Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Mnjah skrev:

Nå bør alle stemme frem Kristin Gjelsvik som Folkets Favoritt.

Virkelig ikke. Hun viser seg å være utstyrt med like lite integritet som resten. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Mnjah skrev:

Lett å stå utenfor og dra frem pekefingeren. Jeg synes Kristin har et godt poeng, og det behøves at noen er en motvekt. At Ulrikke Falch trekker seg smeller ganske hardt for Vixen. Om Kristin trekker seg vil det ikke bli like mye gjenklang, og hun har gjort det for ingenting.

I tillegg vil nok talen hennes skille seg ut om hun vinner, da hun er en av de som heier på BOTB.

 

1 minutt siden, xemiliex skrev:

Virkelig ikke. Hun viser seg å være utstyrt med like lite integritet som resten. 

Dette

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

At Ida vet hvem det er, kan jo være så enkelt at de er venninner.

Skriver hun ikke noe sånt som "jeg vet hvem de er, men hadde det vært meg, så.." 

For meg ser det ut som hun mangler en "ikke". "jeg vet ikke hvem de er , men.." 

Endret av Vipser
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Mnjah skrev:

Nå bør alle stemme frem Kristin Gjelsvik som Folkets Favoritt.

For å stemme må man inn på nettsiden til Vixen. Vil folk det etter alt som har kommet frem?  

Vixen er en vits. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Asti skrev:

For å stemme må man inn på nettsiden til Vixen. Vil folk det etter alt som har kommet frem?  

Vixen er en vits. 

Nope.

Beklager Kristin, men jeg går ikke inn på vixen mer, selv om du er en absolutt favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mnjah skrev:

Nå bør alle stemme frem Kristin Gjelsvik som Folkets Favoritt.

Helt uenig. Hun skaper lite verdi utover noen videoer hvor hun "bråker" seg litt fordi hun vet det engasjerer. Hun er ikke noen folkets favoritt og jeg har fulgt henne siden starten. Vil mye ja, men får til lite. Få aner knapt nok hvem hun er.....så ingen folkets favoritt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, LadyBlaBla said:

Ja, det er nettopp dette som er poenget. BOTB har ingen plass i Vixen. Det er en kanal driftet på kritikk og satire (og til tider latterliggjøring) av hele konseptet blogging. 

Å nominere dem til Vixen er som å invitere Dyreaktivistorganisasjonen PETA på utdelingen Årets pelskledde.

De andre bloggerne kunne jo ikke sett på det som noe annet enn et hån hvis BOTB hadde fått pris. Det ville undergravd hele prisutdelingen i seg selv.

De burde aldri vært nominert i utgangspunktet, og når de først ble det burde ikke BOTB latt seg smigre og falt i gryta. De burde sagt «ehh, takk men nei takk».

Hans-Petters håndtering av saken er selvsagt helt krise. Regner med han har fått kniven på strupen av noen andre nominerte, som ikke ville komme hvis BOTB var nominert. Og at han har fått panikk. Spekulasjoner, I know.

He he. Spot on, og helt enig. Synes både Adina og Vicky har gått litt i baret akkurat der. De har ikke satt seg grundig nok inn i hva Vixen er for noe; kanskje tenkt at det er en slags nøytral bloggpris. Vixen er faktisk ikke en gjeng de burde ha noe ønske om å joine. De burde gjort som Funkygine og takket nei på prinpielt grunnlag før Vixen rakk å avvise dem. Fatter ikke hvorfor de ikke gjorde det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, BlendaSensitive said:

Nei, vixen er en nettside som vill promotere aktuelle nyheter, gjerne fra samme blogger de selv gir priser til. De skriver at de er ett nettbasert nyhetsmagasin med fokus på mote. Og at de har funnet opp en pris, nemlig vixen award. De kanskje ønsker bli nettets ELLE? :vetikke: 

vixen.no/

 

@CecilieX gjorde for en tid tilbake en utmerket jobb med å belyse de kommersielle bindingene til Vixen i HI i Vixen-tråden. De forsøker å fremstå nøytrale, men er alt annet.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at folk trekker paralleller mellom BOTB og Kristin Gjelsvik er nettopp en slik ting som viser både at BOTB har forandret seg og at folk tar Vixen for seriøst. Kristin og BOTB har ingenting felles annet enn at de er mot kroppshysteri, et fokus som for øvrig har økt stadig mer hos BOTB. Til å begynne med var de en festlig sladre- og satireblogg som ikke tok seg selv så høytidelig.

Vixen kommer aldri til diske Kristin Gjelsvik. Hun er en tradisjonelt kommersiell blogger. - Og ikke særlig god til reklamemerking heller, nettopp etter Vixens smak. Hvert år er det en kommersiell blogger som har vist "samfunnsengasjement" som vinner Folkets Favoritt, gjerne pga. engasjement for flyktinger og slikt. Kristin er midt i blinken. Så har Vixen det seriøse alibiet sitt på plass, mens de kan fortsette å promotere kommersielle samarbeid i tråd med formålet deres. Hvis Vixen hadde vært opptatt av samfunnsengasjement, så hadde de åpenbart nominert bloggere som Gooding, Tjomslid, Ida Jackson, men hos dem er det som kjent ingen reklame....

Vixen har vært veldig gode til å promotere denne reklamedrevne tullekåringen, så kudos til dem for det. Jaggu får de ikke avisomtale også.

Jeg skulle ønske BOTB kunne finne tilbake til røttene sine og la Vixen seile sin egen sjø, akkurat som reklamen for Shai barberhøvler.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2018 at 9:14 AM, Anna ~ said:

Ja, men jeg tror heller ikke politiet har "oppsporet" noen på grunn av et bilde av et bakhode. Det høres fullstendig usannsynlig ut.

Politi-Åge kanskje?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva som ble fjernet av moderator, så mulig dette allerede er nevnt. Så det var én kommentar om det i den andre tråden. MEN jeg synes det er utrolig merkelig at BOTB ikke blir nevnt i denne artikkelen fra min mote: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24245537/bloggbraaket-kan-ikke-utelukke-at-flere-blir-diskvalifisert

Min mote er nok ikke mye nøytrale..... 🙄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, frukrines skrev:

Nå vet jeg ikke hva som ble fjernet av moderator, så mulig dette allerede er nevnt. Så det var én kommentar om det i den andre tråden. MEN jeg synes det er utrolig merkelig at BOTB ikke blir nevnt i denne artikkelen fra min mote: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24245537/bloggbraaket-kan-ikke-utelukke-at-flere-blir-diskvalifisert

Min mote er nok ikke mye nøytrale..... 🙄

De sa nei takk. Etter kommentarfeltet virker det som at journalister trenger navn pga presse etikk. Gi navn til journalister så er det større sjanse for at navnene kommer på avvei.

Endret av Senil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, minimymlen skrev:

Alltid like komisk når tante Trine hopper inn i en debatt i et desperat forsøk på å holde seg inne med "de kule i gjengen". 

Du vet du er på det tapende laget når Trine Grung er enig med deg.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, pøbelsara skrev:

VG skriver ikke om det fordi folka bak BOTB er anonyme.

Det er vanlig praksis liksom..? 🤔 Debatten blir jo utrolig kjedelig dersom det er tilfellet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frukrines skrev:

Det er vanlig praksis liksom..? 🤔 Debatten blir jo utrolig kjedelig dersom det er tilfellet

Jeg kjenner ikke inngående til presseetikken, men jeg tror journalister gjerne vil vite hvem som står bak et budskap eller en mening før de skriver om den/dem. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Så dumt, da. Og synd at det er sånn. Det er jo tross alt Hans-Petter/Vixen som har opptrådd kritikkverdig her og som burde bli skrevet om og satt til veggs. Og det burde kunne gjøres uten at journalisten vet identiteten til BoTB.

Endret av engangstilfelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, pøbelsara skrev:

VG skriver ikke om det fordi folka bak BOTB er anonyme.

Dårlig unskyldning. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...