Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er egentlig irrelevant hvem de er, det er hva de gjør som er viktigst her. De har jo sagt at de er to helt vanlige jenter, mannen i gata og de gjør en kjempejobb! :)

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de noen gang går ut med navn/blir avslørt er jeg redd bloggen kommer til å falle. Personlige spørsmål tikker inn. Andre bloggere kommer med usaklighete som at du kan se dattera til Adina i bakrunnen på ett bilde hun ble tagget i på facebook for 5 år siden osv... nei jeg håper virkelig de holder seg anonyme

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Asti skrev:

Fra http://m.lenaandreassen.blogg.no/1517311599_vixen_blogg_awards_jurieformann_hanspetter_nygrd_hansen_og_hans_svartelistenet.html

"Vixen blogg awards har mistet all troverdighet etter Jurieformann hang ut Bloggomtoppbloggere i en svarteliste sammen med høyreekstreme "

Hadde det bare vært omtalt av noen som ikke hadde så sykt mye svin på skogen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Asti skrev:

Fra http://m.lenaandreassen.blogg.no/1517311599_vixen_blogg_awards_jurieformann_hanspetter_nygrd_hansen_og_hans_svartelistenet.html

"Vixen blogg awards har mistet all troverdighet etter Jurieformann hang ut Bloggomtoppbloggere i en svarteliste sammen med høyreekstreme "

Han har jo åpenbart mistet det fullstendig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AneKS skrev:

Om de noen gang går ut med navn/blir avslørt er jeg redd bloggen kommer til å falle. Personlige spørsmål tikker inn. Andre bloggere kommer med usaklighete som at du kan se dattera til Adina i bakrunnen på ett bilde hun ble tagget i på facebook for 5 år siden osv... nei jeg håper virkelig de holder seg anonyme

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AneKS skrev:

Om de noen gang går ut med navn/blir avslørt er jeg redd bloggen kommer til å falle. Personlige spørsmål tikker inn. Andre bloggere kommer med usaklighete som at du kan se dattera til Adina i bakrunnen på ett bilde hun ble tagget i på facebook for 5 år siden osv... nei jeg håper virkelig de holder seg anonyme

Ikke nok med det. LKE kommer jo til å fly rett i strupen på de og komme med usakeligheter og gjerne personlige/utseedemessige ting. Han er jo kjent for å herje i spesielt kvinners kommentarfelt. Ekkelt og skummelt..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

40 minutter siden, AneKS skrev:

Om de noen gang går ut med navn/blir avslørt er jeg redd bloggen kommer til å falle. Personlige spørsmål tikker inn. Andre bloggere kommer med usaklighete som at du kan se dattera til Adina i bakrunnen på ett bilde hun ble tagget i på facebook for 5 år siden osv... nei jeg håper virkelig de holder seg anonyme

Ja, får håpe de forblir anonyme, men har mine tvil. Redd desperate H-P fikser den biffen etter hvert! Når han skriver et innlegg om hvordan man detaljert hacker folk på lovlig vis, så er han truendes til det meste!

 https://hanspetter.info/slik-avslorte-jeg-sosiale-medier-eliten/

Endret av Stupine
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stupine skrev:

 

Ja, får håpe de forblir anonyme, men har mine tvil. Redd H-P fikser den biffen etter hvert! Når han skriver et innlegg om hvordan man detaljert hacker folk på lovlig vis, så er han truendes til det meste!

 https://hanspetter.info/slik-avslorte-jeg-sosiale-medier-eliten/

Sant det. Da får vi håpe de lukker alt av sine brukere i sosiale medier, slik at folk kun kan se profilbilder. Og at de ikke skriver om noe personlig eller svarer på personlige spørsmål

Endret av AneKS
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mnjah skrev:

Synes det blir feil å si at BOTB ble blendet av nominasjonen. Når du driver en satireblogg, så er det ekstra satire å bli nominert til Folkets Favoritt. Det er elegant ironi som velter hele Vixen-konseptet, og jeg forstår godt at de vil være en del av det - det er jo hele konseptet til bloggen.

"Blendet" i den forstand at det ikke var veldig logisk at nettopp de skulle havne på den lista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jentefranorge skrev:

At Ida vet hvem det er, kan jo være så enkelt at de er venninner.

De sier at Ida ikke vet hvem de er, i eget kommentrarfelt. Kan heller ikke forstå hvorfor noen absolutt må si at de vet hvem de er, når det faktisk er en anonym blogg, selv om de viste det. Har ingen betydning hvem de er. Men siden LKE alt juger om de, så kan du jo tenke deg hetsen de vil få av noen få bloggere hvis de sto frem, så  selv om man skulle vite bør man faktisk ikke si noe.

Tror heller det er mange som selv sier de driver bloggen bland tidligere bloggere. 

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
9 minutter siden, Mnjah skrev:

Nå bør alle stemme frem Kristin Gjelsvik som Folkets Favoritt.

Er ikke folket som bestemmer hvem som blir folkets favoritt :) Er en jury som avgjør. Og med tanke på hva de har begrunnet diskingen av BOTB med, så er nok ikke Kristin Gjelsvik en reell kandidat heller, men ikke like enkel å finne "god nok" grunn til å diske siden hun ikke er anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galaxy X skrev:

Er ikke folket som bestemmer hvem som blir folkets favoritt :) Er en jury som avgjør. Og med tanke på hva de har begrunnet diskingen av BOTB med, så er nok ikke Kristin Gjelsvik en reell kandidat heller, men ikke like enkel å finne "god nok" grunn til å diske siden hun ikke er anonym. 

Folkets favoritt er kun stemmebasert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galaxy X
2 minutter siden, Mnjah skrev:

Folkets favoritt er kun stemmebasert.

Åja, det var jeg ikke klar over. Men da er hun vel ganske greit garantert den - om ikke Vixen trikser med stemmene. Og man vet jo aldri... Spekulasjon, I know. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mnjah skrev:

Folkets favoritt er kun stemmebasert.

Tror du virkelig det? Og grunnen for at Kristin drar synes jeg ikke er verdt en stemme. Boikott hele avstemmningen og vis avsky mot hvordan vixen opptrer er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mnjah skrev:

Nå bør alle stemme frem Kristin Gjelsvik som Folkets Favoritt.

Nei. Hennes selvforsvarende innlegg om hvorfor hun ikke trekker seg, setter henne i samme kategori som resten av kveget.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rosalie skrev:

Nei. Hennes selvforsvarende innlegg om hvorfor hun ikke trekker seg, setter henne i samme kategori som resten av kveget.

Lett å stå utenfor og dra frem pekefingeren. Jeg synes Kristin har et godt poeng, og det behøves at noen er en motvekt. At Ulrikke Falch trekker seg smeller ganske hardt for Vixen. Om Kristin trekker seg vil det ikke bli like mye gjenklang, og hun har gjort det for ingenting.

I tillegg vil nok talen hennes skille seg ut om hun vinner, da hun er en av de som heier på BOTB.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...