aprilbrud Skrevet 28. februar 2005 #221 Del Skrevet 28. februar 2005 Anita på visualvoice.no laget våre invitasjoner, og de ble kjempefine! Vi betalte 1700 for ca 55 stk, og da er råstilige konvolutter inkludert. Fant linken her inne på kvinneguiden. På hjemmesiden så vi en invitt vi likte som hun tok utgangspunkt i, men endret bilder, farger og så klart tekst etter våre ønsker og sine egne kreative ideer. Anbefaler henne på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #222 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk for tipset aprilbrud!! Skal sjekke det ut :-) Nå er jeg bare SÅ glad for at det ser ut til å ordne seg med restauranten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #223 Del Skrevet 4. mars 2005 Jag sa jo det ville ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #224 Del Skrevet 4. mars 2005 Jag sa jo det ville ordne seg! Ja, og det heldigvis ut til å bli som vi ønsker det! :-) Vi skal til restauranten mandag kl. 18. Se og snakke med bookingsjefen. Blir spennede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2005 #225 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Søndagsengel...Er ikke helt oppdatert jeg...hvor endte du opp med å ha bryllupsfesten? restaurant i fredsikstad?(hvis jeg har forstått riktig..)... Husker du spurt etter lokaler i sarp/fredrikstad området c... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #226 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Søndagsengel...Er ikke helt oppdatert jeg...hvor endte du opp med å ha bryllupsfesten? restaurant i fredsikstad?(hvis jeg har forstått riktig..)... Husker du spurt etter lokaler i sarp/fredrikstad området c... Hei! Vet ikke hvor mye du har fått med deg, men vi har altså bestemt oss for å ha borgerlig vielse, med bare nærmeste familie + forlovere (ca 20 stk) som gjester, for så å ha vennefest noen dager etter. Regner med å spise på Balaklava i gamlebyen i Fredrikstad etter vielsen. Var inne på tanken på flere andre lokaler, men fant ut at når vi ikke skal være fler enn 20 blir de fleste lokalene for store, og vi kan gå på restaurant fordi vi har bedre råd når vi halverer antall gjester. På kvelden tar sambo og jeg båten over til Hankø Fjordhotell hvor vi skal bestille bryllupssuite. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 #227 Del Skrevet 4. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2005 #228 Del Skrevet 4. mars 2005 Det høres jo kjempekoselig ut! Smart å gjøre det slik! Tror nok det blir intimt og koselig! Vielse i rådhuset da eller? sarp eller fred.st? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #229 Del Skrevet 4. mars 2005 Det høres jo kjempekoselig ut! Smart å gjøre det slik! Tror nok det blir intimt og koselig! Vielse i rådhuset da eller? sarp eller fred.st? Tinghuset i sarp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2005 #230 Del Skrevet 4. mars 2005 aha! Det er jo et ålreit sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 4. mars 2005 aha! Det er jo et ålreit sted! Håper det...har ikke vært inne der. Men det er penere utenfor enn det i Fredrikstad... Har du vært på noen av stedene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2005 #232 Del Skrevet 4. mars 2005 Mener jeg var der med skolen en gang for lenge siden...husker ikke så mye om hvordan det så ut..men er enig i at bygningen er veldig fin på utsiden! Vet ikke hvordan det er i f.stad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #233 Del Skrevet 4. mars 2005 Mener jeg var der med skolen en gang for lenge siden...husker ikke så mye om hvordan det så ut..men er enig i at bygningen er veldig fin på utsiden! Vet ikke hvordan det er i f.stad.... Du vet at Tinghuset i sarp er i samme bygg som politistasjonen? Det er jo ikke så mange år gammelt. Før tror jeg det var i det hvite bygget ved Østfold Energi/Studio S. I Fredrikstad er det også ved politistasjonen. Men når man står på trappa der ser man jo rett over på Torvbyen og all trafikken...Da er det litt bedre i sarp synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2005 #234 Del Skrevet 4. mars 2005 okey..da er det ikke der jeg har vært...var på det gamle hvite jeg... men hvis det er ganske nytt, så burde det jo være fint der inne...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja, det er sikkert fint! :-) Hvor skal du gifte deg da? Tror jeg må en tur inn i dagboka di jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. mars 2005 #236 Del Skrevet 7. mars 2005 Måtte bare få deg frem på side 1 igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #237 Del Skrevet 7. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #238 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk for det cons! Og til både cons og lunacia! har ikke vært her i helga, siden jeg har jobba.. Men i dag har jeg fri :-) Skal skrive på en oppgave som skal leveres 15. mars da. I dag skal sambo og jeg til gamlebyen for å se på restauranten vi håper å ha bryllupsmiddagen i! Det blir spennende :rosasmil: Skriver hvordan det gikk i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. mars 2005 #239 Del Skrevet 7. mars 2005 Kos dere i gamlebyen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 7. mars 2005 Hurra!!! Dette blir bra!! Lokalet var kjempefint, og vi snakka med en koselig dame :-) Nå har vi altså satt bryllupsdato: 18. juli 2005 Valgte mandag, for da er restauranten stengt, så vi er garantert å ha den for oss selv. Vi betaler for mat og drikke. Inkludert i prisen er lokale, servering, dekking av bord, blomster (!) og eføy, pynt, pynting av gavebord og rydding og vasking. Synes det blir deilig å slippe å tenke på det!! :-) :-) Så utrolig deilig!! Nå kan vi bestille invitasjoner og fotograf og tinghus!!! Det er et stort skår i gleden at bestemor er veldig syk og sannsynligvis ikke er i stand til å komme i bryllupet, hvis hun i det hele tatt er i blant oss lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå