Gå til innhold

Bryr dere damer dere om hvordan menn kler seg på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du ser for deg gjennomsnittsmannen i England som mye mer "posh" enn de egentlig er :P Tom Hiddleston er ikke standard for å si det sånn. For øvrig er jeg rimelig likegyldig til hvordan andre kler seg så lenge det er noen lunde anstendig.

Anonymkode: 720ab...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er fordi så mange blindt går etter utseende og klær, i stede for å lete etter god kjemi.

Anonymkode: 25948...a7d

hvilken karakter fra x-men er du, som kan se personelighet og kjemi på avstand på byn uten å engang ha kjent de i en liten stund på forhånd? selvfølgelig går folk etter utseende i førsteomgang på byn

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker de mennene i hettegenser. Det er så mange menn som ser ut som de bruker mer tid enn de fleste kvinner på badet og ser bare androgyn ut: DET er lite attraktivt det...

Anonymkode: 30ef3...661

Absolutt ikke. Forskjell på feminine menn og mannemenn. Jeg er sistnevnte og bruker god tid på å se ordentlig ut. Skjorte og bukse strøket forhånd. Tatt litt solarium dager før for å få ekstra fin hud. Klippet meg hos frisør. Timet 3 dagers skjegg. Voila! Damene klager ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri sett i Bergen.

Anonymkode: 2be9a...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg aldri sett i Bergen.

Anonymkode: 2be9a...861

Nei enig, lurer på hvilket utested i Bergen ts har vært på. Fotballpuben? Eller jo har sett joggebukse en gang men det var en kul tracksuit da. Den så bedre ut en chinos på en mann i alle fall :hoho:

Jeg bryr meg sånn passe hva menn går i på byn. Dress er ikke greit, og i andre retningen ikke goretex sko og beige jakke liksom. I mellom er det meste greit, inkludert hettegenser. Joggebukse er ikke spesielt lekkert men har ikke inntrykk av atdet er vanlig å gå med heller.

Anonymkode: 9357c...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, brownbrown skrev:

Absolutt ikke. Forskjell på feminine menn og mannemenn. Jeg er sistnevnte og bruker god tid på å se ordentlig ut. Skjorte og bukse strøket forhånd. Tatt litt solarium dager før for å få ekstra fin hud. Klippet meg hos frisør. Timet 3 dagers skjegg. Voila! Damene klager ikke

Begynner du å forberede deg flere dager i forveien bare for å gå en tur på byn?

Anonymkode: 9357c...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynner du å forberede deg flere dager i forveien bare for å gå en tur på byn?

Anonymkode: 9357c...dfe

Ja. Med solarium vertfall. Tar sol 3 ganger før byn. Da får jeg veldig fin hud. Ikke så veldig mye mørkere siden jeg allerede er brun. Barberer meg også 3 dager før. 3 dagers skjegg ser veldig bra ut. Og klipper meg samme dag. Det funker veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er ikke mer uvanlig at menn går i collagebukse enn at damer går i tights.

Jeg ville heller aldri vurdert noen som var så overfladiske at det de går etter er hvordan klær man bruker. Hjelper ikke gå i dress om man har totalt mangel på sosiale antenner.

Anonymkode: 25948...a7d

Jeg vil påstå at det å inneha en viss grad av sosial intelligens innebærer å forstå uskrevne kleskoder. En slik kode er at joggebukse er forbeholdt bruk innen  husets fire vegger. 

Anonymkode: a5f3e...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk kanskje foretrukket jobbejukse over dress og slips. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannessen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde faktisk kanskje foretrukket jobbejukse over dress og slips. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Det er fordi dere går på taper steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Johannessen skrev:

Det er fordi dere går på taper steder.

Nei, det er fordi jeg hater menn som ser ut som de prøver for hardt. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannessen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er fordi jeg hater menn som ser ut som de prøver for hardt. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Tipper du hadde valgt en mann i dress fremfor en i vanlige klær hver eneste dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Johannessen skrev:

Selv stygge menn har sjans på damer når de har en skikkelig dress. Suit up!

Nei azz... Dress på byen (utenom til nød 17. Mai og nyttårsaften) ser bare desperat og/eller pappagutt ut.

Anonymkode: 9357c...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, brownbrown skrev:

Ja. Med solarium vertfall. Tar sol 3 ganger før byn. Da får jeg veldig fin hud. Ikke så veldig mye mørkere siden jeg allerede er brun. Barberer meg også 3 dager før. 3 dagers skjegg ser veldig bra ut. Og klipper meg samme dag. Det funker veldig bra

Herregud. Høres stress ut :fnise: 

Anonymkode: 9357c...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Johannessen skrev:

Tipper du hadde valgt en mann i dress fremfor en i vanlige klær hver eneste dag :)

eh, nei. bar null interesse for menn i dress som går rundt med BI gliset sitt og tror de er kule. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Johannessen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei azz... Dress på byen (utenom til nød 17. Mai og nyttårsaften) ser bare desperat og/eller pappagutt ut.

Anonymkode: 9357c...dfe

Før tok alle på se fine klær bare de reiste inn til byen Skulle ønske det var slik i dag og, leter bare etter en unskyldning til å gå i dress egentlig. Suit up, det er min filosofi :P

Endret av Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannessen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

eh, nei. bar null interesse for menn i dress som går rundt med BI gliset sitt og tror de er kule. 

Anonymkode: 9f2ed...c38

Kvinner går rundt i fine klær på byen, hvorfor skal ikke vi få lov til det. Bestefedrene våre fikk gå i dress ..., og alle de ble jo gift før de var 30 stort sett. Kanskje noe vi menn i dag burde ta til etterfølgelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Johannessen skrev:

Kvinner går rundt i fine klær på byen, hvorfor skal ikke vi få lov til det. Bestefedrene våre fikk gå i dress ..., og alle de ble jo gift før de var 30 stort sett. Kanskje noe vi menn i dag burde ta til etterfølgelse.

Du får gjøre som du vil, sikkert noen som liker det. men ikke min type.

Anonymkode: 9f2ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Høres stress ut :fnise: 

Anonymkode: 9357c...dfe

stress ? sier du som må sminke deg hver dag for å i det hele tatt gå ut døren ? det er da ikke stress å ta solarium og barbere seg vell ? solarium er kjempebehageli og barbere seg er en ting alle gjør

Endret av brownbrown
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...