Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #861 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Oline12 skrev: Helt enig @Lagerbestilling. Jeg har ikke opprettet bruker der inne pga det. Derfor bruker jeg kg enn så lenge. BOTB har vel 6-7000 daglige lesere så om Adina får opp et brukervennlig diskusjonsforum MED reklame så bør det fint kunne går rundt. Det hadde vært en naturlig forlengelse av bloggen syns jeg, hvert fall med tanke på interessekonflikten til Egmont som eier både bloggerplattformer og KG. Endret 2. januar 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. januar 2019 #862 Del Skrevet 2. januar 2019 Jeg synes forumet virker helt greit jeg 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 2. januar 2019 #863 Del Skrevet 2. januar 2019 4 timer siden, Lagerbestilling skrev: BOTB-bloggen har vel 6-7000 daglige lesere så om Adina får opp et brukervennlig diskusjonsforum MED reklame så bør det fint kunne går rundt. Det hadde vært en naturlig forlengelse av BOTB-bloggen syns jeg, hvert fall med tanke på interessekonflikten til Egmont som eier både bloggerplattformer og KG. Jeg kan ikke se at det skal være noe problematisk at BOTB får inntjening via reklame. De har stått på egne bein så lenge, at bloggen ikke er en reklameblogg i utgangspunktet. Hvis det er det som trengs for å få et bedre forum, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #864 Del Skrevet 2. januar 2019 Akkurat nå, Emmy_H skrev: Jeg kan ikke se at det skal være noe problematisk at BOTB får inntjening via reklame. De har stått på egne bein så lenge, at bloggen ikke er en reklameblogg i utgangspunktet. Hvis det er det som trengs for å få et bedre forum, så kjør på. Tydelig reklame er helt greit 👍 Dårlig reklamemerking, reklame sammenblandet med alkohol, bruk av barn som annonseplakater samt reklameløgner ("jeg ELSKER denne genseren selv om jeg ikke har fjernet merkelappen i nakken altså!!") er ikke greit. Tydelig at Adina har det etiske kompasset i orden da, jeg velger å stole på henne 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 2. januar 2019 #865 Del Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Lagerbestilling skrev: Tydelig reklame er helt greit 👍 Dårlig reklamemerking, reklame sammenblandet med alkohol, bruk av barn som annonseplakater samt reklameløgner ("jeg ELSKER denne genseren selv om jeg ikke har fjernet merkelappen i nakken altså!!") er ikke greit. Tydelig at Adina har det etiske kompasset i orden da, jeg velger å stole på henne 👍 Bloggerumiformen er en klassiker 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. januar 2019 #866 Del Skrevet 4. januar 2019 To hundre blank medlemmer på forumet nå 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 4. januar 2019 #867 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Fikk forumet med meg først nå jeg!!! Så gøy med noe uten sekt-sensur! Endret 4. januar 2019 av Smugleseren 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 5. januar 2019 #868 Del Skrevet 5. januar 2019 9 timer siden, Smugleseren skrev: Fikk forumet med meg først nå jeg!!! Så gøy med noe uten sekt-sensur! Skulle bare ønske det var mer brukervennlig... 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 5. januar 2019 #869 Del Skrevet 5. januar 2019 1 time siden, 2ney skrev: Skulle bare ønske det var mer brukervennlig... 😍 Helt enig. Jeg blir ikke fortrolig med formatet desverre. Håper på bedre brukervennlighet om kort tid! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 5. januar 2019 #870 Del Skrevet 5. januar 2019 Jeg må ærlig innrømme at jeg har laget bruker, men har har ikke orket å være noe der inne i etterkant. Var så kronglete å lese på liten mobilskjerm. Så jeg forblir støttemedlem enn så lenge. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 5. januar 2019 #871 Del Skrevet 5. januar 2019 På 2.1.2019 den 16.22, Justlooking skrev: Jeg synes forumet virker helt greit jeg 😊 Når du blir vant til opplegget så er det ett fint Forum og bruke. Vi bør vel også huske at dette ble opprettet rimelig raskt like før jul. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. januar 2019 #872 Del Skrevet 8. januar 2019 Har vært inne og kikket på forumet til BOTB, og jeg syns det virker ganske greit. Har ikke laget meg bruker enda, men det begynner å friste https://bloggomtoppbloggere.com/bloggforum/diverse/ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 9. januar 2019 #873 Del Skrevet 9. januar 2019 20 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Har vært inne og kikket på forumet til BOTB, og jeg syns det virker ganske greit. Har ikke laget meg bruker enda, men det begynner å friste https://bloggomtoppbloggere.com/bloggforum/diverse/ Har Adina sagt noe om at det vil bli mer brukervennlig? Jeg heier på BOTB og Adina!!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 10. januar 2019 #874 Del Skrevet 10. januar 2019 Ble bortskjemt på KG, her brukervennligheten vesentlig høyere enn på forumet til BOTB. Dessverre... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 10. januar 2019 #875 Del Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Ble bortskjemt på KG, her brukervennligheten vesentlig høyere enn på forumet til BOTB. Dessverre... Til gjengjeld er modereringen på BOTB langt mer fair, er mitt inntrykk. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 12. januar 2019 #876 Del Skrevet 12. januar 2019 Bloggomtoppbloggere har sin egen kåring av Vixen-vinnere: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/01/10/vare-vinnere-i-vixen-2018/ Bli med og stem, så ser vi om det er stor forskjell på stemmene til «folket på BOTB» og Vixen-juryen! 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 12. januar 2019 #877 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg synes hele Vitsen burde ties ihjel og ikke vies noe oppmerksomhet i det hele tatt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 1. februar 2019 #878 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Viktig. Vi holder på å få en veldig fordummende politisk debatt. Slik feilinformasjon er en stor grunn til det. https://bloggomtoppbloggere.com/2019/01/27/feilinformasjon/ Endret 1. februar 2019 av Tro Smo Konosoro 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. februar 2019 #879 Del Skrevet 1. februar 2019 På 5.1.2019 den 10.46, Marriet skrev: Helt enig. Jeg blir ikke fortrolig med formatet desverre. Håper på bedre brukervennlighet om kort tid! På 5.1.2019 den 11.10, Marimba skrev: Jeg må ærlig innrømme at jeg har laget bruker, men har har ikke orket å være noe der inne i etterkant. Var så kronglete å lese på liten mobilskjerm. Så jeg forblir støttemedlem enn så lenge. Samme. 😕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 15. februar 2019 #880 Del Skrevet 15. februar 2019 Hvor er bloggomtoppbloggere om dagen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå