Chickenwings85 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #401 Del Skrevet 25. juli 2017 En liten ferieoppdoppdatering fra meg: Har det veldig fint på ferie, spiser god mat, drikker god vin, sover og slapper av. Ja, fy søren så deilig å komme seg litt bort nå!! Men, har fortsatt et problem da, og det er at jeg fortsatt blør. Det er så irriterende, jeg har blødd som det er siste dag på mensen i en uke nå. Jeg tenket hele tiden, "i morgen stopper det opp", men neiiida. men faktisk, det går ikke ann å være her uten å vær i sjøen. Så jeg står i vannkanten med vannflaske og heller over meg, hehe. Men jeg klarer jo ikke unngå helt å ikke være litt under. Jeg håper og tror det går greit. Saltvann er vel ikke det værste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 27. juli 2017 #402 Del Skrevet 27. juli 2017 Så fint med oppdatering fra deg 😄 Kan tenke meg denne ferien nå er god for kropp og sinn ja. Forferdelig kjedelig med blødningen, håper det gir seg snart! Nyt dagene, sola, varmen, maten og vinen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #403 Del Skrevet 30. juli 2017 Sitter i sola på verandaen, mannen er ute å kjøper frokost. Snille mannen, det fjør han hver morgen her i ferieland. Det er deilig å tenke på noe annet enn abort og prøverør. Selvom jeg av og til titter innom her selv om jeg er på ferie. Jeg klarer selvfølgelig ikke slippe tankene helt. Jeg hsr sluttet å blø da. No som betyr at jeg kan ha sex, og jeg kan bade!!! Det er så deilig å slippe å se blod i trusa, slippe å bli påminnet aborten. Jeg har det bra, men jeg VET jeg kommer til å gå inn i "bobla" igjen når jeg kommer hjem fra ferie. Akkurat nå skal jeg bare nyte. Hilsen badeløva 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 30. juli 2017 #404 Del Skrevet 30. juli 2017 Godt å høre at du får nyte badeferien litt prdentlig uten å måtte ta hensyn også kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 1. august 2017 #405 Del Skrevet 1. august 2017 Hei. Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. (over flere dager vel og merke.... mye tekst) :-) Men jeg vil bare si takk for at du deler og at jeg heier på deg. Skal følge deg videre og gleder meg til å lese at du er blitt gravid igjen også levde de lykkelig i alle sine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 2. august 2017 #406 Del Skrevet 2. august 2017 Hurra for sex og bading! Viktig å være kjærester igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. august 2017 Forfatter #407 Del Skrevet 3. august 2017 På 1.8.2017 den 12.31, Sjokoladepiken skrev: Hei. Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din. (over flere dager vel og merke.... mye tekst) :-) Men jeg vil bare si takk for at du deler og at jeg heier på deg. Skal følge deg videre og gleder meg til å lese at du er blitt gravid igjen også levde de lykkelig i alle sine dager Takk! Så hyggelig at du gidder å følge med her inne 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. august 2017 Forfatter #408 Del Skrevet 3. august 2017 På 2.8.2017 den 7.54, LoveTrain skrev: Hurra for sex og bading! Viktig å være kjærester igjen:) Jo takk. Men fader, har begynt å blø igjen!!! Ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. august 2017 Forfatter #409 Del Skrevet 3. august 2017 Hjelp! Jeg har gått i ca en uke uten blødning, men plutselig har det brunlige blodet kommet tilbake. Fader, hva skjer? I mellomtiden har jeg både hatt sex og badet MASSE! I saltvann vel og merke. Men, jeg er livredd for infeksjon og jeg har enda noen dager igjen av ferien. Hva tror dere? Er dette normalt? 😳 Ånei-ånei. Det er hetebølge her jeg er. Jeg MÅ bade de dagene som er igjen! Faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 4. august 2017 #410 Del Skrevet 4. august 2017 Håper du finner ut av det! Jeg vil tro at kroppen din er ganske forvirra, og hormonene på tur, og at det kan være det som gjør at blødningen kom nå. Kan du få til en lege der nede og spørre, eller eventuelt ringe en i Norge? Håper du får badet og avkjølt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 4. august 2017 #411 Del Skrevet 4. august 2017 Min blødning drev også og stoppet og startet litt. Jeg googlet det ihjel og fant ut at det er ganske normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 5. august 2017 #412 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg tror det er verre for kroppen å stresse over tanken på infeksjonen enn å bade og kose seg. Det er viktig å slappe av og senke skuldrene, selv om det ikke er lett. Når sant skal sies, så fikk jeg beskjed om å ikke drive på med noe der nede i to uker, og jeg greide ikke en uke engang.. Det er så stress når man får beskjed om å ikke gjøre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 6. august 2017 Forfatter #413 Del Skrevet 6. august 2017 På 5.8.2017 den 3.00, Tonio skrev: Jeg tror det er verre for kroppen å stresse over tanken på infeksjonen enn å bade og kose seg. Det er viktig å slappe av og senke skuldrene, selv om det ikke er lett. Når sant skal sies, så fikk jeg beskjed om å ikke drive på med noe der nede i to uker, og jeg greide ikke en uke engang.. Det er så stress når man får beskjed om å ikke gjøre ting! Nei, jeg har badet masse. Klarte ikke la være. Men ja, det er VELDIG stress når man får beskjed om å IKKE gjøre ting. Men, slappe av og senket skuldrene, det har jeg heldigvis klart På 4.8.2017 den 20.48, miore skrev: Min blødning drev også og stoppet og startet litt. Jeg googlet det ihjel og fant ut at det er ganske normalt! Ja, den blødningen kommer og går. Stopper tydeligvis ikke helt. Jeg håpte veldig på at det var en begynnende menstruasjon jeg fikk, men jeg vet nå at det fortsatt er rester etter aborten. På 4.8.2017 den 19.51, Illy skrev: Håper du finner ut av det! Jeg vil tro at kroppen din er ganske forvirra, og hormonene på tur, og at det kan være det som gjør at blødningen kom nå. Kan du få til en lege der nede og spørre, eller eventuelt ringe en i Norge? Håper du får badet og avkjølt deg! Takktakk. Nå er jeg tilbake i Norge, og jeg tenker å ringe Ferilitetssenteret ila uka for å høre hva de tenker om evt. en kontroll samt når de tror jeg er klar for et neste forsøk. Jeg har veldig lyst til å ta en innvendig ultralyd enten der eller Ullevål for å sjekke at alt er som det skal etter den medisinske aborten. Uansett så vil jeg på ettersamtale på FS etter forrige forsøk. Men regner med de har MYE å gjøre nå etter sommerferien. Det er vel mange par der ute som har ventet på at de endelig skal åpne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 6. august 2017 #414 Del Skrevet 6. august 2017 Velkommen hjem 😄 Høres lurt ut å ringe FS. Du kan sikkert få en kontroll der, fint å se at alt ser bra ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 7. august 2017 Forfatter #415 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Tok en graviditetstest nå. Den viser to streker 😞 Fire uker etter utskraping! Endret 7. august 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 8. august 2017 #416 Del Skrevet 8. august 2017 8 timer siden, Chickenwings85 skrev: Tok en graviditetstest nå. Den viser to streker 😞 Fire uker etter utskraping! Fader da...er det normalt? Eller kan du ha blitt gravid nå nylig? 🙄 Har du ringt FS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. august 2017 #417 Del Skrevet 8. august 2017 Har du tatt dem jevnlig, eller er det lenge siden sist? Jeg ville bedt om UL for å titte etter rester og to blodprøver på rad for å se om hcg er stigende eller synkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 8. august 2017 Forfatter #418 Del Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, LillyBe skrev: Fader da...er det normalt? Eller kan du ha blitt gravid nå nylig? 🙄 Har du ringt FS? 1 time siden, miore skrev: Har du tatt dem jevnlig, eller er det lenge siden sist? Jeg ville bedt om UL for å titte etter rester og to blodprøver på rad for å se om hcg er stigende eller synkende! Nei det er ikke normalt. Tror det betyr at det er rester. Skal på FS i dag for en ultralyd, men fy søren. Det går ikke ann at jeg fortsatt har rester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 8. august 2017 #419 Del Skrevet 8. august 2017 13 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Nei det er ikke normalt. Tror det betyr at det er rester. Skal på FS i dag for en ultralyd, men fy søren. Det går ikke ann at jeg fortsatt har rester!!! Huff og huff bra du får time!! Masse lykke til 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 8. august 2017 #420 Del Skrevet 8. august 2017 Lykke til i dagHåper alt ser fint ut og at det bare er kroppen som tuller litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå