liv Skrevet 23. januar 2005 #81 Del Skrevet 23. januar 2005 Å, så nydelig Jepp.. Men hun har bestemt seg for å selge den og kjøpe en annen da bryllupet får en litt annen ramme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #82 Del Skrevet 23. januar 2005 Uansett så er det en flott kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. januar 2005 #83 Del Skrevet 23. januar 2005 Personlig synes jeg du kunne bruke kjolen uansett, jeg... Men, det er jo selvsagt opp til deg og hva du føler er riktig for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #84 Del Skrevet 23. januar 2005 Oi, her har det skjedd ting mens jeg har vært på jobb :-) Jepp, har noen som er interesserte i å kjøpe kjolen nå, håper jeg får solgt den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #85 Del Skrevet 23. januar 2005 Oi' date=' her har det skjedd ting mens jeg har vært på jobb :-) Jepp, har noen som er interesserte i å kjøpe kjolen nå, håper jeg får solgt den!![/quote'] Kjolen er jo vakker - syns godt du kan ha den selv om det ikke blir kirkebryllup!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. januar 2005 Forfatter #86 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjolen er jo vakker - syns godt du kan ha den selv om det ikke blir kirkebryllup!!! Det er egentlig ikke pga at det kanskje blir borgerlig vielse i stedet for kirkelig at jeg vil ha en annen. Det er mest fordi vi vil ha et litt enklere bryllup enn hva vi først planla, og at jeg da synes den kjolen blir litt for stivpynta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #87 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er egentlig ikke pga at det kanskje blir borgerlig vielse i stedet for kirkelig at jeg vil ha en annen. Det er mest fordi vi vil ha et litt enklere bryllup enn hva vi først planla, og at jeg da synes den kjolen blir litt for stivpynta. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #88 Del Skrevet 23. januar 2005 Det var sannelig en flott kjole ja...men skjønner tankene du gjør deg! MEN, la meg uansett få sagt det, at som brud kan du vel egentlig ikke pynte deg og stråle for mye på den store dagen! :-) Rembokjolene er jo råstilige da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #89 Del Skrevet 23. januar 2005 Rembokjolene er jo råstilige da!!! Kjempestilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. januar 2005 #90 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du sett ut noen kjole du kunne tenke deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. januar 2005 #91 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du forresten titta innom street's of London på kjolejakt? Mye stilig der som kan brukes i en sånn anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #92 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har sett mange Rembokjoler jeg kunne tenke meg, men legger ikke ut bilder før noe mer er bestemt... Skal prøve noen kjoler på lørdag, og treffe en som skal prøve kjolen min. Har ikke vært på streets of London, men det skal jeg sannelig gjøre neste gang jeg er i sarp!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #93 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei søndagsengel! Må bare si at jeg er misunnelig på deg som har en kjæreste som er villig til å trappe ned hele bryllupsståheien. Skulle ønske min også kunne tenke seg det. Lykke til videre i planleggingen. Morsomt å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #94 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei søndagsengel! Må bare si at jeg er misunnelig på deg som har en kjæreste som er villig til å trappe ned hele bryllupsståheien. Skulle ønske min også kunne tenke seg det. Lykke til videre i planleggingen. Morsomt å følge med! Oi, er det fler som er som meg altså?? Ja, jeg er glad det ser ut som jeg får det som jeg vil... :-) Koselig at du følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #95 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er enda flere som oss.... Huldra og Lille smurf vil også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #96 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er enda flere som oss.... Huldra og Lille smurf vil også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #97 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er mange som viser interesse for kjolen jeg har lagt ut for salg! Hurra!! Har faktisk fått et bud på den i dag, men det var på 1000 kr under det jeg vil ha for den. Og jeg har jo en avtale om at en annen skal prøve den på lørdag, så hun må jo nesten få sjansen først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. januar 2005 #98 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er mange som viser interesse for kjolen jeg har lagt ut for salg! Hurra!! Har faktisk fått et bud på den i dag' date=' men det var på 1000 kr under det jeg vil ha for den. Og jeg har jo en avtale om at en annen skal prøve den på lørdag, så hun må jo nesten få sjansen først![/quote'] Det var jo raskt ekspedert! Men så er det jo en utrolig fin kjole også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #99 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå har jeg ringt kommunen ang. å leie det lokalet vi har lyst på. Hun sa at det stort sett er ledig i helger, men at det ofte blir brukt av institusjoner på ukedager i sommersesongen. Det visste jeg jo egentlig, da... Hun skrev ned nummeret mitt så han med ansvar for utleie skal ringe meg når han er tilbake på jobb... Kan uansett ikke bestille det før vi har satt dato, hvis vi ikke går for kirkebryllup 23. juli som først bestemt... :-) men jeg kan jo forsåvidt snart avbestille skihytta som vi allerede har reservert... det blir flaut :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 26. januar 2005 #100 Del Skrevet 26. januar 2005 men jeg kan jo forsåvidt snart avbestille skihytta som vi allerede har reservert... det blir flaut :oops: Du får finne på en historie da vet du. Om at mannen din har stukket av med ei annen dame, og nå sitter du der ensom og forlatt uten behov for ei skihytte Men mindre du kjenner dem som leier den ut da - kunne jo blitt litt flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå