søndagsengel? Skrevet 13. april 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 13. april 2005 Kjempeflott kjole!! Takk! Jeg er veldig fornøyd med den! Og synes den passer bedre til borgerlig bryllup enn den kjolen jeg først kjøpte (MS Cassandra). :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. april 2005 #322 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg likte den bukket nr 2 der! Litt røff og fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #323 Del Skrevet 14. april 2005 Tusen takk for fine bilder på mail, TeddyToria!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #324 Del Skrevet 14. april 2005 Gratulerer med kjempestilig kjole ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #325 Del Skrevet 14. april 2005 Gratulerer med kjempestilig kjole ! Oi - det var en stor og fin tilbakemelding!! :-) Tusen takk! Og som sagt - jeg er veldig fornøyd med den! Spesielt etter at TeddyToria hjalp meg med å finne buketter som passer til! Jeg har spesielt falt for to av dem, skal prøve å få lagt dem ut (er ikke så god på sånt, jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #326 Del Skrevet 14. april 2005 Oj!!! Fy søren for en utrolig fin kjole!!!!! Nå ble jeg ganske så misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #327 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er kjempeglad i Rembo sine kjoler. Har derfor også valgt en av dem. De kjolene avspeiler hvordan er .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 14. april 2005 Disse bukettene tror jeg vil passe til kjolen: Bukett 1 Bukett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 14. april 2005 Oj!!! Fy søren for en utrolig fin kjole!!!!! Nå ble jeg ganske så misunnelig... Så gøy at du synes den er fin! Jeg husker ikke hvordan kjolen din ser ut, cons, og fikk ikke opp linken!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #330 Del Skrevet 14. april 2005 hmm...den virker visst ikke lenger..... :-x *må fikse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 14. april 2005 hmm...den virker visst ikke lenger..... :-x *må fikse* Ja, gjør det så jeg får se!! :-) Merkelig så lang tid det tar å få blomsterbildene mine godkjent da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #332 Del Skrevet 14. april 2005 Du din luring...hvilken linje gikk du på vgs?? St.Olav?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 14. april 2005 Du din luring...hvilken linje gikk du på vgs?? St.Olav?? Nei, gikk ikke på St.Olav. Husker deg egentlig bare fra Kurland. Du drev med hester på Marits rideskole eller noe sånt? Men du gikk på Kruseløkka også? Mener du har sagt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #334 Del Skrevet 14. april 2005 Oj nå ble jeg spent... stemmer med Marits ja...holdt til der i 12 lange år... Gikk på kruseløkka ja..du også? Er du hestejente du også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 14. april 2005 Oj nå ble jeg spent... stemmer med Marits ja...holdt til der i 12 lange år... Gikk på kruseløkka ja..du også? Er du hestejente du også da eller? Nei, jeg var det bare i ca 1/2 år... Var mye på Marits en sommer, med en som var venninne med deg tror jeg (Maria)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #336 Del Skrevet 14. april 2005 Maria ja... vi var bestisser på barneskolen... Veldig nysgjerrig nå gett.... Du gikk på kruseløkka? Kanskje i klassen til Kine&Jeanett? Må vite litt jeg og vettu....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. april 2005 #337 Del Skrevet 14. april 2005 ja..vi er alle gudinner .. men det var gud jeg tenkte å bli da..har hørt at han har ganske mye makt.. eller tar jeg helt feil der :klø: kanskje det var han andre som satt med all makta.. heheh du får ha en god kveld da hmm denne ble plassert feil sted denne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 14. april 2005 Maria ja... vi var bestisser på barneskolen... Veldig nysgjerrig nå gett.... Du gikk på kruseløkka? Kanskje i klassen til Kine&Jeanett? Må vite litt jeg og vettu....hehe Nei, gikk i parallellklassen. :-) Skikkelig teit da, tenk om jeg vet hvem du er (som jeg tydeligvis gjør), også aner liksom ikke du hvem jeg er?! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 14. april 2005 ja..vi er alle gudinner .. men det var gud jeg tenkte å bli da..har hørt at han har ganske mye makt.. eller tar jeg helt feil der :klø: kanskje det var han andre som satt med all makta.. heheh du får ha en god kveld da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #340 Del Skrevet 14. april 2005 Det har jeg tenkt på også... men da er det jo jeg som driter meg ut... har fryktelig dårlig hukommelse, særlig når det gjelder navn.... Må liksom se ansikter jeg.... Paralellklassen...hmm... hvor er skolekatalogen når man trenger den??hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå