Gå til innhold

Syntes du synd på folk som må opp grytidlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

for å dra og slite på jobb?

Anonymkode: adbb1...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må opp rundt 5 selv og det er utrolig slitsomt i lengden, selv om man klarer å legge seg tidlig. I tillegg er veien hjem fra jobb lang. De fleste dagene føles som jeg ikke får gjort annet enn å spise frokost, dra på jobb, komme hjem til middag rundt kl. 18-19 og ta en kjapp dusj før jeg må legge meg igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skulle jeg det? 

Anonymkode: b086e...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Dette er noe man i stor grad kan velge selv ved valg av yrke og jobb. Selv har keg valgt turnuslivet til fordel for mindre rutiner og lange morgener/friuker. Bakdelen er selvfølgelig å jobbe helg i blant, samt høytider.

Anonymkode: 5757f...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stått opp kl 5 hver dag i 5 år fra mandag til fredag og har som oftest jobbet fra 7-15 eller 7 - 18. er helt vanelig å stå opp tidlig , fordi de fleste har jobb og bidrar i samfunnet. glad er jeg for det også. får en ordenlig god følelse av å gjøre en god jobb, samt eie snart min 3 bolig og ha veldig god lønn så er jeg fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på meg selv som må stå opp 05:30, ja :opplyser:

Anonymkode: bc2fa...46d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp 5:30 mandag- fredag, kunne ikke falle meg inn og synes synd på meg selv for det. Milde himmel!!

Kroppen venner seg til å stå opp tidlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, siden jeg er amenneske og liker å stå opp tidlig. 

Anonymkode: c3bc9...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Nei, hvorfor skulle jeg det? Hvis de synes det er tortur å stå opp tidlig kan de vel finne seg en jobb der de har mulighet til å sove litt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står opp 5 hver dag. Synes litt synd på meg selv :sjenert: men også fordi jeg må legge meg tilsvarende tidlig, og får derfor ikke mye ut av kvelden. 

Anonymkode: 8b399...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Birti

Ja! Jeg er B-menneske i verste utgave, og har igrunn voldsomt med sympati både for alle som må stå opp før åtte og alle som må legge seg før ett - meg selv inkludert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birti skrev:

Ja! Jeg er B-menneske i verste utgave, og har igrunn voldsomt med sympati både for alle som må stå opp før åtte og alle som må legge seg før ett - meg selv inkludert :P

samme her. sliter selv med å komme meg opp kl 7, 

Anonymkode: 10bcb...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd på og synd på. Jeg setter ikke av tid til å sette meg ned i godstolen og synes synd på mennesker som må stå opp tidlig, men hvis noen klager over at de må tidlig opp sier jeg jo heller "Ja, det skjønner jeg, det er noe dritt" enn "Det har du valgt selv, så hold kjeft!!!".

Anonymkode: 0a30b...b2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. At noen må opp grytidlig er de sitt valg. Hvis de synes synd på seg selv og mener det er helt mareritt å stå opp så tidlig,  så går det an å prøve å finne seg en annen jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig synd på meg selv de dagene jeg starter tidlig på dagvakt og må opp 05:45.. Holder på å DØ når alarmen ringer for jeg er så trøtt, men når jeg har sminka meg og skal spise frokost og tar en kaffi går det fint. 

Anonymkode: b01fe...f71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syntes mer synd på de som ikke har en jobb og må leve på NAV og ikke har råd til alle godene de av oss i greit betalte jobber har. 

Men jeg er misunnelig på de som ikke behøver å jobbe siden de har penger nok til alt de ønsker seg uten å jobbe. 

Anonymkode: e5264...a95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...