Lutetium 71 Skrevet 5. april 2017 #21 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja jeg har da hørt om røyking Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 5e289...bcf Det er liksom det du skal svare på da. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #22 Skrevet 5. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kunnskap, og du har det ikke dessverre. Vaksiner INNEHOLDER virus, og vi vet at vIRUS GJØR deg syk. Og vi VET at sykdommer som diabetes, hjertesykdom, kols og andre sykdommer ER VANLIGERE nå enn det de var før. Som BETYR at vaksiner blir gitt for å sprøyte mennesker med gift og virus slik at legemiddelindustrien kan holde oss syke og tjene penger på oss. Lov til å bruke hode ditt og ikke bare tro på alt vaksineforkjemperene sier. Anonymkode: 5e289...bcf Diabetes, kols og hjertesykdommer er i de fleste tilfellene livsstilsrelatert, og har ingen ting med virus å gjøre! Anonymkode: 62b17...7ef 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #23 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika Jeg snakker om sånne sykdommer som vi kan få i Norge, og de har det blitt mer av siden vaksine inneholder skjult gift som gir oss disse sykdommene, noe legemiddelindustrien ikke tørr å fortelle oss. Jeg er verken dum eller en tulling. Jeg nevnte bare noen sykdommer, men diabetes, sånn med insulin var det ingen som hadde på 18-1900 tallet, fordi at det er en ny sykdom som legene har laget med vaksinene slik at barn får den. I tillegg er ikke grunnen til at flere blir diagnoser fordi vi har bedre verktøy. Flere blir diagnoser FORDI FLERE Er SYKE. Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!! Anonymkode: 5e289...bcf Jo - hvis du faktisk mener dette i fullt alvor er du dum. har du tenkt over hvorfor drapsstatistikkene var så lave i romertiden? Hvirfor fyllekjøring ikke boe ansett som et problem på 1920-tallet? Hvorfor ingen ble tatt for datakriminalitet på 40-tallet? Tror du det er flere barn som utsettes for overgrep nå enn på 1930-tallet, eller er det andre grunner til at vi registrerer så mange slike saker? Var voldtekt et marginalt problem i antikkens Hellas, siden vi ikke finner dette i historiske opptegnelser? Anonymkode: 152b6...01a 19
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #24 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Diabetes, kols og hjertesykdommer er i de fleste tilfellene livsstilsrelatert, og har ingen ting med virus å gjøre! Anonymkode: 62b17...7ef Da har legemiddelindustrien hjernevasket deg. Bare ta diabetes som her en voksensykdom, hva med alle barna, hvordan fikk de diabetes? Jo nemlig fra vaksinene!!!! Hva skal til for at dere lærer? Like gøy når fremtidens barn får kols, hjertesvikt, slag, demens osv? Er det da fortsatt bare en livsstilssykdom???? Anonymkode: 5e289...bcf 1
Sirah Skrevet 5. april 2017 #25 Skrevet 5. april 2017 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kunnskap, og du har det ikke dessverre. Vaksiner INNEHOLDER virus, og vi vet at vIRUS GJØR deg syk. Og vi VET at sykdommer som diabetes, hjertesykdom, kols og andre sykdommer ER VANLIGERE nå enn det de var før. Som BETYR at vaksiner blir gitt for å sprøyte mennesker med gift og virus slik at legemiddelindustrien kan holde oss syke og tjene penger på oss. Lov til å bruke hode ditt og ikke bare tro på alt vaksineforkjemperene sier. Anonymkode: 5e289...bcf Jeg kan ganske mye om dette faktisk 😉 Jeg er fullstendig klar over at vaksiner inneholder virus, men i så små doser at det er mer risikabelt for deg å trå over dørstokken. At disse sykdommene er mer vanlige i dag har med måten vi lever på å gjøre, ikke med vaksiner. Vi stapper i oss McDonaldsmat mens vi sitter på ræva i sofaen med røyken hengende ut av kjeften. For å sette det på spissen. Gjør deg selv en tjeneste å slutt og tro på all antivaksinepropagandaen om at vaksiner er gift. Halvparten av maten du spiser er gift. Bilen du kjører spyr ut gift. At legemiddelindustrien er milliardindustri er ingen hemmlighet, men jeg er sjeleglad vi har den! Så kan dere vaksinemotstandere sitte å trø i dere sukkerpiller og sølvvann mens vi andre faktisk blir kurrert for sykdommer som vi pådrar oss. Endret 5. april 2017 av Sirah 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #26 Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo - hvis du faktisk mener dette i fullt alvor er du dum. har du tenkt over hvorfor drapsstatistikkene var så lave i romertiden? Hvirfor fyllekjøring ikke boe ansett som et problem på 1920-tallet? Hvorfor ingen ble tatt for datakriminalitet på 40-tallet? Tror du det er flere barn som utsettes for overgrep nå enn på 1930-tallet, eller er det andre grunner til at vi registrerer så mange slike saker? Var voldtekt et marginalt problem i antikkens Hellas, siden vi ikke finner dette i historiske opptegnelser? Anonymkode: 152b6...01a Hvorfor begynner du å dra inn alt mulig annet i debatten? Trodde vi diskuterte vaksine og sykdom. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om siden du prøver å skifte tema. Anonymkode: 5e289...bcf 2
Lutetium 71 Skrevet 5. april 2017 #27 Skrevet 5. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika Anonymkode: 5e289...bcf Feil. Eller er Japan et "fattig land med dårlig hygiene, slik som i Afrika" ? 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #28 Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo - hvis du faktisk mener dette i fullt alvor er du dum. har du tenkt over hvorfor drapsstatistikkene var så lave i romertiden? Hvirfor fyllekjøring ikke boe ansett som et problem på 1920-tallet? Hvorfor ingen ble tatt for datakriminalitet på 40-tallet? Tror du det er flere barn som utsettes for overgrep nå enn på 1930-tallet, eller er det andre grunner til at vi registrerer så mange slike saker? Var voldtekt et marginalt problem i antikkens Hellas, siden vi ikke finner dette i historiske opptegnelser? Anonymkode: 152b6...01a Hvorfor begynner du å dra inn alt mulig annet i debatten? Trodde vi diskuterte vaksine og sykdom. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om siden du prøver å skifte tema. Anonymkode: 5e289...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #29 Skrevet 5. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: . Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!! Anonymkode: 5e289...bcf Man er like syk om man har fått en diagnose eller ikke. I et samfunn med dårlig tilgang på helsetjenester kan du ha høy forekomst av sykdommer uten at det fremkommer i staistikkene. Tilstander man tidligere ikke kunne diagnostisere tok allikevel livet av folk. At man klarer å identifisere en sykdom betyr ikke at den er ny. Det betyr at vi har forstått hvorfor den oppstår, og hvordan vi kan påvise den. Tror du ikke folk ble syke før medisinfaget var etablert? Om folk ikke oppsøker helsetjenester er de like syke selv om tilstanden ikke har fått en formell diagnose. Det er ikke slik at en sykdom først blir farlig når diagnosen er satt. Anonymkode: 152b6...01a 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #30 Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor begynner du å dra inn alt mulig annet i debatten? Trodde vi diskuterte vaksine og sykdom. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om siden du prøver å skifte tema. Anonymkode: 5e289...bcf Jeg skifter ikke tema. jeg adresserer argumentasjonen din. Den holder ikke. Anonymkode: 152b6...01a 14
Gjest wildfig Skrevet 5. april 2017 #31 Skrevet 5. april 2017 Vaksinemotstandere er rablende gal. Hadde det ikke vært for at det angår hos alle, hadde det vært best å klappe de på skulderen å gå videre. Synd de ikke er oppegående nok til å opptre iblant oss. Har enda til gode å diskutere en slik sak rundt lunsjbordet på jobb. Vaksine burde blitt påbudt og ikke frivillig slik som nå.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #32 Skrevet 5. april 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika Jeg snakker om sånne sykdommer som vi kan få i Norge, og de har det blitt mer av siden vaksine inneholder skjult gift som gir oss disse sykdommene, noe legemiddelindustrien ikke tørr å fortelle oss. Jeg er verken dum eller en tulling. Jeg nevnte bare noen sykdommer, men diabetes, sånn med insulin var det ingen som hadde på 18-1900 tallet, fordi at det er en ny sykdom som legene har laget med vaksinene slik at barn får den. I tillegg er ikke grunnen til at flere blir diagnoser fordi vi har bedre verktøy. Flere blir diagnoser FORDI FLERE Er SYKE. Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!! Anonymkode: 5e289...bcf Takk for at du viser hvor rablende gale en del vaksinemotstandere er. Tipper du gjør dette for å hete opp diskusjonen, men dessverre er det flere som faktisk tror på ting som dette, og det er skummelt. Anonymkode: daf12...481 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #33 Skrevet 5. april 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika Jeg snakker om sånne sykdommer som vi kan få i Norge, og de har det blitt mer av siden vaksine inneholder skjult gift som gir oss disse sykdommene, noe legemiddelindustrien ikke tørr å fortelle oss. Jeg er verken dum eller en tulling. Jeg nevnte bare noen sykdommer, men diabetes, sånn med insulin var det ingen som hadde på 18-1900 tallet, fordi at det er en ny sykdom som legene har laget med vaksinene slik at barn får den. I tillegg er ikke grunnen til at flere blir diagnoser fordi vi har bedre verktøy. Flere blir diagnoser FORDI FLERE Er SYKE. Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!! Anonymkode: 5e289...bcf Jo, man hadde diabetes før i tiden også. Men da DØDE folk av det fordi man ikke gav dem insulin slik vi gjør nå, så nei, det var svært få som gikk rundt og hadde diabetes over tid. Forbanna idiot. Anonymkode: 188c4...f45 11
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #34 Skrevet 5. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, man hadde diabetes før i tiden også. Men da DØDE folk av det fordi man ikke gav dem insulin slik vi gjør nå, så nei, det var svært få som gikk rundt og hadde diabetes over tid. Forbanna idiot. Anonymkode: 188c4...f45 Feil, diabetes kan også behandles med kosthold. Insulin beukes kun når man driter i kostholdet. Så jo diabetes fantes ikke før i tiden, det er en av mange nye sykdommer forårsaket AV vaksiner. Anonymkode: 5e289...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #35 Skrevet 5. april 2017 Jeg tror alle vaksinemotstandere er paranoid schizofrene Anonymkode: c4d73...be6 11
Lutetium 71 Skrevet 5. april 2017 #36 Skrevet 5. april 2017 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil, diabetes kan også behandles med kosthold. Insulin beukes kun når man driter i kostholdet. Så jo diabetes fantes ikke før i tiden, det er en av mange nye sykdommer forårsaket AV vaksiner. Anonymkode: 5e289...bcf Diabetes 2 kan holdes i sjakk med kostholdet. Diabetes 1 vil du dø av om du ikke får insulin. Selvfølgelig fantes diabetes før i tiden (hadde du giddet å lese litt på den wiki-linken du selv la ut tidligere, hadde du fort funnet dette), men det er bare i nyere tid (fra 1920 tallet) at man klarte å fremstille insulin i mengder for menneskebruk. Endret 5. april 2017 av Lutetium 71 12
Boletta Skrevet 5. april 2017 #37 Skrevet 5. april 2017 Jeg vet aldri om jeg skal le eller grine når jeg leser argumentasjonen til vaksinemotstandere. Jeg har lyst til å le, siden det stort sett høres ut som parodier på seg selv. Men jeg bør vel heller grine siden dette tydeligvis er noen som går rundt og tror på. Og sprer videre som propaganda til andre som om de var nyfrelste. 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #38 Skrevet 6. april 2017 Disse barna som har fått kikhoste, ts, er de vaksinerte? Dessuten er vi ikke vaksinemotstandere, vi er tilhengere av trygge og effektive vaksiner. https://steemit.com/vaccines/@canadian-coconut/triplets-regress-into-autism-all-on-the-same-day-genetics-could-not-do-this-vaxxed-story Anonymkode: 1b924...1e5 1
mjauritz Skrevet 6. april 2017 #39 Skrevet 6. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika Jeg snakker om sånne sykdommer som vi kan få i Norge, og de har det blitt mer av siden vaksine inneholder skjult gift som gir oss disse sykdommene, noe legemiddelindustrien ikke tørr å fortelle oss. Jeg er verken dum eller en tulling. Jeg nevnte bare noen sykdommer, men diabetes, sånn med insulin var det ingen som hadde på 18-1900 tallet, fordi at det er en ny sykdom som legene har laget med vaksinene slik at barn får den. I tillegg er ikke grunnen til at flere blir diagnoser fordi vi har bedre verktøy. Flere blir diagnoser FORDI FLERE Er SYKE. Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!! Anonymkode: 5e289...bcf Du kan vel ikke seriøst skylde på vaksiner som grunnen til at flere har diabetes i dag? At flere har diabetes i dag skyldes kosthold. Kostholdet vi har i dag er veldig mye dårligere enn for noen titals år siden. Vanvittig mye er proppet fult av sukker, er masseprodusert og ferdiglaga. Tidligere var Norge et jordbrukssamfunn hvor kostholdet besto av noe helt annet. Ser du ikke sammenhengen mellom livsstilen vi har i dag kontra for 40 år siden og sykdommene? Vi sitter mer stille, vi spiser dårligere, og vi bryr oss mindre om helsa. Dette er grunnen til livsstilsykdommene, ikke vaksinene. Diabetes kom for alvor etter krigen, fordi Norge ble mye mer industrialisert og urbant, og dermed ble etterspørselen etter enkel mat større. Hvor mange barn kjenner du som har kols? På hvilken måte kobler du de to? Kols er mest kjent som en konsekvens av røyking eller å være utsatt for dårlig klima over lenger tid. Tiden vi lever i nå er full av eksos og forurensning, i tillegg til at en stor del av som begynner å komme opp i årene nå har røyket en stor del av livet sitt. Røyking var ekstremt vanlig for noen år tilbake, og vi ser konsekvensene i dag. Det at foreldre rett og slett driter i sitt eget barns helse fordi noen lumske konspirasjons Youtube videoer, og noen tvilsomme "forsker"-sider sier det er farlig, er for meg helt absurd. Hvorfor skulle helsenorge med vilje gjøre barn syke? Staten taper vanvittig mye på at folk blir syke - sykehusene er offentlige, så hvorfor? Jeg kan forstå at amerikanere kan tro på dette fordi det er såpass dyrt med helsetilbud der, og at de automatisk tror at det er for å tjene mer penger, men her i Norge?! Hvor vaksinasjonene er gratis, sykehus er gratis og vi har frikortgrense på rundt 2000,-? Kom an! 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå