Gå til innhold

Bryr dere damer dere om hvordan menn kler seg på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er fordi så mange blindt går etter utseende og klær, i stede for å lete etter god kjemi.

Anonymkode: 25948...a7d

Det også, men også "sosiale antenner" der og da.  Oftest man finner blant de kule gutta. 

Anonymkode: 50e89...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at damer stadig faller for menn og etterhvert  blir såret og lei seg gang på gang. 

Anonymkode: 50e89...bf5

Herregud for en offertankegang.

Joggebukse på byen er fullstendig uaktuelt for meg. Til nød bort til butikken. På menn synes jeg det er penest med skjorte og jeans. Dress blir too much på byen for min del selv om jeg synes menn i dress er utrolig fint. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironien? 

Dette er bare tull. Du har vel en iq over 55? Du kan åpne en dør? Da skjønner du hvordan du skal kle deg på byen. 

Med mindre du er fra huttiheiti eller er superfattig. Er du en av disse tingene?

Anonymkode: df166...494

Min kommentar var hovedsakelig til en bruker her som skrev at de aldri ville vurdert en mann om han hadde treningsbukse. 

Jeg forstår at man ikke går i treningstøy på byen, men det betyr ikke at en mann er verdiløs om han går med treningstøy ellers. 

Men du beviser egentlig kun din egen mangel på intelligens når du må bruker personangrep mot meg.

Og ironien var at at jeg snudde dine urealistiske krav til kleskode for menn mot kvinner. At du ikke forstår det og må begynne å rote med IQ på 55 og døråpning sier nok om deg, takk for en god latter.

Anonymkode: 25948...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blablab skrev:

Herregud for en offertankegang.

Joggebukse på byen er fullstendig uaktuelt for meg. Til nød bort til butikken. På menn synes jeg det er penest med skjorte og jeans. Dress blir too much på byen for min del selv om jeg synes menn i dress er utrolig fint. 

Offer? 😂

Det er ikke jeg som blir skuffet og såret gang på gang, det er dere kvinner som har dette problemet ;)

 

Anonymkode: 50e89...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blablab skrev:

Herregud for en offertankegang.

Joggebukse på byen er fullstendig uaktuelt for meg. Til nød bort til butikken. På menn synes jeg det er penest med skjorte og jeans. Dress blir too much på byen for min del selv om jeg synes menn i dress er utrolig fint. 

Det var en bruker tidligere som skrev at de aldri ville vurdert en mann om han hadde johhebukse. Det var DET jeg reagerte på.

At man ikke går med jobbebukse en kveld på byen forstår selv jeg, så du trenger ikke føle behov for at du må lære meg manerer.

Anonymkode: 25948...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min kommentar var hovedsakelig til en bruker her som skrev at de aldri ville vurdert en mann om han hadde treningsbukse. 

Jeg forstår at man ikke går i treningstøy på byen, men det betyr ikke at en mann er verdiløs om han går med treningstøy ellers. 

Men du beviser egentlig kun din egen mangel på intelligens når du må bruker personangrep mot meg.

Og ironien var at at jeg snudde dine urealistiske krav til kleskode for menn mot kvinner. At du ikke forstår det og må begynne å rote med IQ på 55 og døråpning sier nok om deg, takk for en god latter.

Anonymkode: 25948...a7d


Ok. Men da er vi enige da! Man går ikke med treningstøy på byen. Det har ingenting med om man går med treningstøy ellers. Så bra! Urealistiske krav? Er det urealistisk å forvente at en mann tar en dusj og tar på seg ordentlig tøy når han går ut på byen? 
 

Anonymkode: df166...494

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Offer? 😂

Det er ikke jeg som blir skuffet og såret gang på gang, det er dere kvinner som har dette problemet ;)

 

Anonymkode: 50e89...bf5

Jeg har ikke det problemet, antok at du uttalte deg om dine egne erfaringer. Om man blir dumpa hver gang gjør man noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er fordi så mange blindt går etter utseende og klær, i stede for å lete etter god kjemi.

Anonymkode: 25948...a7d

Hvilke klær man bruker i hvilke situasjoner, sier også litt om personligheten. En som dukker opp i bryllup i jeans og en sliten hettegenser, er sannsynligvis ikke mannen for meg uansett. Tro det eller ei, men klærne du velger å bruke viser faktisk litt av hvem du er. Går man i Felleskjøpet-dress på byen, lukter man generelt alltid vondt, eller kler man seg i dress på pysjamasparty, så er man ikke mannen for meg.

Om mannen liker rutete skjorter, t-skjorter med bandtrykk eller rosa skjorte og mansjettknapper er revnende likegyldig for meg, men i grove trekk har klær en viss betydning. Det betyr ikke at jeg vil ha en mann som slapper av hjemme i dress, eller at jeg skal bestemme hva han har på seg, det betyr at jeg ser etter en partner som har tilnærmet samme syn som meg på hvilke klær som er passende hvor. 

Anonymkode: 3a6e3...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en bruker tidligere som skrev at de aldri ville vurdert en mann om han hadde johhebukse. Det var DET jeg reagerte på.

At man ikke går med jobbebukse en kveld på byen forstår selv jeg, så du trenger ikke føle behov for at du må lære meg manerer.

Anonymkode: 25948...a7d

Var ikke sånt ment, svarte bare på hva jeg foretrekker på menn. Reagerte på kommentaren:

Poenget er at damer stadig faller for menn og etterhvert  blir såret og lei seg gang på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, er ikke mer uvanlig at menn går i collagebukse enn at damer går i tights.

Jeg ville heller aldri vurdert noen som var så overfladiske at det de går etter er hvordan klær man bruker. Hjelper ikke gå i dress om man har totalt mangel på sosiale antenner.

Anonymkode: 25948...a7d

Du sier overfladisk, jeg sier at man bør kle seg ordentlig og ikke fremstille seg selv som en dass, og vise respekt til en festens dag. Det er ikke snakk om at man MÅ gå i dress, men å ta på seg en dressbukse og en skjorte på 17 mai etc burde være et minstekrav. 

Anonymkode: 38636...ea9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reagert på disse kombinasjonene:

Cowboystøvler utenpå fargesprakende joggebukse og skjorte med skinnslips.

Fin dress, hvit skjorte som er full av flekker etter mannens egen brunkrem.

Genser nedi buksa.

Treningstøy

Bar mage og hårbånd (har ikke sett dette siden 90-tallet)

Sjørøver (les utenom piratfestivalen)

 

Endret av Minitroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Blablab skrev:

Jeg har ikke det problemet, antok at du uttalte deg om dine egne erfaringer. Om man blir dumpa hver gang gjør man noe galt. 

Jeg har ikke datet så mye igrunnen, men har blitt dumpet en gang, uten at jeg vet helt grunnen til det, men jeg følte kanskje at det ikke gikk likevel. Har nå kommet i kontakt med ei ny dame :)

Anonymkode: 50e89...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Offer? 😂

Det er ikke jeg som blir skuffet og såret gang på gang, det er dere kvinner som har dette problemet ;)

 

Anonymkode: 50e89...bf5

Mange merkelige innlegg. Så fordi man forventer at en mann går med skikkelige klær og ikke joggebukse og slaskeklær så er man overfladisk og blir såret og skuffet hver gang?

Javel, jeg har aldri hatt det problemet og de jeg har vært sammen med har kledd seg normalt og med sin stil, men de har gjort en liten innsats da. Akkurat som jeg ikke ville gått på byen i en slaskete stor genser og tights. Det er klær jeg bruker hjemme om jeg bare skal slappe av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke datet så mye igrunnen, men har blitt dumpet en gang, uten at jeg vet helt grunnen til det, men jeg følte kanskje at det ikke gikk likevel. Har nå kommet i kontakt med ei ny dame :)

Anonymkode: 50e89...bf5

En gang er jo ingenting. Men skjer det hver eneste gang man prøver seg på noe tenker jeg at man gjør noe galt eller går etter feil menn. Og det kan jobbes med fremfor å sutre over at man alltid blir dumpa. Lykke til med ny dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss. Bodd i både trondheim og oslo sjæl og aldri sett det. Bor i en liten by og har aldri sett det her heller. Kanskje jeg bare er blind :P

Men joggebukse når man er ute på byen er ikke innafor nei. Jeg er ikke så nøye på det, hettegenser er ok, men man kan ta på seg ordentlig bukse i det minste. Jeg går ikke på byen med løpetightsen min lissom.

Anonymkode: 52354...13f

TS her. Vel kanskje det er jeg som har gått på feil steder. Jeg går som regel med chinos/svarte dongeribukser og en strøket skjorte. Men jeg bare reagerer litt på at en del andre går i type klær jeg ville gått med på søndager når jeg er minst mulig synlig i offentligheten :)  Men folk må få gå med det de vil. 

Anonymkode: 08acb...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Mange merkelige innlegg.

TS her. Det synes jeg også. Ikke det jeg hadde forventet meg da jeg opprettet tråden.

Anonymkode: 08acb...0b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg legger merke til hvordan menn kler seg når de går ut.

Det hører med å si at jeg er over snittet opptatt av å kle meg fint og se bra ut selv. Får meg til å føle meg fresh og opplagt, og man får et mye bedre første inntrykk av en person. I mine øyne trenger ikke en mann å være veldig motebevisst og følge all slags trender. Det er ikke det jeg mener. Men, kle seg litt skikkelig og se ordentlig ut er det jeg sikter til.

Å ja, jeg så faktisk en mann i joggeklær på byen i går. Både joggebukse og hettegenser. Da ser jeg en annen vei med en gang.

-kvinne32

Anonymkode: 33bc5...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg veldig, og det er i hovedsak fordi jeg bryr meg om hva jeg selv har på meg. Trenger ikke å være designerklær, men klærne bør være fine og passe. Jeg tenker at en mann som ikke bryr seg om hvordan han kler seg er nok ikke en mann jeg passer med uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker de mennene i hettegenser. Det er så mange menn som ser ut som de bruker mer tid enn de fleste kvinner på badet og ser bare androgyn ut: DET er lite attraktivt det...

Anonymkode: 30ef3...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klær er veldig viktig. du ser jo hvor opptatt damer er av det selv. jeg går med dressbukse og en stram skjorte på byn funker som faen hos meg. jeg bruker også dresssko, fin matchende og dyr klokke 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...