Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Lisa95 skrev:

Har offisielt tatt fra deg ditt mancard som noen menn sier....ikke fordi du har liten penis. Det kan ingen styre. Men fordi du er patetisk. Du er helt oppslukt av penisstørrelser og jeg ser deg i alle penis tråder.  Så starter du som mann en "liten penis" dagbok på kvinneforum😅 kan like godt kastrere deg selv

Det er utrolig lite mann i deg. Det er litt synd for vi kvinner liker menn som er menn😁 ikke kastrerte menn som starter liten penistråder på et kvinneforum. Har du ikke et forum for menn hvor du heller kan diskutere problemene dine? Mannegruppen-ottar?

Selvinnsikt er tydeligvis ikke din ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
3 timer siden, Sphere skrev:

Ikke vanskelig å kjenne deg igjen. Måten å skrive på. Meninger. @canacas tok deg kjapt, smart som hun er. 

Og en helt ny bruker med så sterke meninger om deg? :laugh: Busted! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, canacas skrev:

Og en helt ny bruker med så sterke meninger om deg? :laugh: Busted! 

Samme argumentasjon, setningsoppbygning og skrivefeil. Akkurat det verden trengte. En kvinnelig versjon. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, Sphere skrev:

Samme argumentasjon, setningsoppbygning og skrivefeil. Akkurat det verden trengte. En kvinnelig versjon. :fnise:

Ser for meg en gulrotbrun tvillingsøster av Trump :ninuskapus:

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Ser for meg en gulrotbrun tvillingsøster av Trump :ninuskapus:

 

:laugh:

😂😂IMG_1017.JPG.9d5af5d26cdcd55e345ebfd2872ec65f.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når sex blir vanskelig. Eller når man GJØR sex vanskelig.

Ingen vits i å lure seg selv. Det ER utfordringer i det å ha en liten penis. I dagens samfunn er det stort press på det perfekte, man møter krav på det meste, og man lever i et "bruk og kast"-samfunn. Det er så lett å møte noen i dag at taket for å dumpe datene for det minste som avviker noe fra preferansene, har blitt senket kraftig. Det har også blitt vanskeligere å komme seg inn i forhold, fordi fler og fler ser ut til å trykke singellivet til brystet. Merker det på meg selv også. Singellivet er såpass greit, og jeg har bygget meg opp en god mur i tillegg, at det skal noe spesielt til for å tenke forhold igjen. Men hvordan fungerer dette for en med liten penis? Han burde jo være fornøyd med det han får? Og vi vet jo fra undersøkelser at kvinner i mindre grad bryr seg om penisstørrelse i et forhold, enn når det kun er snakk om sex. Så det vil si at jeg lever i sølibat? Nei, den tanken har faktisk ikke slått meg. Det er ikke vanskelig å få seg noe. Selv for lille meg. Så hvordan foregår dette? Jeg må selvsagt benytte mine sterke sider. Jeg har selvtillit, iallefall inntil buksa faller. Da får jeg noen øyeblikk med skikkelig usikkerhet. Selv om jeg har denne fetisjen min, vil jeg jo hun skal være fornøyd. Så jeg har fremdeles en jobb å gjøre. Gi mer faen i hva andre synes. Men som sagt, dette er det ingen som kan vite om på forhånd. Jeg går ikke rundt til vanlig og tenker på at jeg har liten penis til vanlig. Jeg liker å flørte. Snakke med kvinner. Bli kjent med dem. Mini holder meg ikke tilbake. Før buksa faller. Da er det gjerne store spenninger i kroppen, og jeg kommer ofte raskt de første gangene med ny partner.

Skal man ha sex med meg er det en fordel at man er tålmodig. Jeg liker lek, kos og utforsking, og er ikke slik at jeg ikke kan ha sex på første date. Det har skjedd mange ganger. Tålmodigheten går mer på kvalitet. Jo tryggere jeg blir på deg, jo bedre blir det. Du har kanskje også intensivert knipeøvelsene dine etter å ha sett hva vi har å jobbe med. Og du vet også at du vil tilpasse deg mini over tid. Eller vet du egentlig dette? Jeg har tatt meg selv i å ta det for gitt flere ganger. At du som kvinne vet hva du bør gjøre om du dater en med liten penis. Bortsett fra å løpe andre veien, da. :fnise: Men det viser seg at mange kvinner ikke helt vet hvordan de skal takle det. Spesielt om de kommer rett fra en mye større. Og det har skjedd meg noen ganger. Ikke bare mye større enn meg, men også store sett utifra medisinske termer. Og da vil selvsagt mini også virke mindre enn han egentlig er. Det kan være en stor overgang å tilpasse seg ny partner. Også størrelsesmessig. Her føler jeg en del rett og slett ikke gidder. I stedet for å jobbe med det, går man heller videre. Det har som sagt blitt veldig enkelt å finne seg en ny. 

Så hva kan jeg gjøre som en mann med liten penis? Jeg har valgt å jobbe med totalpakken min. Bli den beste Sphere jeg kan være. Jeg vet jeg ikke er for alle. Noen har preferanser på cm langt over det jeg kan levere. Noen vil heller ikke klare å leve med at jeg har denne sære fetisjen min heller, selv om jeg fint ville klart å leve i et forhold uten å dra fram den delen av meg. I tillegg til alle andre preferanser alle andre også må møte i hverdagen. Seksuelt har jeg jobbet med kunnskap. Jeg leser mye om sex. Jeg elsker lek, forspill, nærhet og kos. Jeg kompenserer seksuelt ved å bruke mye oralsex, hender og fingre, men den største jobben gjør hjernen min. Bestemmer jeg meg for å ha sex med deg, er du spesiell for meg, og da skal du få vite det. Du skal føle deg trygg og komfortabel med meg. Men det skal også være en vill edge over det hele. Jeg skal ikke være forutsigbar. Jeg er like dominant som jeg er submissiv. Jeg kan godt binde deg og bruke deg. Du kan også godt få binde meg og bruke meg. Jeg liker variasjon. Jeg tester gjerne grenser, og kan gå langt for å tilfredsstille partner. Jeg elsker leketøy, og leker gjerne med godt større leketøy enn meg selv. Men den største jobben jeg føler jeg har gjort med meg selv i denne totalpakken, er å klare å være meg selv. Selv om det ikke er en statisk masse. Jeg har opplevd mye som kanskje hadde fått folk til å ønske de var en annen. Jeg liker meg selv. Jeg utvikler meg hele tiden, og partnere jeg har hatt har etterlatt seg spor. Noen dypere enn andre, selvsagt. For jeg liker å utvide horisonten min. Istedet for å grave meg ned etter noen dårlige opplevelser, har jeg jobbet med meg selv. Og humor har vært en viktig bit av det hele. Jeg klarer å le av meg selv. Jeg har selvironi. 

Så hvordan GJØR man sex vanskelig? I den perioden jeg slet med å akseptere meg selv, gjorde jeg det langt verre for meg selv enn nødvendig. Jeg gravde meg selv ned i selvmedlidenhet. Jeg så på meg selv som mindreverdig og tenkte kun på de dårlige opplevelsene jeg hadde hatt. De gode ble glemt. Om ei dame sa at størrelse betydde noe, tok jeg dette til meg. Ikke de ti andre som sa at det IKKE betydde noe. Jeg lette etter bekreftelser som støttet opp om min destruktive adferd. I tillegg møtte jeg noen kvinner som ikke akkurat gjorde det enklere for meg. Ser jeg tilbake nå, og etter samtaler med noen av dem, har jeg forstått at mye sitter mentalt. Det er ikke mye positivt som blir ytret om små peniser. De blir ofte latterliggjort og sett på som uønsket. Det er klart man blir påvirket av dette. Som hun ene jeg møtte sa: "Jeg bryr meg jo egentlig ikke om størrelse, men da jeg så din som var så mye mindre enn min eks, jobbet plutselig hjernen min overtid. Jeg bekymret meg for hvordan det ville bli allerede da. Om jeg ville kjenne deg. Om du ville kjenne meg. Og det ødela egentlig en ellers fin opplevelse". Neste gang vi møttes ble det mye bedre, fordi hun da hadde fått litt tid på seg til å prosessere det. Det er en av grunnene til at jeg har begynt å "advare" de jeg møter. Og selv da blir tydeligvis enkelte overrasket. :fnise:  Mange ser en liten penis og tror automatisk det vil bli en dårlig opplevelse. Da blir det gjerne også slik. 

Det er klart at ikke all utfordringen sitter mentalt. Det går selvsagt også på manglende friksjon om man opplever størrelsesforskjeller. Men der er dere kvinner så fantastisk skapt at dere kan trene opp musklene. De som har vært mest negative til størrelsen min har vært de som enten har vært romslige selv, har hatt slappe muskler, vært late og forventet at mannen skulle gjøre hele jobben, eller har ønsket livmorhalsorgasme. Resten har klart seg bra med mini. Noen har til og med elsket mini. En utrolig god følelse når man får så god tilbakemelding på det man er mest usikker på. Selv om jeg tenner på å bli ertet og ydmyket, er det alltid godt å bli likt. I tillegg har man utfordringene med å finne hvilke stillinger som passer. Og det er forskjell fra partner til partner også. Jeg elsker skjeen, feks. Intim, nær og deilig. Men har hun en stor, deilig rumpe, kan det bli vanskelig om hun skal ligge rett opp og ned med meg. Da kan det hende hun må bøye seg fremover, og stillingen mister da sin intimitet. Stående er også en dårlig deal for meg. Ikke bare fordi penis er så kort, men når det blir godt, blir beina mine til gelé. Og sitter hun oppå meg må jeg gjerne lene meg litt bakover. Sitter jeg rett opp og ned skal det ikke så mye til før jeg detter ut. Har også veldig forskjellige opplevelser med å bli ridd. Noen finner lettere ut hvor høyt de kan gå enn andre. Men det finnes mange stillinger som fungerer bra også, og med puter feks kan det bli en helt ny opplevelse igjen.

Så, nei, jeg har ikke tenkt å legge mini på hylla. Han gir altfor mye glede til det. Gir MEG glede iallefall. :fnise:

Noen tanker på en søndag, bare. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du endrer måten å se ting på, endrer tingene seg også. - Wayne Dyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sphere skrev:

Dersom du endrer måten å se ting på, endrer tingene seg også. - Wayne Dyer. 

Stemmer ikke..

Jeg kan prøve så mye jeg vil å endre synet mitt på naboer. Det hjelper ikke :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sinsiew skrev:

Stemmer ikke..

Jeg kan prøve så mye jeg vil å endre synet mitt på naboer. Det hjelper ikke :frustrert:

Jeg tror idiotnaboer er unntaket her... kjenner igjen den. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Jeg tror idiotnaboer er unntaket her... kjenner igjen den. :fnise:

Bråkete naboer er djevelens verk 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Bråkete naboer er djevelens verk 👿

Djevelyngel. Rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_
6 minutter siden, Sphere skrev:

Penisfrieri er forresten prosjekt jeg tror er dødfødt for min del. :fnise:

Tja, noen foretrekker det kort, men søtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Strixa skrev:

Tja, noen foretrekker det kort, men søtt...

Send dem hit! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg begynner å få meg en viss fanbase her inne. :fnise: Men de blir ikke kvitt meg! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Men kanskje den skrumper inn til (nesten) ingenting?

(fanbasen altså) :nigo:

Den også? :sjokkert: 

Nå var vel ordet "fanbase" brukt ytterst ironisk, dersom det ikke kom godt nok fram. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne har fått seg ny type. Han er visst svær. KG-kuk svær. Hun var også tidlig ute med å si at han var hennes beste noengang. Joda, nå er nok jeg ganske spesiell der, for det pirret meg selvsagt, og jeg spilte selvsagt på den store forskjellen mellom ham og meg, men hun sa noe som fikk meg til å tenke. Alle hun har snakket med angående dette, har tatt det for gitt at det var pga størrelsen. Som hun sier, det er jo pga mannen. Hennes beste før det var jo helt normal. 

Merker det selv også. Sier noen til sine venninner at de har hatt utrolig god sex med meg, spør de automatisk om det var god oralsex. For det kan umulig tenkes at man kan ha utrolig god sex med en liten penis. Seksuelle fordommer er det mange av, og det bygger opp et mentalt bilde som ikke helt stemmer med virkeligheten.

Hvor jeg vil med dette? Ingen anelse. Jeg bare skrev ned en tankerekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
3 minutter siden, Sphere skrev:

Ei venninne har fått seg ny type. Han er visst svær. KG-kuk svær. Hun var også tidlig ute med å si at han var hennes beste noengang. Joda, nå er nok jeg ganske spesiell der, for det pirret meg selvsagt, og jeg spilte selvsagt på den store forskjellen mellom ham og meg, men hun sa noe som fikk meg til å tenke. Alle hun har snakket med angående dette, har tatt det for gitt at det var pga størrelsen. Som hun sier, det er jo pga mannen. Hennes beste før det var jo helt normal. 

Merker det selv også. Sier noen til sine venninner at de har hatt utrolig god sex med meg, spør de automatisk om det var god oralsex. For det kan umulig tenkes at man kan ha utrolig god sex med en liten penis. Seksuelle fordommer er det mange av, og det bygger opp et mentalt bilde som ikke helt stemmer med virkeligheten.

Hvor jeg vil med dette? Ingen anelse. Jeg bare skrev ned en tankerekke. 

Men... de spør automatisk om det var god oral? Hvordan vet "alle" størrelsen din? Er den offentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...