Gå til innhold

Forbaska vaksinemotstandere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tenker ikke, det er vel det som er problemet 🙄

• Liker 40
Skrevet

Det er ikke bare vaksinemotstandere som er problemet. Det er nok en stor andel voksne som ikke har tatt oppfriskningsdoser, jeg har selv ikke tatt annet enn en influensavaksine de siste 10 årene, uten å være vaksinemotstander. Folk flest er vel bare ikke klar over hvilke som bør gjentas etter at de er ferdige med barnevaksinasjonene?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

:yvonne:

Anonymkode: 9780d...c9a

Skrevet

Altså, vaksinemotstand er galskap, og gjør meg rasende. 

Når det er sagt så er ikke kikhostevaksinen 100% sikker. Den avtar fort, og selv nyvaksinerte kan få (noe mildere) kikhoste. Jeg fikk kikhoste av den kjipe sorten som barn. Heldigvis var jeg stor nok til at det ikke var farlig - bare veldig, veldig ubehagelig. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sirah skrev:

De tenker ikke, det er vel det som er problemet emoji unicode: 1f644

Alternativt så tar stadig flere til fornuft. 

Anonymkode: 14963...694

• Liker 1
Skrevet

Det er helt utrolig at folk er vaksinemotstandere. Har enda ikke møtt ett oppegående menneske som er imot vaksiner, men dessverre ødelegger noen få. Helt utrolig at nesten utdødde sykdommer er på tur tilbake på grunn av noen få, regelrett dumme mennesker som nekter å vaksinere barna sine. 

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånt skjer når dere ikke vaksinerer barna deres! Jeg husker jeg tenkte tanken i 2012 da det hadde vært kikhoste utbrudd i London, og jeg skulle dit. Nå har vi det i barnehage i Stavanger. Hva er det dere tenker med?

http://www.aftenbladet.no/lokalt/Flere-smittet-av-kikhoste-i-barnehage-i-Stavanger-541663b.html

Anonymkode: 5fd40...843

Er helt enig i at man bør følge barnevaksinasjonsprogrammet. Når det gjelder kikhoste utbrudd har min barnehage også nettopp hatt det. Samtlige barn har  fulgt vaksinasjonsprogrammet, men flere av barna (over halvparten) på storbarnsavd fikk kikhoste, i tillegg til atnoen voksne fikk det.  Man kan få kikhoste selv om man er vaksinert, men man får det da noe mildere. Noen av de vaksinerte barna har nå hostet i opptil et par mnd. Kikhostevaksinen må man ta hvert 10. År.  Dette er det ikke alle som vet, desverre. 

Anonymkode: 3e952...b03

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alternativt så tar stadig flere til fornuft. 

Anonymkode: 14963...694

Fornuften i å ønske dødelige sykdommer velkommen tilbake? Høres fornuftig ut 🙄

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Dette er snakk om engangstilfeller! Vaksiner dreper, de er innsprøytet med gift som gir deg andre sykdommer og helseplager slik at legemiddelindustrien kan flå deg for penger. 

Hvor mange hadde diabetes, hjertesykdom og kols før? Antallet har økt drastisk, og det er fordi disse vaksine er sprøytet med gift slik at man får disse sykdommene som krever svindyr behandling. 

Når skal bedreviterne våkne? Vaksiner brukes for å lure i oss andre sykdommer. Nå må dere vaksineforkjempere gi dere, jeg ville iværtfall aldri sprøytet mine barn fulle av giret og virus. Tenk det er virus i og bakterier i vaksinen og det er kjempe alvorlig.

Anonymkode: 5e289...bcf

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er snakk om engangstilfeller! Vaksiner dreper, de er innsprøytet med gift som gir deg andre sykdommer og helseplager slik at legemiddelindustrien kan flå deg for penger. 

Hvor mange hadde diabetes, hjertesykdom og kols før? Antallet har økt drastisk, og det er fordi disse vaksine er sprøytet med gift slik at man får disse sykdommene som krever svindyr behandling. 

Når skal bedreviterne våkne? Vaksiner brukes for å lure i oss andre sykdommer. Nå må dere vaksineforkjempere gi dere, jeg ville iværtfall aldri sprøytet mine barn fulle av giret og virus. Tenk det er virus i og bakterier i vaksinen og det er kjempe alvorlig.

Hvilken fake-news nettside har du fått denne propagandaen prentet inn i hodet fra? 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Hvilken fake-news nettside har du fått denne propagandaen prentet inn i hodet fra? 

Det er kunnskap, og du har det ikke dessverre. Vaksiner INNEHOLDER virus, og vi vet at vIRUS GJØR deg syk. Og vi VET at sykdommer som diabetes, hjertesykdom, kols og andre sykdommer ER VANLIGERE nå enn det de var før.

Som BETYR at vaksiner blir gitt for å sprøyte mennesker med gift og virus slik at legemiddelindustrien kan holde oss syke og tjene penger på oss. Lov til å bruke hode ditt og ikke bare tro på alt vaksineforkjemperene sier.

• Liker 2
Gjest Tamsi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kunnskap, og du har det ikke dessverre. Vaksiner INNEHOLDER virus, og vi vet at vIRUS GJØR deg syk. Og vi VET at sykdommer som diabetes, hjertesykdom, kols og andre sykdommer ER VANLIGERE nå enn det de var før.

Som BETYR at vaksiner blir gitt for å sprøyte mennesker med gift og virus slik at legemiddelindustrien kan holde oss syke og tjene penger på oss. Lov til å bruke hode ditt og ikke bare tro på alt vaksineforkjemperene sier.

Rart hvordan jeg hverken har hatt polio, difteri, meslinger, stivkrampe, kusma eller tuberkulose. Vaksinene mine virket visst ikke som de skulle da. Noen andre som heller ikke har hatt det her som kan forklare? :roll:

Kikhoste har jeg faktisk hatt, men det var rett før jeg skulle vaksineres. Ironisk!:balltre:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din tulling!

Grunnen til at man ser flere tilfeller av visse sykdommer er fordi vi har bedre mulighet til å diagnostisere og registrere dem enn tidligere.

Folk har dødd av hjertesykdom i uminnelige tider, og du finner rikelig med eksempler på det gjennom historien.

Diabetes (mellitus type II) er en livsstilssykdom som vi også har sett gjennom historien. Med økende tilgang på karbohydratrik mat, overspising og passivitet er det ikke det minste rart at den øker - i tilegg til at diagnostikken i gamle dager var svært dårlig.

Kols er ikke noen ny sykdom, men den er blitt redefinert flere ganger, og er derfor ikke like lett å finne i historisk litteratur. I våre dager skyldes den primært at vi har hatt et høyt antall tobakksrøykere, men det var, og er en svært vanlig lidelse blant gruve- og industriarbeidere. Man kan vel i grunnen tenke seg at 1800-tallets kullgruvearbeidere ikke nødvendigvis hadde særlig godt verneutstyr, og vi har rikelig med opptegnelser som indikerer alvorlig lungesykdom forenlig med kols. Den gangen hadde man ikke mulighet til å gjøre lungefunksjonstester eller gjøre billeddiagnostikk, og folk oppsøkte ikke helsehjelp i samme grad. Mange hadde ikke noe helsetilbud.

Selvfølgelig øker det registrerte antall diagnoser av alle sykdommer når man får gode diagnoseverktøy og et bredt helsetilbud.

Din konklusjon er så hjernedød at det ikke har sidestykke. Hvis dette er ditt generelle kounnskaosnivå, skal du ikke uttale deg om vaksiner. Dette er renspikket dumskap!

Anonymkode: 152b6...01a

• Liker 36
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan vaksiner fungerer. (Eller så prøver du bare å trolle, men jeg skal gi rom for alminnelig idioti for sikkerhets skyld)

Det morsomste med innlegget ditt er egentlig at du drar inn kols. Har du noengang hørt om røyking?

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Vennligst les gjennom denne før dere fortsetter debatten.

Legg merke til at de siste sidene består av at antivakserne blir mer og mer ekstreme i sine avsporinger, mer konsoiratoriske, og konsekvent unngår å besvare viktige spørsmål.

Antivaksere, tenk gjennom dette før dere fortsetter en tåpelig diskusjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Tamsi skrev:

Rart hvordan jeg hverken har hatt polio, difteri, meslinger, stivkrampe, kusma eller tuberkulose. Vaksinene mine virket visst ikke som de skulle da. Noen andre som heller ikke har hatt det her som kan forklare? :roll:

Kikhoste har jeg faktisk hatt, men det var rett før jeg skulle vaksineres. Ironisk!:balltre:

Selvsagt får man ikke polio, difteri, meslinger ogsånt. Det er kun sykdommer som man får i fattige land med dårlig hygiene, slik som i Afrika :fnise:

Jeg snakker om sånne sykdommer som vi kan få i Norge, og de har det blitt mer av siden vaksine inneholder skjult gift som gir oss disse sykdommene, noe legemiddelindustrien ikke tørr å fortelle oss.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din tulling!

Grunnen til at man ser flere tilfeller av visse sykdommer er fordi vi har bedre mulighet til å diagnostisere og registrere dem enn tidligere.

Folk har dødd av hjertesykdom i uminnelige tider, og du finner rikelig med eksempler på det gjennom historien.

Diabetes (mellitus type II) er en livsstilssykdom som vi også har sett gjennom historien. Med økende tilgang på karbohydratrik mat, overspising og passivitet er det ikke det minste rart at den øker - i tilegg til at diagnostikken i gamle dager var svært dårlig.

Kols er ikke noen ny sykdom, men den er blitt redefinert flere ganger, og er derfor ikke like lett å finne i historisk litteratur. I våre dager skyldes den primært at vi har hatt et høyt antall tobakksrøykere, men det var, og er en svært vanlig lidelse blant gruve- og industriarbeidere. Man kan vel i grunnen tenke seg at 1800-tallets kullgruvearbeidere ikke nødvendigvis hadde særlig godt verneutstyr, og vi har rikelig med opptegnelser som indikerer alvorlig lungesykdom forenlig med kols. Den gangen hadde man ikke mulighet til å gjøre lungefunksjonstester eller gjøre billeddiagnostikk, og folk oppsøkte ikke helsehjelp i samme grad. Mange hadde ikke noe helsetilbud.

Selvfølgelig øker det registrerte antall diagnoser av alle sykdommer når man får gode diagnoseverktøy og et bredt helsetilbud.

Din konklusjon er så hjernedød at det ikke har sidestykke. Hvis dette er ditt generelle kounnskaosnivå, skal du ikke uttale deg om vaksiner. Dette er renspikket dumskap!

Jeg er verken dum eller en tulling. Jeg nevnte bare noen sykdommer, men diabetes, sånn med insulin var det ingen som hadde på 18-1900 tallet, fordi at det er en ny sykdom som legene har laget med vaksinene slik at barn får den. 

I tillegg er ikke grunnen til at flere blir diagnoser fordi vi har bedre verktøy. Flere blir diagnoser FORDI FLERE Er SYKE. 

Din tankegang som er renspikket dumskap om du ikke ser at flere syke betyr flere diagnoseres!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan vaksiner fungerer. (Eller så prøver du bare å trolle, men jeg skal gi rom for alminnelig idioti for sikkerhets skyld)

Det morsomste med innlegget ditt er egentlig at du drar inn kols. Har du noengang hørt om røyking?

Ja jeg har da hørt om røyking :ler: Hva har det med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...