Gå til innhold

Forbaska vaksinemotstandere!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnevernet burde tatt over omsorgen til barna av disse vaksinemotstanderne. Foreldrene risikerer jo livet til sine egne barn

Anonymkode: af8ab...e59

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Irland: 

Danmark: 

Nederland: 

Japan: 

Anonymkode: 1b924...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Siden ab liker å legge ved linker gjør jeg det samme. Her vær så god vaksinemotstandere!

https://news.vice.com/article/these-anti-vaccine-parents-found-guilty-in-the-death-of-their-toddler

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/Lege-skriver-Et-barn-dode-forgjeves_-fordi-foreldrene-hans-ikke-trodde-pa-vaksiner-66895b.html

http://forskning.no/2015/02/meslinger-tok-livet-av-5-10-norske-barn-arlig-vaksinen-kom legg merke til avsnittet hvor 39 personer fikk meslinger i OSLO i 2011, dette var i hovedsak uvaksinerte barn. 

http://natgeo.no/vitenskap/medisin/meslingutbrudd-raser-vaksiner-barna-dine-na

jeg kan godt fortsette. Hva var det du sa om at det var usannsynlig at barnet ditt dør?..

Anonymkode: cc4a0...d4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

*tatt bort youtubefilmer*

I 2015 døde 134000 mennesker av meslinger. 

Årlig dør opptil 30000 av livmorhalskreft verden over.

Influensa tar livet av 900 nordmenn årlig, pg mellom 250000 og 500000 på verdensbasis.

Hepatitt B tar livet av 600000 mennesker årlig verden over. 

195000 dør av kikhoste årlig på verdensbasis. 

Anonymkode: daf12...481

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er gitt 217.956 doser gardasil, og av disse er det rapportert 728 bivirkninger, hvorav 66 regnes som alvorlige.

Det er gitt 45.137 doser cervarix, og av disse er det rapportert 17 bivirkninger hvorav ingen er alvorlige.

Det er ikke rapportert dødsfall.

Anonymkode: 152b6...01a

Bare for å pirke, så er det 217956 og 45137 antall vaksinerte jenter med minst én dose, antall doser totalt er mye større: 

605611 doser Gardasil og 71260 doser Cervarix. Så det er faktisk enda mindre skummelt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å pirke, så er det 217956 og 45137 antall vaksinerte jenter med minst én dose, antall doser totalt er mye større: 

605611 doser Gardasil og 71260 doser Cervarix. Så det er faktisk enda mindre skummelt. 

Det stemmer sikkert. Jeg tok tallene fra en notisfra folkehelseinstituttet i tidsskriftet (no. 5/17) og limte inn linkene, siden jeg vet at man alltid blir avkrevet slikt av de som linker til youtube og nyhetsspeilet.

Fin pirking! Takk skal du ha!

Anonymkode: 152b6...01a

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra den første linken: 

"Kvinnen hadde en underliggende hjertesykdom, og ble onsdag vaksinert med Pandemrix. Lørdag døde hun uventet. 

Foreløpige resultater viser imidlertid at dødsfallet ikke har noen sannsynlig sammenheng med svineinfluensavaksinen, opplyser Legemiddelverket."

Og nederst i den siste artikkelen du linker til står det: "Dagen etter at denne artikkelen ble skrevet, meldte britiske medier at jenta ikke døde av vaksinen."

Kildekritikk!! Tabloidoppslag kan ikke brukes som kilde! 

Kildekritikk for antivaksere tror jeg dessverre går i å studere fontstørrelsen på overskriftene.

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2017 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Irland: 

Danmark: 

Nederland: 

Japan: 

Takk for bidrag med viktig info om farene med vaksiner.

Her er også en viktig sak.

What happened when a UK doctor appeared as an expert witness to help two mothers prove in court that their children didn’t need to be vaccinated?

A 3 year court case against the British General Medical Council that ended with the doctor accused having all allegations dropped.

Dr. Jayne Donegan, a UK GP, has lived a most fascinating story. It began with her originally being a very strong advocate for vaccinations, but fast forward quite a few years later, and she now not only speaks out against the dangers of vaccinations, but ended up being taken to the General Medical Council with some pretty serious claims by them regarding her professionalism.

https://www.facebook.com/notes/corruption-information/the-doctor-who-beat-the-british-general-medical-council-by-proving-that-vaccines/1857065404550837/

The Doctor Who Beat The British General Medical Council By Proving That Vaccines Aren’t Necessary To Achieve Health
http://www.collective-evolution.com/2015/03/15/the-doctor-who-beat-the-british-general-medical-council-by-proving-that-vaccines-arent-necessary-to-achieve-health/

Anonymkode: f990b...558

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som at det er bedre at barna deres dør...

Anonymkode: af8ab...e59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær så god vaksinemotstandere: 

http://scienceblogs.com/insolence/2017/03/21/massive-measles-outbreak-in-romania-a-warning-to-the-us/

Her er det som skjer når en ikke vaksinerer, og her ligger en tross alt på 86% vaksinering. Bare et fall i vaksineringen på noen prosent er nok til å ødelegge flokkimuniteten og fører til at barn dør. 17 barn er døde som følge av fall i immuniteten i Romania. 

Jeg begriper ikke hvordan dere idioter ikke klarer å forstå hvor livsfarlig for ALLE det dere driver med er.

Anonymkode: 64349...0a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På ‎05‎.‎04‎.‎2017 den 11.40, AnonymBruker skrev:

Sånt skjer når dere ikke vaksinerer barna deres! Jeg husker jeg tenkte tanken i 2012 da det hadde vært kikhoste utbrudd i London, og jeg skulle dit. Nå har vi det i barnehage i Stavanger. Hva er det dere tenker med?

http://www.aftenbladet.no/lokalt/Flere-smittet-av-kikhoste-i-barnehage-i-Stavanger-541663b.html

Anonymkode: 5fd40...843

Det er så enkelt som at man aldri har vært 100% beskyttet mot ulike varianter av kikhoste selv om man følger vaksineprogrammet, gjør leksa di! Kjenner mange som har hatt kikhoste og alle er fullvaksinert.

Anonymkode: 18b62...760

• Liker 1
Skrevet (endret)

glem det

Endret av Lutetium 71
Skrevet (endret)
På 4/5/2017 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Dette er snakk om engangstilfeller! Vaksiner dreper, de er innsprøytet med gift som gir deg andre sykdommer og helseplager slik at legemiddelindustrien kan flå deg for penger. 

Hvor mange hadde diabetes, hjertesykdom og kols før? Antallet har økt drastisk, og det er fordi disse vaksine er sprøytet med gift slik at man får disse sykdommene som krever svindyr behandling. 

Når skal bedreviterne våkne? Vaksiner brukes for å lure i oss andre sykdommer. Nå må dere vaksineforkjempere gi dere, jeg ville iværtfall aldri sprøytet mine barn fulle av giret og virus. Tenk det er virus i og bakterier i vaksinen og det er kjempe alvorlig.

Anonymkode: 5e289...bcf. 

Vis meg faktaene du har lest. Alle mine barn er vaksinert og de har aldri vært syk med verken meslinger, røde hunder, kikhoste osv som de har blitt vaksinert mot. Selv jeg har ikke vært syk med disse sykdommene. Så vi foreldre, som følger vaksinasjonsprogrammet, skader altså barna våre? Jada.... Vi som følger dette programmet har iallefall vett nok til å beskytte barna våre mot dødelige sykdommer! Mens de som velger å ikke følge det, utsetter faktisk barna sine for en stor fare for å bli syk og i verste fall død som følge av foreldrenes idioti. Vaksinering av barn bør bli obligatorisk.

Endret av Kittykat
Gjest førstedamen
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Kittykat skrev:

Vis meg faktaene du har lest. Alle mine barn er vaksinert og de har aldri vært syk med verken meslinger, røde hunder, kikhoste osv som de har blitt vaksinert mot. Selv jeg har ikke vært syk med disse sykdommene. Så vi foreldre, som følger vaksinasjonsprogrammet, skader altså barna våre? Jada.... Vi som følger dette programmet har iallefall vett nok til å beskytte barna våre mot dødelige sykdommer! Mens de som velger å ikke følge det, utsetter faktisk barna sine for en stor fare for å bli syk og i verste fall død som følge av foreldrenes idioti. Vaksinering av barn bør bli obligatorisk.

Når tok du kikhoste vaksinen sist?

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så enkelt som at man aldri har vært 100% beskyttet mot ulike varianter av kikhoste selv om man følger vaksineprogrammet, gjør leksa di! Kjenner mange som har hatt kikhoste og alle er fullvaksinert.

Anonymkode: 18b62...760

Norge tok du kikhoste vaksinen sist?

Denne skal nemlig taes hvert 7 til 10 år! Om dere ikke har tatt den selv og bare gitt den til barna er dere voksne selv en trussel for egne og andre barn! Når skal DE VOKSNE begynne å vaksinere seg?

Endret av førstedamen
Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Når tok du kikhoste vaksinen sist? Denne skal nemlig taes hvert 7 til 10 år! Om dere ikke har tatt den ned bare hittil den til barna er dere voksne selv en trussel for egne og andre barn! Når skal DE VOKSNE begynne å vaksinere seg?

Ja, jeg vet at vaksinene bør tas på nytt etter så og så lang tid. Jeg skulle gjerne tatt alle vaksinene på nytt igjen, men det kan jeg jo snakke med legen min om. Sånt sett så mener jeg det faktisk burde vært obligatorisk for voksne også. Men det hjelper jo lite på vaksinemotstanderne når de ikke er villig til å vaksinere barna sine engang...

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet
1 minutt siden, Kittykat skrev:

Ja, jeg vet at vaksinene bør tas på nytt etter så og så lang tid. Jeg skulle gjerne tatt alle vaksinene på nytt igjen, men det kan jeg jo snakke med legen min om. Sånt sett så mener jeg det faktisk burde vært obligatorisk for voksne også. Men det hjelper jo lite på vaksinemotstanderne når de ikke er villig til å vaksinere barna sine engang...

Nå er det et svært lite problem i Norge med uvaksinerte barn. Les på helsedirektoratet, nå går det i at store deler av befolkningen ikke vaksinerer seg i voksen alder, da følger jo heller ikke dems barn dette når de blir stor. Da de også tror man bare tar vaksiner som barn! 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær så god vaksinemotstandere: 

http://scienceblogs.com/insolence/2017/03/21/massive-measles-outbreak-in-romania-a-warning-to-the-us/

Her er det som skjer når en ikke vaksinerer, og her ligger en tross alt på 86% vaksinering. Bare et fall i vaksineringen på noen prosent er nok til å ødelegge flokkimuniteten og fører til at barn dør. 17 barn er døde som følge av fall i immuniteten i Romania. 

Jeg begriper ikke hvordan dere idioter ikke klarer å forstå hvor livsfarlig for ALLE det dere driver med er.

Anonymkode: 64349...0a6

Gratulerer med å være hjernevasket. Det FHI, FDA og WHO sier er ikke nødvendigvis Sannheten.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med å være hjernevasket. Det FHI, FDA og WHO sier er ikke nødvendigvis Sannheten.

Tidenes argument :fnise: Kalle alle som støtter seg til seriøs fagfellevurdert forskning for hjernevasket mens man selv understøtter påstandene sine med obskure artikler fra konspirasjonsnettverk hvor vitenskapelig metode, kjennskap til statistikk og immunolog er fraværende. 

Du glemte å kalle alle som vaksinerer for sauer som bare følger flokken. Er det ikke slik retorikk vaksinemotstandere bruker? 

Anonymkode: 0fa41...330

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...