Sommernatt Skrevet 3. april 2017 #21 Del Skrevet 3. april 2017 Hun sa jo at hun egentlig har visst det lenge innerst inne og jeg føler at det har skint igjennom i mange podcaster 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVtittern Skrevet 3. april 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 3. april 2017 19 minutter siden, Sommernatt skrev: Hun sa jo at hun egentlig har visst det lenge innerst inne og jeg føler at det har skint igjennom i mange podcaster Er helt enig. Spessielt i den podcasten (for ikke så lenge siden?) hvor hun tar opp at han ikke var tilstede når et av barna ble født. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 3. april 2017 #23 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) 45 minutter siden, TVtittern skrev: Ektemannen til Lisa er utro, ja. Lisa sier selv hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut. Om hun ikke ønsket å henge ut ektemannen så burde hun vel latt vær å fortelle offentlig at han har vært utro? Synes det er en utrolig dårlig egenskap når man ikke står for hva man gjør. Henger man ut noen så får man stå for det. Endret 3. april 2017 av AnonymSjiraff 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 3. april 2017 #24 Del Skrevet 3. april 2017 Huff nå er jeg sjokkert. Dette fortjente hun ikke, hun har vært gjennom nok. Skulle ønske elskerinnen også ble hengt ut. Alle vet at Kyrre og Lisa er sammen. Kvinnfolk som holder på med menn de vet er i et forhold er drittkjærringer. Og visa versa for den saks skyld... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 3. april 2017 #25 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Syns den ene delen av Krisemøte har sett sliten og ulykkelig ut i de episodene jeg har sett. Uff....hører på podcasten nå, blir nesten fysisk dårlig selv. Endret 3. april 2017 av Den Lille Heksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 3. april 2017 #26 Del Skrevet 3. april 2017 Blir helt fysisk dårlig og trist av dette. Noe så grusomt! Dette fortjente hun ikke. Lisa <3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 3. april 2017 #27 Del Skrevet 3. april 2017 Greit å huske på at spekulasjon og ryktespredning er forbudt på KG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 3. april 2017 #28 Del Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Greit å huske på at spekulasjon og ryktespredning er forbudt på KG. Heldigvis spekuleres det også på Facebook og på Jodel 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 3. april 2017 #29 Del Skrevet 3. april 2017 Nesten litt for god timing for en annen podcasts nyeste episode http://www.vg.no/podcast/kjaerlighetslabben/del20-utroskap4-tilgivelsen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. april 2017 #30 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, CecilieX skrev: Hvis ikke er et ledd i en morsom sketsj eller humorprosjekt, så er det ikke en utvikling jeg ønsker velkommen. Skittentøyvask time for time via podcast er bare helt forkastelig. I dette dramaet er det tre personer, og jeg kan ikke forstå at hun vil bruke dette i underholdningsøyemed. Kan ikke tenke meg at mannen har samtykket, så da må man spørre seg om dette er en form for hevn. Her har hun mistet gangsynet fullstendig. Helt enig! En stk skuffet phung her, dette var unødvendig av dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. april 2017 #31 Del Skrevet 3. april 2017 2 timer siden, TVtittern skrev: Anbefaler alle som liker kjendisnyheter å høre hele den siste episoden av Tusvik & Tønne, kalt "Lisa". Anbefaler virkelig å høre episoden først, men er i hvertfall hva som skjer: Skjul innhold Lisa er på innspilling for et nytt TV2 program (Alf Prøysen-program som skal gå til jul, med Guri Solberg som programleder). Under opptaket får Lisa et illebefinnende, og havner på sykehus. Under sykehusoppholdet finner hun ut at ektemannen er utro. Grusomt. Men gud for en sterk og tøff dame Lisa Tønne er da. Hun bare deler alt. Legger ingenting imellom. Samtidig klarer hun å ha humor og le midt oppi alt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Maleficenta Skrevet 3. april 2017 Populært innlegg #32 Del Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, EllaSays skrev: Helt enig! En stk skuffet phung her, dette var unødvendig av dem. Jeg syns virkelig ikke at mannen fortjener noe respekt eller forståelse her. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 3. april 2017 #33 Del Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Jeg syns virkelig ikke at mannen fortjener noe respekt eller forståelse her. Og trodde han at det skulle forbli hemmelig? Dette er noe han burde tatt med i risikoberegningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simmis Skrevet 3. april 2017 #34 Del Skrevet 3. april 2017 Etter dagens podcast føler jeg meg rett og slett tom. Om dette stemmer har jeg virkelig mistet all respekt for tåkefyrsten, har alltid likt han godt, fordi han virker som en tvers igjennom god person. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. april 2017 #35 Del Skrevet 3. april 2017 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Jeg syns virkelig ikke at mannen fortjener noe respekt eller forståelse her. Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. april 2017 #36 Del Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, EllaSays skrev: Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. Men jeg syns liksom det at det er litt riktig som hun sier at hun vil vise barna at man ikke skal legge seg flat å godta alt. Dessuten nevnte hun ikke navnet på hun han er utro med eller nøyaktige detaljer. Det ble jo sensurert når de satt og snakket om hvem det var. Og ungene hennes er jo såpass små ennå at de har ikke fått med seg denne podcasten eller andre ting hun evt har utlevert. Det får de isåfall vite senere. Også er det jo litt sånn. Er det bare hun som må opptre korrekt her? Hva med kyrre selv da? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosamuffins Skrevet 3. april 2017 #37 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Hørte deler av podcasten på nytt, fra ca. 25:00. Flere brikker falt på plass ved å høre etter en gang til. Anbefaler også alle å høre på Knut Ander Sørum - Visa om løgna. Sterk låt i utgangspunktet, kommer til å bli veldig spesielt og trist, å høre Lisa synge denne. seher.no har forresten skrevet om saken, men kun sykdomsdelen av pod'en. Er vel ingen medier som tør å skrive noe om utroskapssaken før det kommer en bekreftelse fra en eller begge parter? Endret 4. april 2017 av Mynona 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SH91 Skrevet 3. april 2017 #38 Del Skrevet 3. april 2017 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/06/25/401494.html 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 3. april 2017 #39 Del Skrevet 3. april 2017 21 minutter siden, EllaSays skrev: Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. Helt enig med deg. Synd at voksne mennesker ikke klarer å oppføre seg som det når det er barn i bildet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonn Skrevet 3. april 2017 #40 Del Skrevet 3. april 2017 Ser flere medier har skrevet at Lisa har vært innlagt med et illebefinnende, og henviser også til podden. Men ingen nevner utroskapen? Det ligger jo ute så alle som vil kan høre, men kan det ha noe med PFU, Vær Varsom etc.? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg