mikrobe Skrevet 29. januar 2018 #281 Del Skrevet 29. januar 2018 5 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: på fbsiden stort og smått sosiale medier skriver Lars Kristian Eriksen at politiet har vært innblandet i botb. Noen som har fått med seg det? Han kommer med drøye utsagn og anklager de for det. At politiet har vært "innblandet", trenger ikke bety annet enn at LKE har spurt dem om råd. (Eller, han har vel heller forsøkt å instruere dem, men det kommer han ikke langt med.) BOTB har ikke brutt noen lov som jeg har fått med meg, i hvert fall. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stupine Skrevet 29. januar 2018 #282 Del Skrevet 29. januar 2018 Får håpe BOTB ikke lar seg kneble! Dette må opp og fram i lyset. Håper NRK følger opp saken rundt Vixen. At BOTB har havnet på samme liste som Frieord, er virkelig helt sykt. Noen er virkelig hevngjerrige og desperate. Stå på jenter! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. januar 2018 #283 Del Skrevet 29. januar 2018 5 hours ago, Thisisnotmyname said: på fbsiden stort og smått sosiale medier skriver Lars Kristian Eriksen at politiet har vært innblandet i botb. Noen som har fått med seg det? Kan du ikke lenke til det eller skrive navnet på innlegget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 29. januar 2018 #284 Del Skrevet 29. januar 2018 25 minutter siden, Anna ~ skrev: Kan du ikke lenke til det eller skrive navnet på innlegget? https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1598280300255419/ Under østtysk mesterskapblabla. Fiffig at han tydeligvis vet hvem de er da, i og med at politiet kunne ringe dem. Bruker politiet ressurser på å spore opp IP-adresse fordi de poster et bilde av et bakhode? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. januar 2018 #285 Del Skrevet 29. januar 2018 38 minutter siden, Vipser said: Fiffig at han tydeligvis vet hvem de er da, i og med at politiet kunne ringe dem. Bruker politiet ressurser på å spore opp IP-adresse fordi de poster et bilde av et bakhode? (Takk for lenken). Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 29. januar 2018 #286 Del Skrevet 29. januar 2018 18 minutter siden, Anna ~ skrev: (Takk for lenken). Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall. De avkrefter at de er blitt kontaktet av politiet i siste blogginnlegg. Rimelig spesielt av LKE å slenge ut slike påstander hvis det ikke stemmer.. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. januar 2018 #287 Del Skrevet 29. januar 2018 53 minutter siden, Anna ~ skrev: (Takk for lenken). Jeg tror Eriksens kjenner identiteten deres etter "bakhode-saken" for da kommuniserte de om bildet. Men det høres spesielt ut om politiet skulle ha involvert seg i redigering av et kommentarfelt!? Det må ha vært veldig drøye saker i så fall. Dette ble nok bare kommunisert gjennom Mail og Mail kan gjøres helt anonymt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. januar 2018 #288 Del Skrevet 29. januar 2018 8 minutter siden, Wenda said: Dette ble nok bare kommunisert gjennom Mail og Mail kan gjøres helt anonymt Ja, men jeg tror heller ikke politiet har "oppsporet" noen på grunn av et bilde av et bakhode. Det høres fullstendig usannsynlig ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. januar 2018 #289 Del Skrevet 29. januar 2018 BTW, kommentaren fra LKE - (img) - hvis noen ikke finner igjen den. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. januar 2018 #290 Del Skrevet 29. januar 2018 25 minutter siden, Anna ~ skrev: Ja, men jeg tror heller ikke politiet har "oppsporet" noen på grunn av et bilde av et bakhode. Det høres fullstendig usannsynlig ut. Nei jeg tviler sterkt på at de har verken tid, ork eller lyst til å drive med denslags arbeid 😄 11 minutter siden, Anna ~ skrev: BTW, kommentaren fra LKE - (img) - hvis noen ikke finner igjen den. At ikke han der har lært etter å ha blitt fersket tidligere med kommentarjuks og løgner 🙈 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. januar 2018 #291 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) 1 time siden, Kaffemonsteret skrev: De avkrefter at de er blitt kontaktet av politiet i siste blogginnlegg. Rimelig spesielt av LKE å slenge ut slike påstander hvis det ikke stemmer.. Det er ikke første gang den mannen slenger rundt seg med løgn. Noe må han vel finne på for å krydre tilværelsen og få tiden til å gå der hjemme Endret 29. januar 2018 av Oppland 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 29. januar 2018 #292 Del Skrevet 29. januar 2018 9 minutter siden, Oppland said: Det er ikke første gang den mannen slenger rundt seg med løgn. Bruker han gjøre det under eget navn? (Jeg tenker sånn svarte løgner, noe som er fritt oppdiktet). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 29. januar 2018 #293 Del Skrevet 29. januar 2018 LKE driter seg som vanlig ut. Han tror virkelig han er noe)n). 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lille_mai Skrevet 29. januar 2018 Populært innlegg #294 Del Skrevet 29. januar 2018 Syns det er like påfallende hver gang jeg observerer det; LKE diskuterer (krangler) nesten eksklusivt kun med kvinner. Når det er mannfolk involvert, skygger han banen. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 29. januar 2018 #295 Del Skrevet 29. januar 2018 36 minutter siden, Norabora skrev: LKE driter seg som vanlig ut. Han tror virkelig han er noe)n). Haha ja 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. januar 2018 #296 Del Skrevet 29. januar 2018 51 minutter siden, Norabora skrev: LKE driter seg som vanlig ut. Han tror virkelig han er noe)n). Han går for det meste hjemme og suldrer så må han vel prøve "å være noe" han også da.Trist. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 29. januar 2018 #297 Del Skrevet 29. januar 2018 33 minutter siden, lille_mai skrev: Syns det er like påfallende hver gang jeg observerer det; LKE diskuterer (krangler) nesten eksklusivt kun med kvinner. Når det er mannfolk involvert, skygger han banen. https://imgur.com/a/Sj9UR . Jeg har aldri sett LKE holde på slik ovenfor menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 29. januar 2018 #298 Del Skrevet 29. januar 2018 Mannen fremstår jo som gal. Helt satt ut av løgnene han serverer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 29. januar 2018 #299 Del Skrevet 29. januar 2018 13 minutter siden, Oppland skrev: Han går for det meste hjemme og suldrer så må han vel prøve "å være noe" han også da.Trist. Erna gjorde regjeringens prins Henrik til fiskeriminister. Kanskje en taktikk CBE.no kunne ta lærdom av? Gi mannen så mye ansvar og oppgaver at han ikke har tid til å være løs kanon. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. januar 2018 #300 Del Skrevet 29. januar 2018 Ordtaket "lediggang er roten til alt ondt" ser ut til å treffe ganske bra i LKEs tilfelle 🤔 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå