søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #341 Del Skrevet 14. april 2005 Det har jeg tenkt på også... men da er det jo jeg som driter meg ut... har fryktelig dårlig hukommelse, særlig når det gjelder navn.... Må liksom se ansikter jeg.... Paralellklassen...hmm... hvor er skolekatalogen når man trenger den??hehe... Jeg kan jo sende deg en pm da... :-) Ja, det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #342 Del Skrevet 14. april 2005 gjør det du....nysgjerrigheten min trenger jo ikke akkurat ta opp mer plass i dagboka di nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. april 2005 #343 Del Skrevet 14. april 2005 :klø: Obs ..plassert feil sted denne her.. skulle vært i boka til cons den.. hmm. hvordan havnet denne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #344 Del Skrevet 14. april 2005 Blomsterbildene jeg la ut ble ikke godkjente. Siden jeg ikke har tatt dem selv eller noe sånt... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. april 2005 #345 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, gjør det så jeg får se!! :-) Merkelig så lang tid det tar å få blomsterbildene mine godkjent da... :-? Sikkert fordi de ikke blir godkjente? Fotografbilder har copyright og blir ikke godkjente lenger. Du har ikke en link på nett du kan vise til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #346 Del Skrevet 14. april 2005 Hvilke buketter var det du tenkte på da? For hvis det var noen av de jeg sendte, så kan jeg se om jeg finner linken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #347 Del Skrevet 14. april 2005 Hvilke buketter var det du tenkte på da? For hvis det var noen av de jeg sendte, så kan jeg se om jeg finner linken! Kjempefint! Har svart på mailen fra deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #348 Del Skrevet 14. april 2005 Sånn, da har jeg sendt deg en mail! Nydelige buketter begge to det der altså!!! Men har du en forkjærlighet for callaer, så er kanskje den midt i blinken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. april 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 15. april 2005 Sånn, da har jeg sendt deg en mail! Nydelige buketter begge to det der altså!!! Men har du en forkjærlighet for callaer, så er kanskje den midt i blinken? Tuuusen takk Her er altså bukettene jeg tror passer godt til kjolen min: Bukett 1 Bukett 2 Likte også denne.(takk til TeddyToria igjen...) :-) I utgangspunktet hadde jeg lyst på hvite callaer. Det er "blomsten vår". Fikk også en kjempefin bukett av sambo på julaften hvor det var én calla blant alle rosene, fordi vi da nettopp hadde bestemt at jeg skulle ha sånne i brudebuketten. Derfor vurderer jeg sterkt å bruke de oransje callaene (Bukett 1), nå som jeg har funnet ut at de hvite ikke passer så godt til kjolen. Men bukett 2 er jo så fin den også!!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. april 2005 #350 Del Skrevet 15. april 2005 Flotte buketter Søndagsengel!! Har enda ikke kommet over hvor stilig kjolen din er.... Ha en flott helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. april 2005 Forfatter #351 Del Skrevet 15. april 2005 Flotte buketter Søndagsengel!! Har enda ikke kommet over hvor stilig kjolen din er.... Ha en flott helg!! :bukke: I dag kom både invitasjonene og prøvingsattesten Invitasjonene var kjempefine, finere enn de så ut på bildene vi har fått på mail! :-) Jeg har sendt mail og bedt dem om å lage to nye, da, for i to av dem mangla navnet til den ene inviterte. Jeg sendte først en liste med navnene på alle som skulle inviteres. Skrev navnene slik de skulle stå i invitasjonene. Et par dager etter sendte jeg en liste med navn og adresser som skulle stå på konvoluttene. På de to invitasjonene det gjelder skrev jeg bare ett navn på konvoluttene, fordi de parene ikke er samboere, og vi valgte da å sende invitasjonen til de som er i familien vår. Dette hadde de tydeligvis ikke fått med seg, og trykte da bare navnene til de vi har oppgitt adresse til. Mulig det er min egen feil siden jeg ikke ga tydelig beskjed, men jeg har i allefall prøvd meg på å få dem til å lage to nye Hvis vi må betale er det uansett ikke snakk om mer enn ca 30 kr pr invitasjon. :-) Hadde jo gleda oss til å få alle ut i løpet av helgen, men da må de to vente. Ingen krise altså! Skal levere mamma og pappa sin i morgen. Gleder meg til de ser den fiiine invitasjonen :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. april 2005 #352 Del Skrevet 15. april 2005 Så bra du ble fornøyd med invitasjonene! Hva har dere tenkt om vennefesten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. april 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 15. april 2005 Så bra du ble fornøyd med invitasjonene! Hva har dere tenkt om vennefesten da? Har ikke tenkt så veldig mye foreløpig. Dette er planen hittil: - stort telt i hagen - grilling - live musikk - konkurranser/underholdning av noe slag Kommer ikke til å sende ut invitasjoner før etter eksamen. Må planlegge litt mer og tenke ut hvem vi skal be og ikke (hvor langt utenfor den "innerste" vennekretsen vi vil gå...). Men du og mannen er så klart invitert da, liv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 #354 Del Skrevet 15. april 2005 Hurra for fine invitasjoner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. april 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 16. april 2005 I dag har vi funnet bryllupsklær til sambo! Han skal ha helsvart sjakett med kremhvit vest (som matcher kjolen så klart) :-) Han ble kjempefiiin!!! Vi har også vært hos fotografen og bestilt time. Bestemte oss for et ganske stort svart album med 20 bilder og gravert navn og dato i gull, både svart-hvitt og fargebilder. Vi var også hos frisøren og fikk bestilt timer til begge to like før bryllupet. Jeg skal jo ha en annen frisør på selve dagen, men vil stripe osv hos den frisøren jeg pleier å bruke. Leverte invitasjonen til mamma og pappa i dag, og de syntes den var sååå fin! :-) De andre invitasjonene sendte vi med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. april 2005 #356 Del Skrevet 17. april 2005 WOW! Så mye dere fikk gjort i går! Jeg som trodde vi hadde vært effektive...... Flinke dere! Høres ut som din kjære blir fin ja! Deilig å ha slike ting ferdig ordnet. Lasse mangler bare sko nå, så han er strålende fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #357 Del Skrevet 17. april 2005 Kjolen din er bare råstilig Likte best bukett nr 1 siden jeg selv er veldig svar for callaene og selv skal ha de i min bukett Så morro at invittene er klare til å sendes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. april 2005 #358 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, kjempestilig kjole! Håper jeg får mulighet til å se deg i den! Skal du ta hans etternavn eller beholder du ditt eget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, kjempestilig kjole! Håper jeg får mulighet til å se deg i den! Skal du ta hans etternavn eller beholder du ditt eget? Jeg kommer til å beholde mitt tror jeg. Det er jo ganske spesielt, vil gjerne beholde det. :-) Hans er jo også spesielt, og våre to navn sammen blir veldig tungt. Men var inne på tanken å ta hans før mitt, og bare bruke mitt til vanlig. Mulig jeg gjør det senere, synes ikke det haster. Blir nok en liten diskusjon (er det allerede) om etternavn til barna våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. april 2005 Forfatter #360 Del Skrevet 18. april 2005 3 MÅNEDER IGJEN TIL DEN STORE DAGEN!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå