, og hvordan påvirker dette om det plutselig skal gjelde dyr også? Vil man da dra denne enda videre? Kan føre til mange merkelige rettssaker i framtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom dere skulle begynt å date meg. Ville dere helst ha blitt advart på forhånd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
9 timer siden, Sphere skrev:

Dersom dere skulle begynt å date meg. Ville dere helst ha blitt advart på forhånd? 

Du burde advart om at du er tidenes største kverulant🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Strixa skrev:

Du burde advart om at du er tidenes største kverulant🙄

Det at jeg konstant setter deg på plass, vil ikke si at jeg er kverulant. Bøllefrø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...