Gå til innhold

Bryr dere damer dere om hvordan menn kler seg på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eh, nei. bar null interesse for menn i dress som går rundt med BI gliset sitt og tror de er kule. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

hva er du 17 eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Johannessen
1 minutt siden, brownbrown skrev:

stress ? sier du som må sminke deg hver dag for å i det hele tatt gå ut døren ? det er da ikke stress å ta solarium og barbere seg vell ?

Brownbrown. Damene i dag ønsker at vi skal la være å pusse tenna, kle oss stygt, la skjegge vokse uhemmet og se ut som vi ikke har sett sola på 10 år. Helt til de møter oss, da er vi plutselig for uattraktive ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Johannessen skrev:

Før tok alle på se fine klær bare de reiste inn til byen Skulle ønske det var slik i dag og, leter bare etter en unskyldning til å gå i dress egentlig. Suit up, den er min filosofi :P

Nå er vi jo ikke i 1920 da. Synes de fleste menn i dress bare ser ut som de ikke aner hvordan de kler seg bra, så derfor tar de dress for de tror det ser bra ut uansett (som det ikke gjør...)

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, brownbrown skrev:

hva er du 17 eller noe?

følte du deg truffet nå? jeg kan vel ha en preferanse uansett hvor gammel jeg skulle være. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Johannessen skrev:

Brownbrown. Damene i dag ønsker at vi skal la være å pusse tenna, kle oss stygt, la skjegge vokse uhemmet og se ut som vi ikke har sett sola på 10 år. Helt til de møter oss, da er vi plutselig for uattraktive ;)

nei, tror nok det bare var hun ene som tenkte slik. men hun har sikkert litt dårlig erfaring og truffet de der femimennene som vi andre mannfolk kaller for homser men som er streit. du vet, de med brunkrem, sminke, trange bukser, justin bieber haircut og hvor armene er like tynn som pikken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

følte du deg truffet nå? jeg kan vel ha en preferanse uansett hvor gammel jeg skulle være. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

nei føler meg ikke truffet, jeg går aldri i dress. men det er typisk jenter på den alderen liker menn/gutter som kler seg i vanelig klær på byn, mens når de blir eldre så går de mer for dresslooken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, brownbrown skrev:

nei føler meg ikke truffet, jeg går aldri i dress. men det er typisk jenter på den alderen liker menn/gutter som kler seg i vanelig klær på byn, mens når de blir eldre så går de mer for dresslooken

Jeg gjør ikke det, men jeg liker ikke formelle ting generelt sett.

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, brownbrown skrev:

stress ? sier du som må sminke deg hver dag for å i det hele tatt gå ut døren ? det er da ikke stress å ta solarium og barbere seg vell ? solarium er kjempebehageli og barbere seg er en ting alle gjør

hæ? Hvorfor må jeg sminke meg for å gå ut døren..? Har ikke gått opp i røyk i det jeg tråkker over dørstokken enda. Nei det er ikke unormalt å barbere seg men det høres jo ekstremt og unormalt forfengelig ut at du må ta solarium, frisørtime, time barberingen tre dager før etc... Bare for å ta deg en tur på byn. De fleste klarer vel å bli klar for en bytur på en time eller to. 

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke det, men jeg liker ikke formelle ting generelt sett.

Anonymkode: 9f2ed...c38

jeg syns dress generelt blir litt for mye. dressbukse og skjorte er nok for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, brownbrown skrev:

nei føler meg ikke truffet, jeg går aldri i dress. men det er typisk jenter på den alderen liker menn/gutter som kler seg i vanelig klær på byn, mens når de blir eldre så går de mer for dresslooken

Hvor mye eldre må man bli for å like dress? Jeg er 25

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hæ? Hvorfor må jeg sminke meg for å gå ut døren..? Har ikke gått opp i røyk i det jeg tråkker over dørstokken enda. Nei det er ikke unormalt å barbere seg men det høres jo ekstremt og unormalt forfengelig ut at du må ta solarium, frisørtime, time barberingen tre dager før etc... Bare for å ta deg en tur på byn. De fleste klarer vel å bli klar for en bytur på en time eller to. 

Anonymkode: 9357c...dfe

det er ikke ekstremt. jeg er ute 1 gang i mnd sånn ca. solarium er ikke stress. klippe meg må jeg uansett 1 gang i mnd og barbere meg gjør jeg sånn ca 2 ganger i uken. så det er jo helt vanelige ting. når kvelden er der bruker jeg 30 minutter, det er med dusj, så er jeg ferdig. så det er vell mindre stress en det du holder på med når du bruker 1-2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannessen
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye eldre må man bli for å like dress? Jeg er 25

Anonymkode: 9357c...dfe

Da henger du langt etter i utviklingen. Alle over 18 liker menn i dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Johannessen skrev:

Da henger du langt etter i utviklingen. Alle over 18 liker menn i dress.

:fnise:

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Johannessen skrev:

Da henger du langt etter i utviklingen. Alle over 18 liker menn i dress.

:fnise: ja. Jeg henger etter i utviklingen.

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannessen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 9f2ed...c38

Sånn jeg har forstått det liker jenter menn i hettegenser og med hvit stripet hår før de er 18. Så på attenårsdagen så utvikler de smak og får et øye for menn i en flott dress og uten striper. Det passer utmerket fordi jeg ikke kan holde på med jenter under 18 :)

Endret av Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Johannessen skrev:

Da henger du langt etter i utviklingen. Alle over 18 liker menn i dress.

Det handler jo litt om å kle seg for anledningen. Nesten ingen kler på seg dress for en vanlig bytur. Man ser for stivpyntet ut på de fleste utesteder.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Johannessen
2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det handler jo litt om å kle seg for anledningen. Nesten ingen kler på seg dress for en vanlig bytur. Man ser for stivpyntet ut på de fleste utesteder.

Det er spørst hvor du går. Om du vil på en skikkelig bar, med ekte kvinner (ikke fattige ungpiker), så går du i dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Johannessen skrev:

Sånn jeg har forstått det liker jenter menn i hettegenser og med hvit stripet hår før de er 18. Så på attenårsdagen så utvikler de smak og får et øye for menn i en flott dress og uten striper. Det passer utmerket fordi jeg ikke kan holde på med jenter under 18 :)

ahaaa det er sånn jenter fungerer altså, good to know :P 

Anonymkode: 9f2ed...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Johannessen skrev:

Det er spørst hvor du går. Om du vil på en skikkelig bar, med ekte kvinner (ikke fattige ungpiker), så går du i dress.

Hvilken by er du fra? Eksempel på skikkelig bar? :P

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Johannessen skrev:

Sånn jeg har forstått det liker jenter menn i hettegenser og med hvit stripet hår før de er 18. Så på attenårsdagen så utvikler de smak og får et øye for menn i en flott dress og uten striper. Det passer utmerket fordi jeg ikke kan holde på med jenter under 18 :)

:hoho:herregud

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...