Bloggleseren Skrevet 8. april 2017 #321 Del Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, neiognei skrev: Har du noen gang sett aviser her skrive om norske kjendiser og utroskap? Det går vel under kategorien personlig, ikke tragedie, men noe sånt. Det er så ikke av allmen interesse. Skal avisene liksom oute utro ektefeller? Skulle tatt seg ut! Hehe, jeg tror ikke Se & Hør trekker grensen ved hva som er av allmenn interesse, for å si det sånn. De lever jo av å skrive personlige ting. Bruddet og sykehusinnleggelsen er jo også personlig. Det var bare en uskyldig observasjon. Kjendisjournalister er stort sett bottomfeeders, og her hadde de en gyllen mulighet til å skrive om det uten at de outer noen eller blir tatt for brudd på presseetiske regler e.l. - nettopp fordi opplysningen allerede befinner seg ute i allmennheten. Det er ikke outing når man gjentar noe som blir sagt i en podcast med 70 000 lyttere. Jeg synes bare det er rart at de ikke hiver seg over det, og lurer på om det er fordi det er deres egne det gjelder. Hovedbudskapet mitt var dog det andre avsnittet, det om at kjærligheten må være stein dau for at en mann skal drive og sexte elskerinnen når han nettopp har fått vite at kona er akuttinnlagt. Det er en absurd situasjon. Man skal være veldig ferdig med en person for å prioritere på den måten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. april 2017 #322 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg forstår overhodet ikke hvem elskerinna er... Kan noen sende meg en pm ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 9. april 2017 #323 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, frupedersen skrev: Jeg forstår overhodet ikke hvem elskerinna er... Kan noen sende meg en pm ?? Ikke annet å gjøre enn å gjette..... gjette... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. april 2017 #324 Del Skrevet 9. april 2017 Dårlig på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 9. april 2017 #325 Del Skrevet 9. april 2017 Akkurat nå, frupedersen skrev: Dårlig på sånt... Prøv å gjett litt til.... viktig å gjette....;) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. april 2017 #326 Del Skrevet 9. april 2017 😂😂 Takk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. april 2017 #327 Del Skrevet 9. april 2017 For en grusom person. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. april 2017 #328 Del Skrevet 9. april 2017 Har hun flere instagramkontoer ? For den jeg finner er åpen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 9. april 2017 #329 Del Skrevet 9. april 2017 20 minutter siden, frupedersen skrev: For en grusom person. Er elskerinnen en grusom person? I såfall er jeg uening med deg, for ansvaret ligger hos han. Det er han som er gift, han som har barn - og det er han som burde bære skammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 9. april 2017 #330 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) 31 minutter siden, frupedersen skrev: Har hun flere instagramkontoer ? For den jeg finner er åpen... Hun har gjort den åpen igjen. Endret 9. april 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 9. april 2017 #331 Del Skrevet 9. april 2017 Hvorvidt ekteskapet var bra eller dårlig på slutten, er i denne situasjonen ganske likegyldig i mine øyne. Han burde vært ærlig og sagt at han har truffet en annen, og avsluttet ekteskapet, i stedet for å lure seg rundt til han ble avslørt. Men mennesker gjør feil, og gjort er gjort... Håper de med tiden kan få et godt samarbeid. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 9. april 2017 #332 Del Skrevet 9. april 2017 41 minutter siden, Trudealutt skrev: Er elskerinnen en grusom person? I såfall er jeg uening med deg, for ansvaret ligger hos han. Det er han som er gift, han som har barn - og det er han som burde bære skammen. Ansvaret ligger kanskje hos han, men det betyr ikke at personer som ligger med gifte familiefedre/mødre er gode mennesker. Man har faktisk et ansvar for sine medmennesker også. Samfunnet hadde sett ganske fælt ut hvis ikke.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. april 2017 #333 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, MissMaya skrev: Hvorvidt ekteskapet var bra eller dårlig på slutten, er i denne situasjonen ganske likegyldig i mine øyne. Han burde vært ærlig og sagt at han har truffet en annen, og avsluttet ekteskapet, i stedet for å lure seg rundt til han ble avslørt. Men mennesker gjør feil, og gjort er gjort... Håper de med tiden kan få et godt samarbeid. Noe sier meg at den feilsendte amsen var skrevet delvis med vilje fordi han ønsket å bli avslørt. Slemt tidspunkt å gjøre det på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. april 2017 #334 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, frupedersen skrev: For en grusom person. Grusom er hun vel ikke da. Er han som er grusom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. april 2017 #335 Del Skrevet 9. april 2017 13 timer siden, Bloggleseren skrev: Hehe, jeg tror ikke Se & Hør trekker grensen ved hva som er av allmenn interesse, for å si det sånn. De lever jo av å skrive personlige ting. Bruddet og sykehusinnleggelsen er jo også personlig. Det var bare en uskyldig observasjon. Kjendisjournalister er stort sett bottomfeeders, og her hadde de en gyllen mulighet til å skrive om det uten at de outer noen eller blir tatt for brudd på presseetiske regler e.l. - nettopp fordi opplysningen allerede befinner seg ute i allmennheten. Det er ikke outing når man gjentar noe som blir sagt i en podcast med 70 000 lyttere. Jeg synes bare det er rart at de ikke hiver seg over det, og lurer på om det er fordi det er deres egne det gjelder. Hovedbudskapet mitt var dog det andre avsnittet, det om at kjærligheten må være stein dau for at en mann skal drive og sexte elskerinnen når han nettopp har fått vite at kona er akuttinnlagt. Det er en absurd situasjon. Man skal være veldig ferdig med en person for å prioritere på den måten. Tror media ikke tar i saken fordi de har sin VVP plakat. Dett ville jo være en klikksak delux, så når de holder igjen så er jeg sikker på at det handler om en eller flere paragrafer i VVP. Evt er det lovverket som stopper dem, og at de vurderer det dithen at de kan bli saksøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 9. april 2017 #336 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg tenker at mediene indirekte forteller om utroskapen, ved at det refereres til podcasten. Det er med på å trigge nysgjerrigheten, og mediene vet hva mer man får høre der inne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 9. april 2017 #337 Del Skrevet 9. april 2017 15 timer siden, Bloggleseren skrev: Hehe, jeg tror ikke Se & Hør trekker grensen ved hva som er av allmenn interesse, for å si det sånn. De lever jo av å skrive personlige ting. Bruddet og sykehusinnleggelsen er jo også personlig. Det var bare en uskyldig observasjon. Kjendisjournalister er stort sett bottomfeeders, og her hadde de en gyllen mulighet til å skrive om det uten at de outer noen eller blir tatt for brudd på presseetiske regler e.l. - nettopp fordi opplysningen allerede befinner seg ute i allmennheten. Det er ikke outing når man gjentar noe som blir sagt i en podcast med 70 000 lyttere. Jeg synes bare det er rart at de ikke hiver seg over det, og lurer på om det er fordi det er deres egne det gjelder. Journalister styrer unna "skandaler" i egne rekker, ja. Det jeg husker best av de siste årenes ikke-snakkis, var da redaktøren i =Oslo fikk beskjed av styret om å trekke seg. Det stod ikke et pip om det i en eneste avis, alt som skrives om ham er skryt fra ende til annen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 9. april 2017 #338 Del Skrevet 9. april 2017 4 minutter siden, mikrobe skrev: Journalister styrer unna "skandaler" i egne rekker, ja. Det jeg husker best av de siste årenes ikke-snakkis, var da redaktøren i =Oslo fikk beskjed av styret om å trekke seg. Det stod ikke et pip om det i en eneste avis, alt som skrives om ham er skryt fra ende til annen. Hva skjedde med den redaktøren? Gått meg hus forbi. Media er heldigvis forsiktig med å kommentere slikt og å jage etter skandaler, husker hvordan det gikk med Tore Tønne (ikke slekt med Lisa så vidt jeg vet) Slike tragedier vil man ikke se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 9. april 2017 #339 Del Skrevet 9. april 2017 4 minutter siden, Onbothsides skrev: Hva skjedde med den redaktøren? Gått meg hus forbi. Han "valgte å fratre med umiddelbar virkning". En annen måte å si "si opp, ellers får du sparken" på. Men denne tråden handler ikke om ham. Media jager skandaler som ikke går ut over sine egne / egen omgangskrets. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 9. april 2017 #340 Del Skrevet 9. april 2017 Stakkars Lisa. Det må være helt forferdelig! Når det er sagt syns jeg ikke dette hører hjemme i en podcast. Jeg forstår ikke behovet for å dele alt av privatlivet. Dette er ikke relevant for allmenheten, og det er heller ikke god underholdning. Videre trekkes personer som ikke har godkjent dette inn i en offentlig skittentøyvask. Både mann, barn og elskerinne blir her en del av en offentlig skittentøyvask som jeg tviler sterkt på at de har så veldig lyst til å være med på. Jeg ser at en del argumenterer med at når han har gjort noe slikt så fortjener han dette. Jeg syns ikke det er riktig tankemåte. At han har gjort henne noe betyr ikke at hun står fritt til å gjengjelde på denne måten hun selv måtte ønske. Hun er en voksen dame og bør kunne tenke lenger. Både av hensyn til seg selv og egen familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg