Olifant Skrevet 9. mars 2005 #261 Del Skrevet 9. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 10. mars 2005 Fem små stuer kjenner jeg..men vet ikke hvor city klipp ligger en gang jeg...? De fleste frisører er vel ganske flinke uansett, særlig hvis man vet sånn ca hvordan man vil ha det. Skal du sminkes også eller fikser du det selv? Sminkes også! :-) det ligger oppe ved gamle epa... Frisøren min sa at hun har fagbrev i make-up i tillegg til frisørdelen. Det er visst mange frisører som sminker uten at de har lært noe mer enn kunden...da kan jeg like gjerne gjøre det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. mars 2005 #263 Del Skrevet 10. mars 2005 Frisøren min sa at hun har fagbrev i make-up i tillegg til frisørdelen. Det er visst mange frisører som sminker uten at de har lært noe mer enn kunden...da kan jeg like gjerne gjøre det selv! :enig_animasjon: Enig i det... Min frisør har ikke utdanning innen make-up, så jeg sminker meg selv..(selv om det jo er mulig at hun er flink likevel) Men jeg skal uansett ha lite sminke, så da stoler jeg mest på meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #264 Del Skrevet 10. mars 2005 :enig_animasjon: Enig i det... Min frisør har ikke utdanning innen make-up, så jeg sminker meg selv..(selv om det jo er mulig at hun er flink likevel) Men jeg skal uansett ha lite sminke, så da stoler jeg mest på meg selv... Ja, det er jo en løsning å sminke seg selv også. Har nesten ikke tenkt på det. Men tror jeg satser på frisør-sminking likevel. Så føler jeg meg kanskje litt ekstra fiiin på den store dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 12. mars 2005 I går kom svigermor på besøk. Hun bor et stykke unna, så vi ser henne sjelden. På vei fra flyplassen fortalte sambo henne om de nye bryllupsplanene. Jeg var jo så spent på hva hun ville si. Og hun syntes det var kjempelurt!! :-) Jeg er glad hun sa det! Hun fortalte at hun allerede har kjøpt kjole til bryllupet vårt. Hun fikk se min også, og syntes den var utrolig fin! :klem2: Reaksjonen kunne ikke vært mer positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 12. mars 2005 #266 Del Skrevet 12. mars 2005 I går kom svigermor på besøk. Hun bor et stykke unna' date=' så vi ser henne sjelden. På vei fra flyplassen fortalte sambo henne om de nye bryllupsplanene. Jeg var jo så spent på hva hun ville si. Og hun syntes det var kjempelurt!! :-) Jeg er glad hun sa det! Hun fortalte at hun allerede har kjøpt kjole til bryllupet vårt. Hun fikk se min også, og syntes den var utrolig fin! :klem2: Reaksjonen kunne ikke vært mer positiv [/quote'] Så deilig at svigermor er fornøyd da. Selv om man selvfølgelig bestemmer selv, så er det veldig deilig når de nærmeste også er fornøyd. Jeg koser meg ihvertfall mye mer når jeg vet at alle andre koser seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 12. mars 2005 #267 Del Skrevet 12. mars 2005 Så deilig at svigermor er fornøyd da. Selv om man selvfølgelig bestemmer selv, så er det veldig deilig når de nærmeste også er fornøyd. Jeg koser meg ihvertfall mye mer når jeg vet at alle andre koser seg også. Vil forøvrig sende deg en stor :trøste: med tanke på din kjære bestemor. Men... Skal si du har fått ordnet mye i det siste! Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. mars 2005 #268 Del Skrevet 12. mars 2005 :trøste: og til deg med tanke på bestemor. Og en stooor og et hurra for at svigermor er fornøyd og glad på deres vegne. Sånt betyr så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #269 Del Skrevet 12. mars 2005 Oi, tre innlegg BARE til meg!! Takk, det er så koselig at noen er innom og følger med! :-) Pleier å være flink til å følge med i deres bøker også, men er kanskje ikke så flink til å legge igjen spor etter meg... Det må jeg se å gjøre noe med :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #270 Del Skrevet 12. mars 2005 Så bra at Svigermor likte de nye planene deres. Det er jo ekstra hyggelig når hele familien er fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #271 Del Skrevet 12. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. mars 2005 #272 Del Skrevet 13. mars 2005 Søndags- til Søndagsengel! Ha en FINFIN søndag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 13. mars 2005 Søndags- til Søndagsengel! Ha en FINFIN søndag! :-) Oi, TAKK!! Ha en finfin søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 #274 Del Skrevet 14. mars 2005 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #275 Del Skrevet 17. mars 2005 Oi, nå er det en stund siden sist jeg var har inne! Dagboka var langt nede på side to... Det har ikke skjedd så mye i planleggingen den siste tiden. Har skrevet masse i den andre dagboka, da... I morgen tidlig reiser vi til Los Angeles og blir borte i 10 dager (), så det kan nok bli enda lengre til neste gang jeg er innom... *abstinenser* det skjer jo vanligvis MASSE i dagbøkene deres i løpet av 10 dager, så det blir spennende å lese i dem når jeg kommer tilbake :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #276 Del Skrevet 17. mars 2005 Heldiggris som skal ut å reise da Håper du får en fin tur og riktig god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. mars 2005 #277 Del Skrevet 17. mars 2005 Ha en riktig god tur og en fortreffelig påske!! Send gjerne en varm tanke i retning kalde, sure østfold... Regner med du får litt bedre vær i LA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. mars 2005 #278 Del Skrevet 19. mars 2005 Håper du har en flott tur til LA! Vil ønske deg og din kjære en RIKTIG GOD PÅSKE! :-D (selv om du jo ikke leser dette før etter påske, så vet du ihvertfall at jeg har tenkt på deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 20. mars 2005 #279 Del Skrevet 20. mars 2005 Ønsker deg og dine en riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 22. mars 2005 #280 Del Skrevet 22. mars 2005 Måtte bare lufte dagboken din litt - kan ikke henge langt nede på side to selv om du er på ferie vettu Håper du storkoser deg på feire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå