Gå til innhold

Sphere's lille verden


Sphere

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, canacas skrev:

Men... de spør automatisk om det var god oral? Hvordan vet "alle" størrelsen din? Er den offentlig? 

Mange kvinner snakker sammen om slik. Og det er vel pga nevnte fordommer at det blir snakket om at det var bra, til tross for størrelsen? Nå har ikke jeg noe imot at de snakker om det, og det er jo selvsagt derfor jeg får høre disse historiene i ettertid. Det har vært god "terapi" å ha kontakt med gamle sexpartnere. 

Offentlig hadde gjort seg. Stempel i panna! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, Sphere skrev:

Mange kvinner snakker sammen om slik. Og det er vel pga nevnte fordommer at det blir snakket om at det var bra, til tross for størrelsen? Nå har ikke jeg noe imot at de snakker om det, og det er jo selvsagt derfor jeg får høre disse historiene i ettertid. Det har vært god "terapi" å ha kontakt med gamle sexpartnere. 

Offentlig hadde gjort seg. Stempel i panna! :fnise:

Bare så du vet det, det høres i blant ut som du har hundrevis av kjærester, ff og diverse :sjokkert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Bare så du vet det, det høres i blant ut som du har hundrevis av kjærester, ff og diverse :sjokkert: 

Det er de samme som går igjen. Bare sier det. Jeg har ikke noe høyt tall sett opp mot alder. Faktisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
3 minutter siden, Sphere skrev:

Det er de samme som går igjen. Bare sier det. Jeg har ikke noe høyt tall sett opp mot alder. Faktisk. :fnise:

Det bare høres sånn ut. Ditt lille ludder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Det bare høres sånn ut. Ditt lille ludder. 

Oh, jeg elsker når du snakker skittent til meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sphere skrev:

Det er de samme som går igjen. Bare sier det. Jeg har ikke noe høyt tall sett opp mot alder. Faktisk. :fnise:

Du er reine Hugh Hefner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man våkner opp av en deilig drøm og blir liggende våken fordi mini ikke vil roe seg igjen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

A recent study conducted by University of West Scotland researcher Stuart Brody found that the majority of women state the size of their partner’s penis makes no difference in the bedroom.

The study was conducted earlier this year and drew its data from responses given by 323 women, most of whom were Scottish University students. Brody asked the women to remember recent sexual experiences and rate how important penile-penetrative sex (in addition to other sex acts) was for them.

The participants were also asked whether the length of a penis during a sexual encounter correlated with their ability to have a vaginal orgasm during that experience. Within the study, the average length of a penis was defined as 5.8 to 6.1 inches, about the length of a dollar bill.

 

“Sixty percent of study participants 

 

said size made no difference.”

 

 

The study’s findings suggest that size doesn’t matter for most women, but for some women, a definite correlation existed between their partner’s penis size and their ability to experience a vaginal orgasm. Among the women who experienced vaginal-only orgasms (160 out of the 323 women surveyed), 60 percent reported size made no difference, 6.3 percent felt a shorter penis was more pleasurable than a longer penis, and 33.8 percent stated a longer-than-average penis was more pleasurable than an average or shorter-than-average penis.

Looking at the data, the study suggests a certain group of women prefer larger penises — those who experience more vaginal orgasms than the average woman (as noted by number of vaginal orgasms experienced in the previous month). Brody said, “This might be due at least in part to greater ability of a longer penis to stimulate the entire length of the vagina and the cervix.”

However, in response to the study, Dr. Beverly Whipple, who was one of the discoverers of the G-spot, suggests fixation on female orgasm is negative for both men and women, concluding:

“To me, all of this is just so goal-oriented, and it’s difficult for me to see researchers setting up another goal [vaginal orgasm] for women to experience.”

Photo source: foodstoriesblog.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :goodbye:

Har ikke sett at du har dagbok før nå, men nå har jeg lest gjennom hele og skylder deg et vink for å ha fått titta litt i hodet ditt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Hei! :goodbye:

Har ikke sett at du har dagbok før nå, men nå har jeg lest gjennom hele og skylder deg et vink for å ha fått titta litt i hodet ditt! 

 

Så koselig. Velkommen. :ninuskapus:

Blir veldig ensporet, men det virker som det er litt nødvendig her inne også. Jeg er mer enn dette, for å si det slik. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Winza skrev:

Hva er det for noe? :P

Feks at partner drar bort en uke, og gir beskjed om at det ikke skal bli noen orgasmer før man treffes igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld vil jeg snakke litt om #metoo. En kampanje som skulle gjøre folk oppmerksom på omfanget av seksuell trakassering. Dessverre blir slike kampanjer igjen sporet av. Der har du feks menn som kommenterer hendelser de ikke mener bør nevnes i en slik sammenheng. Og der har man skivebommen. Ja, det er kvinner der ute som reagerer sterkt på det andre synes er detaljer, men hvem skal bestemme hvordan vedkommende skal reagere? Det er jo slik med oss menn også. Noen reagerer på det meste, andre på ingenting. Og ved å blande deg inn i en slik kampanje for å spy ut slik, tråkker dere faktisk bare videre på gruppa menn. For det er dessverre slik utviklingen har blitt. At man bruker ordet "menn" i stedet for "noen menn", som selvsagt hadde vært mer presist. Uten at jeg føler meg særlig truffet av den grunn. Men vi er vel alle enig i at generalisering ikke fører noe særlig godt med seg.

I tillegg var det noen menn som delte sine opplevelser, og flere av disse opplevde å bli radbrekt fordi dette var forbeholdt kvinner. Det er noen problemer med dette. Menn blir faktisk også i stor grad seksuelt trakassert av kvinner. Og ja, her går det åpenbart an å snakke om alvorligheten. At det selvsagt oftest er fysikken til mannen som gjør det automatisk mer truende. Og at jeg føler kvinner oftere er mer tilbøyelige til å ha et annet eierskap til sin kropp og sin seksualitet. Det, og det faktum at menn som veldig ofte er den aktive part på sjekkemarkedet, ofte har innstillingen til en dårlig selger. Salget skal presses igjennom til man er overbevist om at det ikke går. Og for noen er tydeligvis det å oppdage disse signalene en vanskelig øvelse. Dette sørger for at kvinner ofte reagerer annerledes enn menn på slike ubehageligheter, og at grensene ofte er satt forskjellig. 

Jeg har tatt meg selv i å bare flire de gangene jeg har blitt kløpet og klapset på rumpa ute. Det er liksom en absurd situasjon. Jeg blir gjerne flau. Litt ydmyket. Og jeg kan reagere med å bli kåt. Ikke fordi jeg har lyst på denne dama, men fordi jeg tenner på den absurde situasjonen. Ydmykelsen. Føler meg liten. Det vil allikevel ikke si at jeg synes det er ok. Man skal ikke bare gjøre slik med ukjente folk man ikke vet liker det eller ikke. Og ja, det er noen av disse damene som har fanget opp den situasjonen, og benyttet seg av den. De tror sikkert jeg ble kåt på dem. Så har noen av dem gått litt lenger. Med "varesjekken". Den går ut på at de sjekker ut penis ved å ta og beføle den, kanskje titter ned i buksa, og derfra bestemme om det er verdt å gå videre med eller ikke. En situasjon jeg tenner sykt på. For jeg vet det er en stor sjanse for at disse kvinnene vil forsvinne etter denne sjekken. Jepp, ydmykelsen blir utrolig sterk. Selv om jeg blir kåt, vil det ikke si jeg ser på situasjonen som utelukkende positiv. I tillegg til den deilige ydmykelsen som kommer som en påminner om at jeg er liten, er det også en jævlig følelse som kommer krypende. Som gjør meg usikker og jeg føler selvsagt en avvisning som trist, som alle andre. Det er en herlig blanding av kaos i mine følelser. Noe som har ført at jeg har begynt å avvise disse kvinnene selv. Ingen har noe nedi buksa mi å gjøre før jeg har bestemt meg for at jeg også ønsker dette. Og disse kvinnene takler det som oftest veldig dårlig. En gang var hun så innpåsliten at jeg måtte dytte henne bort, og det endte nesten med at JEG ble kastet ut. Hadde det ikke vært for vitner som fortalte hvor ekstrem hun var. Vaktene bare flira teit av forklaringen.

Noe som forklarer at menns opplevelser av seksuell trakassering kan være vanskeligere. Menn skal jo alltid være klare. Menn skal være takknemlige om kvinner kaster seg etter ham. Menn blir møtt med mistro og latter om de forteller sine historier. Derfor er det nok enorme mørketall. Menn prater ikke om slik. Det er veldig få som har hørt historien om da jeg våknet på fest av at ei fremmed dame runket meg. Det kjentes ut som om hun hadde holdt på en stund. Jeg ble perpleks, og det tok litt tid før jeg dyttet henne unna. Jeg gjorde ikke noe mer med det. Jeg følte det ikke så påtrengende at jeg følte behov for det, og har heller ikke opplevd noen traumer i ettertid. Men folk er forskjellig. Det er det vi må huske på. Jeg var ikke redd for at hun skulle voldta meg, og det var lett for meg å dytte henne unna. Det er de store forskjellene. Jeg følte ikke den fysiske frykten for at hun skulle tvinge seg på meg, selv om hun egentlig allerede hadde gjort det. 

Det ble også slått stort opp at menn burde ha sin egen arena i stedet for å bruke de samme kampanjene som kvinner. Det de glemmer, er at det har blitt forsøkt før, men det fikk aldri samme vind i seilene. Seksuell trakassering av menn er ikke i nærheten av å være like interessant. Og da blir det vanskelig. Menn er dårligere på å snakke om slik enn kvinner, så hadde det vært så farlig om vi fikk litt drahjelp? Slik det er nå, holder jeg meg unna, fordi jeg ikke er interessert i å kuppe kampanjen fra kvinner. Og jeg er ikke alene. Selv om kvinner er mer utsatt, tror jeg vi ville vunnet på å holde slike kampanjer mer kjønnsnøytrale. Da hadde nok budskapet kommet bedre igjennom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilsendt reklame for penisforstørring fra en tidligere sexpartner, og nå er det umulig å få ned mini. Håpløst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...