Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problem med å forstå at man motsier rene løgner og baksnakking av alvorlig grad. Det har BOTB all rett til. Flere andre bloggere støtter de.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Skulle litt ønske at Bloggomtoppbloggere kunne hevet seg over hele Vixen-sirkuset og fortsatt bloggen sin som før.

Syns faktisk de fremstår som litt sutrete nå. Jeg forstår at det er viktig å kaste lys på den lyssky virksomheten til Vixen, men det hadde kanskje holdt med et innlegg om dette og så tilbake til business as usual. Liker bloggen bedre når de står på sidelinjen og kaster kritiske blikk inn på bloggverden enn nå når de plutselig er en del av hele universet selv og ber folk stemme på dem til priser osv. 

Nja, jeg vil nok ikke si at de gjør det. Prisen er ikke viktig i seg selv, det er mer hvordan Vixen og HP ser ut til å operere, og ikke minst, ser ut til å tro de kan slippe unna med det. For min del må de gjerne fortsette å kreve ordentlig svar og bevis fra Vixen / HP så mye de gidder og vil hvis det betyr at man får et glimt av noe som ligner oppvask.

Jeg hadde også blitt rimelig forbanna hvis noen satte meg ved siden av Breitbart og FrieOrd.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Jeg har ingen problem med å forstå at man motsier rene løgner og baksnakking av alvorlig grad. Det har BOTB all rett til. Flere andre bloggere støtter de.

Enig.  Spesielt når det er grunn til å tro at formålet til Hans-Petter Nygård-Hansen og Lars-Kristian Eriksen er å ødelegge ryktet til bloggen.  Da fortjener de blogginnlegg som belyser hva de holder på med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Er det noe de burde, så er det vel å IKKE gi seg. Ok, glem selve utdelingen - prisen stinker og er ikke verdt noe, men la for all del ikke disse karene slippe unna. Krev svar, ikke gi dere, BoTB, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at BOTB kom på "svartelisten" etter og på grunn en viss episode med noen hairextensions, hvis dere skjønner hvor jeg vil...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad de gikk inn på FB og stilte Nygård-Hansen konkrete spørsmål. Det er for drøyt og for barnslig det han driver med. Hvis det er Chili/Vixen-damene som har pålagt ham å diske BoTB, må han tørre å si det, og han må virkelig ta seg sammen og komme med en bedre forklaring på komboen disking & svartelisting på egen nettside - parallelt med avstemmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Nei, 4. januar ble de ført opp. Man kan jo undres på hvorfor.

De kan kanskje ha blitt ført opp tidligere, men at første screenshot stammer fra 4. januar. Hvis ikke hovedpersonen selv har bekreftet at det skjedde den dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stupine skrev:

Det tviler jeg faktisk sterkt på. Nå er SE, AR og CBE meget hyppig eksponert på div nettavisers/magasiners FB sider. Blant annet på Tv2 nyhetene, Side2, Nettavisen, VG. 

Virker som det er veldig mange nye tråder man må nøste opp i. Føler at det er sosiale mediers underverden, man er på spor av- og vitne til her. (Vixen tråden). Nettet blir bare større og større. 

Skremmende at LKE og H-P har kastet seg over BOTB som et annet bytte. Gir meg assosiasjoner til det gamle Sovjet og Nord-Korea hvor ofrene skal tilintetgjøres. 

 

 

 

Nå som noe av piffen har gått ut av #metoo og politiske partier, kan man håpe at DN tar tak. De har jo vært rimelig kritiske til blogger-greier tidligere...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Andrea89 skrev:

De kan kanskje ha blitt ført opp tidligere, men at første screenshot stammer fra 4. januar. Hvis ikke hovedpersonen selv har bekreftet at det skjedde den dagen.

Ja, beklager, første skjermdump fra dem er fra 4.1, men de kan selvsagt ha stått der før det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Andrea89 skrev:

De kan kanskje ha blitt ført opp tidligere, men at første screenshot stammer fra 4. januar. Hvis ikke hovedpersonen selv har bekreftet at det skjedde den dagen.

Jeg forstår det slik at det er koblingen mellom svartelistet nettside og annonsør som blir lagt ut,  og det eneste som dukker opp er fra 04.01.18. Litt rart om bloggen hadde blitt svartelistet tidligere,  og det har blitt fjernet. 

Eller glem det...  De kan slette hvis annonsør boikotter nettstedet

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Asti skrev:

Jeg forstår det slik at det er koblingen mellom svartelistet nettside og annonsør som blir lagt ut,  og det eneste som dukker opp er fra 04.01.18. Litt rart om bloggen hadde blitt svartelistet tidligere,  og det har blitt fjernet.  

Jeg tenkte at de muligens kan ha blitt ført opp i selve listen tidligere, og en screenshot først publisert senere, men dèt innrømmer jeg er konspirasjonsteori. Ymte.no var i alle fall ført opp på listen før noen screenshot var lagt ut (ref. webarchive-link)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele greia begynner å minne om et plot fra en film: 

Den minst populære jenta i klassen blir overraskende invitert med på skoleballets kåring av "prom king og queen", bare for så å bli diskvalifisert like før av de kule gutta som nominerte henne.

De som står bak dette stuntet burde få hodet sitt grundig undersøkt. Jeg får si som bloggerne pleier å si om kritikerne: "Håper de ikke har barn!"

🤤

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Asti skrev:

Eller glem det...  De kan slette hvis annonsør boikotter nettstedet

Ah, got it. Ryddige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kollontaj skrev:

https://imgur.com/a/eZL7W

Lista er forandret litt fra i går. Nå står ikke BOTB nederst som i går.

Tid til å redigere lista si har han, mens han er på seminar. Men svare på en debatt han er en av hovedpersonene i, det klarer han ikke. Han som lært bloggerne å legge seg i fosterstilling om det kommer spørsmål de ikke liker?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...