Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

på fbsiden stort og smått sosiale medier skriver Lars Kristian Eriksen at politiet har vært innblandet i  botb. Noen som har fått med seg det? 

Han kommer med drøye utsagn og anklager de for det. 

At politiet har vært "innblandet", trenger ikke bety annet enn at LKE har spurt dem om råd. (Eller, han har vel heller forsøkt å instruere dem, men det kommer han ikke langt med.) BOTB har ikke brutt noen lov som jeg har fått med meg, i hvert fall. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe BOTB ikke lar seg kneble! Dette må opp og fram i lyset. Håper NRK følger opp saken rundt Vixen. At BOTB har havnet på samme liste som Frieord, er virkelig helt sykt. Noen er virkelig hevngjerrige og desperate. Stå på jenter! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Thisisnotmyname said:

på fbsiden stort og smått sosiale medier skriver Lars Kristian Eriksen at politiet har vært innblandet i  botb. Noen som har fått med seg det? 

Kan du ikke lenke til det eller skrive navnet på innlegget? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anna ~ skrev:

Kan du ikke lenke til det eller skrive navnet på innlegget? 

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/

Under østtysk mesterskapblabla. 

Fiffig at han tydeligvis vet hvem de er da, i og med at politiet kunne ringe dem. Bruker politiet  ressurser på å spore opp IP-adresse fordi de poster et bilde av et bakhode?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Vipser said:

Fiffig at han tydeligvis vet hvem de er da, i og med at politiet kunne ringe dem. Bruker politiet ressurser på å spore opp IP-adresse fordi de poster et bilde av et bakhode?

(Takk for lenken). 

Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall.

:forvirra: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anna ~ skrev:

(Takk for lenken). 

Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall.

:forvirra: 

De avkrefter at de er blitt kontaktet av politiet i siste blogginnlegg. Rimelig spesielt av LKE å slenge ut slike påstander hvis det ikke stemmer..

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Anna ~ skrev:

(Takk for lenken). 

Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall.

:forvirra: 

Dette ble nok bare kommunisert gjennom Mail og Mail kan gjøres helt anonymt

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Wenda said:

Dette ble nok bare kommunisert gjennom Mail og Mail kan gjøres helt anonymt

Ja, men jeg tror heller ikke politiet har "oppsporet" noen på grunn av et bilde av et bakhode. Det høres fullstendig usannsynlig ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anna ~ skrev:

Ja, men jeg tror heller ikke politiet har "oppsporet" noen på grunn av et bilde av et bakhode. Det høres fullstendig usannsynlig ut.

Nei jeg tviler sterkt på at de har verken tid, ork eller lyst til å drive med denslags arbeid 😄

11 minutter siden, Anna ~ skrev:

BTW, kommentaren fra LKE - (img) - hvis noen ikke finner igjen den. 

At ikke han der har lært etter å ha blitt fersket tidligere med kommentarjuks og løgner 🙈

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaffemonsteret skrev:

De avkrefter at de er blitt kontaktet av politiet i siste blogginnlegg. Rimelig spesielt av LKE å slenge ut slike påstander hvis det ikke stemmer..

Det er ikke første gang den mannen slenger rundt seg med løgn. Noe må han vel finne på for å krydre tilværelsen og få tiden til å gå der hjemme

 

Endret av Oppland
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Oppland said:

Det er ikke første gang den mannen slenger rundt seg med løgn. 

Bruker han gjøre det under eget navn? (Jeg tenker sånn svarte løgner, noe som er fritt oppdiktet).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Norabora skrev:

LKE driter seg som vanlig ut. Han tror virkelig han er noe)n). 

Haha ja 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Norabora skrev:

LKE driter seg som vanlig ut. Han tror virkelig han er noe)n). 

Han går for det meste hjemme og suldrer så må han vel prøve  "å være noe" han også da.Trist.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, lille_mai skrev:

Syns det er like påfallende hver gang jeg observerer det; LKE diskuterer (krangler) nesten eksklusivt kun med kvinner. Når det er mannfolk involvert, skygger han banen. 

:Nikke:   https://imgur.com/a/Sj9UR  . Jeg har aldri sett LKE holde på slik ovenfor menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Oppland skrev:

Han går for det meste hjemme og suldrer så må han vel prøve  "å være noe" han også da.Trist.

Erna gjorde regjeringens prins Henrik til fiskeriminister. Kanskje en taktikk CBE.no kunne ta lærdom av? Gi mannen så mye ansvar og oppgaver at han ikke har tid til å være løs kanon. :vetikke: 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordtaket "lediggang er roten til alt ondt" ser ut til å treffe ganske bra i LKEs tilfelle 🤔

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...