AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #101 Skrevet 10. april 2017 Beskytte barna mine mot dødelige sykdommer - nei takk. Basert på synsing og udokumenterte påstander. Håpløst! Anonymkode: 0de4a...e24 3
Callisto83 Skrevet 10. april 2017 #102 Skrevet 10. april 2017 Nå har en vaksinemotstander i England blitt dømt til å vaksinere barna sine av høyesteretten. LINK Synes det var en gladnyhet. 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #103 Skrevet 10. april 2017 Vet du hva, det er virkelig helt åndssvakt å lese "visse "personers innlegg her. Det skulle vært fengselsstraff mot å være så uakademisk anlagt, så direkte stygg mot barn og å tenke og reflektere som en 4 åring for en voksen person. Jeg håper virkelig at "visse starter barneskolen om igjen og tar det derifra. Makan til stupiditi! Anonymkode: 8cbe0...9b6 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #104 Skrevet 10. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg siktet jo til hva du er imot for din egen del. Igjen: ettersom du ikke vil ta inn noe så unaturlig som vaksiner, så tar du vel ikke inn noe så unaturlig som andre medisiner heller? Anonymkode: 45389...f54 Om du spør meg personlig, nei jeg gjør ikke det. Sist gang jeg brukte antibiotika var i 1987, og sist gang jeg tok en smertestillende var i 1999. Men hvorfor vil du vite det? De fleste som ikke vaksinerer gjør det fordi de ikke vil ha bivirkninger fra et stort sett unødvendig preparat som ikke fungerer så godt. De har lest seg opp og funnet ut at dødeligheten ikke sank fordi man innførte vaksinering, de vet hva som er i vaksinene, de vet at de fleste sykdommer man vaksinerer mot ikke er farlige for velærnerte, friske mennesker, de vet at tuberkulose og skarlagensfeber forsvant uten at man "utryddet" det med vaksiner, og de vet at 90-99% av bivirkninger ikke registreres. De er ikke imot nødvendig helsebehandliing når man faktisk er syk. Anonymkode: 1b924...1e5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #105 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, Callisto83 skrev: Nå har en vaksinemotstander i England blitt dømt til å vaksinere barna sine av høyesteretten. LINK Synes det var en gladnyhet. Velkommen til diktaturet. Hvis myndighetene dine kan tvinge deg til å vaksinere barna dine, hva annet tror du de kan tvinge deg til? Anonymkode: 1b924...1e5 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #106 Skrevet 10. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beskytte barna mine mot dødelige sykdommer - nei takk. Basert på synsing og udokumenterte påstander. Håpløst! Anonymkode: 0de4a...e24 Hva sikter du til? Anonymkode: 1b924...1e5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #107 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sikter du til? Anonymkode: 1b924...1e5 Jeg sikter til all "dokumentasjonen" antivaksere viser til. Inkludert vissvasset om diabetes lenger fremme i tråden her. Anonymkode: 0de4a...e24 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #108 Skrevet 10. april 2017 Et par opplysninger til dere hjernevaska vaksinerntusiaster. En nær slekning jobber på legenontor, og kan informere om at legene selv ikke ønsker å ta vaksinene som sprøytes i hytt og pine. Har dere sett dokumentaren fra danmark om alle de unge jentene som bl.a kom i OVERGANGSALDEREN og ble invaliserte Etter HPV vaksinen? For ikke å snakke om de MANGE tilfellene av narkolepsi etter svineinfluensavaksinen. The list goes on! Tror dere skal gjøre litt skikkelig research før dere ukritisk sprøyter kvikksølvcoctail etter kvikksølvcoctail og leker russisk rulett med dere selv og barna deres. Anonymkode: 6a67b...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #109 Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et par opplysninger til dere hjernevaska vaksinerntusiaster. En nær slekning jobber på legenontor, og kan informere om at legene selv ikke ønsker å ta vaksinene som sprøytes i hytt og pine. Har dere sett dokumentaren fra danmark om alle de unge jentene som bl.a kom i OVERGANGSALDEREN og ble invaliserte Etter HPV vaksinen? For ikke å snakke om de MANGE tilfellene av narkolepsi etter svineinfluensavaksinen. The list goes on! Tror dere skal gjøre litt skikkelig research før dere ukritisk sprøyter kvikksølvcoctail etter kvikksølvcoctail og leker russisk rulett med dere selv og barna deres. Anonymkode: 6a67b...8e3 Jeg tror du selv skal gjøre litt research, for det du skriver her er bare sprøyt. Det er bedre å sette seg inn i faget, følge vitenskapelige (fagfellevurderte!!!!) artikler og forholde seg til fakta heller enn "slektninger som jobber på legekontor." Den danske dokumentaren du henviser til har ikke gjort grundige nok forarbeider, og fremstiller det hele på en veldig gal måte. Til din informasjon har jeg nok faglig grunnlag til å vurdere ut fra teiretiske og kliniske fakta, og bryr meg ikke så mye om tabloide oppslag. Jeg har gjort min research og litt til, og kan si at du tar feil. Sett deg inn i hva du snakker om. Anonymkode: 152b6...01a 5
Callisto83 Skrevet 10. april 2017 #110 Skrevet 10. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til diktaturet. Hvis myndighetene dine kan tvinge deg til å vaksinere barna dine, hva annet tror du de kan tvinge deg til? Anonymkode: 1b924...1e5 Vel, hvis noen f.eks insisterer på at datteren skal gifte seg i alder av 7 år, så synes jeg det er greit at myndighetene griper inn da også. Barn som ER så syke at en vaksine faktisk utgjør en risiko skal få være de få som eventuelt slipper unna. Ikke barn av new age mødre som tror vaksiner er en ond konspirasjon, og som bruker en pendel i matbutikken for å finne ut hvilke matvarer de skal ha.. Det eksempelet er faktisk hentet fra virkeligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #111 Skrevet 10. april 2017 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/ny-debatt-om-hpv-vaksinen-etter-at-20-jenter-doede/a/525789/ Anonymkode: 96345...5c9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #112 Skrevet 10. april 2017 Planlagt tvangsvaksinasjon i Europa, dette er fra 2010. Hvis dere tror dette har med dødelighet av kikhoste å gjøre, så tar dere grundig feil, dette handler om økt kontroll av befolkningen: http://www.eurosurveillance.org/images/dynamic/EE/V17N22/art20183.pdf Anonymkode: 1b924...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #113 Skrevet 10. april 2017 http://www.tv2.no/a/2987170/ http://www.dagbladet.no/nyheter/engelsk-14-aring-dod-etter-hpv-vaksine/65136196 Anonymkode: 96345...5c9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #114 Skrevet 10. april 2017 5 minutter siden, Callisto83 skrev: Vel, hvis noen f.eks insisterer på at datteren skal gifte seg i alder av 7 år, så synes jeg det er greit at myndighetene griper inn da også. Barn som ER så syke at en vaksine faktisk utgjør en risiko skal få være de få som eventuelt slipper unna. Ikke barn av new age mødre som tror vaksiner er en ond konspirasjon, og som bruker en pendel i matbutikken for å finne ut hvilke matvarer de skal ha.. Det eksempelet er faktisk hentet fra virkeligheten. Gifte seg? Du sammenligner å gifte bort et barn med å la være å vaksinere? Vet du disse sammenligningene som dere provaxere kommer med er så langt ute på feil jorde som det går an å komme. Hvorfor er det dere som hele tiden kommer med hvis og om og men, helt usannsynlige scenarioer og sammenligninger, trekker inn bilbelter og nå - pendler?????? Hva har det med noe som helst å gjøre? Anonymkode: 1b924...1e5 1
Callisto83 Skrevet 10. april 2017 #115 Skrevet 10. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gifte seg? Du sammenligner å gifte bort et barn med å la være å vaksinere? Vet du disse sammenligningene som dere provaxere kommer med er så langt ute på feil jorde som det går an å komme. Hvorfor er det dere som hele tiden kommer med hvis og om og men, helt usannsynlige scenarioer og sammenligninger, trekker inn bilbelter og nå - pendler?????? Hva har det med noe som helst å gjøre? Anonymkode: 1b924...1e5 Du skrev velkommen til diktaturet, hva er det du mener myndighetene kan komme til å tvinge oss til da? Når folk kommer med de tåpeligste argumentene for ikke å vaksinere, og samtidig skal dra nytten av at alle andre gjør det (for det er derfor vi ikke har så mange epidemier), så skjønner jeg godt høyesteretten setter foten ned. Hvis ingen vaksinerte så hadde til slutt vaksinemotstandere skjønt hvorfor vaksiner er en bra ting, men det er ikke verdt en "I told you so" med noe så viktig... 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #116 Skrevet 10. april 2017 Skjønner ikke poenget med å diskutere dette. Det vil alltid være noen som er for og noen som er mot. Man kan ikke påtvinge noen sin egen mening. Så da kan vel bare de som er for, vaksinere barna sine. Og de som er imot lar det være. Anonymkode: 96345...5c9
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #117 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.tv2.no/a/2987170/ http://www.dagbladet.no/nyheter/engelsk-14-aring-dod-etter-hpv-vaksine/65136196 Anonymkode: 96345...5c9 Fra den første linken: "Kvinnen hadde en underliggende hjertesykdom, og ble onsdag vaksinert med Pandemrix. Lørdag døde hun uventet. Foreløpige resultater viser imidlertid at dødsfallet ikke har noen sannsynlig sammenheng med svineinfluensavaksinen, opplyser Legemiddelverket." Og nederst i den siste artikkelen du linker til står det: "Dagen etter at denne artikkelen ble skrevet, meldte britiske medier at jenta ikke døde av vaksinen." Kildekritikk!! Tabloidoppslag kan ikke brukes som kilde! Anonymkode: daf12...481 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #118 Skrevet 11. april 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke poenget med å diskutere dette. Det vil alltid være noen som er for og noen som er mot. Man kan ikke påtvinge noen sin egen mening. Så da kan vel bare de som er for, vaksinere barna sine. Og de som er imot lar det være. Anonymkode: 96345...5c9 Var det enda så vel, men provaxerne vil vaksinere oss med tvang dessverre. Anonymkode: 1b924...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #119 Skrevet 11. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/ny-debatt-om-hpv-vaksinen-etter-at-20-jenter-doede/a/525789/ Anonymkode: 96345...5c9 Saken er fra 2008. Dette er motbevist i mange studier siden da. Norge har gitt HPV-vaksinen i mange år nå. Hvor er alle de døde og syke norske jentene? Og den er gitt verden over i godt over 10 år, hvor er alle massedødsfallene og de enorme gruppene med syke jenter? Her kan du lese en ny studie på HPV-vaksinen fra Scotland. De har hatt vaksinen siden 2008, og siden de begynner med celleprøver ved 20 år så har de fått godt grunnlag for å se de positive effektene av vaksinen hos de jentene som nå er over 20. http://www.pharmaceutical-journal.com/publications/clinical-pharmacist/20202278.article Anonymkode: daf12...481 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #120 Skrevet 11. april 2017 Her kan man se oppdaterte tall: https://legemiddelverket.no/nyheter/bivirkningsmeldinger-av-hpv-vaksine-oppdaterte-tall-per-31-januar-2017 se også https://www.fhi.no/nyheter/2017/forste-kvartalsrapport-hpv-vaksine/ "Per i dag brukes det to HPV-vaksiner i Norge: Gardasil og Cervarix. Jenter på 7. klassetrinn får tilbud om Gardasil som en del av barnevaksinasjonsprogrammet. I november 2016 startet i tillegg et nytt, midlertidig vaksinasjonsprogram for kvinner født 1991 eller senere. Disse kvinnene får tilbud om Cervarix." Det er gitt 217.956 doser gardasil, og av disse er det rapportert 728 bivirkninger, hvorav 66 regnes som alvorlige. Det er gitt 45.137 doser cervarix, og av disse er det rapportert 17 bivirkninger hvorav ingen er alvorlige. Det er ikke rapportert dødsfall. Merk at dette er MELDTE bivirkninger, og ikke noe som er dokumentert å ha sammenheng med vaksinen. Bemerk også at det står: "I all hovedsak er pasientene i bedring eller er helt friske igjen ved rapporteringstidspunktet." Hva er det som vitner om noe skummelt i dette? Anonymkode: 152b6...01a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå