Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er ikke ofte man ønsker å vekke folk, men her hadde det vært på sin plass. At det går an. 

Hvem sover? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sphere skrev:

Hvem sover? 

Sover ikke, men de kommentarene disse bertene har kommet med sier sitt. Makan. 

Måtte de aldri mere få en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Sover ikke, men de kommentarene disse bertene har kommet med sier sitt. Makan. 

Måtte de aldri mere få en mann.

Ja, det var litt av et slag i trynet. I tillegg ble det forsterket av at jeg dengang ikke forstod reaksjonen min. Absurd hele greia. Det er slike kommentarer som setter seg. Og da skal det mye positivt til før det druknes skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sphere skrev:

Ja, det var litt av et slag i trynet. I tillegg ble det forsterket av at jeg dengang ikke forstod reaksjonen min. Absurd hele greia. Det er slike kommentarer som setter seg. Og da skal det mye positivt til før det druknes skikkelig.

Har selv blitt mye mobbet opp igjennom tiden så jeg vet hvordan dette er. Tok noen år å komme over. 

Jeg fikset dette problemet selv da jeg var blitt voksen. Har skrevet om det her litt tidligere. For det jeg gjorde har jeg blitt både elsket og hatet og ikke minst fryktet.

Synes du har klart deg bra mtp. utgangspunktet. Ikke lett når du blir uthengt for noe du ikke kan noe for selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Har selv blitt mye mobbet opp igjennom tiden så jeg vet hvordan dette er. Tok noen år å komme over. 

Jeg fikset dette problemet selv da jeg var blitt voksen. Har skrevet om det her litt tidligere. For det jeg gjorde har jeg blitt både elsket og hatet og ikke minst fryktet.

Synes du har klart deg bra mtp. utgangspunktet. Ikke lett når du blir uthengt for noe du ikke kan noe for selv. 

Du skal ha kred for å komme deg ut av det. Dessverre er det mange som bare gjør det langt verre for seg selv. Jeg har jo lært at det kun er fåtallet som tenker slik. Men det lærte jeg ved å ta sjanser. Så det at jeg satt inne i meg selv og skapte et langt større problem enn det egentlig var, må jeg ta på min egen kappe. Det er ikke enkelt, men det å se utover i stedet for innover er viktig i en slik situasjon. Første gang jeg klarte å le av meg selv og mini, da skjedde det noe. Hun jeg var med dengang reagerte veldig fint på det, og neste gang ble mye bedre. Men det sitter i kroppen. Hver gang jeg møter en ny partner får jeg det suget i kroppen. Spenninger på både godt og vondt. Hva vil hun synes? Hva vil hun si? Men det henger nok litt sammen med fetisjen min også, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaceTime er en stakkarslig substitutt for kroppskontakt i disse dager, men det kan faktisk gjøre underverker for frustrasjon. Man føler seg kanskje litt teit til å begynne med, men etterhvert lever iallefall jeg meg inn i det. Flott å kunne dele frustrasjonen slik, og gjøre det litt enklere sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Har kommet over mange dating-coacher på SoMe i det siste. Interessant å se at menn som oftest får beskjed om å jobbe med seg selv, mens kvinner som oftest får beskjed om å gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...