søndagsengel? Skrevet 11. august 2005 Forfatter #681 Del Skrevet 11. august 2005 Spennende med bilder altså! Blir nok så bra så! Men si fra hvis du trenger andres synspunkter på bildene...jeg titter gjerne på de! ← Det gjør du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #682 Del Skrevet 12. august 2005 Meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. august 2005 Forfatter #683 Del Skrevet 12. august 2005 Nå har vi fått bryllupsbildene! De fleste var kjempefine (følte at jeg så litt anspent ut på noen, men de er fine likevel )! Har noen i farger og noen i sort-hvitt. Veldig gøy å se dem! Har 10-12 stk i sort fotoalbum med gull, med navnene våre og dato gravert på forsiden. Nå er det bare å finne ut hvilket som skal bli takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. august 2005 #684 Del Skrevet 12. august 2005 Alle som vil se bilde rekker opp en hand!! (rekker visst opp to jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. august 2005 Forfatter #685 Del Skrevet 13. august 2005 Alle som vil se bilde rekker opp en hand!! (rekker visst opp to jeg...) ← Jeg tror ikke jeg får det til... De sitter jo fast i albumet, og jeg har ikke scanner... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. august 2005 Forfatter #686 Del Skrevet 15. august 2005 I dag har vi vært gift i 4 uker Søte mannen min kom hjem med en gave til meg Det var et sølvkjede hvor han hadde fått festet en fin, grønn stein han plukket på stranda da vi var på bryllupsreise Sååå romantisk synes jeg, da! Nydelige mannen min :kys_2: Så nå har jeg på meg det nye smykket, som matcher de nye "høstklærne" mine veldig bra Etter middag skal vi på Ikea og få inspirasjon til barnerom Så her er alt bare fryd og gammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. august 2005 #687 Del Skrevet 15. august 2005 Så søt mannen din er... Det var virkelig en flott gave syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. august 2005 #688 Del Skrevet 16. august 2005 Så kjempe fin gave! Håper dere fikk litt inspirasjon på IKEA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. august 2005 Forfatter #689 Del Skrevet 18. august 2005 1 måneds bryllupsdag i dag (OG "vellykket" ultralyd !! Det MÅ jo feires... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #690 Del Skrevet 18. august 2005 Så koselig gave, Søndagsengel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. august 2005 #691 Del Skrevet 19. august 2005 oi. Gratulerer! Føler nesten at du giftet deg i går jeg. Tiden går fort den ja! Får kose dere,dere på dagen deres da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. august 2005 Forfatter #692 Del Skrevet 22. august 2005 I dag MÅ vi få bestemt oss for hvilket bilde vi skal bruke som takkekort! Har så lyst til å få sendt dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. september 2005 Forfatter #693 Del Skrevet 4. september 2005 Halvannen måned siden bryllupet, og vi har ikke en gang bestil takkekort!! dro for å gjøre det i går, men da var det allerede stengt hos fotografen. Jeg håper jeg får gjort det på tirsdag! Det er litt flaut å sende dem ut sååå lenge etter! Skal tross alt skrive alle sammen (75 stk!) og sende dem ut også! Har lyst til å få det unnagjort før vi like godt kan slenge på god jul og godt nytt år liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 4. september 2005 #694 Del Skrevet 4. september 2005 Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel... Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #695 Del Skrevet 4. september 2005 Tror ikke det er noen som forventer takkekort allerede etter 1,5 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. september 2005 Forfatter #696 Del Skrevet 5. september 2005 Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel... Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. ← Tror ikke det er noen som forventer takkekort allerede etter 1,5 mnd... ← Er det ikke det? Det var godt å høre Skal prøve å få bestilt i morgen likevel, men da behøver jeg ikke å stresse meg ihjel med å skrive dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #697 Del Skrevet 5. september 2005 Det vanlige er vel å forvente takkekortene rundt 3-4 mnd etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå